| 1 | [*] The Swan - Halve Marathon |
| 1 | [*] The Swan - Marathon |
Devv, wat liep je voor 2013? Of ben je toen begonnen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik zit ook pas op 1191 kilometer of zo sinds augustus 2013, lekker belangrijk. Er zit wel een stijgende lijn in zie ik net, maar dat heeft er vooral mee te maken dat dit een marathonjaar is. En dat terwijl ik dit jaar minder vaak heb gelopen. De afstanden waren gewoon langer.
Het valt eigenlijk nog heel erg mee na zeker 4 maanden op de reservebank te hebben gezeten.
• 2013 91,5 kilometer
• 2014 457,2 kilometer
• 2015 643 kilometer
Ik ben in augustus 2013 begonnen en daarvoor heb ik niets gedaan. Er was dus niet echt een basis. Het doel was ook eigenlijk om een keer de 10 kilometer te lopen en niet verder...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:44 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Devv, wat liep je voor 2013? Of ben je toen begonnen?
Als dat zo is, heb je denk ik redelijk snel de stap naar de marathon gezet. Of had je al een goede basis vanwege andere sporten?
Zijn hardstikke mooie cijfers om trots op te zijn, er is er altijd wel eentje die verder/harder/sneller/meer/mooier looptquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:31 schreef xMissi het volgende:
Oke kom ik ook maar even met mijn totaal tot nu (vanaf januari) 327 km. Is niet veel vergeleken met jullie. Maar maakt mij eigenlijk niet uit.(Had ook niet echt een doel.) Zou leuk zijn als ik op 400 km uitkom ofzo. Uberhaupt blijf ik het apart vinden dat ik kon en kan blijven hardlopen met de knie.. Hoop volgend jaar toch op iets meer. Als ik mag opbouwen een keer
..
Dat sowiesoquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:45 schreef Quoi het volgende:
Het ligt er ook maar aan waar je voor traint
Ik heb daar geen antwoord op.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:50 schreef DavetheNL het volgende:
Weer eens tijd, heb zo veel mogelijk bijgelezen. Klinkt als dat het een mooi weekend was. Vandaag gelukkig weer spierpijn vrij, dat was maandag en dinsdag niet echt leuk geh.. (moet veel traplopen voor werk..)
Morgen weer mijn eerste loopje na Breda, weer zin in!
Iemand ervaring met de 10 miles van Antwoorden? En een leuke HM voor het voorjaar?
I see what you did there.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb daar geen antwoord op.
HM voor in het voorjaar: Enschede natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:50 schreef DavetheNL het volgende:
Weer eens tijd, heb zo veel mogelijk bijgelezen. Klinkt als dat het een mooi weekend was. Vandaag gelukkig weer spierpijn vrij, dat was maandag en dinsdag niet echt leuk geh.. (moet veel traplopen voor werk..)
Morgen weer mijn eerste loopje na Breda, weer zin in!
Iemand ervaring met de 10 miles van Antwoorden? En een leuke HM voor het voorjaar?
Bitter.. Autocorrectiequote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb daar geen antwoord op.
Grote voordelen aan die loop?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:34 schreef McTwente het volgende:
[..]
HM voor in het voorjaar: Enschede natuurlijk.
Er zijn zoveel HM's in het voor- en najaar. Ik vind de HM van Enschede qua parcours prima. Ook redelijk wat publiek.quote:
Ik loop niet graag in de zon.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:00 schreef Doncamatic het volgende:
Het weerbericht voor dit weekend kan trouwens ook niet veel beter denk ik, wat jullie?
Een goeie 800 doorgaans.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:22 schreef Skweezer het volgende:
Hoeveel km's lopen jullie op hardloopschoenen?
hmm maar weer een nieuwe set GT 2000 (1e en 2e ook in bezit) gekocht nu de 3e versie is bij all4running 99,95 en met kortingscode winter2015 krijg je nog 10% korting dus mooi voor ¤89,95
Geen PR?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:12 schreef GotC het volgende:
Potverdorie wat ging het lekker
Intervaltraining, 3-6-3-6-3 op 10km tempo met 3 min pauze en 10 min in- en uitlopen.
Das een goede deal. En een prima schoen, deze heb ik nu ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:22 schreef Skweezer het volgende:
Hoeveel km's lopen jullie op hardloopschoenen?
hmm maar weer een nieuwe set GT 2000 (1e en 2e ook in bezit) gekocht nu de 3e versie is bij all4running 99,95 en met kortingscode winter2015 krijg je nog 10% korting dus mooi voor ¤89,95
Klopt, maar als je vaker dan 3x per week loopt is het sowieso wel fijn om meerdere paren te hebben om af te wisselen, zeker als het geregend heeft of zo..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:31 schreef mytec het volgende:
zag net al die totalen voorbijkomen in deze reeks zit ook net boven de 1000, toen de vraag over de schoenen. Ben blij geen 2500 te hebben gedaan dat is een aardig duur jaar voor schoenen dan
Dat is zeker waar, eigenlijk dus met een actie 3 paar halen 2 betalen een aantal kopen. Alleen dan moet je al wel weten dat die schoen fijn is.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klopt, maar als je vaker dan 3x per week loopt is het sowieso wel fijn om meerdere paren te hebben om af te wisselen, zeker als het geregend heeft of zo..
Laatste echte training gehad, losgemasseerd.. nu echt niks meer om me af te leiden
Ik vind het juist fijn om af te wisselen met verschillende soorten schoenen, dan wordt je voet wat minder eenzijdig belast. Ik heb ook nog nooit gehoord van een 3-voor-2 actie op hardloopschoenenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:36 schreef mytec het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, eigenlijk dus met een actie 3 paar halen 2 betalen een aantal kopen. Alleen dan moet je al wel weten dat die schoen fijn is.
Uitkijken met gewoon rondlopen nu he!
Of zo fanatiek worden (op facebookquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn om af te wisselen met verschillende soorten schoenen, dan wordt je voet wat minder eenzijdig belast. Ik heb ook nog nooit gehoord van een 3-voor-2 actie op hardloopschoenenMaarja, het wordt inderdaad wel steeds duurder hoe fanatieker je wordt, maar dat is met alle sporten. Of je moet gewoon af en toe een prijsvraag winnen
![]()
Ik zal mezelf morgen in een plastic bubbel hullen
Ik vind dat je t super doet!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:31 schreef xMissi het volgende:
Oke kom ik ook maar even met mijn totaal tot nu (vanaf januari) 327 km. Is niet veel vergeleken met jullie. Maar maakt mij eigenlijk niet uit.(Had ook niet echt een doel.) Zou leuk zijn als ik op 400 km uitkom ofzo. Uberhaupt blijf ik het apart vinden dat ik kon en kan blijven hardlopen met de knie.. Hoop volgend jaar toch op iets meer. Als ik mag opbouwen een keer
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |