Ik vind hetgeen fijne stad ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bangkok is wel een geniale stad.
Maar na 3 dagen word je er wel wat verdrietig van.
Te druk, te viesquote:
Het is niet een stad die me trekt, maar misschien is dat omdat ik er zo weinig over weet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bangkok is wel een geniale stad.
Maar na 3 dagen word je er wel wat verdrietig van.
Misschien al meer gewend danquote:
Is een mooie stad, ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn maar weinig steden die mij trekken.
Al zegt mijn pa dat ik echt eens naar Edinburgh moet gaan, en hij heeft wel beetje dezelfde vakantiesmaak als ik.
Hij raakte maar niet uitgepraat over de winkels met kerstspullen. Zijn er daar veel van of overdrijft hij schromelijk?quote:
Genoeg stukken in Bangkok gezien waar het rustiger was hoor. Sowieso waar ik laatste nacht bleef bij mn neef.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien al meer gewend danMaar ik vond New York vergeleken met Bangkok een verademing. Tuurlijk Bangkok toffe ervaring om mee tem aken,maar daar word je gek na een paar dagen.
Je had ook niet veel plekken waarj e aan de drukte kon ontsnappen
Ergens in een suburb dan ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg stukken in Bangkok gezien waar het rustiger was hoor. Sowieso waar ik laatste nacht bleef bij mn neef.
Dat was echt genieten hoor. Villatje, grote tuin en rust in Bangkok
Dicht bij Don Mueng airport.quote:
Ik was daar in de zomer. Ik geloof niet dat er superveel winkels waren met kerstspullen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij raakte maar niet uitgepraat over de winkels met kerstspullen. Zijn er daar veel van of overdrijft hij schromelijk?
Ja dat zeker. In het algemeen viel het niet tegenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond Thailand verder trouwens eigenlijk best netjes al met al
Ik vond de smerigste plekken vooral de plekken met veel westerlingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zeker. In het algemeen viel het niet tegen
Ben wel jelly. Ben ook wel echt benieuwd naar Vietnamquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Saigon schijnt ook gekkenhuis te zijn in de stad.
Ik ook echt wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel jelly. Ben ook wel echt benieuwd naar Vietnam
Sowieso. Al vond ik in Thailand dan weer die birma-spoorlijn interessant in Kannachaburiquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook echt wel.
Sowieso ook iets interessantere geschiedenis als Thailand verder.
Marokko toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil wel op vakantie naar een land waar ze veel aubergine eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |