Paar weekjes samen met Sharon of Anna op een onbewoond eiland. Zeg ik geen nee tegen. De rest gewoon negeren.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik niet zit je met van die vervelende mensen opgescheept.
Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Hooguit met Remyquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:19 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Paar weekjes samen met Sharon of Anna op een onbewoond eiland. Zeg ik geen nee tegen. De rest gewoon negeren.
Wie is Remy?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Hooguit met Remy
wat een aids was dat zegquote:
Ach ik met Jaap of Oskar..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:19 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Paar weekjes samen met Sharon of Anna op een onbewoond eiland. Zeg ik geen nee tegen. De rest gewoon negeren.
quote:
Vorig seizoen niet gezienquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Bonjaski. Die deed vorig jaar mee.
Ik be ook geen groeps mensquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Nah ik ben extreem ongeschikt. Kan niet tegen honger, tegen weinig slaap, hou niet van groepen, ben niet sterk of sportief, haat warm weer....
Afgezien van even op zo'n locatie zijn lijkt het me een hel.
dat was wel een flopshow. Ook al omdat Vieze Freddy uiteindelijk niet wonquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:21 schreef Sked het volgende:
Dat Remy eruit ging verneukte de hele show
Stereotype fokker gespot.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Nah ik ben extreem ongeschikt. Kan niet tegen honger, tegen weinig slaap, hou niet van groepen, ben niet sterk of sportief, haat warm weer....
Afgezien van even op zo'n locatie zijn lijkt het me een hel.
Ik kan alleen het kontje van Gerrie herinneren, voor de rest weet ik er echt helemaal niets meer van.quote:
Want normaal kost afvallen geld?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:19 schreef Nizno het volgende:
Mwa ik zou het best willen doen. Ondanks het gezelschap.. Lekker visjes vangen en gratis afvallen.... ach zo gek nog niet hoor.
Danny lijkt me wel een hele goeie voor die eetproef.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:22 schreef Bootje84 het volgende:
Remi met zijn cheeseburger was wel epic fail..
Finale met Remy, Freddy en Polska was beste geweestquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat was wel een flopshow. Ook al omdat Vieze Freddy uiteindelijk niet won
Die ging er dus eigenlijk uit omdat Remy ging toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:23 schreef Karina het volgende:
Mr Polska was toch ook vorig jaar. Die vond ik ook leuk.
Ancilla Tilia, Anouk Maas, Kay Nambiar, Ferry Doedens, Coosje Smid, Krystl Pullens, Leo Alkemade, Lobke Berkhout, Loek Peters, Lone van Roosendaal, Manuel Broekman, Dominik Włodzimierz Groot, Sabrina Starke, Freddy Tratlehner, Juliette van Ardenne, Nadia Poeschmann, Remy Bonjasky en Rick Brandsteder.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:23 schreef Karina het volgende:
Mr Polska was toch ook vorig jaar. Die vond ik ook leuk.
twitter:ellebandita twitterde op donderdag 08-10-2015 om 20:53:21Jongens, zijn we niet iemand vergeten? @dannyghosen @annaspeller @SharonDoorson @oscaraerts https://t.co/HSrEmbwVqz reageer retweet
dat was beste finale geweest ja maatquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Finale met Remy, Freddy en Polska was beste geweest
Dat weet ik niet meer. Oh wacht vrijwillig geloof ik?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ging er dus eigenlijk uit omdat Remy ging toch?
ik vond het niet slecht maar ook niet super.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kan alleen het kontje van Gerrie herinneren, voor de rest weet ik er echt helemaal niets meer van.
Of was dat 2 jaar geleden?
Coosje deed niet mee. Die is alleen heen en terug gevlogen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ancilla Tilia, Anouk Maas, Kay Nambiar, Ferry Doedens, Coosje Smid, Krystl Pullens, Leo Alkemade, Lobke Berkhout, Loek Peters, Lone van Roosendaal, Manuel Broekman, Dominik Włodzimierz Groot, Sabrina Starke, Freddy Tratlehner, Juliette van Ardenne, Nadia Poeschmann, Remy Bonjasky en Rick Brandsteder.
Kai.. Van die band..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:26 schreef ato het volgende:
[..]
Ik kan mij Geraldine nog herinneren,maar Gai?
truequote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:25 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Coosje deed niet mee. Die is alleen heen en terug gevlogen.
Mwah hij is gewoon een degelijke om erbij te hebben, beter dan Sharon iigquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:25 schreef Bootje84 het volgende:
Danny is ongetwijfeld een killer met andere proeven. Ik denk dat de meesten hem onderschatten..
Kay van de Etos badhanddoeken reclamequote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:26 schreef ato het volgende:
[..]
Ik bedoel Kai of Kayquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:26 schreef ato het volgende:
[..]
je weegt 150kg?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:27 schreef roos94 het volgende:
Ik zou sws nooit mee kunnen doen. Als ik 2/3 uur niets eet voel ik me al slap en trillerig, na 4 uur ga ik KO
Zou ik ook hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:27 schreef Nizno het volgende:
Ik had besloten niet de idioot uit te hangen. 1 dag volgehouden
Dan ben je zijn avontuur op het andere eiland al vergeten met vissen, koken, vuur maken? Prima ER kandidaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:27 schreef ato het volgende:
Sandra,Klaas hebben ook weinig inhoud hoor..
ja die billetjes zien er goed uitquote:
Dit zit in woensel west in de voortuinquote:
de tetten van Anna maken wel wat goedquote:
Ja maar niet genoegquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de tetten van Anna maken wel wat goed
Mwah, dit had je ook makkelijk om kunnen draaienquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:30 schreef Nizno het volgende:
euh moest die proef zo snel omdat ze dit verhaaltje er in moesten hebben voor de maatschappelijke verantwoording.
Potten zijn ook mensen.
De sletquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:31 schreef Bootje84 het volgende:
En Marian ligt weer eens op d'r rug..
Nee dat is Sanderquote:
Dat komt pas als we gaan stemmenquote:
Onderschat niet de breking van het licht door het water..quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik maak bewust geen seksuele opmerking
Ja hij heeft wel iets van een jagert.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:33 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht zo'n pijlstaartrog van 2 meter, wat is deze.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:33 schreef lars91 het volgende:
Die met die Willem Holleeder neus voegt ook echte niks toe.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:33 schreef lars91 het volgende:
Die met die Willem Holleeder neus voegt ook echte niks toe.
Sharon is vrij duidelijk de zwakste.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:35 schreef lars91 het volgende:
Gaan ze echt Jaap eruit stemmen? Is samen met Oscar de sterkste kandidaat in hun kamp.
Idd, zou ook echt een domme zet zijn. Alleen omdat hij als laatste erin kwam en ze misschien 'verraad' met kamp zuid, en niet zo goed met de groep aansluit..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:35 schreef lars91 het volgende:
Gaan ze echt Jaap eruit stemmen? Is samen met Oscar de sterkste kandidaat in hun kamp.
Danny stapt net zo snel over naar het andere team.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:36 schreef Nizno het volgende:
Ik denk wel dat Ryanne hier best wel een punt heeft... Ondanks dat ik het Jaap niet gun weg te gaan
Dat is idd nog meer de waarheid.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iemand die niet kan zwemmen er in laten.
50% van die proeven bevat zwemmen.
euh er is nog geen reclame toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, zou ook echt een domme zet zijn. Alleen omdat hij als laatste erin kwam en ze misschien 'verraad' met kamp zuid, en niet zo goed met de groep aansluit..
Doe dan één van die chicks eruit ofzo, die zijn echt nietszeggend in die groep.
Danny was vorige proef ook al aan het kutten met dat touw en die stalen ringen. Toen moest Jaap het oplossen. Het team wordt zwakker zonder Jaap. Als ze willen winnen...quote:
Die zou zo utopia in kunnenquote:
true Die Rat doet dat wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Danny stapt net zo snel over naar het andere team.
Daar geloof ik niet in. Ik denk dat die Sandra/Marian wel gaat proberen mee te krijgen op Sander en dat gaat moeten betalen met zijn eigen verliesquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Danny stapt net zo snel over naar het andere team.
Anna is nog wel sterk in de proeven hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, zou ook echt een domme zet zijn. Alleen omdat hij als laatste erin kwam en ze misschien 'verraad' met kamp zuid, en niet zo goed met de groep aansluit..
Doe dan één van die chicks eruit ofzo, die zijn echt nietszeggend in die groep.
Alleen Sharon is duidelijk zwakker dan Jaap, tbh.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:37 schreef lars91 het volgende:
[..]
Anna is nog wel sterk in de proeven hoor.
Ja Amara of Sharon dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:37 schreef lars91 het volgende:
[..]
ze is een beetje dom, om in de woorden van Maxima te blijven.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:38 schreef zoem het volgende:
Anna snapt niet wat Jaap zegt, blond much?
Precies, hij moet voorstellen om op Danny te stemmen, het tegenoffensief openen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:38 schreef ForzaMilan het volgende:
Jaapie moet gewoon duidelijk zeggen dat Danny het heeft verneukt met het zwemmen.
Mwah nu zit je zo dicht bij de samensmelting dat het wel logisch is, daarom ook dat deze opzet niet echt 'leuk' is, twee van de zwakste spelers gaan nu gemakkelijk blijven zitten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:38 schreef Moira. het volgende:
Het is zó jammer dat het er tegenwoordig alleen nog maar om gaat hoe je in de groep ligt ipv welke vaardigheden je hebt en wat je betekent voor de groep.
De chicks zijn eindelijk een keer goed dit jaar ( sorry dames)quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:37 schreef lars91 het volgende:
[..]
Idd. Duidelijk zeggen dat je hoopt dat ze stemmen op wie de proef/proeven verneukt en niet op iemand die veel kan betekenen in het team.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:38 schreef ForzaMilan het volgende:
Jaapie moet gewoon duidelijk zeggen dat Danny het heeft verneukt met het zwemmen.
Een of ander kruis maken leek het wel.quote:
Leek een vlot?quote:
Ja precies. Lekker een team maken met de 'zwakkelingen' die er vrijwillig voor kiezen om niet mee te doen aan de proeven in de hoop dat ze langer kunnen blijven ipv er gelijk uit vliegen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah nu zit je zo dicht bij de samensmelting dat het wel logisch is, daarom ook dat deze opzet niet echt 'leuk' is, twee van de zwakste spelers gaan nu gemakkelijk blijven zitten.
Kruisigen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een of ander kruis maken leek het wel.
Zouden ze Danny offeren?
Dat is maar 1 week. Elke week een andere.quote:
Tja, logisch in deze situatie. Het hoort er nu eenmaal bij. Jaap schatte zijn positie in de groep verkeerd in. Dat is een belangrijke kwaliteit in dit tv-programmaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:38 schreef Moira. het volgende:
Het is zó jammer dat het er tegenwoordig alleen nog maar om gaat hoe je in de groep ligt ipv welke vaardigheden je hebt en wat je betekent voor de groep.
Daarom ga ik ook 1 keer kijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is maar 1 week. Elke week een andere.
Geil wijf welquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Minpuntje voor jou Rickert. Irritante trut vind ik dat.
Ja, en dat laatste vind ik dus gewoon jammer. Heeft niks met overleven/Robinson/sterk zijn in proeven te maken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, logisch in deze situatie. Het hoort er nu eenmaal bij. Jaap schatte zijn positie in de groep verkeerd in. Dat is een belangrijke kwaliteit in dit tv-programma
Krab, krab miauwquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Minpuntje voor jou Rickert. Irritante trut vind ik dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Nee, dat is Wendy van Dijkquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Ze is eng dun en heeft een raar hoofd.
denk dat elke man haar zou doenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Chantal komt 3 keer, zei Carlo gisteren bij rtl late night :-)quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is maar 1 week. Elke week een andere.
Dat zou ik dan sowieso weer niet kijken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik voel een reality soap met Ryanne aankomen...
ook best wel een beetje een leeg hoofd....quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja daar ben ik mee in de warquote:
Marian heeft ook gewoon enorme mazzel, als die er niet een keer uit vliegt is het spel echt failliet en dat soort kandidaten moeten er nou echt voor de samensmelting uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies. Lekker een team maken met de 'zwakkelingen' die er vrijwillig voor kiezen om niet mee te doen aan de proeven in de hoop dat ze langer kunnen blijven ipv er gelijk uit vliegen.
Dat doet hij toch, maar wel op zijn manier, als extreme labradorquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:40 schreef luxerobots het volgende:
De positie van Jaap is toch al zwak, beter opent hij de tegenaanval, dit met die dikke faal van Danny is zijn kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Ja maar dat is vast niet 3 week na elkaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Chantal komt 3 keer, zei Carlo gisteren bij rtl late night :-)
Hihiquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Chantal komt 3 keer, zei Carlo gisteren bij rtl late night :-)
Toen werden de sterken pas weggestemd als er een fatsoenlijk kamp stond.. Daarna werd je pas afgedanktquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:43 schreef zoem het volgende:
Vroeger waren de leefomstandigheden ook gewoon veel slechter. Weinig eten, geen dak/bed. Daarom bleven mensen met survivalskills veel langer in het spel en werd het tactisch wegstemmen pas veel later gedaan.
Ze vinden elkaar te lief waardoor ze niet nadenken over met wie ze verder komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:43 schreef Physsic het volgende:
Maar snappen zij niet dat er waarschijnlijk nog meer waterproeven komen? En dat je dan meer aan Jaap hebt dan aan Danny?
Dat soort kandidaten moeten er juist de eerste 3 afleveringen al uitquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marian heeft ook gewoon enorme mazzel, als die er niet een keer uit vliegt is het spel echt failliet en dat soort kandidaten moeten er nou echt voor de samensmelting uit.
Sharon had er ook al lang uit moeten liggen natuurlijk
Dit keer deed ik het eens nietquote:
Dat komt door de flutopzet van dit seizoen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat soort kandidaten moeten er juist de eerste 3 afleveringen al uit![]()
Ik mis het 'voor de samensmelting alle zwakkeren eruit, na de samensmelting pas complotten tegen de sterken'.
Doe zellufquote:
Echt hequote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:45 schreef Moira. het volgende:
Echt hoor, mensen die haten op Chantal Janzen
Zij is fucking tofIk wou dat wij matties waren
Dat wil je ook alleen maar om dat leuke jongste kind van dr.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:45 schreef Moira. het volgende:
Ze is wel zo'n zelfde type als Jeroen van Koningsdinges, en dat is geen compliment.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:45 schreef Moira. het volgende:
Goeie vragen welquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:46 schreef artelligence het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik in die 14 (?) jaar nog nooit iemand heb zien poepen. Doen ze dat in een kuil? Hebben ze een piepton? Vegen ze hun billen met bananenbladeren? Allemaal vragen.
Brandnetelsquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:46 schreef artelligence het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik in die 14 (?) jaar nog nooit iemand heb zien poepen. Doen ze dat in een kuil? Hebben ze een poepton? Vegen ze hun billen met bananenbladeren? Allemaal vragen.
Achter de biechtstoel... Met de camera aan mogen ze poepequote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:46 schreef artelligence het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik in die 14 (?) jaar nog nooit iemand heb zien poepen. Doen ze dat in een kuil? Hebben ze een poepton? Vegen ze hun billen met bananenbladeren? Allemaal vragen.
Stukje privacy dat ze dat niet uitzenden.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:46 schreef artelligence het volgende:
Is wel een domme kut.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:45 schreef Moira. het volgende:
Een eckte milfquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:45 schreef Moira. het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar het hele programma heeft daar -behalve de naam en de locatie- vrij weinig mee te maken, dus we kunnen het maar beter accepterenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, en dat laatste vind ik dus gewoon jammer. Heeft niks met overleven/Robinson/sterk zijn in proeven te maken.
Geen idee hoe haar kinderen zijn, weet dat ze ze heeft maar heb ze nog nooit gezienquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat wil je ook alleen maar om dat leuke jongste kind van dr.
Ik hoorde van niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie vragen welDacht ooit gelezen te hebben dat ze wel wcpapier kregen.
Goeie vraagquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:46 schreef artelligence het volgende:
Achter elke boom een sanibroyeurquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:46 schreef artelligence het volgende:
Mwa, dr kut is vast niet zo domquote:
Ze poepen niet. Alleen de eerste paar dagen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:46 schreef artelligence het volgende:
de reclame van Robijn Zwitsal nooit gezien?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee hoe haar kinderen zijn, weet dat ze ze heeft maar heb ze nog nooit gezien
Ze is gewoon verschrikkelijk knap (dus prettig om te zien) en echt een leuke sympathieke grappige persoonlijkheidEn ze kan goed zingen en shit, vind ik ook een pluspunt.
in vroegere seizoenen werd dat besproken. Gingen ze latrines bouwen of poepen in de zee.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:46 schreef artelligence het volgende:
Nepquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:48 schreef roos94 het volgende:
Chantal haar wenkbrauwen zijn freaky . En die kin
[ afbeelding ]
mja, nu hoef ik ze niet te zien poepen, maar ben wel benieuwd hoe ze omgaan met doodnormale zaken zoals een toiletbezoekquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie vragen welDacht ooit gelezen te hebben dat ze wel wcpapier kregen.
Zie je zwarte randen. Normaal is het nog wel erger.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:48 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Oooh aight, nooit op gelet. Let dan alleen maar op Chantalquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
de reclame van Robijn Zwitsal nooit gezien?
De leukste moeder... De leukste? De lekkerste..... en dan die blik....
Die kinderen die daar in zitten zijn dr eigen en dr stiefkids
hahaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:48 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
in vroegere seizoenen werd dat besproken. Gingen ze latrines bouwen of poepen in de zee.
Dat is vreemd genoeg verdwenen maar volgens Teske poepen ze tegenwoordig in de bosjes.
Waarom weet ik dit
Hoezo nou weer vies??????????????? Heb jij het Dr Phil momentje van Ryanne niet gehoord??quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oooh aight, nooit op gelet. Let dan alleen maar op Chantal![]()
Daar zou ik vies lesbisch voor worden.
Dit jaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteindelijk gewoon een flopshow.
Net geweest?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
Waar is nou die scene met dat kruis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |