mag ik deze reserveren voor een van de weerberichten van komende week ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Leuke wolkenformatie in de buurt van Beverwijk, rond 13:00 uur.
[ afbeelding ]
Vanuit trein gemaakt, dus ramen zijn bah.
Ze hebben op die site een verkeerde interne link.quote:
Jij welquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik deze reserveren voor een van de weerberichten van komende week ?
webcam Harlingen is goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben op die site een verkeerde interne link.
Hier zijn de cams:
http://www.newdeep.nl/nogalwiedus-noord.html
De maan
http://www.newdeep.nl/nogalwiedus-zuid.html
quote:
mooie beelden..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]En het licht op webcam zuid, aan de linker kant op het kustwachttorentje komt van de Lange Jaap![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:07 schreef aloa het volgende:
GFS en Navgem laten de stormdepressie bij Nederland zien. Andere modellen laten deze meer naar het zuiden trekken.
[ afbeelding ]
Bovenste kaartje is wel sexy voor NL. Afwachtenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:07 schreef aloa het volgende:
GFS en Navgem laten de stormdepressie bij Nederland zien. Andere modellen laten deze meer naar het zuiden trekken.
[ afbeelding ]
gaafquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef INViCTuS het volgende:
Kwam deze nog tegen van 4 dagen geleden. Een innige ontmoeting tussen herfst en winter in de Alpen:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef INViCTuS het volgende:
Kwam deze nog tegen van 4 dagen geleden. Een innige ontmoeting tussen herfst en winter in de Alpen:
[ afbeelding ]
Naisquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook. Maar dan wel koud. 9 graden maarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:52 schreef MaLo het volgende:
Hier is het lekker aan het motregenen en wederom de vertrouwde grijze lucht.
Maar het is tenminste niet koud.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef INViCTuS het volgende:
Kwam deze nog tegen van 4 dagen geleden. Een innige ontmoeting tussen herfst en winter in de Alpen - Lac du Montriond:
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat we gewend raken aan die stormpjes. De laatste van windkracht 9/10 zat ik in de kroeg bij een paar expats die helemaal overstuur raakten van de klapperende dakpannen en de wind die door de kieren van de deur en ramen blaast , terwijl het me zelf niet veel deedquote:
Ik vind zo een herfst storm die alle bladeren er in één keer van de bomen afrukt wel prettig. 1 keertje vegen en de ramen even afspoelen,dan de rest van de herftst en winter geen bladrommelquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:51 schreef INViCTuS het volgende:
Storm is tenminste nog een beetje spektakel en vaak levert dat niet eens de hele dag regen op. Ik kan me volgens mij niet herinneren dat het ooit zo lang zo enorm triest, grijs, saai, vochtig en relatief fris weer was.
ah joh! Elke herfst, deel van winter......quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:51 schreef INViCTuS het volgende:
Ik kan me volgens mij niet herinneren dat het ooit zo lang zo enorm triest, grijs, saai, vochtig en relatief fris weer was.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb vandaag toch wel even zon en wat open lucht gezien, mooi contrast met de verkleurende bladeren
Tijd voor stormen! De kou mag in het nieuwe jaar van zich laten horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |