Dat krijgen we in 2 weken binnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
10.000 huizen voor asielzoekers, dat is de oplossing!
Niet doorvertellen in het midden oosten en Afrikaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
10.000 huizen voor asielzoekers, dat is de oplossing!
Was niet veilig in Ter Apel zeker?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag hebben de asielzoekers ook Leiden bereikt.
Vanuit Ter Apel, dat wel.
Volgens mij moeten ze zich toch allemaal aanmelden in Ter Apel voor het PROCES.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was niet veilig in Ter Apel zeker?
Wij hebben ze al een paar jaar. Leiden loopt achter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh dan zal ik ze binnenkort wel kunnen begroeten bij de voedselbank.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan op veel meer plaatsen nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze zich toch allemaal aanmelden in Ter Apel voor het PROCES.
Mwah, zitten nu in een sporthal waar binnenkort weer sporten bedreven moeten worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dan zal ik ze binnenkort wel kunnen begroeten bij de voedselbank.
Alles voor het grote geld voor de steentjesmaffiaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Scheefwonen is bedacht om de huizenprijzen weer te laten stijgen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Wim wil meer vluchtelingen uit Colombia.
En de kinderen spreken de taal van hun ouders niet meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Er gaat helemaal niemand terug straks, want dan vinden we het zielig dat ze naar 5 jaar weer terug naar haar hun eigen land moeten.
Hij krijgt al kerskaarten uit Columbiaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Wim wil meer vluchtelingen uit Colombia.
Die 3de wereldbewoners ketsen als konijnen, die hebben er zo 3 kinderen uitgeduwd die dan na een paar jaar "geworteld" zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Er gaat helemaal niemand terug straks, want dan vinden we het zielig dat ze naar 5 jaar weer terug naar haar hun eigen land moeten.
Nee dan kan.je makkelijk wat kopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mensen die 35k verdienen mogen dus niet in de sociale woningbouw wonen?
Feit is dat er mensen in de grootste pauperwoningen van minder dan driehonderd euro per maand wonen die daar echt niet horen. Dat zou niet moeten kunnen. Dat noemen we dan scheefwonen, want er zijn in Nederland ook mensen die amper duizend euro per maand te besteden hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Scheefwonen is bedacht om de huizenprijzen weer te laten stijgen.
De PvdA in 2020: generaal pardon 3.0quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Houtenbeen het volgende:
In de Provincie misschien, maar in de Randstad met een tijdelijk contract is dat een hell of a job.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nee dan kan.je makkelijk wat kopen
Niet in die echte pauperwoningen nee. Ik heb een tijd van nog geen 15 K. moeten leven en toen had ik werk. Behoorlijk verschil met die 35 K.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mensen die 35k verdienen mogen dus niet in de sociale woningbouw wonen?
I have the weirdest boner right now.quote:
Wie gaat er dan ook vrijwillig in de randstad wonen. Hier in Smalltown is het heerlijk levenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de Provincie misschien, maar in de Randstad met een tijdelijk contract is dat een hell of a job.
Huurwoningen van 300 bestaan echt niet meer. Maargoed, het beleid was altijd sinds jaar en dag dat ook de middenklasse gebruik kon maken van een sociale huurwoning totdat de EU het een verkapte vorm van staatssteun vond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Feit is dat er mensen in de grootste pauperwoningen van minder dan driehonderd euro per maand wonen die daar echt niet horen. Dat zou niet moeten kunnen. Dat noemen we dan scheefwonen, want er zijn in Nederland ook mensen die amper duizend euro per maand te besteden hebben.
Wat doe je nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Niet in die echte pauperwoningen nee. Ik heb een tijd van nog geen 15 K. moeten leven en toen had ik werk. Behoorlijk verschil met die 35 K.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |