Waarom is dat lullig? Alsof ik iedereen zomaar mijn buik laat zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice.
Ben ik heel lullig als ik het sneller in je gezicht zie?Misschien zie je dat sowieso minder duidelijk door kledijng enzo. Dat kan ook
Ja, maar misschien kwam ik over alsof ik je niet vond afgevallen ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom is dat lullig? Alsof ik iedereen zomaar mijn buik laat zien.
Ik vind het bij mensen altijd het eerst in het gezicht zichtbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Het leek me al raar dat je sneller in je gezicht slanker werd dan je buik
Dat verschilt ook per persoon. Sommige mensen hebben bijvoorbeeld hele slanke benen en nog een aardig ronde buik. Bij mij blijft het het langst op mijn bovenbenen zitten. Die zijn eigenlijk nooit echt heel slank geweest, zelfs vroeger niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar misschien kwam ik over alsof ik je niet vond afgevallen ofzodaarom dat het wel aan kleding zal liggen. Het leek me al raar dat je sneller in je gezicht slanker werd dan je buik
Hm, maar ook wel vaak dat je een minder buikje ziet maar nog wel een rond hoofdquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het bij mensen altijd het eerst in het gezicht zichtbaar.
Nja dat is wel gelijk goed bewijs dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verschilt ook per persoon. Sommige mensen hebben bijvoorbeeld hele slanke benen en nog een aardig ronde buik. Bij mij blijft het het langst op mijn bovenbenen zitten. Die zijn eigenlijk nooit echt heel slank geweest, zelfs vroeger niet.
Maar ik zie het zelf niet zo heel goed hoor, vooral eigenlijk door een meetlint te gebruiken.
Ik ook. Zelfs in mijn bulks viel het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom best gelijkmatig aan volgens mij.
Viel me ook al op ja. Bij jou zie je het echt aan je figuur. Als ik kijk naar je gezicht van vroeger is dat echt heel anders.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, maar ook wel vaak dat je een minder buikje ziet maar nog wel een rond hoofdBij mij zie je het sneller aan m`n middel volgens mij. M`n gezicht is niet echt slanker geworden
Things will never be the same againquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik kijk naar je gezicht van vroeger is dat echt heel anders.
Ik zong de Spice Girls in mijn hoofd.quote:
keiveel mensen zijn verkouden op momentquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:49 schreef supersof het volgende:
ik ben echt super verkouden![]()
voel me zo beroerd
Het is niet van de Spice Girls barbaarquote:
Mel C dan. /carequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet van de Spice Girls barbaar
Nee maar je hebt gelijk. M`n gezicht is echt enorm veranderd laatste 8 jaar ofzoquote:
Daar zit het mijne ook. En een klein beetje op bovenbenen, maar die zijn niet zo stevig meer als ze ooit geweest zijn nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zou ik mijn vet als ik echt #viesdik werd denk ik vooral op de heupen krijgen
Misschien slankt dat gewoon als laatste af.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar je hebt gelijk. M`n gezicht is echt enorm veranderd laatste 8 jaar ofzo
het liefste lig ik dan heel de dag met veel zelfmedelijden in bedquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
keiveel mensen zijn verkouden op moment
Ook geen mannelijke plek om vet te bewarenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zou ik mijn vet als ik echt #viesdik werd denk ik vooral op de heupen krijgen
Wel apart voor een man. Hoewel ik het eerder heb gezien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
ik was vandaag een broek aan het passen en kreeg hem niet dicht :squote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |