Klopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. Al vond ik in Thailand dan weer die birma-spoorlijn interessant in Kannachaburi
Lijkt me wel een mooi land. En goede vindplaatsen van mineralen schijnt het. Maar wil daar eigenlijk pas naartoe als ik geld heb voor auto huren enzo.quote:
Ik ben er als enige van m`n familie nog niet geweestquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me wel een mooi land. En goede vindplaatsen van mineralen schijnt het. Maar wil daar eigenlijk pas naartoe als ik geld heb voor auto huren enzo.
Dat is inderdaad voor mij ook een beperkende factor voor veel landen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me wel een mooi land. En goede vindplaatsen van mineralen schijnt het. Maar wil daar eigenlijk pas naartoe als ik geld heb voor auto huren enzo.
Ben ik het?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:24 schreef Paxcon het volgende:
Ik kom iemand op tinder nu al voor de derde keer tegen
dat kan toch niet
En ik wil alleen met gezelschap dat mijn wandeltempo aankan eigenlijk, is ook een beperkende factor. :$quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voor mij ook een beperkende factor voor veel landen.
Auto maakt een vakantie zo enorm veel duurder.
Openbaar vervoer toch gewoon. Je bent wel gek als je in Thailand met de auto gaat rijdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voor mij ook een beperkende factor voor veel landen.
Auto maakt een vakantie zo enorm veel duurder.
Ik heb gereden in Bangkok.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Openbaar vervoer toch gewoon. Je bent wel gek als je in Thailand met de auto gaat rijdenWat een malloten daar soms op de weg
Euh, hoe is je Engels nu?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:26 schreef Kauai het volgende:
Inso weet jij toevallig of het Cambridge CPE examen een beetje haalbaar is
C2 niveau is het
Zal wel blog maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel jelly. Ben ook wel echt benieuwd naar Vietnam
Werd je toen niet para?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb gereden in Bangkok.
Ik kan alles aan.
Jajaj jij helemaal hequote:
C2 is toch het hoogste?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haal altijd wel boven de 7,5 op school
Al zegt dat opzich niet heel veel. Ik twijfel
Dus wij gaan nooit samen op vakantie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik wil alleen met gezelschap dat mijn wandeltempo aankan eigenlijk, is ook een beperkende factor. :$
Gewoon samen met Kras als jullie de 50 zijn gepasseerd tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus wij gaan nooit samen op vakantie?
Ja, onze toetsen op school zijn C1 niveau en nu willen ze extra lessen geven aan de mensen die die C2 toets willen doen.quote:
Mwah. Je moet even wennen.quote:
Mijn broertje vond C2 als native speaker best pittig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja, onze toetsen op school zijn C1 niveau en nu willen ze extra lessen geven aan de mensen die die C2 toets willen doen.
gewoon proberen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja, onze toetsen op school zijn C1 niveau en nu willen ze extra lessen geven aan de mensen die die C2 toets willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |