Dat was toch ook de reden voor deze?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:31 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het gaat om diegenen die uiteindelijk wegblijven. En dat wil voorkomen. Zeker als ze dan daardoor tips missen waardoor ze zichzelf in de vernieling lopen. Dat zou jammer zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 km lopers komen er hier ook moeilijk tussen.....quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat was toch ook de reden voor deze?
LIF / [hardlopen 0-10km]#4 Waar we beginnen met hardlopen!
Al heb ik geen idee of die nog een beetje loopt. Maar ik vind dat iedereen hier mag posten over hun overwinningen.
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:06 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
10 km lopers komen er hier ook moeilijk tussen.....
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:06 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
ik snap best wat je bedoeld, maar denk niet dat het met afstand te maken heeftquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:06 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Help, het lijkt net op het echte levenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:16 schreef Oceanonix het volgende:
Ik lees de boel hier al wat langer door en reageer bewust op posts waar niemand op reageert. Als de veel posters hier een scheet laat reageert de bekende club daarop. Is er een minder populaire wedstrijd of een persoon die niet bij de kliek hoort die per ongeluk het lef heeft gedurende deze periode te reageren dan wordt deze over het algemeen genegeerd.
En dat is niet van de afgelopen tijd.
Stukje van één van mijn twee trainers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat was inderdaad via de oude gedachte. Ik begreep zelfs dat ze in den beginne een tijd boven de 3 uur al onzin vonden
Jep. Misschien beginnen met losse armstukken.quote:
Pas boven de 15 km/h ben je aan het hardlopen, daaronder is trimmen. Onder de 10 is joggen. Ik hoop binnenkort ook eens te kunnen beginnen met hardlopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:26 schreef McTwente het volgende:
[..]
Stukje van één van mijn twee trainers.
[ afbeelding ]
Ik heb hier anders geen last van hoor. Toen ik de 10km binnen het uur liep kreeg ik zat reacties.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:06 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ook al liep je hem boven het uur.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hier anders geen last van hoor. Toen ik de 10km binnen het uur liep kreeg ik zat reacties.
Precies.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ook al liep je hem boven het uur.
Dat is een tijdje geleden, dat je hier postte (toch?) Ook nog aan het trimmen dus?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:04 schreef Shravani het volgende:
Hier ook een jogger en ben er evengoed trots op.
Ook ik heb absoluut geen lange afstand ambities en heel snel zal ik ook nooit worden en toch vind ik het evengoed leuk en motiverend om van de meesten hier de vooruitgang te volgen
Ik koop morgen American pancakes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:15 schreef Guard het volgende:
Ik het kader van goed voorbeeld doet volgen: zoete broodjes gekocht als HM ontbijt![]()
Ik heb me er ergens vorige week tussen geprakt haha maar ben weer fijn aan het joggen inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat is een tijdje geleden, dat je hier postte (toch?) Ook nog aan het trimmen dus?
Wat voor zoete broodjes?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:15 schreef Guard het volgende:
Ik het kader van goed voorbeeld doet volgen: zoete broodjes gekocht als HM ontbijt![]()
Die naast de luchtkastelen liggenquote:
Van de Appie, het mag geen moeite kosten natuurlijkquote:
Van die brioche dingen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Van de Appie, het mag geen moeite kosten natuurlijk
Zoiets:quote:
Ja maar jij bent gewoon onaardigquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik negeer gewoon iedereenik maak daar geen onderscheid in.
Ik denk niet dat ik me zondagochtend bezig wil houden met mensen meeten, sorryquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:45 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat het percentage mannen wel iets lager zou liggen. Mijn leeftijd ligt ook stuk lager dan de gemiddelde leeftijd.
Als ik de "eisen" lees kan ik volgens mij beter niet gaan zondag. Heb er al wel super veel zin in. Wordt er nog ergens gemeet van te voren of na afloop in Eindhoven? Als het goed is kom ik om 07.40 aan op het station.
Ik krijg hierdoor dus zo veel zin in komend jaar. Een jaar lang alleen maar MiLa's knallen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:02 schreef Quoi het volgende:
Sja, die afstanden (HM en M)... ik heb de ambitie gewoon niet op dit moment. De 7HL wordt de maximale afstand dit jaar. En ik vind het zo verdomd fijn en lekker en luxe dat ik voor komende zondag optimaal heb kunnen trainen en dat het ook nog eens superleuk wasDie 10 km, I like
Er zal wel weer een moment komen dat ik anders wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |