Had het na 5 dagen wel gezien daar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is 2,5 week eiland. Dat gaat welecht vervelend worden ja
Dan moet je het wel érg verneuken hhahahahahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jouw naam als je het heel erg verneukt :s
Zeker met de gedachten dat je in 2 weken nog zoveel meer kan zien. En goedkoper waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had het na 5 dagen wel gezien daar.
wij blanke mensen kunnen dat goed hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan moet je het wel érg verneuken hhahahahaha
Weet nog niet of we eiland gaan doen in vietnamquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker met de gedachten dat je in 2 weken nog zoveel meer kan zien. En goedkoper waarschijnlijk
Maar tussendoor een weekje is wel lekker, maar dat is dan ook de max. en moet het wel een eiland zijn met wat mogelijkhede
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet nog niet of we eiland gaan doen in vietnam
Zonder alcohol mist er toch wat
hahahaha gvdquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je had trouwens een enorm cute pic met je vriend in US
Thanks.quote:
dom dat je als toekomstig anarchist fotos op FOK! zetquote:
Best aardig hoor.quote:
Ach, als ik straks ben afgevallen herkent niemand me meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dom dat je als toekomstig anarchist fotos op FOK! zet
Apart dat je dat dan niet in Bangkok hadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Best aardig hoor.
Maar vond het wel beetje saai worden na tijdje
Je ziet er wel slanker uit al.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, als ik straks ben afgevallen herkent niemand me meer.
Daar vond ik toch een hoop meer te doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart dat je dat dan niet in Bangkok had
je gezicht lijkt al wel slanker dan fotos die ik eerst van je kon herinnerenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, als ik straks ben afgevallen herkent niemand me meer.
ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest nu weer lachen om hoe slecht die grap was
Bangkok is wel een geniale stad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |