abonnement Unibet Coolblue
pi_156686738
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik denk dat dit vooral meer voor vrouwen geldt. Mannen zijn toch meer op uiterlijk gericht en willen gewoon een mooie vrouw die er goed uitziet.
:') :D

Dit topic slaat echt helemaal nergens op. Manmanman
pi_156686753
Ik heb overigens sterk de indruk dat Deezertje niet werkelijk een relationeel contact wil met een vast persoon...
vermoedelijk niet alleen niet met lelijke of mollige dames, maar gewoon an sich met dames en IRL.

Hooguit voelt hij het gemis van sociale contacten en beklaagt zich nu graag erover dat hij dat niet heeft, wat instintief toch ergens iets is wat andere mensen lijken na te streven.
Op basis van een vorm van spiegeling aan anderen (hij lijkt zich goed te beseffen dat 'anderen allemaal een relatie hebben', en benoemt ook dat specifiek in de OP )

maar ik heb niet de indruk dat hij werkelijk bereid is zelf daar wat aan te doen.
Het lijkt hooguit enkel een 'vaststelling' te zijn van hoe hij de wereld ziet/wenst te zien.

zelf een relatie aangaan, inclusief alle 'aanpassingen' die je dan moet doen, lijkt me gewoon iets dat de TS pertinent niet lijkt te willen.

doet me ook een beetje denken aan die film met Ryan Gosling die een jongen speelt die een 'relatie' met een heel realistische sex-pop aangaat, en juist daarin eigenlijk alles 'vind' wat hij zoekt in een relatie... misschien zou dat ook een idee zijn voor de TS
edit: Lars and the Real Girl (2007) - IMDb
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156686791
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik denk dat dit vooral meer voor vrouwen geldt. Mannen zijn toch meer op uiterlijk gericht en willen gewoon een mooie vrouw die er goed uitziet.
Dat is een fabeltje. Vrouwen zijn net zo op het uiterlijk gericht als mannen. Vooral in deze tijd waarin ze niet meer afhankelijk zijn van een kostwinner.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 12:40:21 #154
340720 SegalPowerInside
Life is short, go live
pi_156687212
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:43 schreef Deezertje het volgende:

Dus: waarom lijkt iedereen ineens bezet? Ik weet dat je niet moet zoeken naar een relatie of leuk meisje, maar simpelweg mijn oren en ogen openhouden zoals ik nu doe observeer (en weet ik vrij zeker) dat veel meiden van mijn leeftijd bezet zijn, althans de meisjes waar ik op val.
Zoek een leuke hobby, sport of vertier. Ga dit doen, beleef er veel plezier van en je vind de liefde vanzelf. Het werkt soms averechts wanneer je er te veel druk achter legt
Ik ben nieuw hier, maar het bevalt me wel.
pi_156687340
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:18 schreef RM-rf het volgende:
Ik heb overigens sterk de indruk dat Deezertje niet werkelijk een relationeel contact wil met een vast persoon...
vermoedelijk niet alleen niet met lelijke of mollige dames, maar gewoon an sich met dames en IRL.

Hooguit voelt hij het gemis van sociale contacten en beklaagt zich nu graag erover dat hij dat niet heeft, wat instintief toch ergens iets is wat andere mensen lijken na te streven.
Op basis van een vorm van spiegeling aan anderen (hij lijkt zich goed te beseffen dat 'anderen allemaal een relatie hebben', en benoemt ook dat specifiek in de OP )

maar ik heb niet de indruk dat hij werkelijk bereid is zelf daar wat aan te doen.
Het lijkt hooguit enkel een 'vaststelling' te zijn van hoe hij de wereld ziet/wenst te zien.

zelf een relatie aangaan, inclusief alle 'aanpassingen' die je dan moet doen, lijkt me gewoon iets dat de TS pertinent niet lijkt te willen.

doet me ook een beetje denken aan die film met Ryan Gosling die een jongen speelt die een 'relatie' met een heel realistische sex-pop aangaat, en juist daarin eigenlijk alles 'vind' wat hij zoekt in een relatie... misschien zou dat ook een idee zijn voor de TS
edit: Lars and the Real Girl (2007) - IMDb

Dus alleen de bevestiging dat ik interessant en gewild ben en als een meisje dan bereid is een relatie aan te gaan zelf gillend wegrennen ivm minder vrijheid?
pi_156687387
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus alleen de bevestiging dat ik interessant en gewild ben en als een meisje dan bereid is een relatie aan te gaan zelf gillend wegrennen ivm minder vrijheid?
ik zou het niet weten, ben je ooit zover gekomen?

Overigens, de preciese reden warom je zo redeneert weet ik niet en daarover doe ik ook geen suggesties..
als ik echter je eigen reacties lees, valt me op dat je eigenlijk weinig werkelijk ingaat op wat je kunt veranderen of wat je kansen zou versterken.
... maar dat je het vooral laat bij klagerig vaststellen 'dat alle anderen een relatie hebben, en jij niet', en je verder niets eraan lijkt te willen doen, en ook een hoop 'oplossingen' gelijk afwijst
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156687618
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:12 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wijze woorden van een intelligente jongeman.
Hehe, jij komt er wel..
  donderdag 8 oktober 2015 @ 13:30:57 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156688172
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:12 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wijze woorden van een intelligente jongeman.
Niet eens gedacht om een relatie te beginnen met elkaar. Fan boy gedrag richting Deezertje is bijna ziekelijk te noemen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156688263
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom dat?
Late reactie, maar ok. Je komt gewoon te wanhopig over. Being desperate gets you nowhere.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 13:37:34 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156688319
Hij zit heerlij in de ontkennings fase. Hij is sociaal en contactueel gestoord. Hij kan geen normaal contact opbouwen en onder houden, hij kan zich sociaal niet redden in een ruimte met meerdere mensen. Tel daar zijn extreme wan ideeen en analyseren trekjes er bij op en je hebt Deezertje. En zo lang hij dit alles niet accepteert en weigert er iets aan te doen. Komt hij geen milimeter verder.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156688835
Waarbij fase een rekbaar begrip is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 8 oktober 2015 @ 14:28:43 #162
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_156689334
Ik denk dat syndroom sarcastisch is als hij het over wijze woorden heeft. Althans dat hoop ik voor hem. :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 8 oktober 2015 @ 14:52:51 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156689724
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:28 schreef Detroit het volgende:
Ik denk dat syndroom sarcastisch is als hij het over wijze woorden heeft. Althans dat hoop ik voor hem. :').
Dat is het hem nou juist... Dat is hij absoluut niet :X. Hij is groot groot fan van Deezertje en aanbid hem als een god :{
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156689946
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:28 schreef Detroit het volgende:
Ik denk dat syndroom sarcastisch is als hij het over wijze woorden heeft. Althans dat hoop ik voor hem. :').
Dat is ie treurig genoeg niet.
pi_156690018
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 14:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is het hem nou juist... Dat is hij absoluut niet :X. Hij is groot groot fan van Deezertje en aanbid hem als een god :{
Echt he. :') Waarschijnlijk zodat ie tegen zichzelf kan zeggen "Kijk, het ligt wél aan heel de wereld en niet aan mij want Deezertje heeft hetzelfde probleem." :')
  donderdag 8 oktober 2015 @ 15:25:26 #166
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156690385
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 15:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Echt he. :') Waarschijnlijk zodat ie tegen zichzelf kan zeggen "Kijk, het ligt wél aan heel de wereld en niet aan mij want Deezertje heeft hetzelfde probleem." :')
Het wij samen zijn het clubje van normale mensen. De rest is een freak. Voor het gemak vergeten ze hun eigen psychische aandoeningen en medicijn gebruik. Ze moeten alle 2 profesionele hulp zoeken ipv zich "normaal" of te "normaal" bestempelen om bv niet in een ander topic te hoeven posten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156690441
Ho maar weer...
Ja doei.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 16:56:24 #168
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_156692016
** Ook gek **

quote:
Het wij samen zijn het clubje van normale mensen. De rest is een freak. Voor het gemak vergeten ze hun eigen psychische aandoeningen en medicijn gebruik. Ze moeten alle 2 profesionele hulp zoeken ipv zich "normaal" of te "normaal" bestempelen om bv niet in een ander topic te hoeven posten.
Jij en de meeste in dit topic doen toch precies hetzelfde? Iedereen is normaal, behalve diegene waar het nooit lukt bij vrouwen, dan zijn ze freaks die hulp nodig hebben, als ze hierdoor gefrustreerd raken. Als man mag je alle moeite doen en als het niet lukt, mag je hier niet over gefrustreerd raken. Logicaatje hoor. :')

** JaniesBrownie **

quote:
Als ik puur had gekeken naar zijn uiterlijk toen ik hem voor het eerst zag, zou ik nu nooit een relatie hebben met mijn vriend, hij is nl kleiner dan waar ik normaal gesproken op val.

Ik leerde hem echter kénnen, omdat ik open stond voor een gesprek en een kop koffie en niet bevooroordeeld was vanwege zijn uiterlijk (kan toch nooit wat worden, hij is niet mijn type).
Hij is de meest liefdevolle, zorgzame, geduldige, bedachtzame, en inmiddels ook aantrekkelijke man die ik ken en ik heb me nooit bij iemand zo op mijn gemak en mezelf gevoeld als bij hem.

Als ik niet voorbij zijn lengte had gekeken, had ik deze geweldige man nooit leren kennen... Ik word al verdrietig als ik eraan denk :@
Wat fijn dat je niet zo oppervlakkig was en om je vriend i.i.g. een kans te geven. Jij bent een van de uitzonderingen, maar dat wil niet zeggen, dat er geen vrouwen zijn, die je direct op uiterlijk of lengte beoordelen, als je ze aanspreekt.

Ben al weer 7 vrouwen verder, van de vele vrouwen daarvoor. Los van het feit dat je geen stap verder komt, kun je ook totaal geen nieuwe ervaringen op doen, in dat aspect.

Maar het komt vast wel een keer goed, want genoeg vissen in de zee en op elke potje past een deksel. Vul het verder zelf maar aan, met de rest van de clichés, die het allemaal goed praten of het gewoon weg wuiven, als of het niet klote / erg / vervelend is.
pi_156692280
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 15:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het wij samen zijn het clubje van normale mensen. De rest is een freak. Voor het gemak vergeten ze hun eigen psychische aandoeningen en medicijn gebruik. Ze moeten alle 2 profesionele hulp zoeken ipv zich "normaal" of te "normaal" bestempelen om bv niet in een ander topic te hoeven posten.
Wat is mis met medicijngebruik?
  donderdag 8 oktober 2015 @ 20:23:49 #170
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156696032
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee ik val op lieve schattige, vaak Duitse, zelfverzekerde meiden met een knap (dubbel) koppie. En die zijn inderdaad wat vaker bezet omdat ze uitstralen dat ze er morgen wezen ;) Dit matcht misschien niet met mijn persoonlijkheid, maar ik wil niet een tweede Deezertje, ik wil iemand die mij wat losser kan maken en meer extravert en socialer is.
Even een vraag voor jou, is het realistisch om zo'n type te willen? Niet lullig bedoeld verder,maar ik denk niet dat zo'n vrouw op dit moment op jou zal vallen. Daarvoor kom je te onzeker en needy over. En ja, je zult wel zeggen dat je in het echt niet zo bent maar daar geloof ik niets van. Is het niet verstandiger jouw verwachtingen bij te stellen en aan jezelf te werken. Zonder aan jezelf te werken gaat er sowieso nooit iets veranderen. En ja, ik weet echt waar ik over praat in deze...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 20:45:41 #171
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156696596
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 02:19 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zou het voor Deezer niet makkelijker zijn als hij zich eens zou richten op het hebben van een ONS in plaats van een vaste relatie? Hij geeft aan intimiteit te missen, wil ook seks hebben. Dan zou toch de makkelijkste oplossing zijn om op een avond een kroeg binnen te stappen om daar een meisje te regelen, daar vervolgens een leuke nacht mee te hebben. :P

Dan is hij sowieso van die seksuele frustratie af.

Ik zie hem ook af en toe rommelen met datingsites en apps, dan is hij uren bezig om contact te leggen, te tikken, te schrijven, noem het maar op. Met als uiteindelijke resultaat dat hij op alle geïnvesteerde moeite 0 antwoord terug krijgt van vrouwen.

Dan zou ik me wel onprettig bij voelen als je zelf zoveel tijd in die apps en sites gestoken hebt en je er niets voor terugkrijgt. :')

Het meest effectief en snel is toch versieren buiten internet om.
Hoe groot acht jij de kans dat het hem lukt iemand in de kroeg op te pikken? Ik acht die kans nihil...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 21:15:58 #172
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_156697557
** yats **

quote:
Even een vraag voor jou, is het realistisch om zo'n type te willen? Niet lullig bedoeld verder,maar ik denk niet dat zo'n vrouw op dit moment op jou zal vallen. Daarvoor kom je te onzeker en needy over. En ja, je zult wel zeggen dat je in het echt niet zo bent maar daar geloof ik niets van. Is het niet verstandiger jouw verwachtingen bij te stellen en aan jezelf te werken. Zonder aan jezelf te werken gaat er sowieso nooit iets veranderen. En ja, ik weet echt waar ik over praat in deze...
De ene cliché na de andere. :')

Eigenlijk zeg je wel wat, maar je zegt dus eigenlijk gewoon niks. Werk aan jezelf en wordt de persoon, die ze wel aantrekkelijk vinden. Blijkbaar is jezelf zijn, niet goed genoeg.

Als vrouwen eens zelf meer toenadering deden, zou je zien dat het probleem zo opgelost was.
Maar ja, waarom zouden ze? Ze kunnen beter afwachten op aandacht, waar ze het voor het uitkiezen hebben en waar het ook nog even hun ego streelt.
pi_156697668
Damn, een derde gek in de vorm van Red-Pill meldt zich in het circus.

Wel grappig om dit topic door te lezen en inderdaad weer tot de conclusie kunnen komen dat de heren maar blijven zielig doen. Verder veranderd er niks noppes nada en wordt er weer behoorlijk selectief reacties gelezen. :(

Syndroom, jou gedrag is soms nog meer bezopen dan dat van deezertje. Grote mond hebben in het feedback topic en richting andere users. Morgen post je weer ergens dat je je kut voelt en onzeker bent.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 21:34:36 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156698158
1 simpele maar goede tip voor de 2 heren.
Leg de lat nooit te hoog, anders neuk je nooit.

Dan vraag ik jullie, wanneer hebben jullie voor het laatst geneukt?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156698205
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is een fabeltje. Vrouwen zijn net zo op het uiterlijk gericht als mannen. Vooral in deze tijd waarin ze niet meer afhankelijk zijn van een kostwinner.
Het zijn soms net mensen he?
pi_156698451
Ja, alle vrouwen op de wereld zijn bezet dus tijd om gay te worden.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 21:55:19 #177
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_156698885
** Mandéra **

quote:
Damn, een derde gek in de vorm van Red-Pill meldt zich in het circus.
Typische voorspelbare reactie weer. _O-

Alleen omdat jij het niet herkent, betekent nog niet, dat ik bullshit praat of gestoord ben. :')
pi_156699655
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:55 schreef Red-Pill het volgende:
** Mandéra **

[..]

Typische voorspelbare reactie weer. _O-

Alleen omdat jij het niet herkent, betekent nog niet, dat ik bullshit praat of gestoord ben. :')
Ik herken het heel goed hoor, heb alleen wel zelf actie ondernomen paar jaar terug. Daarom erger ik me des te meer aan tranentrekkers hier. Omdat er wel degelijk iets aan te doen is.
pi_156699966
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:23 schreef yats het volgende:

[..]

Even een vraag voor jou, is het realistisch om zo'n type te willen? Niet lullig bedoeld verder,maar ik denk niet dat zo'n vrouw op dit moment op jou zal vallen. Daarvoor kom je te onzeker en needy over. En ja, je zult wel zeggen dat je in het echt niet zo bent maar daar geloof ik niets van. Is het niet verstandiger jouw verwachtingen bij te stellen en aan jezelf te werken. Zonder aan jezelf te werken gaat er sowieso nooit iets veranderen. En ja, ik weet echt waar ik over praat in deze...
Ik snap je post, maar ik moet gewoon mezelf blijven en ik val op een bepaald type. Ik verwacht ook geen topmodel of een meid waar alle heren meteen hun kop omdraaien als ze langsloopt, maar niets is onmogelijk ;) En niet zo onzeker en needy overkomen heb ik weer wat dates voor nodig... want de dingen die ik leuk vindt in mijn leven blijf ik ook doen en ontmoet ik veel dames in, maar niet echt single-modus vaak.. of ze ontlopen me.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 22:32:54 #180
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156700044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:34 schreef ook_gek het volgende:
1 simpele maar goede tip voor de 2 heren.
Leg de lat nooit te hoog, anders neuk je nooit.

Dan vraag ik jullie, wanneer hebben jullie voor het laatst geneukt?
Ho even, dat gaan we toch niet als norm nemen he?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 8 oktober 2015 @ 22:36:32 #181
443973 Eugene.H
Bling Bling Boy!
pi_156700155
Tijd om nieuwe mensen te leren kennen TS. Maakt niet uit of het mannen / vrouwen zijn en of ze bezet zijn, via deze mensen leer je weer nieuwe, vrijgezelle dames kennen.
Ik hou van jou Susan Test!
  donderdag 8 oktober 2015 @ 23:10:04 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156701182
quote:
15s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 22:32 schreef yats het volgende:

[..]

Ho even, dat gaan we toch niet als norm nemen he?
Jij snapt overduidelijke hints niet, dat is een ander verhaal :D

Wat ik probeer te zeggen is dat je vaak mannen die niks te bieden hebben, vrouwen willen, aanwijzen die zwaar zwaar buiten bereik liggen en totaal niet realistisch zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 8 oktober 2015 @ 23:43:03 #183
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_156702223
Net zoals jij alleen op bepaalde types valt en de rest niet moet, vallen de vrouwen waar jij schijnbaar op valt op andere types dan jij en staan ook niet open om je te leren kennen.

Je krijgt in feite dus een koekje van eigen deeg. Geheel terecht lijkt me zo.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 06:51:28 #184
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156704690
Zoek nou eens professionele hulp, man. Je werkelijke probleem zit veel dieper.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156704773
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 22:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik snap je post, maar ik moet gewoon mezelf blijven en ik val op een bepaald type. Ik verwacht ook geen topmodel of een meid waar alle heren meteen hun kop omdraaien als ze langsloopt, maar niets is onmogelijk ;) En niet zo onzeker en needy overkomen heb ik weer wat dates voor nodig... want de dingen die ik leuk vindt in mijn leven blijf ik ook doen en ontmoet ik veel dames in, maar niet echt single-modus vaak.. of ze ontlopen me.
je kent geen vrouwen, of ze nu wel of niet jouw type zijn, dus hoe weet je of je niet óók kan vallen voor iemand die niet je type is?
compact en kleverig.
pi_156704965
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:15 schreef Red-Pill het volgende:

Als vrouwen eens zelf meer toenadering deden, zou je zien dat het probleem zo opgelost was.
Maar ja, waarom zouden ze? Ze kunnen beter afwachten op aandacht, waar ze het voor het uitkiezen hebben en waar het ook nog even hun ego streelt.
Ja hoor, leg het probleem maar weer bij een ander neer. :') Als die nou dit deed, dan is het hele probleem opgelost. Nee, dan is het probleem nog steeds niet opgelost. Als vrouwen zelf het initiatief nemen zullen ze nog steeds niet kiezen om een onzeker, negatief opknappertje te benaderen.
pi_156705037
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:15 schreef Red-Pill het volgende:
** yats **

[..]

De ene cliché na de andere. :')

Eigenlijk zeg je wel wat, maar je zegt dus eigenlijk gewoon niks. Werk aan jezelf en wordt de persoon, die ze wel aantrekkelijk vinden. Blijkbaar is jezelf zijn, niet goed genoeg.

Als vrouwen eens zelf meer toenadering deden, zou je zien dat het probleem zo opgelost was.
Maar ja, waarom zouden ze? Ze kunnen beter afwachten op aandacht, waar ze het voor het uitkiezen hebben en waar het ook nog even hun ego streelt.
Ik vind dit soort opmerkingen altijd zo zwak als ik die lees van andere mannen. Boehoeee ik ben onzeker :'( en ik wil gewoon mezelf zijn. Misschien weleens aan gedacht dat vrouwen(en mensen in het algemeen) onzekerheid niet als aantrekkelijk ervaren? Dat heeft niks met wel of niet jezelf kunnen zijn te maken, niemand wilt iemand die onzeker is en dat is Deezertje gewoon. Je kan het wel makkelijk afschuiven op uiterlijk maar als hij gewoon spontaan is dan zijn er honderden vrouwen die dan niet meer op zijn uiterlijk letten.
pi_156705067
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:15 schreef Red-Pill het volgende:
** yats **

[..]

De ene cliché na de andere. :')

Eigenlijk zeg je wel wat, maar je zegt dus eigenlijk gewoon niks. Werk aan jezelf en wordt de persoon, die ze wel aantrekkelijk vinden. Blijkbaar is jezelf zijn, niet goed genoeg.

Als vrouwen eens zelf meer toenadering deden, zou je zien dat het probleem zo opgelost was.
Maar ja, waarom zouden ze? Ze kunnen beter afwachten op aandacht, waar ze het voor het uitkiezen hebben en waar het ook nog even hun ego streelt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken aan je onzekerheid is niet dat je ineens je ware zelf verloochend.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2015 08:37:19 ]
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:18:50 #189
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156705795
ik zie een goed topic dus ... (laatste posts zijn weg (sowwie dino)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156708771
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 08:09 schreef Kompart het volgende:

[..]

Ik vind dit soort opmerkingen altijd zo zwak als ik die lees van andere mannen. Boehoeee ik ben onzeker :'( en ik wil gewoon mezelf zijn. Misschien weleens aan gedacht dat vrouwen(en mensen in het algemeen) onzekerheid niet als aantrekkelijk ervaren? Dat heeft niks met wel of niet jezelf kunnen zijn te maken, niemand wilt iemand die onzeker is en dat is Deezertje gewoon. Je kan het wel makkelijk afschuiven op uiterlijk maar als hij gewoon spontaan is dan zijn er honderden vrouwen die dan niet meer op zijn uiterlijk letten.
Dat is natuurlijke complete bullshit, want veel mensen zijn onzeker en/of niet zo spetterend spontaan en dat hoeft echt geen probleem te zijn om alsnog aantrekkelijk gevonden te kunnen worden. De ene onzekerheid is de andere ook niet, het gaat om hoe er mee om gegaan wordt en wat er naast die onzekerheid nog meer is. Denk dat er daar nog wel wat winst geboekt kan worden..

Daarnaast als wie je bent voor jezelf genoeg was, dan was er niet zoveel gejank over wat anderen daar al dan niet van vinden. Beetje moeilijk om van anderen meer te verwachten van jezelf en het anderen zelfs kwalijk nemen is inderdaad niet zo aantrekkelijk..
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 12:38:46 #191
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156708781
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 22:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik snap je post, maar ik moet gewoon mezelf blijven en ik val op een bepaald type. Ik verwacht ook geen topmodel of een meid waar alle heren meteen hun kop omdraaien als ze langsloopt, maar niets is onmogelijk ;) En niet zo onzeker en needy overkomen heb ik weer wat dates voor nodig... want de dingen die ik leuk vindt in mijn leven blijf ik ook doen en ontmoet ik veel dames in, maar niet echt single-modus vaak.. of ze ontlopen me.
Ik denk dat jouw verwachtingen toch niet geheel realistisch zijn. Althans, zo komt t op mij over. Ik snap best dat je liever een heel leuke partner heb dan een minder knappe vrouw, maar wees realistisch en herken dat jouw mindset op dit moment jouw grootste valkuil is. Doe daar wat mee is het enige advies dat ik je kan geven, zoals het nu gaat maak je het jezelf alleen maar lastig en werkt dat juist averechts.
En nogmaals, ik snap wat je bedoeld. Je zit in een soort vicieuze cirkel waarbij dates tot niets leiden, je daardoor weer een klote gevoel over jezelf hebt, je daardoor als je weer een date hebt een bepaald gedrag gaat vertonen (overcompenseren) en daardoor weer een date verkloot als je die weer hebt. Je hoopt door dates uit die cirkel te komen, terwijl je daar alleen maar uit komt door in te zien dat je een probleem hebt en door daar aan te werken. Nogmaals, de weg waar je nu al tijden in zit is doodlopend. Dan kun je door blijven rijden in de hoop dat de muur aan het einde er ineens niet meer staat, maar in mijn ervaring raak je daardoor alleen maar harder de muur.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 23:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij snapt overduidelijke hints niet, dat is een ander verhaal :D

Wat ik probeer te zeggen is dat vaak mannen die niks te bieden hebben, vrouwen willen, aanwijzen die zwaar zwaar buiten bereik liggen en totaal niet realistisch zijn.
Story of my life helaas :X
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156709044
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat is natuurlijke complete bullshit, want veel mensen zijn onzeker en/of niet zo spetterend spontaan en dat hoeft echt geen probleem te zijn om alsnog aantrekkelijk gevonden te kunnen worden. De ene onzekerheid is de andere ook niet, het gaat om hoe er mee om gegaan wordt en wat er naast die onzekerheid nog meer is. Denk dat er daar nog wel wat winst geboekt kan worden..

Daarnaast als wie je bent voor jezelf genoeg was, dan was er niet zoveel gejank over wat anderen daar al dan niet van vinden. Beetje moeilijk om van anderen meer te verwachten van jezelf en het anderen zelfs kwalijk nemen is inderdaad niet zo aantrekkelijk..
Ja maar de TS wilt toch iemand die leuk, spontaan etc etc is? Of ik haal topics door elkaar maar zulke mensen zijn vaak wel wat zelfverzekerder en die zitten over het algemeen niet te wachten op iemand die onzeker is.
pi_156709589
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:38 schreef yats het volgende:
[..]

Story of my life helaas :X
Het hoeft geen ander verhaal te zijn, want beide kunnen door een zelfde soort probleem veroorzaakt worden. Veels te hoog in willen zetten en hints niet zien kunnen beide lekker veilig zijn. Ter bevestiging van het gebrek aan eigenwaarde, zie je nou wel. Of zelfbescherming, want dan is er een "goede reden om te falen" en hoef je iemand niet echt dichtbij te laten komen, want als het dan fout gaat is het nog veel pijnlijker..

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:57 schreef Kompart het volgende:

[..]

Ja maar de TS wilt toch iemand die leuk, spontaan etc etc is? Of ik haal topics door elkaar maar zulke mensen zijn vaak wel wat zelfverzekerder en die zitten over het algemeen niet te wachten op iemand die onzeker is.
Ja dus?
Het lijkt me ongezond als iemand wel op een onzeker iemand zit te wachten en niet echt een gezonde basis voor een relatie. Ik denk dat iemand die lekker in zijn of haar vel zit sowieso niet zit te wachten op een partner, maar goed. Nogmaals, het gaat om hoe je met die onzekerheid om gaat, niet dat je het bent..
pi_156709727
quote:
Ja dus?
Het lijkt me ongezond als iemand wel op een onzeker iemand zit te wachten en niet echt een gezonde basis voor een relatie. Ik denk dat iemand die lekker in zijn of haar vel zit sowieso niet zit te wachten op een partner, maar goed. Nogmaals, het gaat om hoe je met die onzekerheid om gaat, niet dat je het bent..
Denk dat we elkaar niet helemaal begrijpen maar geeft niet verder. Maar waarom zou je als je lekker in je vel zit niet zitten te wachten op een partner?
pi_156709878
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:36 schreef Kompart het volgende:

[..]

Denk dat we elkaar niet helemaal begrijpen maar geeft niet verder. Maar waarom zou je als je lekker in je vel zit niet zitten te wachten op een partner?
Dat idee heb ik ook :P

Wachten klinkt zo passief en afhankelijk. Anders verwoord, zeg maar het verschil tussen op date gaan met een leuk iemand en op date gaan omdat je een relatie wil. Bij de een kijk je waar het heen kan gaan en bij de ander zoek je een persoon die in dat plaatje past. Aanvulling vs opvulling als het ware..
pi_156710003
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook :P

Wachten klinkt zo passief en afhankelijk. Anders verwoord, zeg maar het verschil tussen op date gaan met een leuk iemand en op date gaan omdat je een relatie wil. Bij de een kijk je waar het heen kan gaan en bij de ander zoek je een persoon die in dat plaatje past. Aanvulling vs opvulling als het ware..
Ohh ik snap het nu! Je bedoelt letterlijk wachten op een partner :P Ik dacht dat je wachten bedoelde als in ik heb het zo druk/leuk met mn leven dat ik geen partner wil. Maar ben het voor de rest volledig met je eens B-)
pi_156710012
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook :P

Wachten klinkt zo passief en afhankelijk. Anders verwoord, zeg maar het verschil tussen op date gaan met een leuk iemand en op date gaan omdat je een relatie wil. Bij de een kijk je waar het heen kan gaan en bij de ander zoek je een persoon die in dat plaatje past. Aanvulling vs opvulling als het ware..
En wat als je al jaren jezelf bent, praatjes niet uit de weg gaat maar een relatie er gewoon niet van komt?
pi_156710070
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En wat als je al jaren jezelf bent, praatjes niet uit de weg gaat maar een relatie er gewoon niet van komt?
Dan heb je gewoon of gewoon pech dat je niet de juiste mensen hebt ontmoet, of je bent gewoon niet zo leuk als dat je zelf denkt.
Ja doei.
pi_156710075
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En wat als je al jaren jezelf bent, praatjes niet uit de weg gaat maar een relatie er gewoon niet van komt?
Ja, wat dan Deezertje?
pi_156710234
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:57 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja, wat dan Deezertje?
Ja da's een serieuze vraag... Al mijn hele leven omring ik me tussen 70% vrouwen en 30% man en op een paar praatjes na leeft iedereen om mij heen. Ze kennen of willen mij niet kennen lijkt het.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')