quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:32 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Weinig veranderd dus sinds de Russen zijn vertrokken.
Dit is echt nooit fatsoenlijk weer gewoonquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:54 schreef INViCTuS het volgende:
Hier is niks veranderd sinds vorige week dinsdag...grijs, fris, saai en soms nat
het was een mooie zons ondergang hier.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:54 schreef INViCTuS het volgende:
Hier is niks veranderd sinds vorige week dinsdag...grijs, fris, saai en soms nat
Het ziet er niet hoopvol uit voor je, met al die depressies in de buurt. Dan kan je nog beter standvastig hogedruk weer hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:21 schreef dick_laurent het volgende:
Is geloof ik al acht dagen op rij grijs en zonloos hier in Utrecht en geloof dat daar de komende dagen weinig verandering in komt
Wordt een lange winterdepressie als dit zo doorgaat...
waar? pics or it didn't happenquote:
Ziet er niet verkeerd uit. Alhoewelquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:32 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Minder maar nog niet weg, trekken steeds meer stukken blauw over!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:16 schreef Dagoduck het volgende:
Den Helder heeft er (in samenwerking met Webcam Harlingen) 3 webcams erbijHopen op een paar mooie stormen volgende maand.
http://www.newdeep.nl/civ.html
Deze werken nu niet, maar zouden dat wel moeten doen.
http://www.newdeep.nl/nogal-wiedus-noord.html
http://www.newdeep.nl/nogal-wiedus-zuid.html
mag ik deze reserveren voor een van de weerberichten van komende week ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Leuke wolkenformatie in de buurt van Beverwijk, rond 13:00 uur.
[ afbeelding ]
Vanuit trein gemaakt, dus ramen zijn bah.
Ze hebben op die site een verkeerde interne link.quote:
Jij welquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik deze reserveren voor een van de weerberichten van komende week ?
webcam Harlingen is goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben op die site een verkeerde interne link.
Hier zijn de cams:
http://www.newdeep.nl/nogalwiedus-noord.html
De maan
http://www.newdeep.nl/nogalwiedus-zuid.html
quote:
mooie beelden..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En het licht op webcam zuid, aan de linker kant op het kustwachttorentje komt van de Lange Jaap![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:07 schreef aloa het volgende:
GFS en Navgem laten de stormdepressie bij Nederland zien. Andere modellen laten deze meer naar het zuiden trekken.
[ afbeelding ]
Bovenste kaartje is wel sexy voor NL. Afwachtenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:07 schreef aloa het volgende:
GFS en Navgem laten de stormdepressie bij Nederland zien. Andere modellen laten deze meer naar het zuiden trekken.
[ afbeelding ]
gaafquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef INViCTuS het volgende:
Kwam deze nog tegen van 4 dagen geleden. Een innige ontmoeting tussen herfst en winter in de Alpen:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef INViCTuS het volgende:
Kwam deze nog tegen van 4 dagen geleden. Een innige ontmoeting tussen herfst en winter in de Alpen:
[ afbeelding ]
Naisquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook. Maar dan wel koud. 9 graden maarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:52 schreef MaLo het volgende:
Hier is het lekker aan het motregenen en wederom de vertrouwde grijze lucht.
Maar het is tenminste niet koud.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef INViCTuS het volgende:
Kwam deze nog tegen van 4 dagen geleden. Een innige ontmoeting tussen herfst en winter in de Alpen - Lac du Montriond:
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat we gewend raken aan die stormpjes. De laatste van windkracht 9/10 zat ik in de kroeg bij een paar expats die helemaal overstuur raakten van de klapperende dakpannen en de wind die door de kieren van de deur en ramen blaast , terwijl het me zelf niet veel deedquote:
Ik vind zo een herfst storm die alle bladeren er in één keer van de bomen afrukt wel prettig. 1 keertje vegen en de ramen even afspoelen,dan de rest van de herftst en winter geen bladrommelquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:51 schreef INViCTuS het volgende:
Storm is tenminste nog een beetje spektakel en vaak levert dat niet eens de hele dag regen op. Ik kan me volgens mij niet herinneren dat het ooit zo lang zo enorm triest, grijs, saai, vochtig en relatief fris weer was.
ah joh! Elke herfst, deel van winter......quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:51 schreef INViCTuS het volgende:
Ik kan me volgens mij niet herinneren dat het ooit zo lang zo enorm triest, grijs, saai, vochtig en relatief fris weer was.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb vandaag toch wel even zon en wat open lucht gezien, mooi contrast met de verkleurende bladeren
Tijd voor stormen! De kou mag in het nieuwe jaar van zich laten horen.
Wat een onduidelijke kaartquote:
Is volgens mij geen restant meer. Laatste orkaan was Joaquin maar dat is al te lang geledenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een onduidelijke kaart
Wel een hele leuke koers, als dat zo uitkomt. Diept 'ie nog uit? of is dit een restant van een orkaan?
twitter:JointCyclone twitterde op donderdag 22-10-2015 om 14:59:59A severe windstorm could be a likely to be intensify into a sub-959mb Cat 2-3 hurricane early next week https://t.co/ciqrU0T5KZ reageer retweet
Nog onduidelijk denk ik... ff afwachten wat het precies wordt... dit weekend zal wel meer duidelijk zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:12 schreef JDude het volgende:
En wat kunnen we daar in Nederland van gaan merken?
Sneeuwstorm des doods met orkaanwind.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:12 schreef JDude het volgende:
En wat kunnen we daar in Nederland van gaan merken?
Ik zie 13 staan, stomme vraag dus imo, komt er niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:13 schreef Dven het volgende:
Maar zal de 20 gehaald worden?
[ afbeelding ]
Kaartje geeft minimumtemperaturen weer, 20 als max is dan zo onrealistisch nog niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zie 13 staan, stomme vraag dus imo, komt er niet eens in de buurt.
quote:De komende 10 dagen verlopen grotendeels te warm en zonder dynamiek.
Tot +240 uur valt er in de BeNeLux 1 tot 8 mm regen. De temperatuur ligt daarbij vaak rond de 15 graden, soms zelfs richting de 20.
Nu november in zicht komt vind ik het tijd voor óf dynamisch weer met storm en/of flinke buien, óf voor droog weer maar dan met te lage of anders normale temperaturen met af en toe eens nachtvorst.
Zo eind oktober mag die 20 graden echt wel ver uit de buurt blijven, en al helemaal al is het bijbehorende weertype dan ook nog eens zo saai.
Wat is hier mis mee dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]het obsessieve druipt er vanaf.
Van weerwoord btw.
Met het weer helemaal niks..quote:
Vergeten het kaartje zelf op te slaan, heb directe link gestuurd. Heel zuidelijk nederland stond rond de 18/19 graden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zie 13 staan, stomme vraag dus imo, komt er niet eens in de buurt.
leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:51 schreef Fred0w het volgende:
Twintig graden, eind oktober!
[ afbeelding ]
Live: zwaarste orkaan ooitquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
saai herfstweer.Is toch beetje periode van de herfststormen.
Dat is niet in europa, en maar best ook zeker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Live: zwaarste orkaan ooit
Haal je hart maar op.
Ik weet niet hoe jouw kast geordend is, maar ik krijg mijn zomerjas er nog relatief gemakkelijk weer uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:07 schreef WEST het volgende:
[..]
leukhad de zomerjas net in de kast gestopt.
nog maar zestig dagen tot kerstquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:10 schreef aloa het volgende:
Wat een rust hier.
Weer is ook niet echt boeiend
hoe moet ik dat weten ?quote:
ik schrijf dan wel het weerbericht, maar de voorspelling haal ik ook ergens anders vandaan hoorquote:
waar haal je die vandaan dan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik schrijf dan wel het weerbericht, maar de voorspelling haal ik ook ergens anders vandaan hoor
dmquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:40 schreef aloa het volgende:
[..]
waar haal je die vandaan dan?
Pluim...saai weer, weinig wind, weinig neerslag en herfst (nazomer) temperaturen.
[ afbeelding ]
Prima toch? Zonnetje, 15 graadjes en rustig richting de winter kabbelen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:40 schreef aloa het volgende:
[..]
waar haal je die vandaan dan?
Pluim...saai weer, weinig wind, weinig neerslag en herfst (nazomer) temperaturen.
[ afbeelding ]
Dan moet die winter wel komen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima toch? Zonnetje, 15 graadjes en rustig richting de winter kabbelen.
Zit er niet ver vanaf nee. Eerste koude in NL kwam volgens mij begin december.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet die winter wel komen ja
Niet zoals vorig jaar, toen was het volgens mij qua weerbeeld exact hetzelfde als nu.
Strakblauwe lucht? Volop zon?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
En dit noemen ze herfstweersaai rotweertje waar je gewoon niks aan hebt. Waar blijft die zeer zware stormen van windkracht 11bft!
wat is er saai aan zo'n?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
En dit noemen ze herfstweersaai rotweertje waar je gewoon niks aan hebt. Waar blijft die zeer zware stormen van windkracht 11bft!
Goldener herbst! 100 miljoen miljard keer beter dan dat grijze, suffe, depressieve, koude, windstille en vochtige weer wat we 3 weken hebben gehad. Las zondag een twitter bericht dat er in de Bilt afgelopen zondag meer zonuren waren dan de afgelopen 12 dagen bij elkaar. Nou, dat zegt wel genoeg...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |