Ik koop morgen American pancakes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:15 schreef Guard het volgende:
Ik het kader van goed voorbeeld doet volgen: zoete broodjes gekocht als HM ontbijt![]()
Ik heb me er ergens vorige week tussen geprakt haha maar ben weer fijn aan het joggen inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat is een tijdje geleden, dat je hier postte (toch?) Ook nog aan het trimmen dus?
Wat voor zoete broodjes?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:15 schreef Guard het volgende:
Ik het kader van goed voorbeeld doet volgen: zoete broodjes gekocht als HM ontbijt![]()
Die naast de luchtkastelen liggenquote:
Van de Appie, het mag geen moeite kosten natuurlijkquote:
Van die brioche dingen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Van de Appie, het mag geen moeite kosten natuurlijk
Zoiets:quote:
Ja maar jij bent gewoon onaardigquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik negeer gewoon iedereenik maak daar geen onderscheid in.
Ik denk niet dat ik me zondagochtend bezig wil houden met mensen meeten, sorryquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:45 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat het percentage mannen wel iets lager zou liggen. Mijn leeftijd ligt ook stuk lager dan de gemiddelde leeftijd.
Als ik de "eisen" lees kan ik volgens mij beter niet gaan zondag. Heb er al wel super veel zin in. Wordt er nog ergens gemeet van te voren of na afloop in Eindhoven? Als het goed is kom ik om 07.40 aan op het station.
Ik krijg hierdoor dus zo veel zin in komend jaar. Een jaar lang alleen maar MiLa's knallen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:02 schreef Quoi het volgende:
Sja, die afstanden (HM en M)... ik heb de ambitie gewoon niet op dit moment. De 7HL wordt de maximale afstand dit jaar. En ik vind het zo verdomd fijn en lekker en luxe dat ik voor komende zondag optimaal heb kunnen trainen en dat het ook nog eens superleuk wasDie 10 km, I like
Er zal wel weer een moment komen dat ik anders wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |