SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Eleiko op 09-10-2015 13:24:41 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Nice, maar dat is niet wat er zoal door de McDrive cruiset.quote:
bij de hoeren ook alquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:19 schreef Fripsel het volgende:
Rood is wel een stuk duurder dan de andere opties.
stond hij toevallig in steenwijk/helmond/nijmegen ofzo. Kuttent.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:28 schreef stinkie het volgende:
Bij vaartland koop ik niks. Geprobeert, 2 keer voor lul langs geweest. Die bierzuipers komen niet verder dan "ja maar meneer *burp*"
nee, die vestiging bij gouda.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
stond hij toevallig in steenwijk/helmond/nijmegen ofzo. Kuttent.
nee bedoel dat je ervan uitgaat dat hij op loctaie X staat, maar dan blijkt hij op Y of Z te staanquote:
Geen ervaring mee, maar van wat ik er van lees zijn het gewoon handelaren. Verwacht niets extra's maar als je weet wat je wil zou je er een goede auto kunnen halen voor niet teveel geld, i.t.t. AAC Overveen, Jetcars etc.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:28 schreef stinkie het volgende:
Bij vaartland koop ik niks. Geprobeert, 2 keer voor lul langs geweest. Die bierzuipers komen niet verder dan "ja maar meneer *burp*"
Dan wordt het dus de blauwequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:28 schreef stinkie het volgende:
Sowieso altijd bellen als je voor een auto gaat kijken lijkt me. Wij hebben al een aantal keer gehad dat we gebeld hadden en de auto er niet meer was. Onze vorige auto werd ook pas 6 maanden na verkoop van de site gehaald..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee bedoel dat je ervan uitgaat dat hij op loctaie X staat, maar dan blijkt hij op Y of Z te staan
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sowieso altijd bellen als je voor een auto gaat kijken lijkt me. Wij hebben al een aantal keer gehad dat we gebeld hadden en de auto er niet meer was. Onze vorige auto werd ook pas 6 maanden na verkoop van de site gehaald..
Dit. Zonder die hele discussie weer op te rakelen: in het vorige topic was het nog de auto van je vriend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:43 schreef seto het volgende:
waarom noem je het onze auto terwijl je vriend ervoor betaalt
De vorige auto heb ik gewoon aan meebetaald lieve schatquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:43 schreef seto het volgende:
waarom noem je het onze auto terwijl je vriend ervoor betaalt
50/50?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De vorige auto heb ik gewoon aan meebetaald lieve schat
dat ja. En dat was nadat ik gebeld had of ie in gouda stond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee bedoel dat je ervan uitgaat dat hij op loctaie X staat, maar dan blijkt hij op Y of Z te staan
Het hing er denk ik vanaf hoeveel er in de toeslagenspaarpot zat.quote:
Die blauwe staat bij een Honda dealer, dat lijkt me wat betrouwbaarder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat ja. En dat was nadat ik gebeld had of ie in gouda stond.
"We kunnen hem wel,hierheen halen" dan langsgaan en te horen krijgen dat het voor een auto van maar 5k natuurlijk niet verwacht kan worden dat ze hem op gaan halen in een andere vestiging
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:01 schreef stinkie het volgende:
Fripsel/vriend/weisman.
Zet de juiste verdeling bij
A)rekening betalen
B)seks
0/100/0
100/0/100
Verdeling in percenages
de blauwe zit wat boven budget.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die blauwe staat bij een Honda dealer, dat lijkt me wat betrouwbaarder.
Dan is het nieuwe model Mazda 6 nog wat boven budget.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
de blauwe zit wat boven budget.
Is nu 15K, afhankelijk van hoe de Skoda zich komende maanden houd en wat mijn omzet bwgin 2016 word kan dat oplopen naar 20
jup. Andere optie is gewoon een 10 jaar oude focus. Als ik in 2016 een goed jaar weet te draaien kan ie daarna weer weg voor iets nieuws. Dit eerste jaar wordt nog even spannend qua inkomenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dan is het nieuwe model Mazda 6 nog wat boven budget.
Hoe acuut is de aanschaf van die auto?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
jup. Andere optie is gewoon een 10 jaar oude focus. Als ik in 2016 een goed jaar weet te draaien kan ie daarna weer weg voor iets nieuws. Dit eerste jaar wordt nog even spannend qua inkomen
Geen slechte bak, maar zwaar en wat overschat imho.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:10 schreef fathank het volgende:
Opel Insignia moet wel kunnen voor 15K.
nu de Skoda weer rijd tussen eind oktober en eind december, maar als het kan probeer ik het uit te stellen jan/feb '16quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe acuut is de aanschaf van die auto?
Even leesbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou gewoon nieuwe wagen kopen met 14% bijtelling en dan 15.000 euro aanbetalen en de rest op afbetalen doen.
Als je een dealeronderhouden auto koopt van 1 of 2 jaar oud kan je die ook nog wel zo financieren.
Je betaalt dan 15.000 euro aan + de inruil van je huidige auto. Het laatste stukje op afbetaling. Dan kun je voorlopig weer vooruit.
Dat is ook mijn suggestie: beter in 1x goed doen dan blijven rommelen met auto's. Met een goede auto kun je weer vele jaren vooruit zonder inruilacties die altijd geld kosten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nu de Skoda weer rijdt tussen eind oktober en eind december, maar als het kan probeer ik het uit te stellen tot jan/feb '16.
yeah right, alsof ik weer ga bijtelling ga betalen. Dan zou ik sowieso niet kopen maar leasen en dat aftrekken a 52%.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:31 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou gwn nieuwe wagen kopen met 14% bijtelling en dan 15K aanbetalen en de rest op afbetalen doen
als je een dealeronderhouden auto koopt van 1 0f 2 jaar oud kan je die ook nog wel zo financieren
je doet dan 15k aanbetalen + inruil van je huidige auto kan je die laatste stukje op afbetaling doen en voorlopig weer vooruit
precies, zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
yeah right, alsof ik weer ga bijtelling ga betalen. Dan zou ik sowieso niet kopen maar leasen en dat aftrekken a 52%.
Goedkoopste is particulier kopen en 19ct/km opvoeren bij IB
Kan overigens wel de Skoda op bedrijf zetten, die is volgend jaar 16. Bijtelling over dagwaarde
als jij het leuk vind om een km administratie bij te houdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
yeah right, alsof ik weer ga bijtelling ga betalen. Dan zou ik sowieso niet kopen maar leasen en dat aftrekken a 52%.
Goedkoopste is particulier kopen en 19ct/km opvoeren bij IB
Hangt ook af van het belastingpercentage waar het laatste deel van je inkomen in valt en hoeveel je zakelijk en hoeveel je privé rijdt, uiteraard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als jij het leuk vind om een km administratie bij te houdenIk heb dit ff laten uitrekenen door mijn accountant die zei dat het iets goedkoper was zakelijk te gaan rijden en 't scheelt een hoop gedoe administratief
brandstof??? Dat betaal je altijd zelf...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als jij het leuk vind om een km administratie bij te houdenIk heb dit ff laten uitrekenen door mijn accountant die zei dat het iets goedkoper was zakelijk te gaan rijden en 't scheelt een hoop gedoe administratief
Die 19ct is ook geen ruk als je voor de rest steeds de volle mep betaalt op onderhoud en brandstof.
woon werk doe ik met trein, dus 19ct is in mijn geval voordeliger. En ik zou een andere accountant zoeken. Auto ouder dan 3 jaar is bijtelling al duurder. Buitendat kan ik door die administratie ook nog eens naar rato het onderhoud aftrekkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die 19ct is ook geen ruk als je voor de rest steeds de volle mep betaalt op onderhoud en brandstof.
Nee die betaalt de zaak, anders moet je over je boekwinst eerst belasting betalen en daarvan je brandstof.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
brandstof??? Dat betaal je altijd zelf...
Auditor ook goed?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:52 schreef Eleiko het volgende:
Waar is onze huisaccountant als je hem nodig hebt?
wat heb je? Bv of eenmanszaak?quote:
quote:
Belastingrecht Theoriequote:
v40 van 1996 of v40 van 2014?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Belastingrecht Theorie
Belasting Wettenbundel
Kleine investering, goedkoper dan een boekhouder/accountant. Als ZZP'er heb je die echt niet nodig, is prima zelf te doen. Inrichten van je administratie in Exact Globe kost je een dagje na een KvK cursus van ¤ 50. Accountants worden in mijn optiek pas rendabel als je buiten het micro-onderneming ( link ) segment valt.
Moet hier midden december een (privé) auto hebben met 4 deuren, veiligheid, max 15-25.000/km jaar. Zit sterk te denken aan een V40, is dat voor een beginnende rijder een beetje te doen?Ik blijf rondkijken, maar kom steeds op een V40 uit.
verrekte roeptoeter, waar heeft hij het over formaat gehad??quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:11 schreef kaasplankje het volgende:
die nieuwe v40 is klein man echt geen kofferbak
weet jij wel hoeveel kinderen een moslim krijgt met je roeptoeterquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
verrekte roeptoeter, waar heeft hij het over formaat gehad??
Ik zou echt wel graag zo'n vogelpoepgroene Mercedes willen hebben, met tissuebox op de hoedenplank en allesquote:
moet dan wel s klasse zijn anders tel je als turk gewoon niet meequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou echt wel graag zo'n vogelpoepgroene Mercedes willen hebben, met tissuebox op de hoedenplank en alles.
Over 2 maanden mogen jullie me eenmspoedcursusje auto kopen geven. Dan heb ik ook eindelijk een rijbewijs.
Denken dat dit een SC-topic isquote:
effe de interessante dingen eruit pikkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:00 schreef Klokov het volgende:
Bovendien kost globaal teruglezen maar een minuut
Heb straks specificatie, nog even wachten graag. Er is alleen geen MED-sectie op dit forumquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja laten we het weer over jouw strontonderzoekdeclaratie gaan hebben
Die gaat straks waarschijnlijk out omdat ze bloed moet laten prikkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:07 schreef Klokov het volgende:
Gelukkig hebben we hier onze eigen huisdokter/arts/assistente
Nieuw?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Belastingrecht Theorie
Belasting Wettenbundel
Kleine investering, goedkoper dan een boekhouder/accountant. Als ZZP'er heb je die echt niet nodig, is prima zelf te doen. Inrichten van je administratie in Exact Globe kost je een dagje na een KvK cursus van ¤ 50. Accountants worden in mijn optiek pas rendabel als je buiten het micro-onderneming ( link ) segment valt.
Moet hier midden december een (privé) auto hebben met 4 deuren, veiligheid, max 15-25.000/km jaar. Zit sterk te denken aan een V40, is dat voor een beginnende rijder een beetje te doen?Ik blijf rondkijken, maar kom steeds op een V40 uit.
Dit. Meest overrate Volvo momenteel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:11 schreef kaasplankje het volgende:
die nieuwe v40 is klein man echt geen kofferbak
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja laten we het weer over jouw strontonderzoekdeclaratie gaan hebben
Dit. Matige post van iemand die het niet meer kan of wil volgen.quote:
Na 100 meter rijden op de hoofdstraat van Willemstad zeker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou echt wel graag zo'n vogelpoepgroene Mercedes willen hebben, met tissuebox op de hoedenplank en alles.
Over 2 maanden mogen jullie me eenmspoedcursusje auto kopen geven. Dan heb ik ook eindelijk een rijbewijs.
Goed punt. Klaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:02 schreef Klokov het volgende:
Cor, hoe zit het trouwens met het updaten van de OP?
Waarom dan een V40?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:14 schreef Faeroer het volgende:
Gewoon boodschappen auto'tje zonder stress, meer dan 3 tassen hoeven er niet in.
Weet ik het. Iedereen schijnt hier Verstappen te zijn, of haat elkaars merken 'omdat ja gewoon'. Is net als voetbal.quote:
Ik heb alleen verstand van Honda's. Ik weet alleen dat JMF in zo'n Rio reed toen hij hier nog was.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:37 schreef Questular het volgende:
tja als je een auto wilt die er puur is om te van punt a naar b te brengen dan is Kia geen slecht merk.
PTA / [PROJECT] civic 1.4 90 pk naar een 200pk++ monsterquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb alleen verstand van Honda's. Ik weet alleen dat JMF in zo'n Rio reed toen hij hier nog was.
inb4 geen echte ferrari want geen V12quote:
190pk met 14% bijtellingquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Meest overrate Volvo momenteel.
Ah, het gaat om een leaseauto?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:39 schreef fathank het volgende:
[..]
190pk met 14% bijtelling
niks mis mee zet maar voor de deur
hey corquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het niveau van je posts daalt steeds verder.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
inb4 geen echte ferrari want geen V12
Yes, leuk project is dat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:38 schreef Questular het volgende:
[..]
PTA / [PROJECT] civic 1.4 90 pk naar een 200pk++ monster
al gezien?
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
Holadio nog net op tijd voor deze geweldige TT!
Brb, even mijn schouderbladen trainenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:46 schreef Ethanolic het volgende:
Jailbreak. Weekend.
Doei.
[ afbeelding ]
Dit jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Prachtschema ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Brb, even mijn schouderbladen trainen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit jaSmooth ook die reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
frans. Vorige maand mijn eerste en laatste Franse bak in geleverd. Duits, Zweeds of Japans. Evt Ford.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:40 schreef fathank het volgende:
@ stinkie Citroën C5 is ook nog een optie. Hydropneumatische vering![]()
![]()
Net een vliegend tapijt
Wat staat Fripsel vaak in dat topic.quote:
Kan die shit niet in een spoiler ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:20 schreef Klokov het volgende:
Hey CC, ik heb de specificatie van mijn strontonderzoek.
PM/DM.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kan die shit niet in een spoiler ofzo
lmao kijk die stats van faeroerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:53 schreef Faeroer het volgende:
Iemand een degelijk 'bodybuild' achtig schema voor iemand die ~1,5 jaar aan het trainen is geweest met SL + pullups? Heb zelf weinig kennis m.b.t. BB, dus weet niet echt wat er rond zweeft in dat wereldje.
Enige limit is voorlopig alleen toegang tot barbell/dumbbells/bands/powerrack/multibench, dus geen pulley en andere machines.
167cm/56kg/~21%
5RM:
Squat 62,5
Deadlift 77,5
Bench 37,5
Hoeft niet te fancy te zijn, maar wel iets waar de komende tijd even vooruit mee kan worden gegaan. Met name delts (vooral zij- en achterkant), pecs en hams zijn relatief zwak en hebben denk ik wat meer werk nodig.
Je moet toch ergens je neukertjes vandaan halen als je open relatie hebt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat staat Fripsel vaak in dat topic.
quote:
Wel 5RM squat @ 1,116 BWquote:
hoe kom je erbij dat wij geen smaak hebben vriendjequote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Genoeg GYM'ers die naar mijn mening absoluut geen smaak/stijl hebben. Maarja, dat is dan ook subjectief. Gelukkig kan ik van mijn lichaam houden zoals het is en ben ik verder kerngezond.
155/112,5/195 voor m'n cut. Ben nu 83kg, maar de bench is waarschijnlijk iets lager vanwege cut denk ik. DL staat nog wel ergens op video denk ik, bench ook maar volgens mij alleen 100kg.quote:
nee toch, die hoeft alleen maar boodschappen tassen naar de auto te dragenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:46 schreef Klokov het volgende:
Hey Faeroer, wat zijn wel je stats dan? Ben nu wel benieuwd. Is dat schema voor je vriendin?
ach TS is zo een mongoolquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Brb, even mijn schouderbladen trainen
Ik zag je dmquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:20 schreef Klokov het volgende:
Hey CC, ik heb de specificatie van mijn strontonderzoek.
nu in kg's graagquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
155/112,5/195 voor m'n cut. Ben nu 83kg, maar de bench is waarschijnlijk iets lager vanwege cut denk ik. DL staat nog wel ergens op video denk ik, bench ook maar volgens mij alleen 100kg.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zag je dm
Subtiele manier om naar m'n gegevens te vissen hoor![]()
Boefje
Zet wel op IMGURquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zag je dm
Subtiele manier om naar m'n gegevens te vissen hoor![]()
Boefje
Jij voelt je aangesproken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:41 schreef seto het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat wij geen smaak hebben vriendje
Ik heb geen clones. Ben amper actief op 1 account, laat staan op 2.quote:
Het een sluit het ander niet uit, vraag maar aan Fripsel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:08 schreef Klokov het volgende:
Hey Cor, wist je dat ik al verloofd ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, vraag maar aan Fripsel.Dank voor de tijdige felicitatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
hey fripselquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:22 schreef fathank het volgende:
gewoon vrouwtje mannetje thuis aan de ketting en zelf hoeren turken neuken nooit meer werken
Ik krijg reclame voor stofzuigers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:22 schreef fathank het volgende:
gewoon vrouwtje thuis aan de ketting en zelf hoeren neuken nooit meer werken
Als je vrijgezel bent wellichtquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:21 schreef seto het volgende:
wat ben je voro ouderwets figuur klokov
seks staat los van liefde
precies, stinkerd snapt emquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:25 schreef stinkie het volgende:
Ik kijk wel goed uit om mijn vrouw aan de ketting te leggen. Nog ff en ik moet zelf gaan werken
Wowow etha is on to something herequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
seto = vriend fripsel?
[ afbeelding ]
misschien is het de drugsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wowow etha is on to something here
ADE'tje geklapt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
misschien is het de drugs
ik ga Karel Anker-HARD NU
Wel laten checken bij de jellinek-stand of het niet te heftig is he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
misschien is het de drugs
ik ga Karel Anker-HARD NU
Ew die lippen. Ew.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
https://i.instagram.com/pixeefox/
Wat is deze. Waarom zijn die Zweedse wijven altijd zo vaag met hun surgery.
Zou wel raken.
Stoerrrr... Not.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:24 schreef Ethanolic het volgende:
ben gewoon mn drugs voor morgen aan het testen
laat me
hahahahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
Voelt wel lekker aan je pener denk ik. Beetje zoals deze
[ afbeelding ]
Doe normaal man.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Okayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe ff normaal gozerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
seto = vriend fripsel?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
https://i.instagram.com/pixeefox/
Wat is deze. Waarom zijn die Zweedse wijven altijd zo vaag met hun surgery.
Zou wel raken.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
OkayIs dat (die wenkbrauwen) met benzinestift of zwarte tape?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
Hey Fapstengelquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wel raken jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey Fapstengel
https://instagram.com/futurewifeyx
Wat ga je doen broeder?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:01 schreef Klokov het volgende:
Ff sabatical, 10k/day here I come. Ben in februari weer terug (wellicht).
succes met afstuderen vriendjequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:01 schreef Klokov het volgende:
Ff sabatical, 10k/day here I come. Ben in februari weer terug (wellicht).
Cor niet zo conservatief. Keertje lekker wausen is goed voor eenieder.quote:
zou geen moeite hebben om mijn gehaktstaaf daar mokerhard in te timmerenquote:
Poëziequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zou geen moeite hebben om mijn gehaktstaaf daar mokerhard in te timmeren
gatverdamme wat zou ik haar vol ketsen
welke fissa zet jij morgen vriendquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
gatverdamme wat zou ik haar vol ketsen
laten we knallend NYE vieren vriendjequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
welke fissa zet jij morgen vriend
miss weer een keer samen?
dmitri angolo en slobodan zijn er ook
Hah men who stare at goats, die moet ik weer eens kijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Wil iemand nog films op een verouderd medium overnemen van me?
V&A / [TK]DVD's te koop, allemaal in nieuwstaat!
Bietje zonde dat je te lui bent om op de link te klikken buddy. http://www.bol.com/nl/p/p(...)70065bba51d000002853quote:
Nja, het heeft gewoon te maken met slaapfasen, en hoe makkelijk je daar al dan niet uit komt. Als je vroeg op moet voor je werk (lees: half zes), het is buiten nog pikkedonker, en je komt uit een slaapdiepte die nog nét boven een coma uit komt, is het wel zo lekker, dit.quote:
Typische snoozerreactie inderdaad.quote:
Nee, het is inderdaad allehoerenlaat.quote:
Dacht ik al ja. Zag niks op de instagram staan als TS maar had niet echt heupen en beetje verdacht gezicht.quote:
Een echte kenner.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dacht ik al ja. Zag niks op de instagram staan als TS maar had niet echt heupen en beetje verdacht gezicht.
Gewoon niet aanstellen en van je rek afkomen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bietje zonde dat je te lui bent om op de link te klikken buddy. http://www.bol.com/nl/p/p(...)70065bba51d000002853
Glorified wekkerradio basically. Hij bouwt een halfuur voordat je wakker moet worden natuurlijk licht op, en het geluid begint ook zachtjes, waardoor je relaxeder wakker wordt. Ideaal voor in de winter, als je, zoals ik, moeilijk opstaat als het buiten nog donker is. Heeft echt gigantisch veel verschil gemaakt voor mij, want je schrikt niet wakker.
Cue fathank die begint te bitchen dat het allemaal een kwestie van discipline is.
Betrouwbare voorspelbaarheid.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon niet aanstellen en van je rek afkomen.
Fucking nieuwetijds kinderen die verwend tot op t bot zijn
Half 8 beginnen, 4 uur weer vrijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon niet aanstellen en van je rek afkomen.
Fucking nieuwetijds kinderen die verwend tot op t bot zijn
dagdiensten Curaçao zijn 7.00-15.30. Kan ik daarna mooi naar het strandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Half 8 beginnen, 4 uur weer vrij
Is weekend dan is de gym te vroeg dicht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:12 schreef Faeroer het volgende:
Gaat er iemand nog pompen, of is iedereen gestopt met liften
Gekoeld lijkt weg, Klokov weg, dat was het dan
Op tijd naar bed, geen smartphones, ipads, televisies in de slaapkamer, ZMA.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:38 schreef Klokov het volgende:
Wel wat voor mijn vriendin denk ik. Ik sta al bij het 2e piepje in de badkamer om mijn tanden te poetsen, kwestie van discipline.
Wat bedoel jij hiermee?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet lezen in nws.
Niet lezen op de pvv facebook.
Niet lezen.
Goede vraag waarom veel sportscholen nog steeds van die ruk-openingstijden hebben in het weekend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is weekend dan is de gym te vroeg dicht.
Gisteravond nog wel even borst triceps gedaan
Wat denk je zelf?quote:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)odopvang-in-woerden/quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb chocoladetaart
Tokkie topics. Ik ben gekapt met posts in NWS, krijg ik alleen maar notes en bans van. Tokkies die vuurwerk gooien tsja... zie 1 van m'n eerdere posts over het opbouwen van een groot Jurassic Park in nieuw-Libië met overal livestreamende camera's.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)odopvang-in-woerden/
+ de voorspelbare reacties van Henk en Ingrid op Facebook.
Ja. Dat vind ik gek ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:39 schreef stinkie het volgende:
Vind je dit soort reacties gek na de absurde wijze hoe ze hier overal ineens vluchtelingen door de strot geduwd krijgen? Het is natuurlijk wachten op lui die geen zin hebben in een politiek debat.
Overigens, in dat artikel "geen burgers bij betrokken". Wat de neuk denk je dat die bewakers zijn
En zoveel arrestaties. Per arrestatie zijn 3 man nodig. Ter plekke. Nu hebben ze daar wel ineens de mensen voor
Dan kunnen ze er voortaan bij het voetballen ook wel een paar extra oppakken
Klokov doet alleen een beetje kettlebellenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:12 schreef Faeroer het volgende:
Gaat er iemand nog pompen, of is iedereen gestopt met liften
Gekoeld lijkt weg, Klokov weg, dat was het dan
Geweld tegen hen is in mijn optiek geen oplossing. Die asielzoekers maken de beslissingen namelijk niet. De politiek is waar je moet zijn, en zeker niet denken alsof de regering in Nederland nog wat te zeggen heeft. Is allemaal Brussel orchestra.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:39 schreef stinkie het volgende:
Vind je dit soort reacties gek na de absurde wijze hoe ze hier overal ineens vluchtelingen door de strot geduwd krijgen? Het is natuurlijk wachten op lui die geen zin hebben in een politiek debat.
Overigens, in dat artikel "geen burgers bij betrokken". Wat de neuk denk je dat die bewakers zijn
En zoveel arrestaties. Per arrestatie zijn 3 man nodig. Ter plekke. Nu hebben ze daar wel ineens de mensen voor
Dan kunnen ze er voortaan bij het voetballen ook wel een paar extra oppakken
Omdat dr geen hond komt op zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goede vraag waarom veel sportscholen nog steeds van die ruk-openingstijden hebben in het weekend.
Nee dank je. Ben je een grote schoonmaak aan het houden?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja wil iemand nog een kettlebell van 8kg? Faeroer, jij, voor je vrouw?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:50 schreef fathank het volgende:
Lekker druk maken over de politiek
Je wordt al burger toch in de kont geneukt linksom of rechtsom. Dan kun je maar beter wat vaseline smeren om het wat te veraangenamen.
Idd. Hier was het eerst in het weekend tot 18:00, toen werd het 14:00 maar dat sloeg nergens op. Nu is het 16:00.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goede vraag waarom veel sportscholen nog steeds van die ruk-openingstijden hebben in het weekend.
Wel veel antwoordentwitter:VVD twitterde op zaterdag 10-10-2015 om 16:00:22LIVE op #Periscope: Halbe Zijlstra over het asielplan https://t.co/76ziI8pl5w reageer retweet
inb4 roemer die claimt dat de vvd er weer achter zitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
Oh zoveel ja? damn
Ben benieuwd wie er achter zit.
inb4 Erdogan om te bewijzen dat hij helemaal geen vrienden is met IS en ze in Turkije ook gewoon aanslagen plegen (waarbij toevallig alleen Koerdische en HDP doden vallen)
is het ook niet. Maar je hebt een groep mensen die al niet aan de linkerkant van het spectrum zitten. Zodra die bang worden, worden ze uitgemaakt voor nazi. Als ze iets vragen op een bijeenkomst worden ze genegeerd. Hoeveel waarde denk je dat die hechten aan termen als menselijke maat. En cc mag dan denigrerend reageren op mijn vraag waar die agenten vandaan komen, dit soort mensen kijkt niet veder dan dat soort zaken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geweld tegen hen is in mijn optiek geen oplossing. Die asielzoekers maken de beslissingen namelijk niet. De politiek is waar je moet zijn, en zeker niet denken alsof de regering in Nederland nog wat te zeggen heeft. Is allemaal Brussel orchestra.
personeelskostenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja, ik snap de redenatie die gebruikt wordt om de aanval te verdedigen wel, dat is het probleem niet. Het probleem is dat ik deze groep mensen net zo lief in de middellandse zee zie verdrinken, als de so-called gelukszoekers waar ze zo bang voor zijn. Daarnaast vind ik het bijzonder dat deze goedpraterij helemaal ok bevonden wordt "want je moet zaken van hun kant bekijken" maar goed behoede dat dat over de asielzoekers/marokkanen/whatever gezegd wordt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
is het ook niet. Maar je hebt een groep mensen die al niet aan de linkerkant van het spectrum zitten. Zodra die bang worden, worden ze uitgemaakt voor nazi. Als ze iets vragen op een bijeenkomst worden ze genegeerd. Hoeveel waarde denk je dat die hechten aan termen als menselijke maat. En cc mag dan denigrerend reageren op mijn vraag waar die agenten vandaan komen, dit soort mensen kijkt niet veder dan dat soort zaken.
En daarvan verwacht je dat die niet ineens een stel knuppels uit de kast rekt als ze zich genegeerd voelen?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:32 schreef Klokov het volgende:
Kan zijn dat ik straks permban hebedgySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik verdedig de aanval niet, ik snap alleen dat het gebeurt. En dat heeft denk ik niet eens met die asielzoekers zelf te maken maar met de manier waarop ze geplaatst worden. Wat dat betreft heeft Nederland sinds de jaren 90 niks geleerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik snap de redenatie die gebruikt wordt om de aanval te verdedigen wel, dat is het probleem niet. Het probleem is dat ik deze groep mensen net zo lief in de middellandse zee zie verdrinken, als de so-called gelukszoekers waar ze zo bang voor zijn. Daarnaast vind ik het bijzonder dat deze goedpraterij helemaal ok bevonden wordt "want je moet zaken van hun kant bekijken" maar goed behoede dat dat over de asielzoekers/marokkanen/whatever gezegd wordt.
Het is wanstaltig, en laat zien dat we hier in het glorieuze westen geen haar beter zijn.
Hey Henk ben jij van Henk en Ingrid?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:50 schreef fathank het volgende:
Lekker druk maken over de politiek
Je wordt al burger toch in de kont geneukt linksom of rechtsom. Dan kun je maar beter wat vaseline smeren om het wat te veraangenamen.
Ik hoop van nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Henk ben jij van Henk en Ingrid?
goede bronquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)a-ISIS-Islamic-State
It's happening
Brb WW3 survival kit kopen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:22 schreef Questular het volgende:
Ik heb zelf een Mazda gehad een MX3 v6 wat een schijt auto was dat, na genoeg ellende de Mazda weggedaan en een BMW 525 gehaald. Beste auto die ik ook heb gereden, de 6 in één lijn van BMW is een geweldige motor.
Zou graag wel een oude 635 willen .
Echt kanonnenkoud ja, zo we ff een zieke run zetten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:02 schreef Montelly het volgende:
Damn rise en shine enzulks, maar het is echt ziektekoud vandaag.
jaqqen gaat dood jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:15 schreef seto het volgende:
winter is cominghahah
kennen jullie die verwijzing?
Ditquote:
wat nou als het kapot zweten van het NEUKEN komt?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:14 schreef MsMessy het volgende:
Winter, zomer dat maakt me niet zo uit. Als de luchtvochtigheid maar laag wil blijven. Want je kapot zweten in de zomer of vochtig kou in de herfst en winter, dat is pas iets waar ik hatelijk van word.
Droge kou, zon, blauwe lucht. Dat is echt het ideale winterweer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:14 schreef MsMessy het volgende:
Winter, zomer dat maakt me niet zo uit. Als de luchtvochtigheid maar laag wil blijven. Want je kapot zweten in de zomer of vochtig kou in de herfst en winter, dat is pas iets waar ik hatelijk van word.
Wie moppert daar nou over? Of gaan lopen zeuren dat het te warm is om te neuken, ook zoiets achterlijks. Ja sorry hoor maar het blijft de leukste vorm van cardioquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:13 schreef seto het volgende:
[..]
wat nou als het kapot zweten van het NEUKEN komt?
krijg altijd droge knokkels in winterquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Droge kou, zon, blauwe lucht. Dat is echt het ideale winterweer.
goede spulliequote:Op zondag 11 oktober 2015 17:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
krijg altijd droge knokkels in winter
hhhhhn..
[ afbeelding ]
#blackpeopleproblemsquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
krijg altijd droge knokkels in winter
hhhhhn..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |