CAE zijn onze toetsen op school dus ja, dat is best simpel inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
CAE kun je zelfs halen als je dummie bent. Dus als je jezelf inschat als redelijk goed kun je met oefening CPE vast ook wel, is in elk geval een poging waard. Ik zou het niet halen, want ik heb spraakgebrek.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus wij gaan nooit samen op vakantie?
Alles om iedereen jaloers te maken met dingen die te googlen zijn en door duizenden zo niet miljoenen anderen gezien / gedaan /verteld zijn.quote:
Zou je een hele vakantie kunnen wijden aan stenen zoeken dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Maar ik ga het je niet aandoen in de rimboe dagen te lopen en naar stenen te zoeken.
Dat is wel goed voor de lijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Maar ik ga het je niet aandoen in de rimboe dagen te lopen en naar stenen te zoeken.
Ex had het wel dik gehaald in VWO6, maar die was ook wel erg goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
CAE zijn onze toetsen op school dus ja, dat is best simpel inderdaad
Het is best wat extra moeite en kost 250 euro dus wil er wel goed over nadenkenquote:
Ah oke, dankjewel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje vond C2 als native speaker best pittig.
Zeker het spreken gedeelte kan voor non-natives wel echt zwaar zijn, verder is het allemaal best haalbaar als je taalgevoel hebt
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je een hele vakantie kunnen wijden aan stenen zoeken dan?
Niet denigrerend bedoeld ofzo
quote:
Wow. 2veel complimenten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je gezicht lijkt al wel slanker dan fotos die ik eerst van je kon herinneren
Ik ga maar gewoon als mijn overgroot opa en oma doen. Reisprogrammas kijken op tv: Zo daar ben ik dan ook geweestquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles om iedereen jaloers te maken met dingen die te googlen zijn en door duizenden zo niet miljoenen anderen gezien / gedaan /verteld zijn.
Dat is lief van je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Na een halve dag zou je zere knieen hebben en vragen of ik langzamer aan wil doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is lief van je.
Ik zou at ook al snel zat zijn denk ik.
Foto maken van dingen die je al op foto hebt gezien en alles.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles om iedereen jaloers te maken met dingen die te googlen zijn en door duizenden zo niet miljoenen anderen gezien / gedaan /verteld zijn.
Met 100en foto maken van de birma spoorlijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Foto maken van dingen die je al op foto hebt gezien en alles.
Ooh ja dan snap ik het welquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:32 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het is best wat extra moeite en kost 250 euro dus wil er wel goed over nadenken
[..]
Ah oke, dankjewel!
Vind je het zelf ook?quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon als mijn overgroot opa en oma doen. Reisprogrammas kijken op tv: Zo daar ben ik dan ook geweestals het afgelopen is
Net als in bed tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na een halve dag zou je zere knieen hebben en vragen of ik langzamer aan wil doen.
Een beetje wel. Ik merk het zelf vooral aan mijn buik. Die gaat als eerste weg.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje wel. Ik merk het zelf vooral aan mijn buik. Die gaat als eerste weg.
Gelukkig wel. Moet er niet aan denken. Loop nu al met wijde benen na afloop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan hebben we het over hele andere tijdschalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |