Bij AV 't Haasje?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ben bang dat het na al dit gehup alleen maar serieuzer wordt.... zit eraan te denken om lid te worden van een AV... voor nog meer serious-hupping.......
(Shit! Ben laat voor Het Werk....#geenzin)
Hij voelt zich (terecht) verantwoordelijk voor jouw veiligheid misschien? En niet gillen hoor, dat kan echt niet als grote kerelquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
In de Fire Service is safety paramount, belt and braces....en als je dan met een cursusinstructeur een uurtje ga lopen word je op elke boomwortel en ander "trip hazard" gewezen.
Na 5km wilde ik al gillen "hey buddy, she be right, I'm a trail runner"
Ik wilde huilend in een hoekje gaan zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:43 schreef YUR het volgende:
Er gaat niets boven een prettige intervaltraining in de regen
Probeer gewoon eens een andere groepquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik wilde huilend in een hoekje gaan zitten.
Maar dat komt misschien ook wel door het niveauverschil in de groep, hier was het geen interval maar een keuvelrondje
Ik mag weer begeleidenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:37 schreef Guard het volgende:
De jaarlijkse spamronde voor de Runner's World night run is ook alweer begonnen
Erg netjes, gewoon 300% boven je oorspronkelijke streefdoel lopenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:35 schreef Oceanonix het volgende:
Het Doel samen met het inplannen van wedstrijden is voor mij wel een extra motivatie om regelmatig hard te lopen.
Vandaag tik ik de 500 km aan (nu 497), mijn doel was 250 km maar is bijgesteld naar 700 voor dit jaar.
ik ga het eens proberen weer, merk dat het ook iets aan de motivatie doetquote:
ik denk dat het hier weer in hetzelfde bos is (als het weer het toelaat) dus ik laat hem weer aan me voorbij gaan.quote:
Ik ook. Was vorig jaar niet echt spectaculair (maar dat kwam ook vanwege de sneeuw toen).quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:27 schreef Guard het volgende:
[..]
ik denk dat het hier weer in hetzelfde bos is (als het weer het toelaat) dus ik laat hem weer aan me voorbij gaan.
Ik zit ook pas op 1191 kilometer of zo sinds augustus 2013, lekker belangrijk. Er zit wel een stijgende lijn in zie ik net, maar dat heeft er vooral mee te maken dat dit een marathonjaar is. En dat terwijl ik dit jaar minder vaak heb gelopen. De afstanden waren gewoon langer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:31 schreef dapluiz het volgende:
Ik sta nu net over de 1000 voor mijn hele hardloop "carriere"
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, ja, ja....... ik ga al...![]()
Maar als ik dan direct eronder lees hoeveel LT loopt, wordt mijn challenge ineens wel weer heel nietig![]()
Edit: nee, dan MrB.....![]()
Het zijn gewoon een stelletje uitslovers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |