Paar weekjes samen met Sharon of Anna op een onbewoond eiland. Zeg ik geen nee tegen. De rest gewoon negeren.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik niet zit je met van die vervelende mensen opgescheept.
Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Hooguit met Remyquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:19 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Paar weekjes samen met Sharon of Anna op een onbewoond eiland. Zeg ik geen nee tegen. De rest gewoon negeren.
Wie is Remy?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Hooguit met Remy
wat een aids was dat zegquote:
Ach ik met Jaap of Oskar..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:19 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Paar weekjes samen met Sharon of Anna op een onbewoond eiland. Zeg ik geen nee tegen. De rest gewoon negeren.
quote:
Vorig seizoen niet gezienquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Bonjaski. Die deed vorig jaar mee.
Ik be ook geen groeps mensquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Nah ik ben extreem ongeschikt. Kan niet tegen honger, tegen weinig slaap, hou niet van groepen, ben niet sterk of sportief, haat warm weer....
Afgezien van even op zo'n locatie zijn lijkt het me een hel.
dat was wel een flopshow. Ook al omdat Vieze Freddy uiteindelijk niet wonquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:21 schreef Sked het volgende:
Dat Remy eruit ging verneukte de hele show
Stereotype fokker gespot.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Nah ik ben extreem ongeschikt. Kan niet tegen honger, tegen weinig slaap, hou niet van groepen, ben niet sterk of sportief, haat warm weer....
Afgezien van even op zo'n locatie zijn lijkt het me een hel.
Ik kan alleen het kontje van Gerrie herinneren, voor de rest weet ik er echt helemaal niets meer van.quote:
Want normaal kost afvallen geld?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:19 schreef Nizno het volgende:
Mwa ik zou het best willen doen. Ondanks het gezelschap.. Lekker visjes vangen en gratis afvallen.... ach zo gek nog niet hoor.
Danny lijkt me wel een hele goeie voor die eetproef.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:22 schreef Bootje84 het volgende:
Remi met zijn cheeseburger was wel epic fail..
Finale met Remy, Freddy en Polska was beste geweestquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat was wel een flopshow. Ook al omdat Vieze Freddy uiteindelijk niet won
Die ging er dus eigenlijk uit omdat Remy ging toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:23 schreef Karina het volgende:
Mr Polska was toch ook vorig jaar. Die vond ik ook leuk.
Ancilla Tilia, Anouk Maas, Kay Nambiar, Ferry Doedens, Coosje Smid, Krystl Pullens, Leo Alkemade, Lobke Berkhout, Loek Peters, Lone van Roosendaal, Manuel Broekman, Dominik Włodzimierz Groot, Sabrina Starke, Freddy Tratlehner, Juliette van Ardenne, Nadia Poeschmann, Remy Bonjasky en Rick Brandsteder.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:23 schreef Karina het volgende:
Mr Polska was toch ook vorig jaar. Die vond ik ook leuk.
twitter:ellebandita twitterde op donderdag 08-10-2015 om 20:53:21Jongens, zijn we niet iemand vergeten? @dannyghosen @annaspeller @SharonDoorson @oscaraerts https://t.co/HSrEmbwVqz reageer retweet
dat was beste finale geweest ja maatquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Finale met Remy, Freddy en Polska was beste geweest
Dat weet ik niet meer. Oh wacht vrijwillig geloof ik?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ging er dus eigenlijk uit omdat Remy ging toch?
ik vond het niet slecht maar ook niet super.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kan alleen het kontje van Gerrie herinneren, voor de rest weet ik er echt helemaal niets meer van.
Of was dat 2 jaar geleden?
Coosje deed niet mee. Die is alleen heen en terug gevlogen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ancilla Tilia, Anouk Maas, Kay Nambiar, Ferry Doedens, Coosje Smid, Krystl Pullens, Leo Alkemade, Lobke Berkhout, Loek Peters, Lone van Roosendaal, Manuel Broekman, Dominik Włodzimierz Groot, Sabrina Starke, Freddy Tratlehner, Juliette van Ardenne, Nadia Poeschmann, Remy Bonjasky en Rick Brandsteder.
Kai.. Van die band..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:26 schreef ato het volgende:
[..]
Ik kan mij Geraldine nog herinneren,maar Gai?
truequote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:25 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Coosje deed niet mee. Die is alleen heen en terug gevlogen.
Mwah hij is gewoon een degelijke om erbij te hebben, beter dan Sharon iigquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:25 schreef Bootje84 het volgende:
Danny is ongetwijfeld een killer met andere proeven. Ik denk dat de meesten hem onderschatten..
Kay van de Etos badhanddoeken reclamequote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:26 schreef ato het volgende:
[..]
Ik bedoel Kai of Kayquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:26 schreef ato het volgende:
[..]
je weegt 150kg?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:27 schreef roos94 het volgende:
Ik zou sws nooit mee kunnen doen. Als ik 2/3 uur niets eet voel ik me al slap en trillerig, na 4 uur ga ik KO
Zou ik ook hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:27 schreef Nizno het volgende:
Ik had besloten niet de idioot uit te hangen. 1 dag volgehouden
Dan ben je zijn avontuur op het andere eiland al vergeten met vissen, koken, vuur maken? Prima ER kandidaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:27 schreef ato het volgende:
Sandra,Klaas hebben ook weinig inhoud hoor..
ja die billetjes zien er goed uitquote:
Dit zit in woensel west in de voortuinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |