nog maar zestig dagen tot kerstquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:10 schreef aloa het volgende:
Wat een rust hier.
Weer is ook niet echt boeiend
hoe moet ik dat weten ?quote:
ik schrijf dan wel het weerbericht, maar de voorspelling haal ik ook ergens anders vandaan hoorquote:
waar haal je die vandaan dan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik schrijf dan wel het weerbericht, maar de voorspelling haal ik ook ergens anders vandaan hoor
dmquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:40 schreef aloa het volgende:
[..]
waar haal je die vandaan dan?
Pluim...saai weer, weinig wind, weinig neerslag en herfst (nazomer) temperaturen.
[ afbeelding ]
Prima toch? Zonnetje, 15 graadjes en rustig richting de winter kabbelen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:40 schreef aloa het volgende:
[..]
waar haal je die vandaan dan?
Pluim...saai weer, weinig wind, weinig neerslag en herfst (nazomer) temperaturen.
[ afbeelding ]
Dan moet die winter wel komen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima toch? Zonnetje, 15 graadjes en rustig richting de winter kabbelen.
Zit er niet ver vanaf nee. Eerste koude in NL kwam volgens mij begin december.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet die winter wel komen ja
Niet zoals vorig jaar, toen was het volgens mij qua weerbeeld exact hetzelfde als nu.
Strakblauwe lucht? Volop zon?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
En dit noemen ze herfstweersaai rotweertje waar je gewoon niks aan hebt. Waar blijft die zeer zware stormen van windkracht 11bft!
wat is er saai aan zo'n?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
En dit noemen ze herfstweersaai rotweertje waar je gewoon niks aan hebt. Waar blijft die zeer zware stormen van windkracht 11bft!
Goldener herbst! 100 miljoen miljard keer beter dan dat grijze, suffe, depressieve, koude, windstille en vochtige weer wat we 3 weken hebben gehad. Las zondag een twitter bericht dat er in de Bilt afgelopen zondag meer zonuren waren dan de afgelopen 12 dagen bij elkaar. Nou, dat zegt wel genoeg...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |