Dat krijgen we in 2 weken binnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
10.000 huizen voor asielzoekers, dat is de oplossing!
Niet doorvertellen in het midden oosten en Afrikaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
10.000 huizen voor asielzoekers, dat is de oplossing!
Was niet veilig in Ter Apel zeker?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag hebben de asielzoekers ook Leiden bereikt.
Vanuit Ter Apel, dat wel.
Volgens mij moeten ze zich toch allemaal aanmelden in Ter Apel voor het PROCES.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was niet veilig in Ter Apel zeker?
Wij hebben ze al een paar jaar. Leiden loopt achter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh dan zal ik ze binnenkort wel kunnen begroeten bij de voedselbank.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan op veel meer plaatsen nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze zich toch allemaal aanmelden in Ter Apel voor het PROCES.
Mwah, zitten nu in een sporthal waar binnenkort weer sporten bedreven moeten worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dan zal ik ze binnenkort wel kunnen begroeten bij de voedselbank.
Alles voor het grote geld voor de steentjesmaffiaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Scheefwonen is bedacht om de huizenprijzen weer te laten stijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |