SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Eleiko op 09-10-2015 13:24:41 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Nice, maar dat is niet wat er zoal door de McDrive cruiset.quote:
bij de hoeren ook alquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:19 schreef Fripsel het volgende:
Rood is wel een stuk duurder dan de andere opties.
stond hij toevallig in steenwijk/helmond/nijmegen ofzo. Kuttent.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:28 schreef stinkie het volgende:
Bij vaartland koop ik niks. Geprobeert, 2 keer voor lul langs geweest. Die bierzuipers komen niet verder dan "ja maar meneer *burp*"
nee, die vestiging bij gouda.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
stond hij toevallig in steenwijk/helmond/nijmegen ofzo. Kuttent.
nee bedoel dat je ervan uitgaat dat hij op loctaie X staat, maar dan blijkt hij op Y of Z te staanquote:
Geen ervaring mee, maar van wat ik er van lees zijn het gewoon handelaren. Verwacht niets extra's maar als je weet wat je wil zou je er een goede auto kunnen halen voor niet teveel geld, i.t.t. AAC Overveen, Jetcars etc.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:28 schreef stinkie het volgende:
Bij vaartland koop ik niks. Geprobeert, 2 keer voor lul langs geweest. Die bierzuipers komen niet verder dan "ja maar meneer *burp*"
Dan wordt het dus de blauwequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:28 schreef stinkie het volgende:
Sowieso altijd bellen als je voor een auto gaat kijken lijkt me. Wij hebben al een aantal keer gehad dat we gebeld hadden en de auto er niet meer was. Onze vorige auto werd ook pas 6 maanden na verkoop van de site gehaald..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee bedoel dat je ervan uitgaat dat hij op loctaie X staat, maar dan blijkt hij op Y of Z te staan
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sowieso altijd bellen als je voor een auto gaat kijken lijkt me. Wij hebben al een aantal keer gehad dat we gebeld hadden en de auto er niet meer was. Onze vorige auto werd ook pas 6 maanden na verkoop van de site gehaald..
Dit. Zonder die hele discussie weer op te rakelen: in het vorige topic was het nog de auto van je vriend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:43 schreef seto het volgende:
waarom noem je het onze auto terwijl je vriend ervoor betaalt
De vorige auto heb ik gewoon aan meebetaald lieve schatquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:43 schreef seto het volgende:
waarom noem je het onze auto terwijl je vriend ervoor betaalt
50/50?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De vorige auto heb ik gewoon aan meebetaald lieve schat
dat ja. En dat was nadat ik gebeld had of ie in gouda stond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee bedoel dat je ervan uitgaat dat hij op loctaie X staat, maar dan blijkt hij op Y of Z te staan
Het hing er denk ik vanaf hoeveel er in de toeslagenspaarpot zat.quote:
Die blauwe staat bij een Honda dealer, dat lijkt me wat betrouwbaarder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat ja. En dat was nadat ik gebeld had of ie in gouda stond.
"We kunnen hem wel,hierheen halen" dan langsgaan en te horen krijgen dat het voor een auto van maar 5k natuurlijk niet verwacht kan worden dat ze hem op gaan halen in een andere vestiging
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:01 schreef stinkie het volgende:
Fripsel/vriend/weisman.
Zet de juiste verdeling bij
A)rekening betalen
B)seks
0/100/0
100/0/100
Verdeling in percenages
de blauwe zit wat boven budget.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die blauwe staat bij een Honda dealer, dat lijkt me wat betrouwbaarder.
Dan is het nieuwe model Mazda 6 nog wat boven budget.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
de blauwe zit wat boven budget.
Is nu 15K, afhankelijk van hoe de Skoda zich komende maanden houd en wat mijn omzet bwgin 2016 word kan dat oplopen naar 20
jup. Andere optie is gewoon een 10 jaar oude focus. Als ik in 2016 een goed jaar weet te draaien kan ie daarna weer weg voor iets nieuws. Dit eerste jaar wordt nog even spannend qua inkomenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dan is het nieuwe model Mazda 6 nog wat boven budget.
Hoe acuut is de aanschaf van die auto?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
jup. Andere optie is gewoon een 10 jaar oude focus. Als ik in 2016 een goed jaar weet te draaien kan ie daarna weer weg voor iets nieuws. Dit eerste jaar wordt nog even spannend qua inkomen
Geen slechte bak, maar zwaar en wat overschat imho.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:10 schreef fathank het volgende:
Opel Insignia moet wel kunnen voor 15K.
nu de Skoda weer rijd tussen eind oktober en eind december, maar als het kan probeer ik het uit te stellen jan/feb '16quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe acuut is de aanschaf van die auto?
Even leesbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou gewoon nieuwe wagen kopen met 14% bijtelling en dan 15.000 euro aanbetalen en de rest op afbetalen doen.
Als je een dealeronderhouden auto koopt van 1 of 2 jaar oud kan je die ook nog wel zo financieren.
Je betaalt dan 15.000 euro aan + de inruil van je huidige auto. Het laatste stukje op afbetaling. Dan kun je voorlopig weer vooruit.
Dat is ook mijn suggestie: beter in 1x goed doen dan blijven rommelen met auto's. Met een goede auto kun je weer vele jaren vooruit zonder inruilacties die altijd geld kosten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nu de Skoda weer rijdt tussen eind oktober en eind december, maar als het kan probeer ik het uit te stellen tot jan/feb '16.
yeah right, alsof ik weer ga bijtelling ga betalen. Dan zou ik sowieso niet kopen maar leasen en dat aftrekken a 52%.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:31 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou gwn nieuwe wagen kopen met 14% bijtelling en dan 15K aanbetalen en de rest op afbetalen doen
als je een dealeronderhouden auto koopt van 1 0f 2 jaar oud kan je die ook nog wel zo financieren
je doet dan 15k aanbetalen + inruil van je huidige auto kan je die laatste stukje op afbetaling doen en voorlopig weer vooruit
precies, zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
yeah right, alsof ik weer ga bijtelling ga betalen. Dan zou ik sowieso niet kopen maar leasen en dat aftrekken a 52%.
Goedkoopste is particulier kopen en 19ct/km opvoeren bij IB
Kan overigens wel de Skoda op bedrijf zetten, die is volgend jaar 16. Bijtelling over dagwaarde
als jij het leuk vind om een km administratie bij te houdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
yeah right, alsof ik weer ga bijtelling ga betalen. Dan zou ik sowieso niet kopen maar leasen en dat aftrekken a 52%.
Goedkoopste is particulier kopen en 19ct/km opvoeren bij IB
Hangt ook af van het belastingpercentage waar het laatste deel van je inkomen in valt en hoeveel je zakelijk en hoeveel je privé rijdt, uiteraard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als jij het leuk vind om een km administratie bij te houdenIk heb dit ff laten uitrekenen door mijn accountant die zei dat het iets goedkoper was zakelijk te gaan rijden en 't scheelt een hoop gedoe administratief
brandstof??? Dat betaal je altijd zelf...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als jij het leuk vind om een km administratie bij te houdenIk heb dit ff laten uitrekenen door mijn accountant die zei dat het iets goedkoper was zakelijk te gaan rijden en 't scheelt een hoop gedoe administratief
Die 19ct is ook geen ruk als je voor de rest steeds de volle mep betaalt op onderhoud en brandstof.
woon werk doe ik met trein, dus 19ct is in mijn geval voordeliger. En ik zou een andere accountant zoeken. Auto ouder dan 3 jaar is bijtelling al duurder. Buitendat kan ik door die administratie ook nog eens naar rato het onderhoud aftrekkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die 19ct is ook geen ruk als je voor de rest steeds de volle mep betaalt op onderhoud en brandstof.
Nee die betaalt de zaak, anders moet je over je boekwinst eerst belasting betalen en daarvan je brandstof.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
brandstof??? Dat betaal je altijd zelf...
Auditor ook goed?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:52 schreef Eleiko het volgende:
Waar is onze huisaccountant als je hem nodig hebt?
wat heb je? Bv of eenmanszaak?quote:
quote:
Belastingrecht Theoriequote:
v40 van 1996 of v40 van 2014?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Belastingrecht Theorie
Belasting Wettenbundel
Kleine investering, goedkoper dan een boekhouder/accountant. Als ZZP'er heb je die echt niet nodig, is prima zelf te doen. Inrichten van je administratie in Exact Globe kost je een dagje na een KvK cursus van ¤ 50. Accountants worden in mijn optiek pas rendabel als je buiten het micro-onderneming ( link ) segment valt.
Moet hier midden december een (privé) auto hebben met 4 deuren, veiligheid, max 15-25.000/km jaar. Zit sterk te denken aan een V40, is dat voor een beginnende rijder een beetje te doen?Ik blijf rondkijken, maar kom steeds op een V40 uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |