15 jaar geleden jaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:45 schreef ato het volgende:
Sander bedoelde ik..
Inderdaad Marianmoet eruit. Maar was toch een vlotte politie agente bij Baantjer eens?
ja ooit vroeger toen eensquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:45 schreef ato het volgende:
Sander bedoelde ik..
Inderdaad Marianmoet eruit. Maar was toch een vlotte politie agente bij Baantjer eens?
nou ja hij kan op zn hondjes vooruit komen geloof ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:45 schreef Kinga het volgende:
Danny kan niet zwemmen?! Ze zijn in afl 1 toch door een helicopter de zee in gedropt?
Doe mij Sharon maarquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:46 schreef roos94 het volgende:
Die Anna vind ik dus totaal niet lekker oid
die snap ik dus ook niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:47 schreef Kinga het volgende:
Dat snap ik dan niet he. Als je niet (goed) zwemt doe je hier toch niet aan mee!
Als team rood alle proeven verliest wordt het seizoen niet echt meer interessant.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:47 schreef Chai het volgende:
Hmm dat commentaar van Jaap, team rood verliest gewoon weer wsl.
Sukkeltjequote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:50 schreef Nizno het volgende:
huh Waarom was Tim zo enorm traag aan het doen?
Zn haar zat niet goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:50 schreef Nizno het volgende:
huh Waarom was Tim zo enorm traag aan het doen?
ja das wel handig als je aan topsport doet hequote:
ik eerst!quote:
Lesbische seks?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja das wel handig als je aan topsport doet he
Rachel?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:51 schreef ato het volgende:
Ik heb best wel bewondering voor Sharon en Rachel, best stoere wijven..
Denk dat de spelspanning dan wel failliet is. Dat zou toch jammer zijnquote:
Rachelquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:51 schreef ato het volgende:
Je haalt wat k-otic meiden door elkaarquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:51 schreef ato het volgende:
Heb een paar afleveringen van seizoen 1 gezien maar was niet heel boeiend idd.quote:
Ben er weer! Reclamequote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Nu heb ik zin in chips en mayo, kutreclame.
Klaas zit zelf liever bij team geel, dus eigenlijk is hij gewoon een NSB'erquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:54 schreef Moira. het volgende:
Ik gun team geel overigens écht niet de winst. Enkel Klaas, maar verder gewoon team rood.
Mja, hij roeit gewoon met de riemen die hij heeft. In zijn optiek is dat pact gewoon nog intact.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Klaas zit zelf liever bij team geel, dus eigenlijk is hij gewoon een NSB'er
Zijn er nog niet zo heel lang.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:55 schreef Karina het volgende:
Hoelang zitten ze er nu eigenlijk al? Ik volg het maar af en toe. Maar kan me herinneren dat ze 'vroeger' veel meer uitgemergeld waren. Alleen Jaap J. is een beetje dunnig nu. De rest ziet eruit alsof ze gewoon hebben gegeten.
Ik begon je al te missenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben er weer! Reclame
DannyBen langzaamaan een beetje sympathie aan het verliezen.
Volgens mij 8 of 9 dagen. Maar ze klagen wel vaak over de honger. Vooral op dat kuteiland van zuid hebben ze eigenlijk niks te vreten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:55 schreef Karina het volgende:
Hoelang zitten ze er nu eigenlijk al? Ik volg het maar af en toe. Maar kan me herinneren dat ze 'vroeger' veel meer uitgemergeld waren. Alleen Jaap J. is een beetje dunnig nu. De rest ziet eruit alsof ze gewoon hebben gegeten.
D'r zijn pas een paar uit johquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:55 schreef Karina het volgende:
Dag 11, maar ze hebben inderdaad meer eten dan in het verleden.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:55 schreef Karina het volgende:
Klaas heeft nog spek zatquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:55 schreef Karina het volgende:
Als je de preview zo ziet net voor de reclame lijkt het ook alsof geel gaat winnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:54 schreef Moira. het volgende:
Ik gun team geel overigens écht niet de winst. Enkel Klaas, maar verder gewoon team rood.
ja Kees had ook spek zatquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit grapje was leuker geweest als Kees er nog in had gezeten
Ik hoop het echt niet. Gun het ze echt niet. Ik vind rood wel goed zo, die gun ik wel een weekje zonder dat ze weer moeten knippen in hun team. In geel zal klaas er sowieso niet uit gaan, dat zal dan Marian zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Als je de preview zo ziet net voor de reclame lijkt het ook alsof geel gaat winnen.
Marian doet dan ook niets.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Marian heeft ook een flink buikje anders.
Is je opgevallen dat ze de hele tijd die gele doek om haar lijf houdt?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Marian heeft ook een flink buikje anders.
Na, jaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:58 schreef tralalala het volgende:
Ze hebben minder voedsel dan vorige edities met BN'ers volgens mij, vorig seizoen zaten er elke keer 5 man zich vol te vreten na een gewonnen proef.Of was dat pas na de samensmelting?
euh nee, ik zei vanavond nog tegen lief dat als ze liever naar SynDroom wilde kijken dat dat best mocht..... Ik vind dit seizoen eigenlijk gewoon barslecht.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef ato het volgende:
Ik vind dit seizoen in ieder geval beter dan vorig seizoen.
Zou ik ook doen als ik met zo'n buik op tv kwam.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is je opgevallen dat ze de hele tijd die gele doek om haar lijf houdt?
Klopt ja! Was leuk! Of dat ze eenmalig een keer als winnaars na de samensmelting een nacht in een resort mochten blijven slapen, dat ze daar in de spiegel kekenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
Danku
Vroeger mochten ze ook op een gegeven moment in een spiegel kijken en dat was dan schrikken geblazen
Goede seizoenen zijn zeer schaars de laatste vijf jaarquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee, ik zei vanavond nog tegen lief dat als ze liever naar SynDroom wilde kijken dat dat best mocht..... Ik vind dit seizoen eigenlijk gewoon barslecht.
dat was idd de samensmelting, voor de samensmelting waren ze vaak vel over been. Nu bij geel zal dat niet snel gebeuren met die overvloed aan eetbare spullen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:58 schreef tralalala het volgende:
Ze hebben minder voedsel dan vorige edities met BN'ers volgens mij, vorig seizoen zaten er elke keer 5 man zich vol te vreten na een gewonnen proef.Of was dat pas na de samensmelting?
Meeste vrouwen van 58 zien er minder goed uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:59 schreef ato het volgende:
Marian Mudder wordt 58.. En was best een mooie vrouw vroeger..
Zo zie je maar smaken verschillen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee, ik zei vanavond nog tegen lief dat als ze liever naar SynDroom wilde kijken dat dat best mocht..... Ik vind dit seizoen eigenlijk gewoon barslecht.
Heb ff gegoogled, gelijk vol die kut in beeld.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:59 schreef ato het volgende:
Marian Mudder wordt 58.. En was best een mooie vrouw vroeger..
Uh OK. Weet niet wat voor pagina jij zat te kijken LDquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled, gelijk vol die kut in beeld.
google images 8e rijquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh OK. Weet niet wat voor pagina jij zat te kijken LD
Google Afbeeldingenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh OK. Weet niet wat voor pagina jij zat te kijken LD
De vorige proef was Danny ook niet sterk. Ze gaven Ronnie wel de schuld, maar Danny was ook een zwakke schakel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:02 schreef ForzaMilan het volgende:
Danny heeft zeker nooit schoolzwemmen gehad
Dan kan hij beter zwemmenquote:
ja dus? kom op zeg dankzij hem staan ze al achter.quote:
owww het zijn flippers!quote:
Zo werkt dat niet in je hoofd denk ikquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus? kom op zeg dankzij hem staan ze al achter.
Blind.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:05 schreef Nizno het volgende:
Als Danny had kunnen zwemmen was het gewonnen.
Ja ik vond het ook nogal traag.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:06 schreef tralalala het volgende:
Waarom deden ze zo voorzichtig met die bekers de laatste ronde? Tyf gewoon alles er zo snel mogelijk in.
Danny haalt niet eens het eind vd uitzendingquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:06 schreef tralalala het volgende:
In de finale zit altijd een stuk zwemmen dus Danny wordt sowieso geen ER.
ook nog van BEIDE schoenen hequote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Kan die grijnssmoelen van Tim en Sander niet meer aanzien.
zelfs met zn slechte zwemmen hadden ze kunnen winnen, maar hij moest zn beide veters doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:08 schreef Revanches het volgende:
Dit is toch ook enorm lullig?? Door zon idioot die niet kan zwemmen.
Inderdaad. Qua vaardigheden waren ze veel beter.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:08 schreef Revanches het volgende:
Dit is toch ook enorm lullig??Verliezen door zon idioot die niet kan zwemmen.
Zo zie ik er ook uit als ik 60 benquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:08 schreef ato het volgende:
Wow Jaap Jongbloed is 60 en wat een mooi lijf heeft hij..
nouja voor de rest van de serie zou het wel balen zijn als kamp noord tot 3 personen wordt leeggespeeld straks, dan gaan ze eerst met z'n allen Oscar eruit flikkeren en vervolgens wordt het met de vrouwen de mannen eruit spelen.quote:
Die redden het toch niet op deze manier.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Kan die grijnssmoelen van Tim en Sander niet meer aanzien.
Ja , even rustig de veters strikken hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs met zn slechte zwemmen hadden ze kunnen winnen, maar hij moest zn beide veters doen.
Sharon kan ook nog.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:09 schreef Kinga het volgende:
En dan zul je zien stemmen ze Jaap weg ipv Danny
Ryanne is van de vrouwen absoluut niet zwak. Die kan mee met de toppers. Ach, beetje frusti is iedereen weleens. Ze draagt gewoon haar hart op de tong.quote:
Dat is ook niet aardig.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ken jou niet. Geen behoefte aan ook.
Iedereen kent Skedquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Straks wint geel alles en haalt Marian de samensmelting![]()
Wat een heerlijk wijf is dat. Niet lekker, dat niet. Maar in ieder geval iemand met een grote bek vol humor.quote:
Ik vind die Amara echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu is wel definitief dat Kim en Amara het gaan uitmaken wie er wint eigenlijk.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:10 schreef bombmannl het volgende:
Ik zie een oplossing voor het eten, genaamd Marianne
SLAAPPROEFGOD, maar dat is ook altijd pas na de samensmeltingquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:10 schreef Rickertman96 het volgende:
Nog genoeg zendtijd over, benieuwd wat er nu komt
Hahahahaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom? Leuke meid man.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:11 schreef lars91 het volgende:
[..]
Ik vind die Amara echt verschrikkelijk.
Dat is gewoon tactiek.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:12 schreef Kinga het volgende:
Sympathiek dat Danny de schuld op zich neemt wel...
Kon ook niet anders. Die lag te spartelen in het water als een 2 jarige zonder zwemdiploma.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:12 schreef Kinga het volgende:
Sympathiek dat Danny de schuld op zich neemt wel...
Dat vraag ik mij ook afquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:12 schreef lars91 het volgende:
Waarom doe je eigenlijk mee aan ER als je niet kan zwemmen?
Sharon zou ik ook nog wel kunnen begrijpen. Voegt ook niks toe.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:12 schreef DKUp het volgende:
Einde oefening voor Danny, zou wel eerlijk zijn.
Dat zou de beste winnaar ever zijn, na Richard (dat was toch de winnaar?quote:
Vooral niet boeiend, Kim mag van mij wel winnen, heeft drive en is niet vervelend.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:11 schreef lars91 het volgende:
[..]
Ik vind die Amara echt verschrikkelijk.
Dat vraag ik me elke keer weer af ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:14 schreef Rickertman96 het volgende:
- Mensen die niet kunnen vissen
- Mensen die geen vuur kunnen maken
- Mensen die niet goed kunnen zwemmen
WAAROM DOE JE MEE DAN
Gratis naar een onbewoond eiland voor een paar weken. Ik zou ook gaan als ik dat niet zou kunnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:14 schreef Rickertman96 het volgende:
- Mensen die niet kunnen vissen
- Mensen die geen vuur kunnen maken
- Mensen die niet goed kunnen zwemmen
WAAROM DOE JE MEE DAN
Jan de Hoop was zo leuk samen met Amaraquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:15 schreef Kinga het volgende:
Toen die Amara als pas nieuwe weervrouw zich kwam presenteren bij Carlo en Irene, dacht ik al, wat een fame hungry wijf...
Gratis? Betaaldquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Gratis naar een onbewoond eiland voor een paar weken. Ik zou ook gaan als ik dat niet zou kunnen.
Afvallen er bij....quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Gratis naar een onbewoond eiland voor een paar weken. Ik zou ook gaan als ik dat niet zou kunnen.
Nou ik niet zit je met van die vervelende mensen opgescheept.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
vast niet. Zelfs dat 'verschrikkelijke' eiland van kamp geel heeft aangelegde bospaadjes.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:16 schreef Moira. het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ze niet allemaal beschermde diersoorten aan het vermoorden zijn daar
die maakte ze dan ook niet dood.... die wilde er gezellig mee knuffelenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:17 schreef Momo... het volgende:
Bij Steve Irwin is dat niet goed afgelopen toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |