Jep ik ook. Eindelijk eens de meiden zien na hun tijd als studentquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef DonnaRush het volgende:
Ik kijk alweer uit naar januari. Stiekem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:15 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt me dat het maar 1 scène is ofzo en daarvoor weinig moeite wilden doen.
Overigens denk ik datIk denk hetzelfde inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze schelen maar 6 jaarquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:20 schreef NoXia het volgende:
Ik ben nog niet zolang bezig. Vrouwlief had deze serie vorige week ontdekt. Maar was ik de enige die een wat rare smaak kreeg van de relatie tussen Ezra en Aria?
Aria speelt een meisje van 16. Ezra zou tegen de 30 zijn? Pedofilie anyone? Voor een Amerikaanse serie...
Ezra speelt iemand van 24/25 geloof ik. Maar dit komt in veel meer Amerikaanse series voor. Gossip Girl bijv.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:20 schreef NoXia het volgende:
Ik ben nog niet zolang bezig. Vrouwlief had deze serie vorige week ontdekt. Maar was ik de enige die een wat rare smaak kreeg van de relatie tussen Ezra en Aria?
Aria speelt een meisje van 16. Ezra zou tegen de 30 zijn? Pedofilie anyone? Voor een Amerikaanse serie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Ugly Old LiarsThe story continues in the Rosewoods Retirement Home. One of the girls, now grandmothers, recieves a disturbing note in her evening meal tray: I got your teeth! -A
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Ugly Old LiarsThe story continues in the Rosewoods Retirement Home. One of the girls, now grandmothers, recieves a disturbing note in her evening meal tray: I got your teeth! -A
ik hoop het nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:15 schreef Bienelientjee het volgende:
http://www.pretty52.com/a(...)-will-make-your-week
Nee toch zeker!![]()
Lijkt mij ook echt een waardeloze investering. Er zijn wereldwijd dan misschien wel fans, maar in de bioscoop zal zo'n film het echt niet goed doen bij het algehele publiek.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:16 schreef Beach het volgende:
[..]
ik hoop het niet
er moet echt een eind aan komen
Oh, ik heb niet echt gezocht hoor. Normaal harkt een bepaald programma voor mij alle afleveringen zsm na uitzending binnen en dat programma kon deze niet vinden (specials vindt hij sowieso altijd lastig). Handmatig kan ik 'm vast vinden, maar ik heb er nog geen moeite voor gedaanquote:Op woensdag 2 december 2015 22:53 schreef Meke het volgende:
Ik heb 'm wel gewoon gezienRaar dat hij nu niet meer te vinden is dan
![]()
Ik dacht dus ook deze weekquote:Op donderdag 7 januari 2016 00:32 schreef babette21 het volgende:
Ik dacht dat dit deze week zou terugkomen, maar blijkt volgende week te zijn. Ben ik toch gewoon teleurgesteld dat ik een week moet wachten op deze ongein!![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:16 schreef Burdie het volgende:
Toch jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Huh? Charlotte == Charles == A toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:53 schreef Moppert het volgende:
lol wat lame.. Charlotte dood is ook zo voorspelbaar
Een nieuwe, genaamd Uber Bad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:00 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dus hebben we een nieuwe A? Of gaan we verder zonder A?
Ik ben het volkomen met je eens. Als er nu alweer een nieuwe dreiging was opgestaan was het ook kut geweestquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond het weer een gaaf begin. Niet meteen vanaf minuut vijf weer iedereen in gevaar, maar meer focus op hoe ver ze zijn gekomen enzo. Ik zag die dood dan weer niet aankomen op het eind eigenlijk...terwijl ik bij deze serie normaal de twists wel zie aankomen. Spencer en Caleb hebben het OF al gedaan, of willen het doenTeveel spanning in die scenes.
Gok dat Ali Charlotte heeft vermoord. Niemand zal haar verdenken, want ja, ze probeerde iedereen te overtuigen haar vrij te laten e.d....maar ik gok dat ze hoopte dat er in ieder geval een iemand zou aangeven nog bang te zijn zodat de schuld in diens schoenen kan worden geschoven. Aria in dit geval. Charlotte zal wel te dicht bij Ali zijn gekomen...en een geheim hebben ontdekt ofzo
Tja volwassen, ben je dat met 23!? Het idee dat ze het inmiddels allemaal gemaakt hebben (behalve Emily, toch nog een beetje een realistisch karakter) slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:49 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Een nieuwe, genaamd Uber Bad.
Leuke eerste aflevering alleen zie ik ze nog niet als volwassenen maar dat komt misschien nog wel.
Het leek ook wel zo'n de ja vu van de eerste aflevering.quote:Op donderdag 14 januari 2016 05:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wat was er met die Sarah? Moet zij nu als een soort van Jenna doorgaan, hebben die meiden haar iets aangedaan waardoor ze nu iets heeft?!
Denk het wel, die zal wel verslaafd zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:42 schreef loezzzje het volgende:
wat was er trouwens met emily en die medicijnkast in haar tas die ze probeerde te verbergen? een addiction?
Voor zover we weten...wie weet wat er die avond is besproken voordat ze kwijt was. Kan best zijn dat Charlotte te dichtbij kwam. En niemand zal haar verdenken, want ja, ze deed er alles aan om Charlotte thuis te krijgen..quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:00 schreef babette21 het volgende:
Waarom zou Alison haar dood willen? Cece heeft haar toch nooit wat aangedaan?
Vergeet niet dat ze in de vijf jaar daarvoor nog niet eens monden ontdekken wie hun al die smsjes stuurde.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:45 schreef loezzzje het volgende:
ik vind het grappig dat ze het op hun 23ste gemaakt hebben. in deze economiemaarja tis een serie
en ze waren vaker niet op school dan wel. hoe zijn ze in godsnaam toegelaten op college.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze in de vijf jaar daarvoor nog niet eens monden ontdekken wie hun al die smsjes stuurde.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:20 schreef Burdie het volgende:
Sascha Pieters is trouwens recent verloofd. Ze is 19.
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Is die nog zo jong? Wel stom om je dan al te verloven. Uberhaupt verloven, bestaat dat nog..?
Vorig seizoen ook al, ze heeft een hormoonimbalans waar ze heel erg van is aangekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:50 schreef loezzzje het volgende:
ze is volgens mij ook een heel stuk aangekomen sinds vorig seizoen. of ligt dat aan mij?
ja zie je, dan had ik het toch goed. en ook een flinke voorgevel moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook al, ze heeft een hormoonimbalans waar ze heel erg van is aangekomen.
Zie:
http://www.people.com/people/mobile/article/0,,20930777,00.html
overigens vond ik haar uitleg daarover vooral klinken als 'puberteit'
Het zou zoveel ellende schelen als ze zouden cremerenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, nu de dames zich niet meer als kind hoeven kleden zien ze er nog beter uit dan voorheen. Alleen Alison is, euh, zwanger denk ik?
Deze aflevering was wel wat traag verder, maar toch vond ik het wel weer leuk om te zien!
Wel raar dat wij het lijk niet gezien hebben. Vertrouw dat nu al niet meer.
-edit- ik sprak te vroeg, wel een lijk!
Scherp! Alsof Cece zoveel fans heeft!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:35 schreef amaranta het volgende:
Wie waren al die lui op de begrafenis??
Het lijkt er op of hij nu met Spencer is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:43 schreef Amarantha het volgende:
Hanna en Caleb komen vast wel weer samen.
Dat zou echt not done zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 02:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het lijkt er op of hij nu met Spencer is.
Ik zou Spencer ook doen. Hanna ook wel btw.quote:Op woensdag 20 januari 2016 02:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het lijkt er op of hij nu met Spencer is.
Nee de explosie toch in de laatste aflevering.. En omdat ze samenwerkte met Aquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:32 schreef cactussoep het volgende:
Sarah is verbrand, was dat bij die dollhouse? En waarom lijken de meiden bang te zijn voor Sarah en mogen ze haar niet? Vragen vragen vragen
Ze hebben haar gezicht niet laten zien toen ze buiten lag, dat is mij een beetje te vreemd..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel raar dat wij het lijk niet gezien hebben. Vertrouw dat nu al niet meer.
-edit- ik sprak te vroeg, wel een lijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |