Starbucks is opzich wel prima qua ontbijt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet in Nederland ook niet echt iets waar je wel fatsoenlijk kan ontbijten
Doe dan geen yoghurt :squote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ontbijt meestal met mijn diner van vorige avond. Of met heel veel fruit met klein laagje yoghurt eroverheen. Eigenlijk hoort het vast andersom maar het ruit is lekker en de yohgurt niet echt.
Dat jij je laat zien is niet ongewenst toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Ik zat wel in een Groningse bus toevallig maar heb me niet schuldig gemaakt aan ongewenste praktijken
Ik kom nooit bij Starbucksquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Starbucks is opzich wel prima qua ontbijt.
Tot je bij de kassa staat
En de Broodzaak is ook goed. Maar daar kom je ook nooit dusquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat jij je laat zien is niet ongewenst toch?
Doperwt Jan xDquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga mijn baard lekker laten groeien en bij starbucks werken. Lekker kutten met namen op bekers
De laatste keer (2 jaar terug) noemde ik een vrouwennaam bij Starbucks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga mijn baard lekker laten groeien en bij starbucks werken. Lekker kutten met namen op bekers
Je moest wel lachen. Geef toequote:
"zeer chique"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Twee keer bij starbucks geweest. Beide keren zei ik maar dat ik Kim heet aangezien ik anders zowat alle letters moet spellen voordat ze mijn naam goed schrijven
Eten veel Engelsen ook niet buiten de deur dna vaak? Met ontbijt?quote:
Nee. Dat is meer een Amerikaans gebruik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eten veel Engelsen ook niet buiten de deur dna vaak? Met ontbijt?
Jouw naam als je het heel erg verneukt :squote:
Dat is 2,5 week eiland. Dat gaat welecht vervelend worden jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
fokkie in thailand topic gaat iemand 18 dagen naar koh samui lijkt me saai jou niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |