Jep ik ook. Eindelijk eens de meiden zien na hun tijd als studentquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef DonnaRush het volgende:
Ik kijk alweer uit naar januari. Stiekem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:15 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt me dat het maar 1 scène is ofzo en daarvoor weinig moeite wilden doen.
Overigens denk ik datIk denk hetzelfde inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze schelen maar 6 jaarquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:20 schreef NoXia het volgende:
Ik ben nog niet zolang bezig. Vrouwlief had deze serie vorige week ontdekt. Maar was ik de enige die een wat rare smaak kreeg van de relatie tussen Ezra en Aria?
Aria speelt een meisje van 16. Ezra zou tegen de 30 zijn? Pedofilie anyone? Voor een Amerikaanse serie...
Ezra speelt iemand van 24/25 geloof ik. Maar dit komt in veel meer Amerikaanse series voor. Gossip Girl bijv.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:20 schreef NoXia het volgende:
Ik ben nog niet zolang bezig. Vrouwlief had deze serie vorige week ontdekt. Maar was ik de enige die een wat rare smaak kreeg van de relatie tussen Ezra en Aria?
Aria speelt een meisje van 16. Ezra zou tegen de 30 zijn? Pedofilie anyone? Voor een Amerikaanse serie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Ugly Old LiarsThe story continues in the Rosewoods Retirement Home. One of the girls, now grandmothers, recieves a disturbing note in her evening meal tray: I got your teeth! -A
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Ugly Old LiarsThe story continues in the Rosewoods Retirement Home. One of the girls, now grandmothers, recieves a disturbing note in her evening meal tray: I got your teeth! -A
ik hoop het nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:15 schreef Bienelientjee het volgende:
http://www.pretty52.com/a(...)-will-make-your-week
Nee toch zeker!![]()
Lijkt mij ook echt een waardeloze investering. Er zijn wereldwijd dan misschien wel fans, maar in de bioscoop zal zo'n film het echt niet goed doen bij het algehele publiek.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:16 schreef Beach het volgende:
[..]
ik hoop het niet
er moet echt een eind aan komen
Oh, ik heb niet echt gezocht hoor. Normaal harkt een bepaald programma voor mij alle afleveringen zsm na uitzending binnen en dat programma kon deze niet vinden (specials vindt hij sowieso altijd lastig). Handmatig kan ik 'm vast vinden, maar ik heb er nog geen moeite voor gedaanquote:Op woensdag 2 december 2015 22:53 schreef Meke het volgende:
Ik heb 'm wel gewoon gezienRaar dat hij nu niet meer te vinden is dan
![]()
Ik dacht dus ook deze weekquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:32 schreef babette21 het volgende:
Ik dacht dat dit deze week zou terugkomen, maar blijkt volgende week te zijn. Ben ik toch gewoon teleurgesteld dat ik een week moet wachten op deze ongein!![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:16 schreef Burdie het volgende:
Toch jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Huh? Charlotte == Charles == A toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:53 schreef Moppert het volgende:
lol wat lame.. Charlotte dood is ook zo voorspelbaar
Een nieuwe, genaamd Uber Bad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:00 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dus hebben we een nieuwe A? Of gaan we verder zonder A?
Ik ben het volkomen met je eens. Als er nu alweer een nieuwe dreiging was opgestaan was het ook kut geweestquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond het weer een gaaf begin. Niet meteen vanaf minuut vijf weer iedereen in gevaar, maar meer focus op hoe ver ze zijn gekomen enzo. Ik zag die dood dan weer niet aankomen op het eind eigenlijk...terwijl ik bij deze serie normaal de twists wel zie aankomen. Spencer en Caleb hebben het OF al gedaan, of willen het doenTeveel spanning in die scenes.
Gok dat Ali Charlotte heeft vermoord. Niemand zal haar verdenken, want ja, ze probeerde iedereen te overtuigen haar vrij te laten e.d....maar ik gok dat ze hoopte dat er in ieder geval een iemand zou aangeven nog bang te zijn zodat de schuld in diens schoenen kan worden geschoven. Aria in dit geval. Charlotte zal wel te dicht bij Ali zijn gekomen...en een geheim hebben ontdekt ofzo
Tja volwassen, ben je dat met 23!? Het idee dat ze het inmiddels allemaal gemaakt hebben (behalve Emily, toch nog een beetje een realistisch karakter) slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:49 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Een nieuwe, genaamd Uber Bad.
Leuke eerste aflevering alleen zie ik ze nog niet als volwassenen maar dat komt misschien nog wel.
Het leek ook wel zo'n de ja vu van de eerste aflevering.quote:Op donderdag 14 januari 2016 05:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wat was er met die Sarah? Moet zij nu als een soort van Jenna doorgaan, hebben die meiden haar iets aangedaan waardoor ze nu iets heeft?!
Denk het wel, die zal wel verslaafd zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:42 schreef loezzzje het volgende:
wat was er trouwens met emily en die medicijnkast in haar tas die ze probeerde te verbergen? een addiction?
Voor zover we weten...wie weet wat er die avond is besproken voordat ze kwijt was. Kan best zijn dat Charlotte te dichtbij kwam. En niemand zal haar verdenken, want ja, ze deed er alles aan om Charlotte thuis te krijgen..quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:00 schreef babette21 het volgende:
Waarom zou Alison haar dood willen? Cece heeft haar toch nooit wat aangedaan?
Vergeet niet dat ze in de vijf jaar daarvoor nog niet eens monden ontdekken wie hun al die smsjes stuurde.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:45 schreef loezzzje het volgende:
ik vind het grappig dat ze het op hun 23ste gemaakt hebben. in deze economiemaarja tis een serie
en ze waren vaker niet op school dan wel. hoe zijn ze in godsnaam toegelaten op college.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze in de vijf jaar daarvoor nog niet eens monden ontdekken wie hun al die smsjes stuurde.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:20 schreef Burdie het volgende:
Sascha Pieters is trouwens recent verloofd. Ze is 19.
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Is die nog zo jong? Wel stom om je dan al te verloven. Uberhaupt verloven, bestaat dat nog..?
Vorig seizoen ook al, ze heeft een hormoonimbalans waar ze heel erg van is aangekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:50 schreef loezzzje het volgende:
ze is volgens mij ook een heel stuk aangekomen sinds vorig seizoen. of ligt dat aan mij?
ja zie je, dan had ik het toch goed. en ook een flinke voorgevel moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook al, ze heeft een hormoonimbalans waar ze heel erg van is aangekomen.
Zie:
http://www.people.com/people/mobile/article/0,,20930777,00.html
overigens vond ik haar uitleg daarover vooral klinken als 'puberteit'
Het zou zoveel ellende schelen als ze zouden cremerenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, nu de dames zich niet meer als kind hoeven kleden zien ze er nog beter uit dan voorheen. Alleen Alison is, euh, zwanger denk ik?
Deze aflevering was wel wat traag verder, maar toch vond ik het wel weer leuk om te zien!
Wel raar dat wij het lijk niet gezien hebben. Vertrouw dat nu al niet meer.
-edit- ik sprak te vroeg, wel een lijk!
Scherp! Alsof Cece zoveel fans heeft!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:35 schreef amaranta het volgende:
Wie waren al die lui op de begrafenis??
Het lijkt er op of hij nu met Spencer is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef Amarantha het volgende:
Hanna en Caleb komen vast wel weer samen.
Dat zou echt not done zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 02:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het lijkt er op of hij nu met Spencer is.
Ik zou Spencer ook doen. Hanna ook wel btw.quote:Op woensdag 20 januari 2016 02:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het lijkt er op of hij nu met Spencer is.
Nee de explosie toch in de laatste aflevering.. En omdat ze samenwerkte met Aquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:32 schreef cactussoep het volgende:
Sarah is verbrand, was dat bij die dollhouse? En waarom lijken de meiden bang te zijn voor Sarah en mogen ze haar niet? Vragen vragen vragen
Ze hebben haar gezicht niet laten zien toen ze buiten lag, dat is mij een beetje te vreemd..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel raar dat wij het lijk niet gezien hebben. Vertrouw dat nu al niet meer.
-edit- ik sprak te vroeg, wel een lijk!
Alsof het ooit geloofwaardig is geweestquote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:54 schreef Beach het volgende:
vind er weinig meer aan
totaal niet geloofwaardig
Ik vind ze erg leuk eigenlijk..al een paar seizoenen. Wel leuk ontstaan. Of het helemaal netjes is van Spencer is te discussiëren, maar persoonlijk vind ik het een fijne wending.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe stom ik Caleb en Spencer samen vindt trouwens
Sowieso reden er bijzonder veel auto's rond op dat tijdstip. Want er was nl nog een auto.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:08 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Ze hebben haar gezicht niet laten zien toen ze buiten lag, dat is mij een beetje te vreemd..
Net zoals ze haar gezicht niet lieten zien toen ze de kerk in ging.
En wat deed die taxi daar? Zou die de moordenaar van Charlotte hebben afgezet?
Dacht dat dit topic juist was voor iedereen die 'live' keek, vandaar ook de [USA] in de titel? Anders komen er zo twee discussies door elkaar heen. Als beide groepen nou best groot waren, zou ik zeggen open twee topics maar dan heb je twee dode topics denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:02 schreef amaranta het volgende:
Is het een idee om spoilers te gebruiken als je niet via Netflix kijkt? En de afl uit Amerika download?
Juist omdat het 2 kleine groepen zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Dacht dat dit topic juist was voor iedereen die 'live' keek, vandaar ook de [USA] in de titel? Anders komen er zo twee discussies door elkaar heen. Als beide groepen nou best groot waren, zou ik zeggen open twee topics maar dan heb je twee dode topics denk ikIk volg van de meeste topics juist de [USA] versie om niet te hoeven nadenken over spoilertags.
Erg sterk nogquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:45 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn nu gewoon een spin-off binnen de serie aan het maken. Eigenlijk was het verhaal gewoon klaar. Nu kunnen de makers weer helemaal los gaan. Beetje jammer wel.
Hoe zijn de ratings?
Kut hoopte ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:45 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn nu gewoon een spin-off binnen de serie aan het maken. Eigenlijk was het verhaal gewoon klaar. Nu kunnen de makers weer helemaal los gaan. Beetje jammer wel.
Hoe zijn de ratings?
Gossip Girl is best tofquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Netflix raad me tegenwoordig zaken als Gossip Girl en een Justin Bieber concert aan omdat ik PLL kijkDat gaat me dan weer te ver...
Vind de afgelopen twee afleveringen wat suffig verder. Het was eigenlijk wel klaar en nu beginnen we toch weer opnieuw. Dezelfde domme beslissingen en hetzelfde whodunnit trucje waarbij iedereen verdacht wordt gemaakt.
Ik ga trouwens voor Mona als dader.
Sorry, daar ben ik schuldig aan. Ik kijk PLL en heb Gossip Girl en het Justin Bieber concert gekeken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Netflix raad me tegenwoordig zaken als Gossip Girl en een Justin Bieber concert aan omdat ik PLL kijkDat gaat me dan weer te ver...
Vind de afgelopen twee afleveringen wat suffig verder. Het was eigenlijk wel klaar en nu beginnen we toch weer opnieuw. Dezelfde domme beslissingen en hetzelfde whodunnit trucje waarbij iedereen verdacht wordt gemaakt.
Gossip Girlquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Probeer anders eens The Royalsquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vond Gossip Girl jaren geleden best vermakelijk....onlangs seizoen 1 proberen te herkijken. Erger me er nu zo aanIk word oud
Maar dat was toch helemaal niet zo? Lucas was toch degene die zei dat hij dat hij ijsblokjes was gaan halen op hun verdieping. Maar dat was compleet een verzinsel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:49 schreef cactussoep het volgende:
Oeh dat einde! Zou het Ali zijn? want zij denkt waarschijnlijk nog steeds dat de liars er iets mee te maken hebben. Spullen en kleding heeft ze dan van Charlotte..
En Hanna, ik denk niet dat zij die tape heeft gewist voor Aria maar voor zichzelf. Ze zei dat ze ijsblokjes ging halen aan het einde van de gang maar er is geen ijsblokjesmachine op haar(3e) verdieping. Het leek ook of Lucas het expres wilde verpesten op het politiebureau (vorige week). Ezra heeft de vader van Aria gezien in de kerk, wat heeft hij gezien?
Verder zou je denken dat de liars er wel van hebben geleerd om geen video's & smsjes te verwijderen. Maar nee hoor
Ja, een verzinsel maar volgensmij wist hij heel goed dat dat niet op haar verdieping was. Maar Hanna zei dat ook, ze kwam haar hotelkamer inlopen met die ijsblokjes en later verklaarde ze dat ze alleen op haar verdieping was. Lekker ingewikkeld allemaalquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:15 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Maar dat was toch helemaal niet zo? Lucas was toch degene die zei dat hij dat hij ijsblokjes was gaan halen op hun verdieping. Maar dat was compleet een verzinsel.
Hmmm, dat heb ik dan even niet 100% in me opgenomen denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:17 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Ja, een verzinsel maar volgensmij wist hij heel goed dat dat niet op haar verdieping was. Maar Hanna zei dat ook, ze kwam haar hotelkamer inlopen met die ijsblokjes en later verklaarde ze dat ze alleen op haar verdieping was. Lekker ingewikkeld allemaalWe komen er vast nog wel achter.
Heb ik al eerder gezegd maar inderdaad hij is gewoon te perfect, te aardig, te alles..quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:19 schreef Starlie het volgende:
Ergens heb ik het vermoeden dat de verloofde van Hanna ook iets met de "nieuwe A" te maken heeft...
Ik vond het ook weer zo overdreven dat ze meerdere keren midden op de weg ging lopen, toen maar naar boven klom, maar toch weer terug naar beneden terwijl die auto er nog altijd was en weer naar boven moestquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:08 schreef cactussoep het volgende:
Overigens vond ik deze aflevering maar saai. Promo gezien van volgende week en die is toch een heel stuk spannender!![]()
Vond het wel stom dat Emily niet heeft gekeken wie in die auto zat toen ze daar lag..
Nooit gelezen, heb dit topic (hoe stom) net pas ontdekt! Stiekem heb ik ook het vermoeden dat Caleb wel iets met "A" te maken heeft, hoop het niet maar dat zou wel een WTF moment opleveren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:06 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Heb ik al eerder gezegd maar inderdaad hij is gewoon te perfect, te aardig, te alles..
Emily is stomquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:08 schreef cactussoep het volgende:
Vond het wel stom dat Emily niet heeft gekeken wie in die auto zat toen ze daar lag..
Ja het is allemaal zo logisch wat ze doet.. Maar als ze gelijk naar boven was geklommen had het niet 'spannend' geweestquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:26 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik vond het ook weer zo overdreven dat ze meerdere keren midden op de weg ging lopen, toen maar naar boven klom, maar toch weer terug naar beneden terwijl die auto er nog altijd was en weer naar boven moest![]()
Haha dit heb ik ook, ik vind de meiden niet eens meer echt leuk maar toch kijk ik door.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat? Alison die gaat trouwen is zoooo random en Emily wordt echt met de aflevering irritanter
Toch blijven kijken
Pff idd Emily... Na alles wat ze heeft meegemaakt verwacht je toch niet dat ze in een donker verlaten bos gaat lopen... Hoe naïef! Vind het trouwens ook echt een stuk chagrijnquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat? Alison die gaat trouwen is zoooo random en Emily wordt echt met de aflevering irritanter
Toch blijven kijken
https://www.instagram.com/itsashbenzo/quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Pff idd Emily... Na alles wat ze heeft meegemaakt verwacht je toch niet dat ze in een donker verlaten bos gaat lopen... Hoe naïef! Vind het trouwens ook echt een stuk chagrijn![]()
De enige die ik nog wel oké vind is Hanna!
Haha ik volg haar idd al! Shay (Emily) volg ik ook, maar ook "in het echt" (op Insta) vind ik haar echt niet leuk... Ze vind zichzelf gelukkig wel leuk als ik zo haar foto's bekijkquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:37 schreef Droathoah het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/itsashbenzo/
No you won'tquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:47 schreef Beach het volgende:
Als na dit seizoen de nieuwe A niet is ontmaskerd stop ik met kijken.
Schrijfster van de serie maakt vaak dingen bekend. Zo ook over de tweelingquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:59 schreef Meke het volgende:
Hoe komt men überhaupt bij de tweeling? Is het een theorie, of zijn daar ook aanwijzingen voor?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:47 schreef Beach het volgende:
Als na dit seizoen de nieuwe A niet is ontmaskerd stop ik met kijken.
Deze twee posts vatten de hele serie samenquote:
Inderdaad, de kwaliteit van het verhaal is al lang echt om te huilenquote:Op woensdag 9 maart 2016 06:03 schreef babette21 het volgende:
Als die nieuwe A maar de helft van de tijd die hij/zij/het in liars-pesten steekt in een eigen moordonderzoek zou steken, dan zou hij/zij/het allang weten wie erachter zit. Echt, wat een waardeloos plot dit.
Hetgehalte blijft ook skyhigh!
voor die slechte Ezra-Nicole scene,
voor Lucas die nog steeds into Hanna schijnt te moeten zijn terwijl hij clearly supergay is,
voor het feit dat ze ineens steeds wijn schijnen te moeten drinken nu ze 23 zijn, 3x
voor Alison (en die dude) in het algemeen,
voor die kokerafpakactie, en
voor mezelf omdat ik nog steeds kijk terwijl hel me geen hol interesseert wie er überhaupt achter zit.
Maar hulde voor Hanna, dat wel!
Zou alleen logisch zijn als die man van haar de nieuwe bad guy is. Gezien hoe raar die zich gedroeg deze aflevering zou dat nog wel een optie zijn. 6A eindigde met de scene waarin de Liars Allison waarschuwden met een ''he's coming for you''. Niks meer van gehoord, gezien het een flashforward is. Die ''he'' is natuurlijk Elliott.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:33 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Inderdaad, de kwaliteit van het verhaal is al lang echt om te huilen![]()
En hoe kan de nieuwe bad guy Allison laten vallen? Hoe weet ie ze hakken droeg en dan precies daar haar hak zou zetten ofzo? Erg onrealistisch
Maar waarom zou Allison dan nog zijn naam dragen? Die schreef ze op het bord in die scene.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zou alleen logisch zijn als die man van haar de nieuwe bad guy is. Gezien hoe raar die zich gedroeg deze aflevering zou dat nog wel een optie zijn. 6A eindigde met de scene waarin de Liars Allison waarschuwden met een ''he's coming for you''. Niks meer van gehoord, gezien het een flashforward is. Die ''he'' is natuurlijk Elliott.
Mrs Rollins oid schreef ze.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:19 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Maar waarom zou Allison dan nog zijn naam dragen? Die schreef ze op het bord in die scene.
Ja idd. Als in, vrouw van Elliot Rollins. Als Elliot de 'he' uit 'he's coming for you' is, waarom zou ze zijn achternaam dan nog gebruiken.quote:
Dan zal dat dus niet over hem gaan...quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:31 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja idd. Als in, vrouw van Elliot Rollins. Als Elliot de 'he' uit 'he's coming for you' is, waarom zou ze zijn achternaam dan nog gebruiken.
Scene was een flashforward die in de tijdslijn van de 6B finale of ergens in seizoen 7 thuishoort. Uitgelegd door de maakster van de seriequote:Op woensdag 9 maart 2016 17:14 schreef babette21 het volgende:
Ik weet het niet meer zo goed, maar was die scene niet eigenlijk het moment dat ze voor het eerst terug waren? Misschien zijn de schrijvers later toch van gedachten veranderd en een andere richting op gegaan (door Alison pas later te laten trouwen met die uiteraard onbetrouwbare kwast)?
Het is trouwens ook wachten tot het moment dat die Nicole weer levend en wel opduikt, wrs nét als Ezra en Aria elkaar weer gevonden hebben!
Als hij echt super evil is of iets dergelijks...denk je dan dat hij akkoord gaat met een (vriendelijke) scheiding? Zoveel mensen die getrouwd zijn met een creep en daardoor de naam nog hebbenquote:Ja idd. Als in, vrouw van Elliot Rollins. Als Elliot de 'he' uit 'he's coming for you' is, waarom zou ze zijn achternaam dan nog gebruiken.
Jaa ik heb gelijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:55 schreef cactussoep het volgende:
Of de moeder van Ali is de tweeling en was die scene in het ziekenhuis echt.
Volgensmij is die A.D. Uber A.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar is die Mary Drake nu dan ook Uber A (gezien ze daar wel bij Hanna gefotografeerd was), of iemand anders?
Ja, ik vond die AD ook raar. Dat is dan inderdaad Uber A, maar is dat dan weer Mary Drake? Paar antwoorden erbij, maar net zoveel vragen erbijquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:07 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Volgensmij is die A.D. Uber A.
Maar wie weet werkt diegene wel samen met Rollins en Mary.
Begrijp ook niet waar Sara blijft in dit verhaal..
Goed gezien!quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:31 schreef Meke het volgende:
Hee maar Charlotte wist dus dat ze niet de échte zus was van Ali?Gezien de naam CeCe Drake? Of heb ik weer ergens een afslag gemist?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuke aflevering maar is het seizoen nu afgelopen
Volgend seizoen is het laatste volgens mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef iBenny het volgende:
Hoeveel seizoenen komen er nu eigenlijk nog?
Das wel jammer, zat er net weer helemaal lekker in.quote:
Volgens mij gaan ze net zolang door tot het een soort Pretty Little Golden Girls wordt! Dus eh, nog een seizoen of 64?!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef iBenny het volgende:
Hoeveel seizoenen komen er nu eigenlijk nog?
AH, misschien houd ik het dan wel nog volquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Volgend seizoen is het laatste volgens mij.
Dat is gewoon nog niet bekendquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:23 schreef loezzzje het volgende:
1 dingetje nog. wie heeft Charlotte dan vermoord? want dat zal niet Mary of Elliott zijn geweest...
ok thanks. ik was idd ff de kluts kwijt haha maargoed ik ben dus niet de enige hierquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is gewoon nog niet bekendSowieso niet Elliott of Mary Drake gok ik. De persoon die Hanna nu heeft is denk ik de moordenaar ook...maar wie weet ook niet. Ze roepen altijd dat we heel veel antwoorden gaan krijgen, maar krijgen er alleen maar meer vragen bij
Jaquote:
Eentje nogquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Alles gezien.
Krijgen we hier na nog één seizoen? Of nog meer?
Een seizoen ja, maar de maakster heeft al vaker aangegeven dat ze daarna nog graag een film zou willen maken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Alles gezien.
Krijgen we hier na nog één seizoen? Of nog meer?
Hopelijk keren ze weer wat meer terug naar alle tienerdrama, dat was altijd het leukste. Dat mysterie boeide me eigenlijk weinig.quote:
Die promo was echt zeer spannend, niet eens sarcastischquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:09 schreef cactussoep het volgende:
Net de nieuwste promo gezien, ziet er goed uit![]()
Maar wie zijn ze nu weer aan het opgraven?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:57 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Nog 20 afleveringen en dan ben je ervan af
Ja he ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die promo was echt zeer spannend, niet eens sarcastisch
Twist: ze zijn allemaal Aquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zolang de serie maar eindigt met alle vier de meiden gewoon happy enzoal denk ik niet dat dat gaat gebeuren
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:26 schreef Seam het volgende:
Ik hoop dat 1 van de meiden sterft, maar dat is toch veel te duister helaas
Zou vet zijn, maar vrees dat zoiets te duister is voor PLLquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Ben een tijdje zonder Netflix geweest maar ben weer helemaal bij sinds gisteren![]()
Zou Hannah opgeloten of gedood worden en iemand anders met een masker dat bijzonder veel op haar lijktnhaar plaats innemen en the girls zo van binnenuit kapot maken?
Gek nog dat Mike zo afwezig is en die opeens_rijk_nerd vertrouw ik ook niet
quote:Op maandag 20 juni 2016 18:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Deze week mogen we weer (en lachen om de rariteiten)
Gewoon thuis op de bank.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:34 schreef MissJ het volgende:
Waar hebben jullie de 1e aflevering van seizoen 7 gekeken?
Het komt pas 1 week later op Netflix.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:31 schreef loezzzje het volgende:
wou op netflix kijken maar stond ie nog niet op. maar wezen downloaden dan.
Het is toch al een week later?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:11 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Het komt pas 1 week later op Netflix.
Ik dacht dat ze die van deze week bedoelde. Maar de eerste aflevering staat er inderdaad ook nog niet op, wat normaal wel zo is. Kijk het zelf nooit via Netflixquote:
idd. wilde de 1ste afl. kijken maar die stond er dus ook nog niet op.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:27 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze die van deze week bedoelde. Maar de eerste aflevering staat er inderdaad ook nog niet op, wat normaal wel zo is. Kijk het zelf nooit via Netflix
Bij PLL kletsen ze alleen maar onzin, dus wat dat betreft leidt ondertiteling alleen maar af; het gaat tenslotte om wat er op de achtergrond gebeurd.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:34 schreef loezzzje het volgende:
zonder ondertiteling red ik me wel maar met een serie als greys of PLL heb ik toch wel graag ondertiteling. bij greys vanwege alle medische termen en bij PLL omdat ik altijd zo goed moet opletten bij die serie
quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:47 schreef babette21 het volgende:
Het blijft toch wel echt fantastisch dat ze steeds een paar uur hebben om iemand van misschien wel de dood te redden, maar binnen dat krappe tijdsbestek toch elke keer weer tijd vinden om zich uitgebreid bezig te houden met wie-is-op-wie!![]()
Daarvoor zei hij ook nog: laten we maar gaan slapenquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:43 schreef Markeerstift het volgende:
Ik weet niet of ik het wel ga handelen om deze serie nog af te kijken. Heb de eerste aflevering van laatste seizoen gegeven en jeetje wat was dat zwaar![]()
Aria die met 6 uur op de klok voor Hanna nog even DTR doet met Ezra
Ik vond hem ook weer erg goedquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:03 schreef cactussoep het volgende:
Een van de betere afleveringen dit!![]()
Had allemaal wtf momenten![]()
Dr. Rollins is eigenlijk Archer Dunhill en dus A.D?
Dat van die creditcard dacht ik ook al aan. Maar als dat echt zo is gaat het een grote puinhoop wordenquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond hem ook weer erg goedIk denk dat Rollins inderdaad AD is, maar aan de andere kant..het was pas aflevering 4, dus wellicht willen de schrijvers dat we dat gaan denken
af en toe haat ik deze serie. Je weet nooit wat zeker.
Die creditcard van Spencer...waarmee ze wou betalen in de bar...wedden dat dat de CC van Archer Dunhill was? Ze had beiden bij zich volgens mij. Dronken as hell. Politie hoeft alleen maar die CC te traceren en ze kunnen zien dat hij betaald heeft daar...maar Spencer gaf de pas op de camera. Dat gaat natuurlijk gewoon fout.
Vond het stukje met Caleb/Spencer/Hanna bij die deur mooi gedaan![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 13:31:04 ]
Lift scene was inderdaad best...uhm..steamyquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:27 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Dat van die creditcard dacht ik ook al aan. Maar als dat echt zo is gaat het een grote puinhoop wordenCamerabeelden kunnen ze wissen maar zijn CC gegevens wissen is een ander verhaal.
Dat was erg mooi ja! Stukje in die lift was ook euhm, spannend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens even je laatste regel in spoiler tags gezet. Gezien dat gaat om de promo van volgende week is het technisch gezien een spoiler
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 13:31:37 ]
quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lift scene was inderdaad best...uhm..steamyOh sorry ik was iets te enthousiastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens even je laatste regel in spoiler tags gezet. Gezien dat gaat om de promo van volgende week is het technisch gezien een spoiler
quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:09 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Oh sorry ik was iets te enthousiast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb woord gehouden en heb niks gezien van seizoen 7. Ik mis het ook verder niet wat er wel of niet gebeurt met een nieuwe A.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:28 schreef Beach het volgende:
het is mooi geweest met deze serie
ik ga niet meer kijken
fuck elke keer een nieuwe A
Gewoon een verkeersongeval idd. Plaatsvervangende facepalm x1000.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:21 schreef babette21 het volgende:
Om maar te zwijgen over dat lijk begraven. "It's first degree murder". Uh nee hoor...
Dit inderdaad. Erg dom van ze en erg voorspelbaar dat het gefilmd isquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Eeeen het was er weer. Ik dacht echt even dat Allison daar vermoord zou worden. Glad to be wrong. Wie moeten we verdenken voor Sara's moord? Jenna denk ik niet. Vast degene voor wie ze Emily waarschuwde eerder in de aflevering. Noel? En is haar killer dezelfde persoon als die Ali aanviel en Spencer/Hanna nu op tape heeft (wat ik sowieso raar vind - nooit, nooit terug gaan naar de scene of the crime!!!)
...en dus is hij het niet!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:01 schreef cactussoep het volgende:
Dat Noel iets met de dood van Sarah te maken heeft ligt erg voor de hand
Dat zou een grote grap zijn als het Lucas zou zijnquote:
Dat was denk ik inderdaad het plan van de schrijvers maar hij is in het echt opgepakt en zit vast. Of hij is inmiddels weer vrij. Dus kleine kans dat ze hem weer terug laten komen in de seriequote:
Dan Wren waarschijnlijk. Of Aria is stiekem het zusje van Charlotte. Aria Di Laurentis (AD). Zal wel niet though.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:47 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Dat was denk ik inderdaad het plan van de schrijvers maar hij is in het echt opgepakt en zit vast. Of hij is inmiddels weer vrij. Dus kleine kans dat ze hem weer terug laten komen in de serie
Ja ik hoop zo erg op Wren maar daar komen we pas over maanden achterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan Wren waarschijnlijk. Of Aria is stiekem het zusje van Charlotte. Aria Di Laurentis (AD). Zal wel niet though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |