Je wilt volgend jaar 8m van je HM tijd lopen??quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:31 schreef steffelonio het volgende:
Even rekensommetjes gedaan: dan kan ik in 2018 een M lopen.
2016: zorgen dat ik 10km sub 50 (nu 54'30) kan lopen en een HM sub 1.50 (nu ?? 1.58 hoop ik zondag te halen)
2017: meerdere hm's lopen sub 1.50
2018: M-time, sub 4.00
Waarom niet? Ik heb er 20 minuten in 2 jaar afgelopen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je wilt volgend jaar 8m van je HM tijd lopen??
Dat is niet aan iedereen voorbehoudenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb er 20 minuten in 2 jaar afgelopen..
Ik had ook verwacht dat het percentage mannen wel iets lager zou liggen. Mijn leeftijd ligt ook stuk lager dan de gemiddelde leeftijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
77% mannenDat is absurd!
Verder werd ik vanochtend wakker met keelpijn, gedver, ik dacht dat de pre-marathon kwaaltjes mij gespaard bleven.
En ondanks dat ik het gevoel heb niet gestresst te zijn, ben ik dat onbewust denk ik toch welVannacht 4x wakker geworden..
Mijn HM pr is net iets over 1.50. Als ik er voor ga trainen kan ik wel sub 1.50'ers lopen, maar of ik dan zo ook een sub 4 uur kan lopen op de marathon betwijfel ik. Als je calculators pakt (of berekeningen maakt) moet het lukken, maar gelijk je eerste..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:31 schreef steffelonio het volgende:
Even rekensommetjes gedaan: dan kan ik in 2018 een M lopen.
2016: zorgen dat ik 10km sub 50 (nu 54'30) kan lopen en een HM sub 1.50 (nu ?? 1.58 hoop ik zondag te halen)
2017: meerdere hm's lopen sub 1.50
2018: M-time, sub 4.00
Hoe langzamer je begint, hoe makkelijker het is om grote happen van je PR af te halenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is niet aan iedereen voorbehouden
Willen ja, (zit ook aan de 1:58) maar of dat lukt binnen de komende 2 jaar: geen idee. Als ik de halve vooruitgang van afgelopen jaar behaal dan (3 min op 10km) dan zou het moeten lukken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
rondje fietsen ipv rennen ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:56 schreef xMissi het volgende:
Oh ik wil echt hardlopen. Moet mijn hoofd leegmaken. Maar ik ga niet want knie is nogsteeds pijnlijk..Maandag weer naar de fysio. En daarna alsgoed is wel hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:02 schreef Mr.B. het volgende:
Voor mij morgen ook een 10km. En volgende week weer. Ik laat me niet ondersneeuwen door die marathonuitslovers!Ja morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was alleen te laat met inschrijven, twijfel nog wat over 5 of 10.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:02 schreef Mr.B. het volgende:
Voor mij morgen ook een 10km. En volgende week weer. Ik laat me niet ondersneeuwen door die marathonuitslovers!ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook
![]()
En over afstanden, ieder z'n ding!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Je kunt je ook opgeven voor de 10 en dan kijken hoe het gaat. Als het minder gaat, dan finish je gewoon na het eerste rondje. Heb ik ook een keer gedaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja morgen![]()
Was alleen te laat met inschrijven, twijfel nog wat over 5 of 10.
Het kan niet altijd even leuk zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:07 schreef xMissi het volgende:
@Calex sinds ik mijn rijbewijs en een auto heb, fiets ik eigenlijk nog maar heel weinig.
Hardlopen vind ik leuker
Even nachtje over slapen nog, maar 10 kan geen kwaad ook. Was toch niet van plan om te gaan racenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:10 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Je kunt je ook opgeven voor de 10 en dan kijken hoe het gaat. Als het minder gaat, dan finish je gewoon na het eerste rondje. Heb ik ook een keer gedaan
Ja, ik hoop volgend jaar echt wel een stap te kunnen zetten qua snelheid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk ook de marathon lopen! Hoe leuk. Ik ga zeker zondag even spieken hier eind vd dagquote:
Het gaat om diegenen die uiteindelijk wegblijven. En dat wil voorkomen. Zeker als ze dan daardoor tips missen waardoor ze zichzelf in de vernieling lopen. Dat zou jammer zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:56 schreef xMissi het volgende:
Ik voel me niet ondergesneeuwd hoor OceanonixSoms word er niet op gereageerd. Maar hoeft ook niet altijd toch.. Doe ik ook niet altijd
.
Oh ik wil echt hardlopen. Moet mijn hoofd leegmaken. Maar ik ga niet want knie is nogsteeds pijnlijk..Maandag weer naar de fysio. En daarna alsgoed is wel hardlopen
Ik zal vast als een blij-ei overal vermelden hoe het gingquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk ook de marathon lopen! Hoe leuk. Ik ga zeker zondag even spieken hier eind vd dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |