abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156669862
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:53 schreef Frutsel het volgende:
mevrouw heeft een 'arm uit de kom en scheur/breuk in elleboog en wachten op operatie...' aldus de radio

das nog een linke klap geweest dan...
Bedoel je niet een linkse klap?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 16:56:40 #102
8781 crew  Frutsel
pi_156669875
quote:
11s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bedoel je niet een linkse klap?
Ik begin dit oerdomme gezanik ook zat te worden... stop daar gewoon eens mee.
pi_156669921
Zouden er gevolgen zijn voor die agent die die vrouw weg heeft getrokken?
pi_156670063
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee, je mag ook geen auto blokkeren op de weg. Dit was gepast geweld.
pi_156670072
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee, je mag ook geen auto blokkeren op de weg.
Nou ze heeft haar arm gebroken en zo?
pi_156670078
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

ja, maar dat er nog mensen zijn die serieus geloven dat we met een ongevraagde migratiestroom uit de Derde Wereld en passant ook even de tekorten op de ICT-arbeidsmarkt oplossen hebben ook een tekort aan het niveau realiteit.
Zeg dat.
pi_156670086
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De vrouw had ook zelf opzij kunnen stappen, was er niets gebeurd. Ze komen er gewoon beiden mee weg, vrouw blokkeert auto, man duwt haar rustig opzij.
pi_156670125
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:24 schreef Morendo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_156670141
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De vrouw had ook zelf opzij kunnen stappen, was er niets gebeurd. Ze komen er gewoon beiden mee weg, vrouw blokkeert auto, man duwt haar rustig opzij.
Als de vrouw een vluchteling was geweest dan stond Nederland wel op haar kop. :')
pi_156670240
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gevolgen zijn vervelend, maar het geweld was niet buitenproportioneel.
pi_156670251
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:11 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Als de vrouw een vluchteling was geweest dan stond Nederland wel op haar kop. :')
Zo groot is haar hoofd nu ook weer niet.
pi_156670253
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het vooral erg grappig. Maar vroeg het mij af :p
pi_156670304
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het vooral erg grappig. Maar vroeg het mij af :p
Met dat liedje erbij ging ik helemaal kapot :D
pi_156670377
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee, je mag ook geen auto blokkeren op de weg. Dit was gepast geweld.
Dat mag inderdaad niet maar een gebroken arm is geen gepast geweld
  woensdag 7 oktober 2015 @ 17:26:41 #115
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_156670418
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar. Stellen dat het gepast geweld is vind ik bovendien dubieus. Zowel vanwege het feit dat ze toch behoorlijke kwetsuren heeft opgelopen, als vanwege het feit dat er ogenschijnlijk geen duidelijk politiebevel is gegeven dat zij zich terstond diende te verwijderen van de straat, om de auto doorgang te verlenen. Benieuwd of ze aangifte doet want ik wil wel weten hoe een rechter hierover denkt.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 7 oktober 2015 @ 17:27:16 #116
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_156670428
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Moet de politie niet eerst een bevel geven voor ze op (proportioneel) geweld overgaan?
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_156670447
quote:
11s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:27 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Moet de politie niet eerst een bevel geven voor ze op (proportioneel) geweld overgaan?
Yep
pi_156670457
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:24 schreef grimselman het volgende:

[..]

Dat was een gevolg van de val. Deze vrouw had ook gewoon zelf opzij kunnen stappen.

quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:26 schreef Eix het volgende:

[..]

Ben ik ook benieuwd naar. Stellen dat het gepast geweld is vind ik bovendien dubieus. Zowel vanwege het feit dat ze toch behoorlijke kwetsuren heeft opgelopen, als vanwege het feit dat er ogenschijnlijk geen duidelijk politiebevel is gegeven dat zij zich terstond diende te verwijderen van de straat, om de auto doorgang te verlenen. Benieuwd of ze aangifte doet want ik wil wel weten hoe een rechter hierover denkt.
Als ik op straat een willekeurige auto tegenhoud, ben ik ook in overtreding. Zou niet weten waarom dat bij de auto van de staatssecretaris anders zou zijn.
pi_156670460
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:53 schreef Frutsel het volgende:
mevrouw heeft een 'arm uit de kom en scheur/breuk in elleboog en wachten op operatie...' aldus de radio

das nog een linke klap geweest dan...
Nah, gebroken elleboog heeft mijn dochter ook gehad, toen op haar dooie akkertje ze een slootje in fietste :'). Heeft meer te maken met hoe ongelukkig je terecht komt, hoeft niet hard te gaan.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 17:30:04 #120
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156670475
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:24 schreef grimselman het volgende:

[..]

Tsja, de gevolgen zijn misschien wat zwaar, maar die vrouw leek me ook niet de meest gezonde persoon van Noord-Nederland. Net zoals met Mitch zijn het altijd de dikkerdjes die het moeten ontzien. En ergens is dat wel terecht.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_156670499
Ik ben het trouwens zowaar, volgens mij voor het eerst in mijn leven, eens met Geert Wilders :o

Dat men van Oranje af moet blijven (serieus, ik woon in een stad van 30.000 inwoners, 300k asielzoekers zou ik ook niet meer trekken denk ik :') ) maar ook van de auto van de staatssecretaris.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 17:32:18 #122
106942 Eix
pi_156670507
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 7 oktober 2015 17:28 schreef luxerobots het volgend

[..]

Als ik op straat een willekeurige auto tegenhoud, ben ik ook in overtreding. Zou niet weten waarom dat bij de auto van de staatssecretaris anders zou zijn.
Want, waar precies maak ik mij dan aan schuldig? Volgens mij mag ik gewoon op de openbare weg protesteren.
Between their legs
(Don't you find ?)
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 17:33:35 #123
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156670527
quote:

[..]

even omdenken: die politieagent heeft met gevaar voor zijn eigen leven die vrouw gered van een frontale aanrijding! Ik stel voor dat hij een lintje krijgt!

:P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_156670558
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:28 schreef luxerobots het volgende:
Als ik op straat een willekeurige auto tegenhoud, ben ik ook in overtreding.
Niet als je op een zebrapad loopt en de auto moet voor je stoppen.
pi_156670578
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:32 schreef Eix het volgende:

[..]

Want, waar precies maak ik mij dan aan schuldig? Volgens mij mag ik gewoon op de openbare weg protesteren.
Jij mag demonstreren, zonder anderen te hinderen. Je hebt geen recht op het tegenhouden van auto's.

In dit geval was het zelfs de auto van de staatssecretaris, door die te hinderen creëer je alleen maar mogelijkheden voor nog meer problemen.
pi_156670585
quote:

[..]

Ik denk dat er wel overleg is geweest aangezien de situatie grimmig werd. En hij pakt haar bij de schouder beet. Is dat sowieso wel geweld?

Ze mag blij zijn als de ambulance rit vergoed wordt trouwens. Ze heeft zichzelf in een vreemde situatie gewerkt. Weet niet of de zorgverzekeraar voor dit soort grappen zelf wil betalen.
pi_156670587
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daar verschillen we dan van mening. Ik vind dat Nederland namelijk helemaal niet ingeslapen is, en je krimp argument is onderwerp van discussie.
Wat is het DOEL, waar is de MISSIE van Nederland, waar is de DRIVE om van ons land iets te maken?

Het gaat toch 30 jaar lang alleen maar over een procentje meer of minder?

0 inspiratie
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 17:38:21 #128
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156670597
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:35 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Niet als je op een zebrapad loopt en de auto moet voor je stoppen.
maar daar mag je ook niet op stilstaan.
pi_156670617
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:38 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ja, er was hier geen zebra. En je mag dan oversteken, niet nodeloos stilstaan.
pi_156670623
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:37 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel overleg is geweest aangezien de situatie grimmig werd. En hij pakt haar bij de schouder beet. Is dat sowieso wel geweld?

Ze mag blij zijn als de ambulance rit vergoed wordt trouwens. Ze heeft zichzelf in een vreemde situatie gewerkt. Weet niet of de zorgverzekeraar voor dit soort grappen zelf wil betalen.
Ze heeft inderdaad zelf de situatie opgezocht (in zekere zin ook weer niet) maar ze werd wel erg horkerig weggetrokken.
pi_156670631
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:38 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Jawel hoor.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 17:40:22 #132
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156670634
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:37 schreef riazop het volgende:

[..]

Wat is het DOEL, waar is de MISSIE van Nederland, waar is de DRIVE om van ons land iets te maken?

Het gaat toch 30 jaar lang alleen maar over een procentje meer of minder?

0 inspiratie
Daarom moet Emile Ratelband ook koning tegelijkertijd premier van Nederland worden. Ik roep dit al jááááren.

TSJAKKAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Die Lebenslust bringt dich um.
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 17:40:33 #133
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156670638
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, er was hier geen zebra. En je mag dan je weg vervolgen, niet nodeloos stilstaan.
dus dan zijn we het er over eens dat zij daar a) niets te zoeken hasd en b) het verkeer aan het hinderen was?
pi_156670644
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Jawel hoor.
Nee, zoek het maar op.
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 17:41:11 #135
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156670650
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Jawel hoor.
ok, ga jij de volgende keer op het zebrapad even je veters strikken :D
pi_156670658
Ik vraag mij trouwens af hoe Fokkers hier zouden reageren als het geen lelijke dikke vrouw was die voor de auto stond van Dijkhoff maar een mooie jonge slanke vrouw gesmeten naar de grond.
pi_156670671
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:41 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag mij trouwens af hoe Fokkers hier zouden reageren als het geen lelijke dikke vrouw was die voor de auto stond van Dijkhoff maar een mooie jonge slanke vrouw gesmeten naar de grond.
Dan waren het hele andere reacties :D
pi_156670672
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee, zoek het maar op.
Hoeft niet ik weet zeker dat het mag. Zolang er maar een reden voor is mag je best stilstaan, als iemand bijv. doorrijdt of je denkt dat die doorrijd mag je stilstaan als je dat veiliger vindt dan doorlopen.
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 17:43:19 #139
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156670679
quote:
of wanneer het een vieze kraker was
pi_156670682
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:40 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dus dan zijn we het er over eens dat zij daar a) niets te zoeken hasd en b) het verkeer aan het hinderen was?
Toch heb ik er wel begrip voor. Ze komt op mij over als een beetje domme vrouw die wil laten merken het niet eens te zijn met de huidige gang van zaken. Wat ik wel kan begrijpen.
pi_156670687
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:42 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hoeft niet ik weet zeker dat het mag. Zolang er maar een reden voor is mag je best stilstaan, als iemand bijv. doorrijdt of je denkt dat die doorrijd mag je stilstaan als je dat veiliger vindt dan doorlopen.
Ja, ik zeg ook, niet nodeloos stilstaan.
pi_156670692
quote:
Of rapper Appa.
pi_156670743
quote:
Lelijk? Dat vind ik wel erg ver gaan. Iedereen heeft iets moois.
pi_156670755
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Lelijk? Dat vind ik wel erg ver gaan. Iedereen heeft iets moois.
:')
pi_156670769
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, ik zeg ook, niet nodeloos stilstaan.
Dat mag ook wel zolang je ander verkeer maar niet hindert maar goed ik reageerde dus ook op iemand die nodeloos er niet tussen had staan.
pi_156670864
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:48 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat mag ook wel zolang je ander verkeer maar niet hindert maar goed ik reageerde dus ook op iemand die nodeloos er niet tussen had staan.
Ik kan alleen maar dit vinden:

quote:
Bestuurders moeten voetgangers en bestuurders van een gehandicaptenvoertuig, die op een voetgangersoversteekplaats oversteken of kennelijk op het punt staan zulks te doen, voor laten gaan.
Een zebra is echt bedoeld als oversteekplaats. Bij oversteken krijg je voorrang.
pi_156670865
Wel een gebroken arm dus.
pi_156670906
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:53 schreef Physsic het volgende:
Deze situatie doet me denken aan de vegan streaker bij Paul de Leeuw. De streaker verstoorde de uitzending. Paul de Leeuw trok zijn zwembroek kapot.

Later kwam de rijdende rechter. Die zei dat je een uitzending niet mag verstoren en dat je dan het risico loopt om uitgekleed te worden door Paul de Leeuw. Dus er kwam geen straf bij kijken.
pi_156670908
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar dit vinden:

[..]

Een zebra is echt bedoeld als oversteekplaats. Bij oversteken krijg je voorrang.
Je hebt artikel 5 WvW die gaat over veroorzaken van hinder. Gelijktijdig mag je demonstreren en dan is hinder soms ook toegestaan, bijv. de langzaam aan acties van de politie zelf. Of wat die vrouw deed mocht is niet zo eenvoudig te beantwoorden.
pi_156670917
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')
Jij ook Yasmin23 :)
pi_156670978
quote:

Nog eens 700 vluchtelingen erbij. Dat kan toch niet waar zijn? De boodschap van staatssecretaris Klaas Dijkhoff maakte Hilda van der Heide uit Oranje zo boos, dat ze voor zijn auto ging staan toen hij dinsdagavond wilde vertrekken. Nu ligt ze met een gebroken elleboog in het ziekenhuis. ,,Ik ben als een hond voor die auto weggetrokken.''

Ik dacht gvd. Dat dacht ik. Ik was echt heel boos. Zat meteen vol adrenaline. Het is zo'n ondemocratische beslissing
Hilda van der Heide
In het ziekenhuis in Assen vertelt ze haar verhaal na de tumultueus verlopen avond in Oranje. Hoe ze opgekropte woede voelt als om kwart zes een mailtje in haar postvak ploft dat Dijkhoff 's avonds zou komen vertellen dat er nog eens honderen vluchtelingen bijkomen. ,,Ik dacht gvd. Dat dacht ik. Ik was echt heel boos. Zat meteen vol adrenaline. Het is zo'n ondemocratische beslissing. We hebben er al 700 en met deze 700 gaat het goed en het moet klaar wezen. We hebben een overeenkomst gesloten. Dit kan echt niet.''

In het buurthuis vertelt ze Dijkhoff precies hoe ze erover denkt. Maar het mag niet baten. De staatssecretaris is onvermurwbaar. Verbijsterd blijven bewoners achter. Hilda ziet hoe voor haar de auto van Dijkhoff keert en op haar af komt. Terwijl andere buurtbewoners hun auto's halen om het dorp hermetisch af te sluiten, doet Hilda iets wat ze van haarzelf nooit had verwacht. ,,Ik ben er gewoon voor gaan staan. Het kwam ineens in mij op. We wilden die man tot rede brengen. Het gesprek was weliswaar over, maar het was nog niet klaar. We wilden met hem terug naar het buurthuis en hem afdwingen; nee, het gaat niet door.''

Als hij netjes gevraagd had; mevrouw, dit gaat niet goed, u moet even weg gaan want de auto gaat rijden, dan was ik gewoon opzij gestapt. Ik ben nog niet levensmoe
Hilda van der Heide
Hardhandig
Maar zo gaat het niet. Een agent in burger trekt haar weg voor de auto. ,,Alsof ik een misdadiger was. Hij heeft mijn arm gewoon helemaal omgedraaid. Heel hardhandig. Dat was gewoon niet normaal. Als hij netjes gevraagd had; mevrouw, dit gaat niet goed, u moet even weg gaan want de auto gaat rijden, dan was ik gewoon opzij gestapt. Ik ben nog niet levensmoe.''

Van der Heide heeft meteen door dat het goed mis was. ,,Hij trok er zo hard aan. Het scheurde gewoon uit elkaar. Dat voelde ik gewoon. Het ging in een flits. Heel snel.''

Ik ben als een hond voor die auto weggetrokken
Hilda van der Heide
Gebroken elleboog
De agent heeft nog wel keurig mijn bril terug gegeven, maar de pijn blijft. In het ziekenhuis blijkt dat ze haar elleboog heeft gebroken en dat pezen zijn afgescheurd. Ze moet in Groningen worden geopereerd. ,,Het is heel jammer dat het gebeurd is,'' zegt ze nu. ,,Maar ik vind het ook jammer dat Dijkhoff niet inziet dat het teveel is.''

De staatssecretaris zelf heeft nog geen contact opgenomen. ,,Dat zal misschien nog komen. Maar ik wil mijn bloeddruk zo laag mogelijk houden. Daar ben ik nog niet mee bezig.'' Wat ze al wel zeker weet is dat ze aangifte gaat doen tegen de man die haar naar de grond werkte. ,,Ik ben als een hond voor die auto weggetrokken.''

'Spijtig'
Dijkhoff liet woensdagmiddag weten dat hij het een vervelende kwestie vindt: ,,Ik hoor verschillende berichten. Ik begrijp dat ze medische verzorging nodig heeft. Dat is erg spijtig. Ik hoop dat het goed met haar gaat en dat ze als ze last heeft gauw opknapt.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)o-weggetrokken.dhtml
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:02:47 #152
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156671077
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Domme tokkie kut :')
pi_156671122
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:53 schreef Physsic het volgende:
En pezen door. Zie je er niet aan af, ik dacht storm in een glas water.
I´m back.
pi_156671131
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:02 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Domme tokkie kut :')
Waarom is dit een domme tokkie kut?
I´m back.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:07:44 #155
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156671141
Trouwens wie ligt er nou in een ziekenhuisbed met een gebroken arm _O-
pi_156671153
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ze moet geopereerd worden, omdat er pezen zijn afgescheurd.
I´m back.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:08:27 #157
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156671158
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom is dit een domme tokkie kut?
Omdat ze voor een auto gaat staan.
pi_156671162
quote:
Maar zo gaat het niet. Een agent in burger trekt haar weg voor de auto. ,,Alsof ik een misdadiger was. Hij heeft mijn arm gewoon helemaal omgedraaid. Heel hardhandig. Dat was gewoon niet normaal. Als hij netjes gevraagd had; mevrouw, dit gaat niet goed, u moet even weg gaan want de auto gaat rijden, dan was ik gewoon opzij gestapt.
Of je stapt uit jezelf opzij maar misschien is dat te logisch voor de koe in kwestie.
Conscience do cost.
pi_156671194
quote:
Ze zal er niet voor niets inliggen hé? :')

Een bed bezet houden in een ziekenhuis is dermate prijzig dat ze je daar echt niet voor de lol laten liggen hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_156671203
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:08 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Omdat ze voor een auto gaat staan.
Mensen doen uit emotie wel eens wat stoms, maar dat kwalificeert haar als Tokkie en dus hoef je er geen rekening mee te houden of er medelijden mee te hebben dus?
I´m back.
pi_156671206
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat was een gevolg van de val. Deze vrouw had ook gewoon zelf opzij kunnen stappen.

[..]

Ik zeg ook niet dat mevrouw niet in overtreding was. Er is gewoon te lomp ingegrepen. De beveiliger had mevrouw eerst moeten sommeren aan de kant te gaan. Als ze daar geen gehoor aan had gegeven dan had hij fysiek kunnen ingrijpen.
pi_156671211
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:08 schreef ems. het volgende:

[..]

Of je stapt uit jezelf opzij maar misschien is dat te logisch voor de koe in kwestie.
Ze wilde een statement maken ;(
pi_156671222
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mensen doen uit emotie wel eens wat stoms, maar dat kwalificeert haar als Tokkie en dus hoef je er geen rekening mee te houden of er medelijden mee te hebben dus?
Eerder haar eerste woorden over het merk auto. :P
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:11:38 #164
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_156671232
Als je met zulke koeien de oorlog moet winnen gaat het nog lastig worden.
pi_156671236
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:08 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vind die beveiliger heel rustig handelen. Hij duwt haar rustig opzij. Vrouw verliest haar evenwicht, valt terwijl de beveiliger haar nog beet heeft. Daar ging het mis.
pi_156671250
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:10 schreef grimselman het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat mevrouw niet in overtreding was. Er is gewoon te lomp ingegrepen. De beveiliger had mevrouw eerst moeten sommeren aan de kant te gaan. Als ze daar geen gehoor aan had gegeven dan had hij fysiek kunnen ingrijpen.
Ik denk, hoewel je het niet goed kan zien, dat er wel disproportioneel ingegrepen is. Het is niet zo dat je hier te maken hebt met een mannelijke tiener of jongere die dronken is en amok maakt...
I´m back.
pi_156671277
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Eerder haar eerste woorden over het merk auto. :P
Dus "dikke BMW" die uitlating maakt haar een Tokkie en daar hoef je dan verder geen woorden meer aan vuil te maken?
I´m back.
pi_156671286
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus "dikke BMW" die uitlating maakt haar een Tokkie en daar hoef je dan verder geen woorden meer aan vuil te maken?
Nou als ze dan een tokkie zou zijn zou ik zeggen daarom :P Ze kwam op mij eerder als zwakzinnig over.
pi_156671295
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik vind die beveiliger heel rustig handelen. Hij duwt haar rustig opzij. Vrouw verliest haar evenwicht, valt terwijl de beveiliger haar nog beet heeft. Daar ging het mis.
Ze krijgt op gegeven moment terwijl ze weggeduwd wordt een versnelling, wrs is toen toch een geheim greepje oid gebruikt.
I´m back.
pi_156671307
quote:

[..]

Ik heb ook niets op het handelen van de beveiliging aan te merken. Hij zet haar gewoon opzij. Dat zij verder het evenwichtsgevoel een dode giraffe heeft is natuurlijk ook haar probleem. Verder zou het me niets verbazen als in een opwelling van ongecontroleerde emoties ze bij zichzelf dacht "als ik nou extreem ongelukkig val dan lijkt Dijkhoff des te meer een tiran".

Een politieke schwalbe die helaas niet helemaal goed is gegaan omdat de vrouw moeite heeft met bewegen.
Conscience do cost.
pi_156671310
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou als ze dan een tokkie zou zijn zou ik zeggen daarom :P Ze kwam op mij eerder als zwakzinnig over.
Waarom kwam ze zwakzinnig over dan?
I´m back.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:15:20 #172
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_156671316
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze krijgt op gegeven moment terwijl ze weggeduwd wordt een versnelling, wrs is toen toch een geheim greepje oid gebruikt.
Misschien hebben de Amerikanen hun HAARP device ingezet.
pi_156671332
quote:

[..]

De vrouw wordt onderuit getrokken, volstrekt onnodig
pi_156671342
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze moet geopereerd worden, omdat er pezen zijn afgescheurd.
Bizar dat sommige dat grappig vinden, vooral omdat dat de mensen zijn die zo pretenderen bij andermans leed betrokken te zijn.

Maar schijnbaar niet als het om een Nederlander gaat.

Zegt genoeg dit.
pi_156671347
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom kwam ze zwakzinnig over dan?
De manier waarop ze het over de auto had en haar gestuntel en het geluid wat ze maakte toen zij eenmaal was gevallen.
pi_156671374
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De manier waarop ze het over de auto had en haar gestuntel en het geluid wat ze maakte toen zij eenmaal was gevallen.
Ja, beetje pijnlijk vind ik dat je over andere mensen dergelijke waardeoordelen velt, dan maar hopen dat je zelf een beetje okee bent hè... :').
I´m back.
pi_156671381
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:16 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Bizar dat sommige dat grappig vinden, vooral omdat dat de mensen zijn die zo pretenderen bij andermans leed betrokken te zijn.

Maar schijnbaar niet als het om een Nederlander gaat.

Zegt genoeg dit.
Vind het wel naar voor haar dat ze nu dus dit er aan over heeft gehouden.
pi_156671390
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, beetje pijnlijk vind ik dat je over andere mensen dergelijke waardeoordelen velt, dan maar hopen dat je zelf een beetje okee bent hè... :').
Ja dat is de vraag:p Maar je vraagt het toch?
pi_156671411
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat is de vraag:p Maar je vraagt het toch?
Ik vind het een beetje kinderachtig, dat geef ik toch aan? Van sommige mensen die hier reageren kun je niet anders verwachten helaas. Over Tokkies gesproken.
I´m back.
pi_156671429
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje kinderachtig, dat geef ik toch aan? Van sommige mensen die hier reageren kun je niet anders verwachten helaas. Over Tokkies gesproken.
Ieder zijn mening :)
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 18:21:38 #181
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156671456
quote:
Ik kan mij nog wel herinneren dat in de winter van 2008 het zo hard sneeuwde en het overal glad was. Mijn collega was toen voor het werk uitgegleden en had zijn enkel gebroken. Afgevoerd met de ambulance en al. Het was keidruk in het VU, de hele wachtkamer zat vol met patienten waarvan wel iets gebroken was.

Maar iedereen die niets levensbedreigend had, werd gewoon naar huis gestuurd en kreeg later wel een telefoontje wanneer hij/zij geopereerd ging worden en met het bindend advies om vooral niets meer te eten.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:22:08 #182
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156671466
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:15 schreef grimselman het volgende:

[..]

De vrouw wordt onderuit getrokken, volstrekt onnodig
Had ze maar niet zo dik moeten zijn. Met een wat slanker postuur ben je veel flexibeler en voorkom je ook dit soort tragische drama's.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156671509
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:22 schreef Falco het volgende:

[..]

Had ze maar niet zo dik moeten zijn. Met een wat slanker postuur ben je veel flexibeler en voorkom je ook dit soort tragische drama's.
Wat is dit nu weer voor sneu gelul?
pi_156671622
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh, er worden ook jolige teksten geplaatst als er iemand verbrand is in een AZC. En die mensen gaan nu met een wijzend vingertje zeggen dat niemand mag lachen als zo'n lomp mens door haar lompe gedrag op d'r bek gaat. Goede grap.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:34:16 #185
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156671708
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:24 schreef grimselman het volgende:

[..]

Och het stikt van de trollen.
De actie van deze oudere dame is natuurlijk niet slim, maar als je een klein beetje inlevingsvermogen hebt en er worden op ondemocratische wijze nog eens 700 vluchtelingen toegevoegd aan het al bestaande aantal van 700 en dat op een inwonersaantal van 140 kan ik me daar alles bij voorstellen.

Bovendien zie ik wel vaker in de publieke sector waar mensen compleet over de rooie gaan voor nog wel veel minder met alle gevolgen(letsel etc etc). En dat zijn niet alleen de zogenaamde tokkies.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:35:26 #186
106942 Eix
pi_156671732
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Jij mag demonstreren, zonder anderen te hinderen. Je hebt geen recht op het tegenhouden van auto's.

In dit geval was het zelfs de auto van de staatssecretaris, door die te hinderen creëer je alleen maar mogelijkheden voor nog meer problemen.
Oké. En dat geeft een agent gelijk het recht geweld toe te passen?

Voor de duidelijkheid, ik vind het geen handige actie van die vrouw. Maar aangezien de overheid het geweldsmonopolie heeft, dient grote zorgvuldigheid te worden betracht bij het toepassen van proportioneel geweld. Dat wil zeggen, een duidelijk politiebevel door een herkenbare agent cq. overheidsfunctionaris (e.g. BOA) moet daar wel aan vooraf gaan. Dunkt me. Het hinderen van het verkeer vind ik absoluut geen valide reden om direct te grijpen naar geweld. Zoals een andere user terecht opmerkt, de politie protesteert notabene zelf met langzaamaan-acties waarmee zij het verkeer hinderen. Mooi dat deze vrouw aangifte gaat doen zodat een rechter zich hierover kan buigen.
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:35:54 #187
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156671737
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:24 schreef grimselman het volgende:

[..]

Ik denk dat het een redelijk juiste constatering is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156671758
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Joh, er worden ook jolige teksten geplaatst als er iemand verbrand is in een AZC. En die mensen gaan nu met een wijzend vingertje zeggen dat niemand mag lachen als zo'n lomp mens door haar lompe gedrag op d'r bek gaat. Goede grap.
Het gaat erom dat ze als Tokkie en zwakzinnige wordt weggezet en waarop dat is gebaseerd dan. Ik heb er niet echt een steekhoudend antwoord op gekregen. Het zal wel internetcultuur zijn dan idd. Zoals men idd op twitter ook al treinen ziet rijden naar de vernietigingskampen hetzij voor asielzoekers, hetzij voor Tokkies, geloof ik.
I´m back.
pi_156671796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ze als Tokkie en zwakzinnige wordt weggezet en waarop dat is gebaseerd dan. Ik heb er niet echt een steekhoudend antwoord op gekregen. Het zal wel internetcultuur zijn dan idd. Zoals men idd op twitter ook al treinen ziet rijden naar de vernietigingskampen hetzij voor asielzoekers, hetzij voor Tokkies, geloof ik.
Nu overdrijf je wel een beetje want wens haar niet dood :{
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:39:16 #190
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156671818
quote:

[..]

Voor de auto van de staatssecretaris gaan staan is gewoon vrij zwakzinnig _O-
pi_156671819
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:35 schreef Eix het volgende:

[..]

Oké. En dat geeft een agent gelijk het recht geweld toe te passen?

Voor de duidelijkheid, ik vind het geen handige actie van die vrouw. Maar aangezien de overheid het geweldsmonopolie heeft, dient grote zorgvuldigheid te worden betracht bij het toepassen van proportioneel geweld. Dat wil zeggen, een duidelijk politiebevel door een herkenbare agent cq. overheidsfunctionaris (e.g. BOA) moet daar wel aan vooraf gaan. Dunkt me. Het hinderen van het verkeer vind ik absoluut geen valide reden om direct te grijpen naar geweld. Zoals een andere user terecht opmerkt, de politie protesteert notabene zelf met langzaamaan-acties waarmee zij het verkeer hinderen. Mooi dat deze vrouw aangifte gaat doen zodat een rechter zich hierover kan buigen.
Die langzaamaanacties worden van te voren aangekondigd.

Als je de auto van de staatssecretaris gaat blokkeren, terwijl er een groep boze demonstranten aanwezig is. Lijkt me het me heel logisch dat je voorzichtig opzij geduwd wordt. Ik kan me ook geen land bedenken waar dat niet gebeurt, in de meeste landen wordt er zelfs heel wat ruwer opgetreden.
pi_156671832
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kun je de jolige teksten laten zien die ik geplaatst heb?

Vind je dat je je lomp moet gedragen als een ander dat ook doet?
pi_156671856
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nu overdrijf je wel een beetje want wens haar niet dood :{
Zoals is in dit geval niet bedoeld als gelijk aan. Het is internetcultuur zoals men ook meteen over treinen begint of Hitler overal bijhaalt.
I´m back.
pi_156671865
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zoals is in dit geval niet bedoeld als gelijk aan. Het is internetcultuur zoals men ook meteen over treinen begint of Hitler overal bijhaalt.
Ja dat vind ik toch wel wat erger eigenlijk.
pi_156671873
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:39 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Voor de auto van de staatssecretaris gaan staan is gewoon vrij zwakzinnig _O-
Ja, ik zou dat ook niet doen, maar sommige mensen zijn wat emotioneler dan een ander, het diskwalificeert ze niet direct in mijn ogen.
I´m back.
pi_156671920
Kom op mensen, dikzakken mag je uitlachen. Dat weet iedereen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156671921
quote:

[..]

Ik denk dat de mensen die dat doen het oneens zijn met de mening van mevrouw en laten dat op een heel goedkope manier zien.
pi_156671924
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat vind ik toch wel wat erger eigenlijk.
Nou ja, dat gebeurt zo vaak dat het heeft ingeboet aan impact. Idem "Tokkie" in feite. Als je het niet met iemand eens bent dan noem je hem/haar Tokkie, als je het niet eens bent met Wilders ga je alvast treinen zien die Wilders volduwt met asielzoekers richting vernietigingskamp.
I´m back.
pi_156671943
quote:

[..]

Ik zag een komische situatie waar ik om moest lachen. En ze heeft het overleefd. Dat is alles.

Als ik het filmpje weer opzet moet ik weer lachen :D
pi_156671951
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:44 schreef grimselman het volgende:

[..]

Ik denk dat de mensen die dat doen het oneens zijn met de mening van mevrouw en laten dat op een heel goedkope manier zien.
Dat kan idd nog wel eens dicht bij de waarheid liggen. Sommige mensen veralgemeniseren dat ineens dan naar: dikke mensen mag je uitlachen, zelfs.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')