SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Ik pak mijn appels altijd zelf. Zit eigenlijk nooit een rotte appel tussen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:27 schreef Fripsel het volgende:
Waar zeg ik dat ik alles gratis wil? Ik wijs men gewoon op de realiteit.
Fijn dat er rotte appels tussen zitten, maar die zitten overal bij.
Volgens de nieuwe regeling (draagkracht) hoef je maar 12% van alles boven het minimum maandloon terug te betalen. Als je minder verdient dan dat, betaal je ook niks terug.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar als je dus dusdanig chronisch ziek bent dat je niet fulltime kan werken na je studie sta je dus al met 2-0 achter, nooit de kans op een echte carrière en een smak geld die je terug moet betalen.
je moet beetje lekker leven ja tochquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:23 schreef Klokov het volgende:
Moeilijk doen over het opbouwen van een studieschuld met 0,x% rente
Ik trek hem helemaal leeg inclusief collegekrediet en ik heb het geld niet eens nodig.
quote:
Denk HRA, vriendin en ik zijn tegelijk klaar. Met een jaarinkomen van 60-70k moet je wel een leuk huis kunnen kopen toch? Kinderbijslag zal niet veel later volgen denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:33 schreef fathank het volgende:
Klokov HRA en kinderbijslag. Welke komt eerst?
0 euro studieschuld masterrace
All kettlebell gym, 80 euro per maand abonnementskosten.quote:
https://support.indiegogo(...)go-cost-Fees-Pricingquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:43 schreef Montelly het volgende:
Dit moet wel snel, ik ga zo in foodcoma.
Geen wachtlijsten, gelijk een sociale huurwoning!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:45 schreef Klokov het volgende:
En die vluchtelingen lopen met bergen goud weg hier.
Das wel een koalagoed iedee! PWO voor vaste gymmers!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://support.indiegogo(...)go-cost-Fees-Pricing
Ja tog
Jij wilt zeker je PWO crowdfunden?
Wel review geven dan, en elke dag je youtube kanaal updaten met informatie over hoe jij je gains met die PWO aan het halen bent.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Das wel een koalagoed iedee! PWO voor vaste gymmers!
eigen geld als starter is een groter probleem dan het juiste inkomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Denk HRA, vriendin en ik zijn tegelijk klaar. Met een jaarinkomen van 60-70k moet je wel een leuk huis kunnen kopen toch? Kinderbijslag zal niet veel later volgen denk ik.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:46 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon paspoort weggooien, ticket naar Libië kopen en dan met een bootje terug varen.
Hoeveel eigen geld heb je nodig? ~15% hypotheek (inventaris + onkosten)? Heb ~20k denk ik zodra ik klaar ben maar kan wel wat lostrekken uit de familie of onderhands lenen uit haar familie.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
eigen geld als starter is een groter probleem dan het juiste inkomen.
En als die 60-70 een gezamenlijk inkomen is, word niet alles meegerekend voor de hypotheek
je krijgt nu 103% van de taxatie waarde. Dat is al niet genoeg voor de kk. Met 20K kun je kk dekken van ongeveer 275 schat ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoeveel eigen geld heb je nodig? ~15% hypotheek (inventaris + onkosten)? Heb ~20k denk ik zodra ik klaar ben maar kan wel wat lostrekken uit de familie of onderhands lenen uit haar familie.
Ohh okay, geen probleem. 20k kan ik nu ook wel ophoesten. Dat ik daardoor wat minder hypotheek kan krijgen omdat een deel van die 20k uit DUO-schuld bestaat maakt me niks uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
je krijgt nu 103% van de taxatie waarde. Dat is al niet genoeg voor de kk. Met 20K kun je kk dekken van ongeveer 275 schat ik.
Onderhands lenen kan wel lastig zijn, je moet aantonen waar je eigen geld vandaan komt. Een lening word weer in mindering gebracht op wat je als hypotheek kan lenen. Eerste huis kopen voor ~200-250k en vervolgens sparen om zelf iets te laten bouwen.
ja joh, lekker vrije sector huren. Helft van het huis voor de dubbele prijs. En elk jaar verhoging.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:33 schreef Faeroer het volgende:
Hoe meer hoe beter toch, zit je dalijk met kaolo hoge maandlasten in onzekere tijden. Leuk hoor zo'n hypotheek, maar je hebt een contract met de duivel. Beter eigenaar over je eigen leven.
Dat kan je 2 jaar uitstellen toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:57 schreef seto het volgende:
duo-schuld telt volgens mij pas mee nadat je begonnen bent met terugbetalen, maar pin me daar niet op vast
dit dus. Onze hypotheek is gebaseerd op 1 part-time salarisquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:41 schreef Questular het volgende:
Of gewoon niet de max lenen en comfortabel alles betalen en geld over houden.
Nice, studeer in januari af. Bijna 3 jaar dusquote:Een aanloop van 2 jaar
U hoeft uw studieschuld niet direct af te lossen. Als uw recht op studiefinanciering stopt, begint op 1 januari van het daaropvolgende jaar de aanloopfase. Dit is een periode van 2 jaar waarin u nog niet hoeft terug te betalen. Het mág natuurlijk wel.
Babyboomersquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:45 schreef seto het volgende:
tfw je nooit een babyboomer zult zijn die zijn huis 4x in waarde ziet stijgen
Waarom open ik dan net een mail dat er een terugbetaalverzoek voor me klaar staat, na in september gestopt te zijn? Ugh. DUO.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nice, studeer in januari af. Bijna 3 jaar dus
Dubbele prijs (weet niet waar je dat vandaan haalt maar goed) gerekend op de hypotheeksduur wellicht, maar wat nou als ik over 2 jaar weer weg ga? Ik wens mijzelf niet aan 1 plaats te binden. Ik bekijk het voor mij per maand, en het lijkt mij sterk dat ik er veel op achteruit ga voor het tijdsbestek wat ik voor ogen heb. Dat je geen 30 jaar (bv) met dezelfde huurlocatie wilt zitten begrijpt iedereen wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja joh, lekker vrije sector huren. Helft van het huis voor de dubbele prijs. En elk jaar verhoging.
Over een paar jaar ben ik hypotheekvrij en lap jij nog steeds de huur
Ja maar goed, niet iedereen denkt per maand.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dubbele prijs (weet niet waar je dat vandaan haalt maar goed) gerekend op de hypotheeksduur wellicht, maar wat nou als ik over 2 jaar weer weg ga? Ik wens mijzelf niet aan 1 plaats te binden. Ik bekijk het voor mij per maand, en het lijkt mij sterk dat ik er veel op achteruit ga voor het tijdsbestek wat ik voor ogen heb. Dat je geen 30 jaar (bv) met dezelfde huurlocatie wilt zitten begrijpt iedereen wel.
Gisteren brief in de bus, vorig jaar juli afgestudeerd, vanaf januari afbetalen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom open ik dan net een mail dat er een terugbetaalverzoek voor me klaar staat, na in september gestopt te zijn? Ugh. DUO.
Geen idee, vond het hier: https://duo.nl/particulie(...)eer-terugbetalen.aspquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom open ik dan net een mail dat er een terugbetaalverzoek voor me klaar staat, na in september gestopt te zijn? Ugh. DUO.
Zag het. Heb een mailtje gestuurd, want geen zin om met ze aan de telefoon te hangen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geen idee, vond het hier: https://duo.nl/particulie(...)eer-terugbetalen.asp
Ik bel bijna altijd, direct antwoord en je kan eventuele onduidelijkheden ook direct wegnemen. Gewoon bellen en op speaker terwijl je in de wacht staat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zag het. Heb een mailtje gestuurd, want geen zin om met ze aan de telefoon te hangen.
HE anders ga je lekker terug naar finland.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:10 schreef Faeroer het volgende:
Waarom niet al die toeslagen in de IB meenemen is mij een raadsel. Nederland, het land van waarom makkelijk als het ook moeilijk kan.
Eerst even gratis RC doen, dan idd terug.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HE anders ga je lekker terug naar finland.
En ondertussen maar zeuren over hoe slecht het hier is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Eerst even gratis RC doen, dan idd terug.
Alsof ik te maken heb met die toeslagenzooi.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ondertussen maar zeuren over hoe slecht het hier is.
Ff serieus, kunnen jij en beach niet lekker een stormfronttopicje in nws openen ofzo?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:24 schreef Faeroer het volgende:
Hey Beach
Haha, no money, bad eat, so cold. Donder dan op, winter is coming
Noem jij mij nou serieus een nazi?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ff serieus, kunnen jij en beach niet lekker een stormfronttopicje in nws openen ofzo?
Nee, maar we snappen het nu wel, de vluchtelingen gaan alle vrouwen verkrachten en de economie naar de tyfus helpen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Noem jij mij nou serieus een nazi?
De gymgangers zijn inmiddels in de minderheid buddyquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:30 schreef seto het volgende:
fatties die denken dat ze voor de hele gym kunnen spreken
de enige fatties hier zijn jij en stimo dus waar heb je het over?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De gymgangers zijn inmiddels in de minderheid buddy
Maar wie lift er verder nou nog écht hier? Ik vertrouw niets meer. Niets.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:33 schreef seto het volgende:
[..]
de enige fatties hier zijn jij en stimo dus waar heb je het over?
Dan is het goed. maar dan nog begrijp ik de link met stormfront niet helemaal geloof ik. Dacht dat daar alleen nazi's opzaten. Beach en ik zijn idd kritisch tegenover de situatie, maar vergeleken worden met stormfront en dergelijke is een beetje té.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, maar we snappen het nu wel, de vluchtelingen gaan alle vrouwen verkrachten en de economie naar de tyfus helpen.
Ja Mexicanen zijn in de VS ook zo'n gillend succes.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:39 schreef seto het volgende:
mexicanen of japanners zouden wel chill zijn, lekker eten
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja Mexicanen zijn in de VS ook zo'n gillend succes.
Houthandel, niet naar de bouwmarkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:40 schreef Faeroer het volgende:
Je mag wel een deadlift platform voor mij crowdfunden
Ik ben echt te dom om te poepen om goed hout te vinden als particulier, laat staan de tools te hebben + timmermensen zijn dom.
Ja, m'n opmerking was ook een beetje té. Moet gewoon een goede vinden denk ik, ben niet zo thuis in het wereldje en zo'n online opdracht plaatsen weet ik ook niet wat ik krijg. Heb nu helemaal niets, dus veel slechter kan het niet worden denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:43 schreef fathank het volgende:
Houthandel, niet naar de bouwmarkt.
En als jij met een half woord kan uitleggen wat de bedoeling is kan een beetje timmerman wel een platformpje in elkaar timmeren.
Timmerlui zijn baas, ziekelijk jaloers als ik dat soort lui bezig zie hoe snel die iets fixen.
Want?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:23 schreef Fripsel het volgende:
Studieschuld mag helemaal niet meegeteld worden bij het nemen van een hypotheek.
Fixed.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2254420[quote]
[b]Op woensdag 7 oktober 2015 18:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik ben als een hondt voor die auto weggetrokken'
Je bouwt dan ook meer pensioen op.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij ook ergens rond dat bedrag. Wel kut als je bruto meer gaat verdienen maar daardoor huur- en zorgtoeslag misloopt. Kom je soms netto nog slechter uit ook
Okay meestal zit je er toch ruim overheen, maar vriend van me had dat rond zn 20e, ging bruto vooruit maar netto hield hij maar 5 euro extra over omdat die toeslagen eraf gingen
Dank voor dit inzicht!quote:woensdag 7 oktober 2015 18:19[/url] schreef Klokov het volgende:[/b]
[..]
Vrijwillig eigen risico is 0, 100, 200, 300, 400 of 500
Kinderopvangtoeslag?quote:[..]
Gaat goedkomenWellicht wat later kom ik weer aan het toeslaginfuus, wie raad welke?
quote:[..]
Belachelijk inderdaad. Zit nu in een appartement 4x groter dan mijn kamer en betaal bijna 100 euro per maand minder (huurkosten appartement zijn wel /2).
Fixed.quote:
"bijsnoepen": echt: hier gaan mijn haren recht van overeind staan. Alsof het een sport is zo'n groot mogelijk uitkeringsinfuus aan te leggen. Wake-up call: het is de bedoeling dat je zo min mogelijk van toeslagen afhankelijk bent. Ga uit van de mogelijkheden, niet van de onmoglijkheden. NB: ik weet niet wat je persoonlijk mankeert en hoe ernstig dat is, maar ik vind de focus wel erg liggen op wat er allemaal niet kan en hoe er zoveel mogelijk overheidsgeld bij elkaar gesprokkeld kan worden.quote:In de praktijk komt het er tegenwoordig gewoon op neer dat je als "zieke" student of een studieschuld opbouwt of bij je pap en mam kan blijven zitten.
Wajong krijg je alleen nog maar als je 100% bent afgekeurd. Je zorgtoeslag is 78, als je standaard ziek bent heb je standaard veel medische kosten dus een duurdere verzekering, inclusief je eigen risico kost dat je toch wel zo'n 150 euro per maand.
Uitwonende beurs is ongeveer 270 euro, plus 78 van je zorgverzekering maakt 348. Trek daar je zorgverzekering af en je hebt nog 200 euro om van te leven.
Dan kun je hoogstens nog wat huurtoeslag bijsnoepen maar alleen als je een eigen voordeur en wc hebt. Ik weet de exacte hoogte van dat bedrag niet maar volgens mij is dat zo'n 1/3e van de huur.
Have fun.
Met een beetje studie en beetje baan daarna zit je zelfs dan niet eeuwig aan de toeslagen, gelukkig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar als je dus dusdanig chronisch ziek bent dat je niet fulltime kan werken na je studie sta je dus al met 2-0 achter, nooit de kans op een echte carrière en een smak geld die je terug moet betalen.
Dit dus. Zie hierboven.quote:
Dat gevoel heb ik dus ook wel eens. Aan de ene kant vind ik mezelf best sociaal, maar soms wil ik mensen echt een schop onder hun hol verkopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:27 schreef Klokov het volgende:
HIER MOET IK STRAKS AAN MEE BETALEN VERDOMME
Vertel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:28 schreef Klokov het volgende:
Heb nog wel startkapitaal nodig (hey Cor)
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik pak mijn appels altijd zelf. Zit eigenlijk nooit een rotte appel tussen.
Eens.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef Klokov het volgende:
Betekent trouwens dat het control-systeem niet goed is vormgegeven/wordt nageleefd.
Hier denk ik nog even over na.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:32 schreef Klokov het volgende:
Soms denk ik dat de samenleving beter af is met een strikte vorm van QALY a 30k. Denk dat Faeroer hier zich wel bij aan kan sluiten.
Kwaliteitspost (not)quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:32 schreef Montelly het volgende:
BROODJE DURUM MENU ABIIII..meenemen!!
Yeah, right. Als je wat feedback krijgt op je inhalige gedrag v.w.b. overheidsgeld even terugkrabbelen / damage control doen ;') De focus van je hele post ligt erg op waar je recht op hebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:05 schreef Fripsel het volgende:
Ja dat bijsnoepen was dus sarcastisch he
Doe er dan zo'n foto van Ipie uit Koefnoen bij.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er niet een kaartjesactie voor dat zwijn uit Oranje? Zou haar wel even een briefje willen sturen.
Wederom een mooi voorbeeld van de gedachtenkronkels van Fripsel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Want?
Die hoef je niet terugbetalen?
http://www.consumentenbon(...)dieschuld-hypotheek/
Bovendien is de geldverstrekker de hypotheeknemer en niet de klant die geld komt lenen.
Nee dat was gewoon een blik op de realiteit. Met een expres blije ondertoon als reactie op dat verhaal van fathankquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Yeah, right. Als je wat feedback krijgt op je inhalige gedrag v.w.b. overheidsgeld even terugkrabbelen / damage control doen ;') De focus van je hele post ligt erg op waar je recht op hebt.
Maak eens een post hoe je financieel zelfstandig wil gaan worden i.p.v. hoe je zoveel mogelijk overheidsgeldkranen open kunt zetten.
Want dat is officieel zo vastgelegd. Heb het niet verzonnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Want?
Die hoef je niet terugbetalen?
http://www.consumentenbon(...)dieschuld-hypotheek/
Bovendien is de geldverstrekker de hypotheeknemer en niet de klant die geld komt lenen.
Ziet er netjes en goed uit. Geen hardcore bodybuilding toko.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey cor, wat vind je hiervan? http://www.the-challenge.net/
Ok. Maar. Wacht even.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon een blik op de realiteit. Met een expres blije ondertoon als reactie op dat verhaal van fathankom te laten zien hoe fantastisch het allemaal wel niet is.
Wat mensen vaak vergeten is dat het grootste deel van de overheidsafhankelijke mensen daar niet voor kiezen.
Damn god, ik had 100x liever mijn eigen geld binnen geharkt, en gestudeerd tegelijkertijd. Maar ik moet kiezen voor 1 van de 2, en dan is mijn studie nog altijd de beste optie voor m'n toekomst, maar dat betekent wel dat ik financieel moeilijk zit.
Geen huurtoeslag en geen Wajong. Ik heb m'n diagnose nog geen jaar geleden gehad, en dus geen recht op Wajong want niet 100% afgekeurd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok. Maar. Wacht even.
Jij hebt, voor zover ik je situatie kan beoordelen, dus recht op stufi uitwonend, huurtoeslag, zorgtoeslag en wajong, toch? Daar bovenop komt de bijdrage van je ouders, waar je studiefinanciering vanuit gaat. Daarbovenop woon je samen, dus gedeelde woonlasten.
Het lijkt me echt heel sterk dat jij je onder de armoedegrens bevindt, of het überhaupt lastig hebt. No offence.
Doet ze ook niet. Zie de vakantieboekposts en de yolo-duckface-in-de-private-lease-nieuwe-Mazda-3-foto's.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok. Maar. Wacht even.
Jij hebt, voor zover ik je situatie kan beoordelen, dus recht op stufi uitwonend, huurtoeslag, zorgtoeslag en wajong, toch? Daar bovenop komt de bijdrage van je ouders, waar je studiefinanciering vanuit gaat. Daarbovenop woon je samen, dus gedeelde woonlasten.
Het lijkt me echt heel sterk dat jij je onder de armoedegrens bevindt, of het überhaupt lastig hebt. No offence.
Dat is de keuze die je zelf maakt, om te gaan samenwonen. Die heb jíj bewust gemaakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Geen huurtoeslag en geen Wajong. Ik heb m'n diagnose nog geen jaar geleden gehad, en dus geen recht op Wajong want niet 100% afgekeurd.
Dus nee ik leef niet onder de armoedegrens. Maar welkom in 2015 niemand wil afhankelijk zijn van zijn partner inclusief alle schuine blikken die je er ook nog bij krijgt.
Procentueel is mijn bijdrage aan het huishouden nog geen 1/10e en ja dat vind ik heel toevallig net als ieder normaal denkend mens gewoon een kut situatie.
Gewoon Nivea gel, die groene, sensitive.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:27 schreef Faeroer het volgende:
Betere vraag is vanavond D. R. Harris Bay Rum of Phoenix Sandalwood scheerzeep gebruiken?
De bijdrage die verwacht wordt voor studenten. Waarom denk je dat de aanvullende beurs bestaat, voor kinderen wiens ouders niet mee kunnen of willen helpen?quote:
Zolang hij die kan betalen, naast jou onderhouden is er geen sprake van armoede.quote:
Je doet mij hier erg veel pijn mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:29 schreef Eleiko het volgende:
Gewoon Nivea gel, die groene, sensitive.
Toen ik samen ging wonen was onze financiële situatie heel anders en harkte ik ook gewoon een paar 100 per maand binnen met m'n bijbaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is de keuze die je zelf maakt, om te gaan samenwonen. Die heb jíj bewust gemaakt.
Als je geen huurtoeslag ontvangt, betekent dat dat jullie gezamenlijk voldoende verdienen, neem ik aan?
Ja sorry, dit is niet onderdeel van de normale Fripselhaat, maar het is een béétje bijzonder om in deze situatie te klagen dat je het moeilijk hebt op financieel gebied.
Een goede vriend vind het niet erg om zijn partner te ondersteunen. Tuurlijk is een vrouw met 100k/dag lekker, maar komop zeg. Je houdt toch van elkaar? Lekker boeiend hoe het geld er komt, of mis ik iets?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Toen ik samen ging wonen was onze financiële situatie heel anders en harkte ik ook gewoon een paar 100 per maand binnen met m'n bijbaan.
Ik zeg niet dat ik het slecht heb maar lastig is het wel. Niemand wil bij andere aan moeten kloppen omdat je je eigen shit niet geregeld krijgt.
Zonder mijn vriend zou ik simpelweg niet rondkomen en dat is helemaal geen last die ik bij hem weg wil leggen.
Dat kan, en ik ben het in zoverre met je eens dat kosten bij chronische ziekte hoog op kunnen lopen, maar vervolgens zei je dat jij het best lastig hebt, en dat is simpelweg niet waar, behalve dan op moreel gebied misschien. En als chronisch zieke die het écht lastig heeft (wat ik niet ben, maar die ik wel ken, en waar ik door opgevoed ben), zou dat me eerder in een verkeerd keelgat schieten, dan de post van fathank.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:32 schreef Fripsel het volgende:
Daarnaast ging heel dat verhaal over het algemeen, hoe het er voor de gemiddelde chronisch zieke persoon uit zou zien. Mijn situatie valt niet bepaald gemiddeld te noemen.
Dat is in de basis ook zo. Neemt niet weg dat ik de situatie graag anders zou zien en m'n vriend heel veel meer gun.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Een goede vriend vind het niet erg om zijn partner te ondersteunen. Tuurlijk is een vrouw met 100k/dag lekker, maar komop zeg. Je houdt toch van elkaar? Lekker boeiend hoe het geld er komt, of mis ik iets?
Het is het morele wat het lastig maakt. En juist dat schoot me in het verkeerde keelgat van fathank. Dat hij doet alsof alle uitkeringstrekkers dat zo leuk en fantastisch vinden, ik word ziek van die houding.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat kan, en ik ben het in zoverre met je eens dat kosten bij chronische ziekte hoog op kunnen lopen, maar vervolgens zei je dat jij het best lastig hebt, en dat is simpelweg niet waar, behalve dan op moreel gebied misschien. En als chronisch zieke die het écht lastig heeft (wat ik niet ben, maar die ik wel ken, en waar ik door opgevoed ben), zou dat me eerder in een verkeerd keelgat schieten, dan de post van fathank.
Ja, maar vervolgens speel je hem in de hand door je situatie half schrijnend neer te zetten, terwijl hij bést wel heel erg meevalt. Daar sloeg je de plank mis.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is het morele wat het lastig maakt. En juist dat schoot me in het verkeerde keelgat van fathank. Dat hij doet alsof alle uitkeringstrekkers dat zo leuk en fantastisch vinden, ik word ziek van die houding.
Dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar vervolgens speel je hem in de hand door je situatie half schrijnend neer te zetten, terwijl hij bést wel heel erg meevalt. Daar sloeg je de plank mis.
Want er is wél een groep mensen die afhankelijk zijn van de staat, die het ontzettend lastig hebben. En je kunt hoog en laag springen, maar afgezien van wat schuldgevoel omdat je vriend momenteel meer betaalt dan jij, hoor je daar gewoon niet bij. Dus schaal jezelf daar dan ook niet bij in.
Ik was zo trots op ons dat we daar niet over begonnen waren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
Je vriend nodig hebben om rond te komen en ondertussen andere gasten neuken.
I'm done.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
I'm done.
Ooit wordt die gast wakker.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:28 schreef Eleiko het volgende:
Overigens is nu ook duidelijk naar wie de beta-man 2015 award kan.
# S A V A G Equote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was zo trots op ons dat we daar niet over begonnen waren. [ afbeelding ]
In geval van nood is dat makkelijk om te draaien.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
I'm done.
Hehehehquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In geval van nood is dat makkelijk om te draaien.
gekd krijgen om die vriend door weisman te laten neuken?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In geval van nood is dat makkelijk om te draaien.
Het was niet mijn bedoeling om me daarbij in te schalen. Zoals ik zei, ik zit zelf niet in een gemiddelde situatie, maar dit is wel de werkelijkheid voor een heleboel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar vervolgens speel je hem in de hand door je situatie half schrijnend neer te zetten, terwijl hij bést wel heel erg meevalt. Daar sloeg je de plank mis.
Want er is wél een groep mensen die afhankelijk zijn van de staat, die het ontzettend lastig hebben. En je kunt hoog en laag springen, maar afgezien van wat schuldgevoel omdat je vriend momenteel meer betaalt dan jij, hoor je daar gewoon niet bij. Dus schaal jezelf daar dan ook niet bij in.
Zoiets, ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
gekd krijgen om die vriend door weisman te laten neuken?
Weismann neukt zonder te betalen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:49 schreef Faeroer het volgende:
Ik snap er geen hol meer van. Is Weissman nou de betaler/vriend of is hij nou de neuker?
nope. Ik kijk helemaal geen tv.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
BTW: heb je die Radar aflevering al gezien over die TSFI motoren?
Dat kon 4 jaar geleden ook gewoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:20 schreef Fripsel het volgende:
Maar ik zie nu dat dat een fabeltje is. Toch gek, iemand die ik ken heeft een huis gekocht met studieschuld en zij dat die niet van invloed wasWhatever.
Ik sluit me hier wel bij een maar denk wel dat je iets mistquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Een goede vriend vind het niet erg om zijn partner te ondersteunen. Tuurlijk is een vrouw met 100k/dag lekker, maar komop zeg. Je houdt toch van elkaar? Lekker boeiend hoe het geld er komt, of mis ik iets?
thanks. Ga ik morgen even kijken, zit toch in de trein dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.radartv.nl/uit(...)verbruik-tfsi-motor/
Dit is voor iemand een tegenvaller.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kon 4 jaar geleden ook gewoon.
Ah dan ben ik toch niet helemaal gekquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
I'm done.
Voor mij jaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit is voor iemand een tegenvaller.
Zeker, Deuce is al een tijdje weg....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:20 schreef Montelly het volgende:
Topic wordt steeds beter, fijn om te zien
Als man kun je beter gewoon paar keer per maand escort laten komen denk ik, ben je goedkoper uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
I'm done.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zeker, Deuce is al een tijdje weg....
Dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als man kun je beter gewoon paar keer per maand escort laten komen denk ik, ben je goedkoper uit.
Hoeveel kost een dominatrix?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als man kun je beter gewoon paar keer per maand escort laten komen denk ik, ben je goedkoper uit.
Het is een fabeltje dat een studieschuld niet meegeteld werd bij de berekening van je hypotheek. Denk je dat banken achterlijk zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
I'm done.
Veel vermelden het ook gewoon niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is een fabeltje dat een studieschuld niet meegeteld werd bij de berekening van je hypotheek. Denk je dat banken achterlijk zijn. Brb 60k studieschuld en 300 euro per maand minder besteedbaar inkomen door de aflossing dan iemand zonder studieschuld en je denkt dezelfde hypotheek te krijgen? Ook 'vroeger' werkte het niet zo
Studieschuld wordt tegenwoordig zelfs minder meegeteld omdat je er tegenwoordig 40 jaar over mag doen om af te lossen in plaats van 15 jaar.
En als de bank daar achter komt heb je een groot probleem.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Veel vermelden het ook gewoon niet.
Als diegene je toeslagpartner is niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:48 schreef Eleiko het volgende:
Heb je eigenlijk nog recht op zorgtoeslag als je samenwoont met iemand die een fatsoenlijk inkomen heeft?
Wat is een toeslagpartner? En kun je dat onafhankelijk kiezen van het gezamenlijk voeren van een huishouden?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als diegene je toeslagpartner is niet.
Nee, maar als je serieus in aanmerking komt voor huur- en zorgtoeslag heb je toch echt iets fout gedaan in je leven.quote:
Heb nu huurhuis met partner.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:35 schreef seto het volgende:
hey faeroer heb je al besloten waar je volgende maand gaat wonen
Ik twijfel nog of je advies van Klokov gekregen hebt of de vriend van Fripsel bent, of beide.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:36 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb nu huurhuis met partner.
Gewoon zieke oma als fiscale partner, je levenspartner (wiens werkgever je zover krijgt dat zij boven de 26.000 aan inkomen verder in kapitaal wordt uitbetaald voor de box 3 gains) op papier op een postadres met huurtoeslagmogelijkheid langs de snelweg zetten en diezelfde locatie onderhands onderverhuren aan DBB'ers. Ten slotte een schenking onder schulderkenning met je ouders sinds je geboorte aangaan.
Haha ja tog
Advies van Meester Beers, belastingdocent.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of je advies van Klokov gekregen hebt of de vriend van Fripsel bent, of beide.
Ja. Eerste samenwoning sinds een studiehok tig jaar geleden waar ik nog steeds nachtmerries van heb.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:41 schreef seto het volgende:
vond je het niet kut om zo snel samen te moeten wonen?
Nee, die woonde (gelukkig) op haarzelf. Een volledig studentenhok waar alle vooroordelen helaas werkelijkheid zijn. Zou mij niet verbazen als zij een keer in zo'n schoonmaakprogramma op TV verschijnen. Nog nooit zulke vieze dames meegemaakt.quote:
Zolang je hypotheek netjes afbetaald is niks aan de hand.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:36 schreef fathank het volgende:
[..]
En als de bank daar achter komt heb je een groot probleem.
Gewoon een tarzan, denk dat ze tevreden zal zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:14 schreef Faeroer het volgende:
Zat eigenlijk te denken aan een gigantische draken dildo voor Stimorol
http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/toeslagpartner/quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat is een toeslagpartner? En kun je dat onafhankelijk kiezen van het gezamenlijk voeren van een huishouden?
Het enige wat mij opviel was dat vrouwen ontzettend veel wc-papier gebruiken. Ohh, en er groeiden wat paddestoelen uit de muur in de douche maar daar stoorde niemand zich aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee, die woonde (gelukkig) op haarzelf. Een volledig studentenhok waar alle vooroordelen helaas werkelijkheid zijn. Zou mij niet verbazen als zij een keer in zo'n schoonmaakprogramma op TV verschijnen. Nog nooit zulke vieze dames meegemaakt.Filet Americain uit de koelkast (als het daar uberhaubt al in was gedaan) wat uit zichzelf ging lopen, tampons gewoon in de WC pleuren, etc.
Was na de eerste maand weg.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het enige wat mij opviel was dat vrouwen ontzettend veel wc-papier gebruiken. Ohh, en er groeiden wat paddestoelen uit de muur in de douche maar daar stoorde niemand zich aan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:11 schreef Klokov het volgende:
Fripsels vriend kan wel wat geld gebruiken hoorde ik.
Serieus? 40 jaar in plaats van 15?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is een fabeltje dat een studieschuld niet meegeteld werd bij de berekening van je hypotheek. Denk je dat banken achterlijk zijn. Brb 60k studieschuld en 300 euro per maand minder besteedbaar inkomen door de aflossing dan iemand zonder studieschuld en je denkt dezelfde hypotheek te krijgen? Ook 'vroeger' werkte het niet zo
Studieschuld wordt tegenwoordig zelfs minder meegeteld omdat je er tegenwoordig 40 jaar over mag doen om af te lossen in plaats van 15 jaar.
alleen stufi die geleend is onder het nieuwe leenstelselquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Serieus? 40 jaar in plaats van 15?
No shit, Sherlock.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:49 schreef seto het volgende:
brekend nieuws: rijke mensen die in buurten wonen waar ze nooit last zullen hebben van asielzoekers hebben geen problemen met asielzoekers
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:23 schreef Ethanolic het volgende:
http://speld.nl/2015/10/0(...)urthuis-de-koepel-2/
hey cor
"Bekende" Nederlandersquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:45 schreef Questular het volgende:
Postercampagne voor vluchtelingen
Hebben we allemaal al een poster besteld?
Geweldig. Dus als je samenwoont maar je registreert dat niet netjes dan kan de overheid (= wij) gewoon dokken voor de zorgtoeslag van de een terwijl de ander ruim voldoende verdient om de ander te kunnen onderhouden. Ik zie besparingspotentieel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/toeslagpartner/
Waarom 125 euro betalen om extra geld af te staan? Zie net dat je bij de Hema een samenlevingscontract kan krijgen: https://notarisservice.hema.nl/samenlevingscontractquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geweldig. Dus als je samenwoont maar je registreert dat niet netjes dan kan de overheid (= wij) gewoon dokken voor de zorgtoeslag van de een terwijl de ander ruim voldoende verdient om de ander te kunnen onderhouden. Ik zie besparingspotentieel.
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zou je direct een samenlevingscontract tekenen als je gewoon samenwoont? Ken letterlijk niemand die dat heeft gedaan.
Dat is nog altijd dichterbij dan 15 jaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:59 schreef Klokov het volgende:
Wat lullen jullie? Terugbetaaltermijn in het nieuwe stelsel is maar 35 jaar
Waarom wel.quote:
Gewoon geen inboedel hebben, nog beter.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom wel.
Gewoon naamstickers plakken voor als de inboedel weer verdeeld moet worden
Dit ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:50 schreef Klokov het volgende:
Samenlevingscontract
Trouwen onder huwelijkse voorwaarden
quote:U hebt een samenlevingscontract afgesloten bij de notaris.
U hebt samen een kind.
U of uw partner heeft een kind van de ander erkend.
U bent partner voor een pensioenregeling.
U hebt samen een koopwoning.
U of 1 van uw medebewoners heeft een inwonend kind jonger dan 18 jaar.
U bent elkaars fiscale partner voor de inkomstenbelasting.
U was in 2014 al elkaars toeslagpartner.
Samenlevingscontract: /care.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom 125 euro betalen om extra geld af te staan? Zie net dat je bij de Hema een samenlevingscontract kan krijgen: https://notarisservice.hema.nl/samenlevingscontract
Paar duizend euro, poverty bruiloftquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:10 schreef seto het volgende:
sowieso trouwenpaar duizend euro weggooien voor een dag die grotendeels voor de vrouw is
Pls, vertel me meer (evt dm)quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo'n dag waarop niets meewerkt en je uiteindelijk ruzie krijgt met degene die de emmer laat overlopen.
.
.
Geld uitgeven aan een niks zeggend ietsquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Paar duizend euro, poverty bruiloft
Witheknight Klokov geeft je wel even een knuffel.quote:
Boos dat hij je voor was?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Witheknight Klokov geeft je wel even een knuffel.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Minder fokken en meer achter de specialisten aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga wel lekker trouwen hoor, ooit. Gewoon een reden om een motherfucking groot feest te geven.
Alleen nog even een partner vinden![]()
.
Beetje weinig nut, als ik naar de andere kant vd wereld verhuis. Of dacht je dat ik zo'n miep was die al haar plannen omver gooit omdat ze toevallig een leuke piemel tegen is gekomen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Minder fokken en meer achter de specialisten aan.
Eeh; ja?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje weinig nut, als ik naar de andere kant vd wereld verhuis. Of dacht je dat ik zo'n miep was die al haar plannen omver gooit omdat ze toevallig een leuke piemel tegen is gekomen?
Zal wel exclusief de bruidstatoeages zijn dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Paar duizend euro, poverty bruiloft
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:38 schreef seto het volgende:
een paar ballen voor de vriend van fripsel
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:12 schreef Faeroer het volgende:
Ik heb van betrouwbare bronnen vernomen dat Beach een kruisvaarders tattoo gaat zetten
Die man is een genie als je andere tattoo's van em zietquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:22 schreef VMSDKR het volgende:
Lol, artistiek gezien wel een mooie tattoo.
Beter dan volwassen mensen die hun vriend(in)/vrouw/man in hun telefoon hebben staan als 'schatje' ofzoquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
Vinden jullie het ook altijd zo gaar als een vrouw "mijn vent" zegt wanneer het over haar vriend/man gaat?
Volgens mij woon ik verder van Cor vandaan dan de rest hier (met uitzondering VMSDKR).quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:49 schreef Questular het volgende:
Wonen Cor en Klokov in dezelfde pinkstergemeente?
Als het vrouwtje daarmee een leven lang gelukkig is, waarom niet? Je trouwt maar 1 keer natuurlijk. Daar wil ik best 20-30k voor over de toonbank smijten (inclusief huwelijksreis). Dit is ook direct de reden waarom ik nog niet getrouwd ben trouwensquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan een niks zeggend iets
Zou ik wel doen als ik een vrouwtje was.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje weinig nut, als ik naar de andere kant vd wereld verhuis. Of dacht je dat ik zo'n miep was die al haar plannen omver gooit omdat ze toevallig een leuke piemel tegen is gekomen?
Ach, alles in perspectief he. Nog altijd 100 keer beter dan 'mijn mannetje'.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
Vinden jullie het ook altijd zo gaar als een vrouw "mijn vent" zegt wanneer het over haar vriend/man gaat?
Wij zijn zwangerquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dat is gewoon dikkerdjequote:
* Montelly boksquote:
Verklaar je naderquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:09 schreef stinkie het volgende:
Samenlevingscontract is duurder dan trouwen
trouwen kan gratis. Contract niet. En da moet je eigenlijk ook nog elk jaar late herzien.quote:
Inb4 Eleiko "zeker basic fit"quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:06 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten van Maori-tattoo Dre..
is die met dat blousje dima?quote:
Kaasjes die hun vrouw van 60 mijn meissie noemen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
Soms wel last van ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 02:52 schreef no1uknow het volgende:
Mag ik vragen als jullie ook tandenpasta in jullie snor krijgen
Kaasjes klinkt nogal denigrerend.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kaasjes die hun vrouw van 60 mijn meissie noemen.
Heb je een radiohoofd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:07 schreef Questular het volgende:
Ik snap hem wel, tot de dag van vandaag ben ik nog nooit gevraagd om op te TV te verschijnen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:18 schreef stinkie het volgende:
Wakker worden, je realiseren dat de enige collega die er op vrijdag normaal wel is vandaag thuiswerkt. En je dan nog maar eens omdraaien
Hij werkt tenminste; dat kan niet iedereen in dit topic zeggen.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 02:03 schreef no1uknow het volgende:
Mag ik vragen als jullie weissman gezien hebben
Het niveau van je posts daalt steeds verder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 02:52 schreef no1uknow het volgende:
Mag ik vragen als jullie ook tandenpasta in jullie snor krijgen
van wie heb jij allemaal informatie daaroverquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hij werkt tenminste; dat kan niet iedereen in dit topic zeggen.
Basic Fit wordt gesponsord door een fabrikant van oranje verf; maar voor de rest had het gekund.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 Eleiko "zeker basic fit"
Wel echt een sjonnie
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:36 schreef BeamofLight het volgende:
Omelet gebakken, sportkleren ingepakt, paar mailtjes wegwerken, koffie drinken, lekker lunchen, sporten, weekend
Je bent er veel te veel mee bezig, bro.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:35 schreef Dimachaerus het volgende:
rode overhemd knoopjes los red bracelet skinny black jeans rode janoskis
Dit. Daarnaast: als je die nog aankrijgt die je serieus iets verkeerd in de gym.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:36 schreef BeamofLight het volgende:
Omelet gebakken, sportkleren ingepakt, paar mailtjes wegwerken, koffie drinken, lekker lunchen, sporten, weekend
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Hoe maak je die eiwitshake? Gewoon een ei in een blender stoppen?
Jup. Verbaast me overigens niet. Blokken moeten steeds zuiniger worden want milieu. Turbo erop want vermogen. Ik vermoed dat Renault/Mercedes ook nog wel een keer in het nieuws komt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik wilde vanmorgen vroeg beginnen, door allerlei gedoe met de kinderen toch pas om 9:00 binnen: zit hier ook helemaal niemand
Ik ben voor thuiswerken-unless: scheelt focking veel tijd, files en geld.
BTW: heb je die oliebotendocumentaire al gezien?
Met die instelling zit ik dan alsnog op 8 uur achter mijn laptop, heb ik de kinderen op tijd op school en ga ik over een uurtje sporten.quote:
nope. Ken er heel wat die er 1 hebben, zijn allemaal tervreden over betrouwbaarheid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:59 schreef Questular het volgende:
Volvo is absoluut geen slecht alternatief voor Audi
ik ben gewoon jellyquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
Met die instelling zit ik dan alsnog op 8 uur achter mijn laptop, heb ik de kinderen op tijd op school en ga ik over een uurtje sporten.
Volvo 5-cilinders zijn goed. Voor de rest ben ik geen enorme Volvo-fan, al zijn de nieuwe modellen dankzij Chinees investeringsgeld wel mooi en goed (idem Jaguar-Indiaas). Ik ben zelf nogal gecharmeerd van BMW's (nieuwere modellen dan; niet die gepimpte zooi die je bij de McDrive ziet staan) en Mazda. Mazda = Japans betrouwbaar, rijdt goed, ziet er goed uit en geen turbo's.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jup. Verbaast me overigens niet. Blokken moeten steeds zuiniger worden want milieu. Turbo erop want vermogen. Ik vermoed dat Renault/Mercedes ook nog wel een keer in het nieuws komt.
1 op 1100 werd al genoemd als extreem. Reneault importeur wilde het pas weten als het onder de 1 op 1000. En dat was bij 30K op teller. Toen had ik er al een keer 5 liter bij gegooid.
Zelfde blok ligt in de Mercedes A-klasse. Daar is het ineens een 1.6. Dus nog meer opgefokt. Ik heb er niet lang genoeg in gereden op te weten wat het olie verbruik is.
Jammer dat dit wel de Audi's zijn waar ik voor aan het kijken was
Toch maar de V70 dan.
Ze zouden bij ons wel wat strikter mogen zijn. Iedereen werkt op vrijdag thuis, maar denk maar niet dat ze te bereiken zijn. Geen idee in hoeverre ik echt prive zaken mag doen tijdens thuiswerken hier.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:02 schreef seto het volgende:
[..]
ik ben gewoon jelly
hier zijn ze wat strikter met thuiswerken omdat veel mensen het misbruikten
Mazda 6 gehad, heerlijke auto ook. BMW's zijn wel mooi, maar na een jaar ben je echt zo'n pauper in een 2e hands BMWquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Volvo 5-cilinders zijn goed. Voor de rest ben ik geen enorme Volvo-fan, al zijn de nieuwe modellen dankzij Chinees investeringsgeld wel mooi en goed (idem Jaguar-Indiaas). Ik ben zelf nogal gecharmeerd van BMW's (nieuwere modellen dan; niet die gepimpte zooi die je bij de McDrive ziet staan) en Mazda. Mazda = Japans betrouwbaar, rijdt goed, ziet er goed uit en geen turbo's.
http://www.autotrader.nl/(...)-ts-lp-navi-trekhaa/quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mazda 6 gehad, heerlijke auto ook. BMW's zijn wel mooi, maar na een jaar ben je echt zo'n pauper in een 2e hands BMW
Hoewel ik dat voor een mooie 530 nog wel wil accepteren
Zon Mazda moet in het rood. Want dat moet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.autotrader.nl/(...)-ts-lp-navi-trekhaa/
?
BMW moet je altijd het nieuwste model nemen; dan wordt je minder snel geassocieerd met VMSDKR & Co.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.autotrader.nl/(...)-ts-lp-navi-trekhaa/
?
BMW moet je altijd het nieuwste model nemen; dan wordt je minder snel geassocieerd met VMSDKR & Co.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |