SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Daywalk3r op 09-10-2015 12:57:12 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mensen die in de WLWW willen laat het me ook ff weten via PM/DM aub. Dan zie ik het sneller.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voor mensen die nog een hardloophorloge zoeken, de Garmin 620 is zonder HRM voor 209 te krijgen, en voor 269 met HRM:
http://www.futurumshop.nl(...)ampaign=garmin-m-img![]()
Bij thuiskomst na de training van gisteren bleek mijn jaartotaal op 997 km te staan. Ik geloof niet dat ik er nog 3 extra had kunnen lopen tijdens de training, dus deze mijlpaal bewaren we dan maar voor zaterdag.![]()
Ik sta op precies 1200. Das een paar honderd minder dan gepland, maar zo gaan dingen af en toe..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:22 schreef McTwente het volgende:
Bij thuiskomst na de training van gisteren bleek mijn jaartotaal op 997 km te staan. Ik geloof niet dat ik er nog 3 extra had kunnen lopen tijdens de training, dus deze mijlpaal bewaren we dan maar voor zaterdag.F means you're fucked![]()
Dan gaan we gelijk op. Ik sta op 1234.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik sta op precies 1200. Das een paar honderd minder dan gepland, maar zo gaan dingen af en toe..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik wil er dit jaar 1000 lopen... sta nu op iets minder dan 700 dus moet nog wel aanpoten
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
968
Officieel nog 132 te gaan, maar officieus 100 meer, omdat mijn challenge eerst op 1200 stond.
Moet prima haalbaar zijn als er niks geks gebeurt
@RC: huphup, doorlopen jij
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga denk ik zondag de 2000 km volmakenOf misschien net niet.. hangt van het aantal kms vanavond af
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oeps, had mn horloge nog op 'Running' staan terwijl ik vanmorgen naar mn werk fietste... kan ik dat op mn horloge zelf nog aanpassen of pas na het uploaden handmatig op alle sites aanpassen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat laatste werkt sowieso.. of het eerste kan, geen idee, op mijn horloge volgens mij niet..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
Oeps, had mn horloge nog op 'Running' staan terwijl ik vanmorgen naar mn werk fietste... kan ik dat op mn horloge zelf nog aanpassen of pas na het uploaden handmatig op alle sites aanpassen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
op strava kan het iig wel, op horloge lijkt me minder makkelijk...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
Oeps, had mn horloge nog op 'Running' staan terwijl ik vanmorgen naar mn werk fietste... kan ik dat op mn horloge zelf nog aanpassen of pas na het uploaden handmatig op alle sites aanpassen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tsssss... welke idioot gaat er nu meer dan 2000 km op jaarbasis lopen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga denk ik zondag de 2000 km volmakenOf misschien net niet.. hangt van het aantal kms vanavond af
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Volgende week ga ik over de 2500. Met nog bijna drie maanden te gaan, wordt het dit jaar wel meer dan 3000. Al gaat het natuurlijk om de kwaliteit, niet de kwantiteit![]()
Misschien hetzelfde type dat op woensdag voor een halve marathon nog 18km in vrij hoog tempo loopt?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Tsssss... welke idioot gaat er nu meer dan 2000 km op jaarbasis lopen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Rare lui zijn dat...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien hetzelfde type dat op woensdag voor een halve marathon nog 18km in vrij hoog tempo loopt?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, ja, ja....... ik ga al...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:00 schreef Murmeli het volgende:
968
Officieel nog 132 te gaan, maar officieus 100 meer, omdat mijn challenge eerst op 1200 stond.
Moet prima haalbaar zijn als er niks geks gebeurt
@RC: huphup, doorlopen jij![]()
Maar als ik dan direct eronder lees hoeveel LT loopt, wordt mijn challenge ineens wel weer heel nietig![]()
Edit: nee, dan MrB.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertoCarlos op 08-10-2015 08:52:13 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Herkenbaar, hier 388, wellicht dat ik de 600 nog haal dit jaar, maar misschien ook nietquote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik sta op precies 1200. Das een paar honderd minder dan gepland, maar zo gaan dingen af en toe..
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nou ja, het ligt ook aan allerlei factoren. Hoe snel loop je, hoeveel tijd kun/wil je aan hardlopen besteden, enzovoorts. Ik ben heel tevreden als ik de 1250 haal dit jaar. Maar het is niet mijn hoofddoel.![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, ja, ja....... ik ga al...![]()
Maar als ik dan direct eronder lees hoeveel LT loopt, wordt mijn challenge ineens wel weer heel nietig![]()
Gewoon niet vergelijken met die gekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee joh, weet ikquote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gewoon niet vergelijken met die gekkenVind het allang stoer als ik in mijn 1e jaar huppen die 1000 km kan halen
Ben bang dat het na al dit gehup alleen maar serieuzer wordt.... zit eraan te denken om lid te worden van een AV... voor nog meer serious-hupping.......quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:10 schreef Quoi het volgende:
1000 km huppen is een discipline op zich
(Shit! Ben laat voor Het Werk....#geenzin)Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Precies, vergelijken heeft geen zin. Maar het is wel leuk om te volgen allemaal.
Ik sta nu op 1140. Misschien haal ik de 1500 dit jaar. Ik was van te voren al tevreden met 800 km.![]()
Bij AV 't Haasje?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ben bang dat het na al dit gehup alleen maar serieuzer wordt.... zit eraan te denken om lid te worden van een AV... voor nog meer serious-hupping.......
(Shit! Ben laat voor Het Werk....#geenzin)![]()
![]()
In de Fire Service is safety paramount, belt and braces....en als je dan met een cursusinstructeur een uurtje ga lopen word je op elke boomwortel en ander "trip hazard" gewezen.
Na 5km wilde ik al gillen "hey buddy, she be right, I'm a trail runner"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Hij voelt zich (terecht) verantwoordelijk voor jouw veiligheid misschien? En niet gillen hoor, dat kan echt niet als grote kerelquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
In de Fire Service is safety paramount, belt and braces....en als je dan met een cursusinstructeur een uurtje ga lopen word je op elke boomwortel en ander "trip hazard" gewezen.
Na 5km wilde ik al gillen "hey buddy, she be right, I'm a trail runner"![]()
![]()
http://all4running.nl/sho(...)tober%2B2015%2B%2FNL
Hier staan ook nog wat leuke aanbiedingen, o.a. een TomTom Runner voor 94 euro! En kerstboomverlichting..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wilde huilend in een hoekje gaan zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:43 schreef YUR het volgende:
Er gaat niets boven een prettige intervaltraining in de regen
Maar dat komt misschien ook wel door het niveauverschil in de groep, hier was het geen interval maar een keuvelrondjeTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ja, en vooral bij de paid staff zit safe person concept zo in hun systeem dat het onderdeel van hun dagelijks leven is geworden.
Maar al met al heerlijk een uurtje gelopen en blij dat mijn post Naseby issues achter de eug zijn en ik weer volop kan trainen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Het Doel samen met het inplannen van wedstrijden is voor mij wel een extra motivatie om regelmatig hard te lopen.
Vandaag tik ik de 500 km aan (nu 497), mijn doel was 250 km maar is bijgesteld naar 700 voor dit jaar.![]()
De jaarlijkse spamronde voor de Runner's World night run is ook alweer begonnenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Probeer gewoon eens een andere groepquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik wilde huilend in een hoekje gaan zitten.
Maar dat komt misschien ook wel door het niveauverschil in de groep, hier was het geen interval maar een keuvelrondje
F means you're fucked![]()
Ik mag weer begeleidenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:37 schreef Guard het volgende:
De jaarlijkse spamronde voor de Runner's World night run is ook alweer begonnen
F means you're fucked![]()
Erg netjes, gewoon 300% boven je oorspronkelijke streefdoel lopenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:35 schreef Oceanonix het volgende:
Het Doel samen met het inplannen van wedstrijden is voor mij wel een extra motivatie om regelmatig hard te lopen.
Vandaag tik ik de 500 km aan (nu 497), mijn doel was 250 km maar is bijgesteld naar 700 voor dit jaar.
ik ga het eens proberen weer, merk dat het ook iets aan de motivatie doetquote:Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
ik denk dat het hier weer in hetzelfde bos is (als het weer het toelaat) dus ik laat hem weer aan me voorbij gaan.quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
In januari had ik mijn doel op 600 KM gesteld, gezien de twee jaar daarvoor haalde ik de 500KM op jaarbasis niet eens door blessures en nu zit ik op 780 KM, met de verwachting dat ik voor het einde van dit jaar de 1000 nog wel ga halen
2015 is een goed hardloopjaar!
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Ik ook. Was vorig jaar niet echt spectaculair (maar dat kwam ook vanwege de sneeuw toen).quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:27 schreef Guard het volgende:
[..]
ik denk dat het hier weer in hetzelfde bos is (als het weer het toelaat) dus ik laat hem weer aan me voorbij gaan.
Ga me eens orienteren op nieuwe loopjes voor na de HM van Eindhoven.
*zwart gat doemt op*![]()
Ik zit ook pas op 1191 kilometer of zo sinds augustus 2013, lekker belangrijk. Er zit wel een stijgende lijn in zie ik net, maar dat heeft er vooral mee te maken dat dit een marathonjaar is. En dat terwijl ik dit jaar minder vaak heb gelopen. De afstanden waren gewoon langer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:31 schreef dapluiz het volgende:
Ik sta nu net over de 1000 voor mijn hele hardloop "carriere"
Het valt eigenlijk nog heel erg mee na zeker 4 maanden op de reservebank te hebben gezeten.
• 2013 91,5 kilometer
• 2014 457,2 kilometer
• 2015 643 kilometer![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, ja, ja....... ik ga al...![]()
Het zijn gewoon een stelletje uitslovers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ik heb ook eens gekeken, stelletje cijfermaniakken hierBijna 800 km's op de teller. Vorig jaar bijna 1200 in totaal. Maar goed, dat zegt dus niet zoveel.
Mijn keelpijn lijkt niet te gaan zakken richting een hoestje én mijn knie gedraagt zich beter dan gisteren. Hoezee. Ik zeg: op de bank, netflix en meer niet![]()
![]()
Ik heb net geteld, als het goed is wordt zaterdag precies de 75e training voor de marathonDat vindt een cijferfreak dan wel weer leuk!
Ik zit op 1814, wou eigenlijk naar de 2500 dit jaar maar denk niet dat dat gaat lukken. Maar nog wel een marathontraining tot begin december. Maar 2000+ is ook al genoeg.![]()
Na de Eiger vooral veel met snelheidswerk bezig geweest. En daardoor wel mijn 15k PR met 1'40 verbeterd, dus daar zit genoeg verbetering in.
![]()
Dat werd ook eens tijd dat je wat aan je snelheid ging doen, je gemiddelde snelheid bij de Eiger bijvoorbeeld lijkt nergens op.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: