Wat? Van alle NL'ers?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:11 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar Wilders wil weer graag dat afkomst/etniciteit weer wordt geregistreerd
maar nee idd vergelijkingen lopen mank en slaan nergens op
Dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het was maar één vrouw die voor de auto ging staan en één vent die op de auto trapte nadat ze die vrouw bijna hadden overreden.
Het is een mediahype.
Jij begint over Hitler, gewoon niet doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom is dit onzin?![]()
De link naar jodenhatende vluchtelingen kan wel?
OK mediahype, maar een paar weken terug werd een VLUCHTELING (die later een terrorist bleek) getrapt door een journalist en dat ging de hele wereld over.quote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het lijkt me niet uitgesloten dan veel vluchtelingen in hun opvattingen dichter bij oom Adolf staan dan de gemiddelde Vinex-bewoner in dit kleine kikkerlandje.
Hitler junior, heet het tegenwoordig, geloof ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij begint over Hitler, gewoon niet doen.
Zo rolt de media hier.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:26 schreef Oud_student het volgende:
[..]
OK mediahype, maar een paar weken terug werd een VLUCHTELING (die later een terrorist bleek) getrapt door een journalist en dat ging de hele wereld over.
De journalist werd ontslagen.
Maar als het om eigen volk gaat, zegt men gewoon eigen schuld en gaat over tot de (wan)orde van de dag
https://medium.com/matter(...)efugees-331ba8f16c88quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik neem aan dat rechts dit mooi vindt? Prachtig voorbeeld van ondernemerschap en toch iets maken van grote problemen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:22 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)tekort-ict~a4144462/
het waren geen onbeschaafde asielzoekers in elk geval. Die zaten rustig in de bus te wachten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh, zo beschaafd zijn ze blijkbaar toch niet in NL.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen, eens nalezen of jouw teksten wel kloppen bij de veel genuanceerdere teksten zoals ik me die kan herinneren.
Als ik bijv. dit lees dan is het namelijk lang niet zo zwart wit gesteld als dat jij nu beweerd.
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)tekort-ict~a4144462/
Men wil onderzoek naar de mogelijkheden en dat lijkt mij eigenlijk gewoon een goede zaak als er nu tekorten zijn.
ja, maar dat er nog mensen zijn die serieus geloven dat we met een ongevraagde migratiestroom uit de Derde Wereld en passant ook even de tekorten op de ICT-arbeidsmarkt oplossen hebben ook een tekort aan het niveau realiteit.quote:
Zo heel raar is dit toch niet. In Amerika wordt ook gewoon bij iedere volkstelling om ras gevraagd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb ik nooit iets over gehoord. Heb je daar een bron voor?
Gisteren kreeg ik een zelfde soort reactie toen ik:quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
ja, maar dat er nog mensen zijn die serieus geloven dat we met een ongevraagde migratiestroom uit de Derde Wereld en passant ook even de tekorten op de ICT-arbeidsmarkt oplossen hebben ook een tekort aan het niveau realiteit.
Plus diegenen die beweren dat de vluchtelingen in de toekomst als wij oud en bejaard zijn, ons gat zullen gaan afvegen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
ja, maar dat er nog mensen zijn die serieus geloven dat we met een ongevraagde migratiestroom uit de Derde Wereld en passant ook even de tekorten op de ICT-arbeidsmarkt oplossen hebben ook een tekort aan het niveau realiteit.
http://www.parlement.com/(...)iezingsprogramma.pdf p.11quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb ik nooit iets over gehoord. Heb je daar een bron voor?
Ik hoop nog altijd dat we in een open, tolerante samenleving wonen waar we kunnen genieten van verschillende culturen en samen onze weg vinden. Helaas lijkt het er steeds meer op dat a-sociale onderbuikgevoelens van degene die het hardst schreeuwen de boventoon voeren. Jammer is dat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat de fuck maakt het uit wat de vluchtelingen wel niet denken? Jij geeft ook geen ene zak om de mening van de mensen die de weg blokkeerden.
Niet om het een of ander hoor, maar die kerel bleek helemaal geen terrorist. Dat verhaal was binnen een uurtje alweer gedebunked.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:26 schreef Oud_student het volgende:
[..]
OK mediahype, maar een paar weken terug werd een VLUCHTELING (die later een terrorist bleek) getrapt door een journalist en dat ging de hele wereld over.
De journalist werd ontslagen.
Maar als het om eigen volk gaat, zegt men gewoon eigen schuld en gaat over tot de (wan)orde van de dag
Dat komt omdat het gros van het volk helemaal niet wil kunnen genieten van verschillende culturen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:16 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat we in een open, tolerante samenleving wonen waar we kunnen genieten van verschillende culturen en samen onze weg vinden. Helaas lijkt het er steeds meer op dat a-sociale onderbuikgevoelens van degene die het hardst schreeuwen de boventoon voeren. Jammer is dat.
Dit soort berichten geven me hoop.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:16 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd dat we in een open, tolerante samenleving wonen waar we kunnen genieten van verschillende culturen en samen onze weg vinden. Helaas lijkt het er steeds meer op dat a-sociale onderbuikgevoelens van degene die het hardst schreeuwen de boventoon voeren. Jammer is dat.
Same!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:16 schreef Sosa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |