Wat een onduidelijke kaartquote:
Is volgens mij geen restant meer. Laatste orkaan was Joaquin maar dat is al te lang geledenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een onduidelijke kaart
Wel een hele leuke koers, als dat zo uitkomt. Diept 'ie nog uit? of is dit een restant van een orkaan?
twitter:JointCyclone twitterde op donderdag 22-10-2015 om 14:59:59A severe windstorm could be a likely to be intensify into a sub-959mb Cat 2-3 hurricane early next week https://t.co/ciqrU0T5KZ reageer retweet
Nog onduidelijk denk ik... ff afwachten wat het precies wordt... dit weekend zal wel meer duidelijk zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:12 schreef JDude het volgende:
En wat kunnen we daar in Nederland van gaan merken?
Sneeuwstorm des doods met orkaanwind.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:12 schreef JDude het volgende:
En wat kunnen we daar in Nederland van gaan merken?
Ik zie 13 staan, stomme vraag dus imo, komt er niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:13 schreef Dven het volgende:
Maar zal de 20 gehaald worden?
[ afbeelding ]
Kaartje geeft minimumtemperaturen weer, 20 als max is dan zo onrealistisch nog niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zie 13 staan, stomme vraag dus imo, komt er niet eens in de buurt.
quote:De komende 10 dagen verlopen grotendeels te warm en zonder dynamiek.
Tot +240 uur valt er in de BeNeLux 1 tot 8 mm regen. De temperatuur ligt daarbij vaak rond de 15 graden, soms zelfs richting de 20.
Nu november in zicht komt vind ik het tijd voor óf dynamisch weer met storm en/of flinke buien, óf voor droog weer maar dan met te lage of anders normale temperaturen met af en toe eens nachtvorst.
Zo eind oktober mag die 20 graden echt wel ver uit de buurt blijven, en al helemaal al is het bijbehorende weertype dan ook nog eens zo saai.
Wat is hier mis mee dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]het obsessieve druipt er vanaf.
Van weerwoord btw.
Met het weer helemaal niks..quote:
Vergeten het kaartje zelf op te slaan, heb directe link gestuurd. Heel zuidelijk nederland stond rond de 18/19 graden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zie 13 staan, stomme vraag dus imo, komt er niet eens in de buurt.
leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:51 schreef Fred0w het volgende:
Twintig graden, eind oktober!
[ afbeelding ]
Live: zwaarste orkaan ooitquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
saai herfstweer.Is toch beetje periode van de herfststormen.
Dat is niet in europa, en maar best ook zeker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Live: zwaarste orkaan ooit
Haal je hart maar op.
Ik weet niet hoe jouw kast geordend is, maar ik krijg mijn zomerjas er nog relatief gemakkelijk weer uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:07 schreef WEST het volgende:
[..]
leukhad de zomerjas net in de kast gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |