Zo uit de losse pols he?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:37 schreef mstx het volgende:
4 maal daags een eiwitshake nemen sowieso.
Die zijn niet dun dus die hoeft hij niet te trainen. Wel de OP lezen he hoas.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:37 schreef hoas het volgende:
Alleen je armen trainen gaat lang duren, doe je geen benen erbij?
Niet zo lullig doen en verkeerde info verstrekken. 7 maal per dag een eiwitshake en je armen zullen gigantisch worden. Minimaal 7.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:37 schreef mstx het volgende:
4 maal daags een eiwitshake nemen sowieso.
Jaja sorry 7x per week armen dus, met 10x8 3kg?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Die zijn niet dun dus die hoeft hij niet te trainen. Wel de OP lezen he hoas.
Nee, meer shakies.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:44 schreef hoas het volgende:
[..]
Jaja sorry 7x per week armen dus, met 10x8 3kg?
Dus je neemt een abonnement bij een sportschool om daar 2-3 keer per week een beetje te gaan staan curlen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:40 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Ik wil alleen mijn armen trainen, vind de rest van mijn lichaam prima. Mijn armen zijn gewoon te dun.
Let erop dat je behoorlijk wat eiwitten binnenkrijgt rondom de training en train de biceps-,triceps-, schouder-spieren. That's it.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:36 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Hallo allemaal,
Sinds kort train ik mijn armen en schouders bij de sportschool. Nu vraag ik me af of ik hierbij ook op mijn voeding moet letten, aangezien ik niet mijn buik bijvoorbeeld train. Ik snap wel dat je niet elke dag veel te veel vet moet eten. De reden dat ik alleen mijn armen train is, omdat ik vind dat mijn armen te dun zijn.
Met vriendelijke groet,
CSG.
Hoe maak je die eiwitshake? Gewoon een ei in een blender stoppen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Let erop dat je behoorlijk wat eiwitten binnenkrijgt rondom de training en train de biceps-,triceps-, schouder-spieren. That's it.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Hoe maak je die eiwitshake? Gewoon een ei in een blender stoppen?
4x per dag een ei in de blender.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Nee, nooit in de blender. Dan gaat de structuur van de proteïne kapot.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
dat heb ik niet, is er een alternatief?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:12 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, nooit in de blender. Dan gaat de structuur van de proteïne kapot.
In een shake-beker en schudden voor 3 sets van 20 reps omhoog en omlaag.
Schud het ei super hard, dan shaket het ei in zijn schilquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:22 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
dat heb ik niet, is er een alternatief?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:12 schreef Verbosity het volgende:
Dan gaat de structuur van de proteïne kapot.
Wat klopt er niet aan de opmerking van Verbosity?quote:
Ookal chop je wat eiwitmoleculen kapot, wat dat nog? In het maag-darmkanaal worden ze toch afgebroken tot aminozurenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan de opmerking van Verbosity?
Ja, maar die afbraak zorgt er voor dat er niet een tsunami tegelijk door je lichaam verwerkt hoeft te worden. Onder andere daarom is een 100% whey shake niet de beste keuze. Verder hakselt een blender het niet netjes in losse aminozuren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:03 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Ookal chop je wat eiwitmoleculen kapot, wat dat nog? In het maag-darmkanaal worden ze toch afgebroken tot aminozuren
Ik voetbal er ook bij, zit in hetzelfde abonnementquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:55 schreef Lucky.Luke het volgende:
[..]
Dus je neemt een abonnement bij een sportschool om daar 2-3 keer per week een beetje te gaan staan curlen?
dus schudden en daarna open maken en in een glas stoppen, 3 stuks ongeveer. kan ik er ook nog wat bijstoppen want alleen ei vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Schud het ei super hard, dan shaket het ei in zijn schil
Eventueel met spinazie en wat honing mengen - Door de spinazie wordt je zoals popeye en door de honing neemt je lichaam de eiwitten beter op.
Hier nog een plaatje van Comedeyshortsgamer:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit vertalen in het Nederlands?quote:
wat is core? ik heb een schema gekregen en dat volg ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:34 schreef tailfox het volgende:
Eerst train ook je core.
Met een slechte core kan je niks gaan liften. (hoge kans op blessures zoals hernia)
Benen ook niet vergeten.
post dat schema eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:35 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
wat is core? ik heb een schema gekregen en dat volg ik
Tussenhaakjes staat de machine, ervoor de spier:quote:
Dat kan, zelf schud ik het ei eerst heel hard.. Dan tik ik er een klein gaatje in en stop daar een rietje in. Maar zelf vindt ik rauwe ei heerlijk dus dit is denk ik niet voor jou weggelegd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:34 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Ik voetbal er ook bij, zit in hetzelfde abonnement
[..]
dus schudden en daarna open maken en in een glas stoppen, 3 stuks ongeveer. kan ik er ook nog wat bijstoppen want alleen ei vind ik niet lekker
core is buik rug en schouderbladenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:35 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
wat is core? ik heb een schema gekregen en dat volg ik
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:02 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Tussenhaakjes staat de machine, ervoor de spier:
Rug (row/rear delt)
Schouders (shoulder press)
Rug (pulldown)
Borst (chest press)
Triceps (triceps press)
Lage rug (back extension)
Achterkan schouder(chest/rear delt)
15 reps 3 sets alles
Dat is een aanname. Ik wacht het antwoord van CSG even af.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:12 schreef PatatFriet het volgende:
Hij hoeft zijn benen niet te trainen in de sportschool want hij gaat al op de fiets naar school en zit al op voetbal
TS: waar woon je?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:36 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Hallo allemaal,
Sinds kort train ik mijn armen en schouders bij de sportschool. Nu vraag ik me af of ik hierbij ook op mijn voeding moet letten, aangezien ik niet mijn buik bijvoorbeeld train. Ik snap wel dat je niet elke dag veel te veel vet moet eten. De reden dat ik alleen mijn armen train is, omdat ik vind dat mijn armen te dun zijn.
Met vriendelijke groet,
CSG.
dat bepalen die mensen zelf welquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:55 schreef Johnny-V het volgende:
Wat is dat toch met mensen die een of twee spiergroepen trainen. Je traint je lichaam of niet. Niet een spiergroep naar keuze.
15/3 vrouwenfitnessquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:02 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Tussenhaakjes staat de machine, ervoor de spier:
Rug (row/rear delt)
Schouders (shoulder press)
Rug (pulldown)
Borst (chest press)
Triceps (triceps press)
Lage rug (back extension)
Achterkan schouder(chest/rear delt)
15 reps 3 sets alles
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:13 schreef Plots het volgende:
Ts hoe oud ben je?
Je moet geen ei in blenders doen.
Eet vis,kip en broccoli bij het avondeten. Daarin zitten veel eiwitten.
Die zitten er ook bij in het schema maar doe ik niet, ik voetbal bijna dagelijks en fiets ook dagelijks lange afstandenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik mis benen, buik en biceps (nog afgezien van dat er geen compound oefeningen bij zitten).
Welk licht heeft dit schema gemaakt?
Dit moet een troll zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:35 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
Die zitten er ook bij in het schema maar doe ik niet, ik voetbal bijna dagelijks en fiets ook dagelijks lange afstanden
waarom maken mensen dan speciale shakes? puur uit smaak?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat kan, zelf schud ik het ei eerst heel hard.. Dan tik ik er een klein gaatje in en stop daar een rietje in. Maar zelf vindt ik rauwe ei heerlijk dus dit is denk ik niet voor jou weggelegd.
Jij zou het dus gewoon in een glas kunnen doen, wat geprakte spinazie, honing, melk en eventueel voor de smaak wat nuttela... Gewoon een klein theelepeltje is genoeg.
Hoop dat het je helpt
die zitten wel in het schema, ik ben wat vergeten in te vullenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit moet een troll zijn.
Biceps doe je niet omdat je je rugzak een paar keer per dag optilt?
Niet op ingaan, totaal onbelangrijk voor je progressie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:37 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
waarom maken mensen dan speciale shakes? puur uit smaak?
want je kan toch ook gewoon een rauwe ei eten zoals jij zegt
OK.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:37 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
die zitten wel in het schema, ik ben wat vergeten in te vullen
eiwit onbelangrijk? of de shakes?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet op ingaan, totaal onbelangrijk voor je progressie.
Gewoon goed, gezond eten dan heb je voorlopig geen shakes nodig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:38 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
eiwit onbelangrijk? of de shakes?
ik eet onvoldoende eiwit, dat weet ik nu alquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon goed, gezond eten dan heb je voorlopig geen shakes nodig.
Waar woon je (ongeveer)?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:38 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
eiwit onbelangrijk? of de shakes?
Voor eventueel voedingsadvies, post eens wat je eet op een dag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:40 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
ik eet onvoldoende eiwit, dat weet ik nu al
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:42 schreef Yiwei het volgende:
Gewoon 2-3x per week een uurtje bodypump les nemen om te wennen aan de bewegingen en het gevoel wat erbij hoort.
dat ken ik nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:42 schreef Yiwei het volgende:
Gewoon 2-3x per week een uurtje bodypump les nemen om te wennen aan de bewegingen en het gevoel wat erbij hoort.
Je pakt daar de stang en aan elk kant kan 15kg erop. Heel de les ben je dan met gewichten bezig. Heel je lichaam train je dan. Bij elk muzieknr. focus je dan ergens anders op.quote:
4 tot 6 boterhamsneetjes per dagquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor eventueel voedingsadvies, post eens wat je eet op een dag.
Doe jij de triceps en biceps met 15kg?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:49 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Je pakt daar de stang en aan elk kant kan 15kg erop. Heel de les ben je dan met gewichten bezig. Heel je lichaam train je dan. Bij elk muzieknr. focus je dan ergens anders op.
warming up
squats
borst
rug
triceps
biceps
lunges
schouders
buik
cooling down
2,5kg aan beide kant + 2kg stangquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doe jij de triceps en biceps met 15kg?
I know. Ik deed ooit de triceps en biceps met 7,5kg. Per kant.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:03 schreef Yiwei het volgende:
[..]
2,5kg aan beide kant + 2kg stang
totaal 7 kg
heb bij anderen 5kg per kant gezien, dus totaal 12 kg
maar bij andere oefeneningen gebruik je ook heus wel je armen, als je je gewichten zodanig kiest wat bij je niveau past, dan ben je na 60 min. heus wel moe. Anders meer gewichten erop de volgende keer
Altijd x 1,5 doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:33 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
hoeveel eiwit zou ik nodig hebben? ik train 3x per week
4,5 per week of 3x per week 4,5 ei?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Altijd x 1,5 doen.
Dus 3 x 1,5 = 4,5 rauwe ei
Maar als je de eitjes mengt met spinazie dan zouden 4 genoeg moeten zijn
Dat is voor vrouwen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:03 schreef Yiwei het volgende:
[..]
2,5kg aan beide kant + 2kg stang
totaal 7 kg
heb bij anderen 5kg per kant gezien, dus totaal 12 kg
maar bij andere oefeneningen gebruik je ook heus wel je armen, als je je gewichten zodanig kiest wat bij je niveau past, dan ben je na 60 min. heus wel moe. Anders meer gewichten erop de volgende keer
hoeveel zou ik moeten nemen na een training?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:38 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat is voor vrouwen!
Wil je nou armen of niet? Ik zit nu op 45 kg 6x8
Wat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:40 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
hoeveel zou ik moeten nemen na een training?
Niet per training maar per dag, spieren groeien tijdens je herstel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:50 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
ik train 3x per week
wat zou ik aan hoeveelheid eiwit moeten nemen per training?
Ik ben weg:-)quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Belangrijkste is muscle confusion of in het Nederlands spierverwarring. Hiermee maak je het snelst vooruitgang.
Wat ik meestal doe:
- Ik zeg tegen mezelf dat ik vandaag benen ga trainen, maar als ik in de gym ben doe ik toch ineens armen. Hierdoor zijn de armen confused omdat ze dachten rust te hebben.
- Tijdens het trainen schop ik m'n drinkbeker in het rond, sla ik tegen de gewichten en doe ik willekeurig ineens een andere oefening, alles om tijdens het trainen de spieren in de war te brengen..
- Ga hard schreeuwen en spreek maak vreemde geluiden of klanken. zorgt voor verwarring van de hersenen, wat weer leidt tot spierverwarring.
Ik weeg 70 kilo dus 70x2,5 = 175 gram per dag aan eiwitten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:00 schreef hoas het volgende:
[..]
Niet per training maar per dag, spieren groeien tijdens je herstel.
2,5 gr per kg lichaamsgewicht kip, ei, vis, kwark en koolhydraten pasta's rijst ect
ik lust geen melk, dat valt af. Alleen als ik er chocoladepoeder bij doe lust ik he. Vlees eet ik bijna elke avond wel, alleen is dat niet genoeg dus ik wil eigenlijk rauwe eieren eten alleen weet ik niet hoeveelquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
2,5 per kilo is handig als je aan de anabolen zit. Wanneer je normaal traint en zoals jou rond de 70 kilo weegt is iets van 120 gram ook wel voldoende.
En daar kom je best snel aan. 100ml melk is 3,5 gram eiwit, drink gewoon een pak melk per dag, zit je al aan bijna 1/3e. Dan nog goed stuk vlees bij avondeten, paar eieren, wat noten of pinda's of iets. Dan nog een keer een bak kwark. Eventueel een eiwitshake, maar dat is waarschijnlijk niet eens nodig.
Ik maak chocomelk via Nesquick (poeder) in melk roeren, dan heb je toch meer eiwitten dan in een pak?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ja kan idd, is wel iets meer moeite. Of gekookt, kun je makkelijk meenemen.
Chocolademelk werkt ook, helemaal als je in gewicht aan wil komen. Volle chocolademelk pakken, per pak 860 kcal en 33 gram eiwit.
Gewoon anders een keer met calorieteller of zo'n app alles bijhouden wat je op een dag eet en dan zien of je in de buurt van de 120 gram eiwit komt. Weet je direct wat je op een gemiddelde dag binnenkrijgt en eventueel moet toevoegen of veranderen.
Zit wel veel suiker in, nutteloze call dus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ja kan idd, is wel iets meer moeite. Of gekookt, kun je makkelijk meenemen.
Chocolademelk werkt ook, helemaal als je in gewicht aan wil komen. Volle chocolademelk pakken, per pak 860 kcal en 33 gram eiwit.
Gewoon anders een keer met calorieteller of zo'n app alles bijhouden wat je op een dag eet en dan zien of je in de buurt van de 120 gram eiwit komt. Weet je direct wat je op een gemiddelde dag binnenkrijgt en eventueel moet toevoegen of veranderen.
wat dan wel?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:05 schreef hoas het volgende:
[..]
Zit wel veel suiker in, nutteloze call dus.
Niks mis met suiker, zijn gewoon carbs. In normale melk zit ook suiker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:05 schreef hoas het volgende:
[..]
Zit wel veel suiker in, nutteloze call dus.
Ah de fabeltjeskrant heeft een doorstart gemaakt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:23 schreef Gray het volgende:
Als je armgroei wil stimuleren, ga dan voor compound oefeningen, omdat je lichaam dan ook groeihormonen aanmaakt. Je benen zijn de grootste spieren in je lichaam, dus heel geschikt om in compounds te gebruiken en die groei te stimuleren. 10% vd je inzet met compounds zie je terug in de groei van andere spiergroepen, zoals bijvoorbeeld je armen.
ja dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Aangezien veel Indianen erg gespierd waren... En zij volgens mij geen speciale voeding tot zich namen, kun je gewoon trainen wat jij wilt zonder vaag voedsel enzo.
Je kunt ook stratenmaker worden,...
Je bent vrij om aan te geven wat je fout acht en betere tips aan ts te geven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ah de fabeltjeskrant heeft een doorstart gemaakt?
Nu snel de oogjes dicht en snaveltje toe. Welterusten
Dat is vrouwen-fitnessquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:37 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
[..]
wat is daarmee? ik begin er net mee
juist dat is een van de goede starteb.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:14 schreef Eleiko het volgende:
Dat is een aanname. Ik wacht het antwoord van CSG even af.
Fuckin' told you soquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:35 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Die zitten er ook bij in het schema maar doe ik niet, ik voetbal bijna dagelijks en fiets ook dagelijks lange afstanden
8/5 5e set mag je nog net met moeite kunnen halen anders weer een paar kg erbij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
juist dat is een van de goede starteb.
Dan leer je beweging goed uitvoeren.
Na 2 maanden ga je naar 12*4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |