Zo uit de losse pols he?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:37 schreef mstx het volgende:
4 maal daags een eiwitshake nemen sowieso.
Die zijn niet dun dus die hoeft hij niet te trainen. Wel de OP lezen he hoas.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:37 schreef hoas het volgende:
Alleen je armen trainen gaat lang duren, doe je geen benen erbij?
Niet zo lullig doen en verkeerde info verstrekken. 7 maal per dag een eiwitshake en je armen zullen gigantisch worden. Minimaal 7.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:37 schreef mstx het volgende:
4 maal daags een eiwitshake nemen sowieso.
Jaja sorry 7x per week armen dus, met 10x8 3kg?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Die zijn niet dun dus die hoeft hij niet te trainen. Wel de OP lezen he hoas.
Nee, meer shakies.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:44 schreef hoas het volgende:
[..]
Jaja sorry 7x per week armen dus, met 10x8 3kg?
Dus je neemt een abonnement bij een sportschool om daar 2-3 keer per week een beetje te gaan staan curlen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:40 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Ik wil alleen mijn armen trainen, vind de rest van mijn lichaam prima. Mijn armen zijn gewoon te dun.
Let erop dat je behoorlijk wat eiwitten binnenkrijgt rondom de training en train de biceps-,triceps-, schouder-spieren. That's it.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:36 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Hallo allemaal,
Sinds kort train ik mijn armen en schouders bij de sportschool. Nu vraag ik me af of ik hierbij ook op mijn voeding moet letten, aangezien ik niet mijn buik bijvoorbeeld train. Ik snap wel dat je niet elke dag veel te veel vet moet eten. De reden dat ik alleen mijn armen train is, omdat ik vind dat mijn armen te dun zijn.
Met vriendelijke groet,
CSG.
Hoe maak je die eiwitshake? Gewoon een ei in een blender stoppen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Let erop dat je behoorlijk wat eiwitten binnenkrijgt rondom de training en train de biceps-,triceps-, schouder-spieren. That's it.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Hoe maak je die eiwitshake? Gewoon een ei in een blender stoppen?
4x per dag een ei in de blender.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Nee, nooit in de blender. Dan gaat de structuur van de proteïne kapot.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
dat heb ik niet, is er een alternatief?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:12 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, nooit in de blender. Dan gaat de structuur van de proteïne kapot.
In een shake-beker en schudden voor 3 sets van 20 reps omhoog en omlaag.
Schud het ei super hard, dan shaket het ei in zijn schilquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:22 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
dat heb ik niet, is er een alternatief?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:12 schreef Verbosity het volgende:
Dan gaat de structuur van de proteïne kapot.
Wat klopt er niet aan de opmerking van Verbosity?quote:
Ookal chop je wat eiwitmoleculen kapot, wat dat nog? In het maag-darmkanaal worden ze toch afgebroken tot aminozurenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan de opmerking van Verbosity?
Ja, maar die afbraak zorgt er voor dat er niet een tsunami tegelijk door je lichaam verwerkt hoeft te worden. Onder andere daarom is een 100% whey shake niet de beste keuze. Verder hakselt een blender het niet netjes in losse aminozuren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:03 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Ookal chop je wat eiwitmoleculen kapot, wat dat nog? In het maag-darmkanaal worden ze toch afgebroken tot aminozuren
Ik voetbal er ook bij, zit in hetzelfde abonnementquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:55 schreef Lucky.Luke het volgende:
[..]
Dus je neemt een abonnement bij een sportschool om daar 2-3 keer per week een beetje te gaan staan curlen?
dus schudden en daarna open maken en in een glas stoppen, 3 stuks ongeveer. kan ik er ook nog wat bijstoppen want alleen ei vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Schud het ei super hard, dan shaket het ei in zijn schil
Eventueel met spinazie en wat honing mengen - Door de spinazie wordt je zoals popeye en door de honing neemt je lichaam de eiwitten beter op.
Hier nog een plaatje van Comedeyshortsgamer:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit vertalen in het Nederlands?quote:
wat is core? ik heb een schema gekregen en dat volg ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:34 schreef tailfox het volgende:
Eerst train ook je core.
Met een slechte core kan je niks gaan liften. (hoge kans op blessures zoals hernia)
Benen ook niet vergeten.
post dat schema eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:35 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
wat is core? ik heb een schema gekregen en dat volg ik
Tussenhaakjes staat de machine, ervoor de spier:quote:
Dat kan, zelf schud ik het ei eerst heel hard.. Dan tik ik er een klein gaatje in en stop daar een rietje in. Maar zelf vindt ik rauwe ei heerlijk dus dit is denk ik niet voor jou weggelegd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:34 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Ik voetbal er ook bij, zit in hetzelfde abonnement
[..]
dus schudden en daarna open maken en in een glas stoppen, 3 stuks ongeveer. kan ik er ook nog wat bijstoppen want alleen ei vind ik niet lekker
core is buik rug en schouderbladenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:35 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
wat is core? ik heb een schema gekregen en dat volg ik
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:02 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Tussenhaakjes staat de machine, ervoor de spier:
Rug (row/rear delt)
Schouders (shoulder press)
Rug (pulldown)
Borst (chest press)
Triceps (triceps press)
Lage rug (back extension)
Achterkan schouder(chest/rear delt)
15 reps 3 sets alles
Dat is een aanname. Ik wacht het antwoord van CSG even af.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:12 schreef PatatFriet het volgende:
Hij hoeft zijn benen niet te trainen in de sportschool want hij gaat al op de fiets naar school en zit al op voetbal
TS: waar woon je?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:36 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Hallo allemaal,
Sinds kort train ik mijn armen en schouders bij de sportschool. Nu vraag ik me af of ik hierbij ook op mijn voeding moet letten, aangezien ik niet mijn buik bijvoorbeeld train. Ik snap wel dat je niet elke dag veel te veel vet moet eten. De reden dat ik alleen mijn armen train is, omdat ik vind dat mijn armen te dun zijn.
Met vriendelijke groet,
CSG.
dat bepalen die mensen zelf welquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:55 schreef Johnny-V het volgende:
Wat is dat toch met mensen die een of twee spiergroepen trainen. Je traint je lichaam of niet. Niet een spiergroep naar keuze.
15/3 vrouwenfitnessquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:02 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Tussenhaakjes staat de machine, ervoor de spier:
Rug (row/rear delt)
Schouders (shoulder press)
Rug (pulldown)
Borst (chest press)
Triceps (triceps press)
Lage rug (back extension)
Achterkan schouder(chest/rear delt)
15 reps 3 sets alles
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:13 schreef Plots het volgende:
Ts hoe oud ben je?
Je moet geen ei in blenders doen.
Eet vis,kip en broccoli bij het avondeten. Daarin zitten veel eiwitten.
Die zitten er ook bij in het schema maar doe ik niet, ik voetbal bijna dagelijks en fiets ook dagelijks lange afstandenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik mis benen, buik en biceps (nog afgezien van dat er geen compound oefeningen bij zitten).
Welk licht heeft dit schema gemaakt?
Dit moet een troll zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:35 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Die zitten er ook bij in het schema maar doe ik niet, ik voetbal bijna dagelijks en fiets ook dagelijks lange afstanden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |