Ik vind hetgeen fijne stad ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bangkok is wel een geniale stad.
Maar na 3 dagen word je er wel wat verdrietig van.
Te druk, te viesquote:
Het is niet een stad die me trekt, maar misschien is dat omdat ik er zo weinig over weet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bangkok is wel een geniale stad.
Maar na 3 dagen word je er wel wat verdrietig van.
Misschien al meer gewend danquote:
Is een mooie stad, ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn maar weinig steden die mij trekken.
Al zegt mijn pa dat ik echt eens naar Edinburgh moet gaan, en hij heeft wel beetje dezelfde vakantiesmaak als ik.
Hij raakte maar niet uitgepraat over de winkels met kerstspullen. Zijn er daar veel van of overdrijft hij schromelijk?quote:
Genoeg stukken in Bangkok gezien waar het rustiger was hoor. Sowieso waar ik laatste nacht bleef bij mn neef.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien al meer gewend danMaar ik vond New York vergeleken met Bangkok een verademing. Tuurlijk Bangkok toffe ervaring om mee tem aken,maar daar word je gek na een paar dagen.
Je had ook niet veel plekken waarj e aan de drukte kon ontsnappen
Ergens in een suburb dan ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg stukken in Bangkok gezien waar het rustiger was hoor. Sowieso waar ik laatste nacht bleef bij mn neef.
Dat was echt genieten hoor. Villatje, grote tuin en rust in Bangkok
Dicht bij Don Mueng airport.quote:
Ik was daar in de zomer. Ik geloof niet dat er superveel winkels waren met kerstspullen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij raakte maar niet uitgepraat over de winkels met kerstspullen. Zijn er daar veel van of overdrijft hij schromelijk?
Ja dat zeker. In het algemeen viel het niet tegenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond Thailand verder trouwens eigenlijk best netjes al met al
Ik vond de smerigste plekken vooral de plekken met veel westerlingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zeker. In het algemeen viel het niet tegen
Ben wel jelly. Ben ook wel echt benieuwd naar Vietnamquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Saigon schijnt ook gekkenhuis te zijn in de stad.
Ik ook echt wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel jelly. Ben ook wel echt benieuwd naar Vietnam
Sowieso. Al vond ik in Thailand dan weer die birma-spoorlijn interessant in Kannachaburiquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook echt wel.
Sowieso ook iets interessantere geschiedenis als Thailand verder.
Marokko toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil wel op vakantie naar een land waar ze veel aubergine eten.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. Al vond ik in Thailand dan weer die birma-spoorlijn interessant in Kannachaburi
Lijkt me wel een mooi land. En goede vindplaatsen van mineralen schijnt het. Maar wil daar eigenlijk pas naartoe als ik geld heb voor auto huren enzo.quote:
Ik ben er als enige van m`n familie nog niet geweestquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me wel een mooi land. En goede vindplaatsen van mineralen schijnt het. Maar wil daar eigenlijk pas naartoe als ik geld heb voor auto huren enzo.
Dat is inderdaad voor mij ook een beperkende factor voor veel landen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me wel een mooi land. En goede vindplaatsen van mineralen schijnt het. Maar wil daar eigenlijk pas naartoe als ik geld heb voor auto huren enzo.
Ben ik het?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:24 schreef Paxcon het volgende:
Ik kom iemand op tinder nu al voor de derde keer tegen
dat kan toch niet
En ik wil alleen met gezelschap dat mijn wandeltempo aankan eigenlijk, is ook een beperkende factor. :$quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voor mij ook een beperkende factor voor veel landen.
Auto maakt een vakantie zo enorm veel duurder.
Openbaar vervoer toch gewoon. Je bent wel gek als je in Thailand met de auto gaat rijdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voor mij ook een beperkende factor voor veel landen.
Auto maakt een vakantie zo enorm veel duurder.
Ik heb gereden in Bangkok.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Openbaar vervoer toch gewoon. Je bent wel gek als je in Thailand met de auto gaat rijdenWat een malloten daar soms op de weg
Euh, hoe is je Engels nu?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:26 schreef Kauai het volgende:
Inso weet jij toevallig of het Cambridge CPE examen een beetje haalbaar is
C2 niveau is het
Zal wel blog maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel jelly. Ben ook wel echt benieuwd naar Vietnam
Werd je toen niet para?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb gereden in Bangkok.
Ik kan alles aan.
Jajaj jij helemaal hequote:
C2 is toch het hoogste?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haal altijd wel boven de 7,5 op school
Al zegt dat opzich niet heel veel. Ik twijfel
Dus wij gaan nooit samen op vakantie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik wil alleen met gezelschap dat mijn wandeltempo aankan eigenlijk, is ook een beperkende factor. :$
Gewoon samen met Kras als jullie de 50 zijn gepasseerd tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus wij gaan nooit samen op vakantie?
Ja, onze toetsen op school zijn C1 niveau en nu willen ze extra lessen geven aan de mensen die die C2 toets willen doen.quote:
Mwah. Je moet even wennen.quote:
Mijn broertje vond C2 als native speaker best pittig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja, onze toetsen op school zijn C1 niveau en nu willen ze extra lessen geven aan de mensen die die C2 toets willen doen.
gewoon proberen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja, onze toetsen op school zijn C1 niveau en nu willen ze extra lessen geven aan de mensen die die C2 toets willen doen.
CAE zijn onze toetsen op school dus ja, dat is best simpel inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
CAE kun je zelfs halen als je dummie bent. Dus als je jezelf inschat als redelijk goed kun je met oefening CPE vast ook wel, is in elk geval een poging waard. Ik zou het niet halen, want ik heb spraakgebrek.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus wij gaan nooit samen op vakantie?
Alles om iedereen jaloers te maken met dingen die te googlen zijn en door duizenden zo niet miljoenen anderen gezien / gedaan /verteld zijn.quote:
Zou je een hele vakantie kunnen wijden aan stenen zoeken dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Maar ik ga het je niet aandoen in de rimboe dagen te lopen en naar stenen te zoeken.
Dat is wel goed voor de lijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Maar ik ga het je niet aandoen in de rimboe dagen te lopen en naar stenen te zoeken.
Ex had het wel dik gehaald in VWO6, maar die was ook wel erg goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
CAE zijn onze toetsen op school dus ja, dat is best simpel inderdaad
Het is best wat extra moeite en kost 250 euro dus wil er wel goed over nadenkenquote:
Ah oke, dankjewel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje vond C2 als native speaker best pittig.
Zeker het spreken gedeelte kan voor non-natives wel echt zwaar zijn, verder is het allemaal best haalbaar als je taalgevoel hebt
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je een hele vakantie kunnen wijden aan stenen zoeken dan?
Niet denigrerend bedoeld ofzo
quote:
Wow. 2veel complimenten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je gezicht lijkt al wel slanker dan fotos die ik eerst van je kon herinneren
Ik ga maar gewoon als mijn overgroot opa en oma doen. Reisprogrammas kijken op tv: Zo daar ben ik dan ook geweestquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles om iedereen jaloers te maken met dingen die te googlen zijn en door duizenden zo niet miljoenen anderen gezien / gedaan /verteld zijn.
Dat is lief van je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Na een halve dag zou je zere knieen hebben en vragen of ik langzamer aan wil doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is lief van je.
Ik zou at ook al snel zat zijn denk ik.
Foto maken van dingen die je al op foto hebt gezien en alles.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles om iedereen jaloers te maken met dingen die te googlen zijn en door duizenden zo niet miljoenen anderen gezien / gedaan /verteld zijn.
Met 100en foto maken van de birma spoorlijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Foto maken van dingen die je al op foto hebt gezien en alles.
Ooh ja dan snap ik het welquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:32 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het is best wat extra moeite en kost 250 euro dus wil er wel goed over nadenken
[..]
Ah oke, dankjewel!
Vind je het zelf ook?quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon als mijn overgroot opa en oma doen. Reisprogrammas kijken op tv: Zo daar ben ik dan ook geweestals het afgelopen is
Net als in bed tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na een halve dag zou je zere knieen hebben en vragen of ik langzamer aan wil doen.
Een beetje wel. Ik merk het zelf vooral aan mijn buik. Die gaat als eerste weg.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje wel. Ik merk het zelf vooral aan mijn buik. Die gaat als eerste weg.
Gelukkig wel. Moet er niet aan denken. Loop nu al met wijde benen na afloop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan hebben we het over hele andere tijdschalen
Waarom is dat lullig? Alsof ik iedereen zomaar mijn buik laat zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice.
Ben ik heel lullig als ik het sneller in je gezicht zie?Misschien zie je dat sowieso minder duidelijk door kledijng enzo. Dat kan ook
Ja, maar misschien kwam ik over alsof ik je niet vond afgevallen ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom is dat lullig? Alsof ik iedereen zomaar mijn buik laat zien.
Ik vind het bij mensen altijd het eerst in het gezicht zichtbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Het leek me al raar dat je sneller in je gezicht slanker werd dan je buik
Dat verschilt ook per persoon. Sommige mensen hebben bijvoorbeeld hele slanke benen en nog een aardig ronde buik. Bij mij blijft het het langst op mijn bovenbenen zitten. Die zijn eigenlijk nooit echt heel slank geweest, zelfs vroeger niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar misschien kwam ik over alsof ik je niet vond afgevallen ofzodaarom dat het wel aan kleding zal liggen. Het leek me al raar dat je sneller in je gezicht slanker werd dan je buik
Hm, maar ook wel vaak dat je een minder buikje ziet maar nog wel een rond hoofdquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het bij mensen altijd het eerst in het gezicht zichtbaar.
Nja dat is wel gelijk goed bewijs dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verschilt ook per persoon. Sommige mensen hebben bijvoorbeeld hele slanke benen en nog een aardig ronde buik. Bij mij blijft het het langst op mijn bovenbenen zitten. Die zijn eigenlijk nooit echt heel slank geweest, zelfs vroeger niet.
Maar ik zie het zelf niet zo heel goed hoor, vooral eigenlijk door een meetlint te gebruiken.
Ik ook. Zelfs in mijn bulks viel het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom best gelijkmatig aan volgens mij.
Viel me ook al op ja. Bij jou zie je het echt aan je figuur. Als ik kijk naar je gezicht van vroeger is dat echt heel anders.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, maar ook wel vaak dat je een minder buikje ziet maar nog wel een rond hoofdBij mij zie je het sneller aan m`n middel volgens mij. M`n gezicht is niet echt slanker geworden
Things will never be the same againquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik kijk naar je gezicht van vroeger is dat echt heel anders.
Ik zong de Spice Girls in mijn hoofd.quote:
keiveel mensen zijn verkouden op momentquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:49 schreef supersof het volgende:
ik ben echt super verkouden![]()
voel me zo beroerd
Het is niet van de Spice Girls barbaarquote:
Mel C dan. /carequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet van de Spice Girls barbaar
Nee maar je hebt gelijk. M`n gezicht is echt enorm veranderd laatste 8 jaar ofzoquote:
Daar zit het mijne ook. En een klein beetje op bovenbenen, maar die zijn niet zo stevig meer als ze ooit geweest zijn nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zou ik mijn vet als ik echt #viesdik werd denk ik vooral op de heupen krijgen
Misschien slankt dat gewoon als laatste af.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar je hebt gelijk. M`n gezicht is echt enorm veranderd laatste 8 jaar ofzo
het liefste lig ik dan heel de dag met veel zelfmedelijden in bedquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
keiveel mensen zijn verkouden op moment
Ook geen mannelijke plek om vet te bewarenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zou ik mijn vet als ik echt #viesdik werd denk ik vooral op de heupen krijgen
Wel apart voor een man. Hoewel ik het eerder heb gezien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
ik was vandaag een broek aan het passen en kreeg hem niet dicht :squote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |