Zo uit de losse pols he?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:37 schreef mstx het volgende:
4 maal daags een eiwitshake nemen sowieso.
Die zijn niet dun dus die hoeft hij niet te trainen. Wel de OP lezen he hoas.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:37 schreef hoas het volgende:
Alleen je armen trainen gaat lang duren, doe je geen benen erbij?
Niet zo lullig doen en verkeerde info verstrekken. 7 maal per dag een eiwitshake en je armen zullen gigantisch worden. Minimaal 7.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:37 schreef mstx het volgende:
4 maal daags een eiwitshake nemen sowieso.
Jaja sorry 7x per week armen dus, met 10x8 3kg?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Die zijn niet dun dus die hoeft hij niet te trainen. Wel de OP lezen he hoas.
Nee, meer shakies.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:44 schreef hoas het volgende:
[..]
Jaja sorry 7x per week armen dus, met 10x8 3kg?
Dus je neemt een abonnement bij een sportschool om daar 2-3 keer per week een beetje te gaan staan curlen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:40 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Ik wil alleen mijn armen trainen, vind de rest van mijn lichaam prima. Mijn armen zijn gewoon te dun.
Let erop dat je behoorlijk wat eiwitten binnenkrijgt rondom de training en train de biceps-,triceps-, schouder-spieren. That's it.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:36 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Hallo allemaal,
Sinds kort train ik mijn armen en schouders bij de sportschool. Nu vraag ik me af of ik hierbij ook op mijn voeding moet letten, aangezien ik niet mijn buik bijvoorbeeld train. Ik snap wel dat je niet elke dag veel te veel vet moet eten. De reden dat ik alleen mijn armen train is, omdat ik vind dat mijn armen te dun zijn.
Met vriendelijke groet,
CSG.
Hoe maak je die eiwitshake? Gewoon een ei in een blender stoppen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Let erop dat je behoorlijk wat eiwitten binnenkrijgt rondom de training en train de biceps-,triceps-, schouder-spieren. That's it.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Hoe maak je die eiwitshake? Gewoon een ei in een blender stoppen?
4x per dag een ei in de blender.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Nee, nooit in de blender. Dan gaat de structuur van de proteïne kapot.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
dat heb ik niet, is er een alternatief?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:12 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, nooit in de blender. Dan gaat de structuur van de proteïne kapot.
In een shake-beker en schudden voor 3 sets van 20 reps omhoog en omlaag.
Schud het ei super hard, dan shaket het ei in zijn schilquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:22 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
dat heb ik niet, is er een alternatief?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:12 schreef Verbosity het volgende:
Dan gaat de structuur van de proteïne kapot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |