Dank je:) Loopschoenen in de koffer gepakt. Vanavond in het warme Malta lekker een rondje lopenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:16 schreef McTwente het volgende:
[..]
Er zijn zoveel HM's in het voor- en najaar. Ik vind de HM van Enschede qua parcours prima. Ook redelijk wat publiek.
En voor mij persoonlijk als voordeel: een oom en tante die praktisch aan het parcours wonen en waar ik kan douchen.
Gewoon ondergrond afwisselen, worden je voeten ook minder eenzijdig belastquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn om af te wisselen met verschillende soorten schoenen, dan wordt je voet wat minder eenzijdig belast. Ik heb ook nog nooit gehoord van een 3-voor-2 actie op hardloopschoenenMaarja, het wordt inderdaad wel steeds duurder hoe fanatieker je wordt, maar dat is met alle sporten. Of je moet gewoon af en toe een prijsvraag winnen
![]()
Ik zal mezelf morgen in een plastic bubbel hullen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Gewoon ondergrond afwisselen, worden je voeten ook minder eenzijdig belast![]()
Ik heb ook al een beetje pre-race nerves, zo had ik vanochtend minstens 1 lopersknie en een peesplaat ontsteking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderling kms vergelijken zegt inderdaad helemaal niks. Maar het is voor jezelf wel een mooi middel om te reflecteren waarom je je doel niet hebt kunnen halen. Of hoe fantastisch het is als je boven je eigen verwachtingen/hoop kunt presteren.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Jaartotalen zijn toch ook totaal niet interessant? Als jij met dat jaartotaal jouw doelen bereikt, prima toch! Zoveel mogelijk kms maken is volgens mij van bijna niemand het doel.. Dan wordt het echt puur bezigheidstherapie
Vind je dat veel? Is toch wel redelijk normaal dat meer dan 3/4 van de deelnemers man is op de marathon?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
77% mannenDat is absurd!
Ik dacht dat het inmiddels wel 65-35 was of zo.. Zelfs op de halve nog 70% man, verbaast mij wel! Alhoewel als ik terugdenk aan de loopjes waar ik zelf in meeloop loop je inderdaad vooral tussen de mannenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:29 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Vind je dat veel? Is toch wel redelijk normaal dat meer dan 3/4 van de deelnemers man is op de marathon?
Ik heb er niet bij stilgestaan, maar inderdaad niet heel veel vrouwen op de hm afgelopen weekend. Sta ik ook niet zo bij stil, ben het nog gewend van mijn studietijd (TU Eindhovenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik dacht dat het inmiddels wel 65-35 was of zo.. Zelfs op de halve nog 70% man, verbaast mij wel! Alhoewel als ik terugdenk aan de loopjes waar ik zelf in meeloop loop je inderdaad vooral tussen de mannen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:59 schreef dapluiz het volgende:
Ik kon nog lachen aan het eind en had zelfs nog energie voor![]()
Cool!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke film zeg. Ik herinner me ook nog dat we een high five deden voor een fotograaf. Benieuwd naar die foto.
Zo doen er toch nog 3520 man mee aan de marathonquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
77% mannenDat is absurd!
Verder werd ik vanochtend wakker met keelpijn, gedver, ik dacht dat de pre-marathon kwaaltjes mij gespaard bleven.
En ondanks dat ik het gevoel heb niet gestresst te zijn, ben ik dat onbewust denk ik toch welVannacht 4x wakker geworden..
Ik weet het niet, heb nog nooit aan Eindhoven meegedaan! Maar het lijkt me dat als je vroeg komt, het zeker wel moet lukken. Er staat dat parkeren bij de TU campus gratis is, en die is vrij groot natuurlijk. Moet je geloof ik nog wel een stukje lopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:04 schreef Doncamatic het volgende:
[..]
Zo doen er toch nog 3520 man mee aan de marathonGaaf! LT, misschien een vraagje waar jij antwoord op weet: kan ik zondag zonder problemen vroeg aanwezig zijn (uurtje of 8:00) en mijn startnummer ophalen zonder dat ik met de start in de knoop kom? Ik wil mezelf het reizen op vrijdag/zaterdag besparen, maar weet niet of dat realistisch is. Verder ben ik toch gewoon van plan zelf met de auto te komen, maar heb het idee dat een parkeerplek vinden toch niet zo'n probleem kan zijn daar.
Verder zijn de pre marathon pijntjes nog niet gekomen, al blijf ik wel een bange poeperd voor blessures en doe ik zoals gezegd helemaal niks lol
Die man was aan het filmenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Cool!!Leuke film zeg. Ik herinner me ook nog dat we een high five deden voor een fotograaf. Benieuwd naar die foto.
Ik loop meestal tussen de vrouwenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik dacht dat het inmiddels wel 65-35 was of zo.. Zelfs op de halve nog 70% man, verbaast mij wel! Alhoewel als ik terugdenk aan de loopjes waar ik zelf in meeloop loop je inderdaad vooral tussen de mannen
Ah! Dan hebben we de film niet gehaald, vrees ik. En dacht 'ie: die kerel staat er al opquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Die man was aan het filmen
Tof dapluiz, flink lachend op de film
Bij jullie ligt de sportkleding in ieder geval nog opgevouwen, mijn sportkledingla ziet er letterlijk zo uit als op die fotoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:58 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
En bij ons thuis
[ afbeelding ]
Die van mij ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij jullie ligt de sportkleding in ieder geval nog opgevouwen, mijn sportkledingla ziet er letterlijk zo uit als op die foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |