Bedoel je niet een linkse klap?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:53 schreef Frutsel het volgende:
mevrouw heeft een 'arm uit de kom en scheur/breuk in elleboog en wachten op operatie...' aldus de radio
das nog een linke klap geweest dan...
Ik begin dit oerdomme gezanik ook zat te worden... stop daar gewoon eens mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bedoel je niet een linkse klap?
Nee, je mag ook geen auto blokkeren op de weg. Dit was gepast geweld.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Zouden er gevolgen zijn voor die agent die die vrouw weg heeft getrokken?
Nou ze heeft haar arm gebroken en zo?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, je mag ook geen auto blokkeren op de weg.
Zeg dat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
ja, maar dat er nog mensen zijn die serieus geloven dat we met een ongevraagde migratiestroom uit de Derde Wereld en passant ook even de tekorten op de ICT-arbeidsmarkt oplossen hebben ook een tekort aan het niveau realiteit.
De vrouw had ook zelf opzij kunnen stappen, was er niets gebeurd. Ze komen er gewoon beiden mee weg, vrouw blokkeert auto, man duwt haar rustig opzij.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ze heeft haar arm gebroken en zo?
Als de vrouw een vluchteling was geweest dan stond Nederland wel op haar kop.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De vrouw had ook zelf opzij kunnen stappen, was er niets gebeurd. Ze komen er gewoon beiden mee weg, vrouw blokkeert auto, man duwt haar rustig opzij.
Gevolgen zijn vervelend, maar het geweld was niet buitenproportioneel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ze heeft haar arm gebroken en zo?
Zo groot is haar hoofd nu ook weer niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als de vrouw een vluchteling was geweest dan stond Nederland wel op haar kop.
Het vooral erg grappig. Maar vroeg het mij af :pquote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gevolgen zijn vervelend, maar het geweld was niet buitenproportioneel.
Met dat liedje erbij ging ik helemaal kapotquote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het vooral erg grappig. Maar vroeg het mij af :p
Dat mag inderdaad niet maar een gebroken arm is geen gepast geweldquote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, je mag ook geen auto blokkeren op de weg. Dit was gepast geweld.
Ben ik ook benieuwd naar. Stellen dat het gepast geweld is vind ik bovendien dubieus. Zowel vanwege het feit dat ze toch behoorlijke kwetsuren heeft opgelopen, als vanwege het feit dat er ogenschijnlijk geen duidelijk politiebevel is gegeven dat zij zich terstond diende te verwijderen van de straat, om de auto doorgang te verlenen. Benieuwd of ze aangifte doet want ik wil wel weten hoe een rechter hierover denkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Zouden er gevolgen zijn voor die agent die die vrouw weg heeft getrokken?
Moet de politie niet eerst een bevel geven voor ze op (proportioneel) geweld overgaan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gevolgen zijn vervelend, maar het geweld was niet buitenproportioneel.
Yepquote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:27 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Moet de politie niet eerst een bevel geven voor ze op (proportioneel) geweld overgaan?
Dat was een gevolg van de val. Deze vrouw had ook gewoon zelf opzij kunnen stappen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:24 schreef grimselman het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad niet maar een gebroken arm is geen gepast geweld
Als ik op straat een willekeurige auto tegenhoud, ben ik ook in overtreding. Zou niet weten waarom dat bij de auto van de staatssecretaris anders zou zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Stellen dat het gepast geweld is vind ik bovendien dubieus. Zowel vanwege het feit dat ze toch behoorlijke kwetsuren heeft opgelopen, als vanwege het feit dat er ogenschijnlijk geen duidelijk politiebevel is gegeven dat zij zich terstond diende te verwijderen van de straat, om de auto doorgang te verlenen. Benieuwd of ze aangifte doet want ik wil wel weten hoe een rechter hierover denkt.
Nah, gebroken elleboog heeft mijn dochter ook gehad, toen op haar dooie akkertje ze een slootje in fietstequote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:53 schreef Frutsel het volgende:
mevrouw heeft een 'arm uit de kom en scheur/breuk in elleboog en wachten op operatie...' aldus de radio
das nog een linke klap geweest dan...
Tsja, de gevolgen zijn misschien wat zwaar, maar die vrouw leek me ook niet de meest gezonde persoon van Noord-Nederland. Net zoals met Mitch zijn het altijd de dikkerdjes die het moeten ontzien. En ergens is dat wel terecht.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:24 schreef grimselman het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad niet maar een gebroken arm is geen gepast geweld
Want, waar precies maak ik mij dan aan schuldig? Volgens mij mag ik gewoon op de openbare weg protesteren.quote:[b]Op woensdag 7 oktober 2015 17:28 schreef luxerobots het volgend
[..]
Als ik op straat een willekeurige auto tegenhoud, ben ik ook in overtreding. Zou niet weten waarom dat bij de auto van de staatssecretaris anders zou zijn.
even omdenken: die politieagent heeft met gevaar voor zijn eigen leven die vrouw gered van een frontale aanrijding! Ik stel voor dat hij een lintje krijgt!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:27 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Moet de politie niet eerst een bevel geven voor ze op (proportioneel) geweld overgaan?
Niet als je op een zebrapad loopt en de auto moet voor je stoppen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:28 schreef luxerobots het volgende:
Als ik op straat een willekeurige auto tegenhoud, ben ik ook in overtreding.
Jij mag demonstreren, zonder anderen te hinderen. Je hebt geen recht op het tegenhouden van auto's.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Want, waar precies maak ik mij dan aan schuldig? Volgens mij mag ik gewoon op de openbare weg protesteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |