abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156671341
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 17:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Is het niet gewoon andersom? Dus dat jij eerst constateert dat een meisje bezet is (of lijkt) en je haar dan ineens interessant gaat vinden.
Nee want ze moet wel mijn type zijn. Anders kan ik inderdaad een volslanke dame met pittig kapsel aanspreken en heb ik wellicht meer succes ;)
pi_156671405
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee want ze moet wel mijn type zijn. Anders kan ik inderdaad een volslanke dame met pittig kapsel aanspreken en heb ik wellicht meer succes ;)
Jouw type is 'bezet'.
pi_156671461
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Jouw type is 'bezet'.
Nee ik val op lieve schattige, vaak Duitse, zelfverzekerde meiden met een knap (dubbel) koppie. En die zijn inderdaad wat vaker bezet omdat ze uitstralen dat ze er morgen wezen ;) Dit matcht misschien niet met mijn persoonlijkheid, maar ik wil niet een tweede Deezertje, ik wil iemand die mij wat losser kan maken en meer extravert en socialer is.
pi_156671492
Voor iemand die, van wat ik hier lees/wat anderen zeggen, weinig tot geen succes heeft om (succesvol) contact te maken met vrouwen/mensen in het algemeen vind ik wel dat je heel denigrerend/arrogant praat over mensen die blijkbaar niet in jouw plaatje passen van wat mooi/leuk is.
pi_156671494
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee ik val op lieve schattige, vaak Duitse, zelfverzekerde meiden met een knap (dubbel) koppie. En die zijn inderdaad wat vaker bezet omdat ze uitstralen dat ze er morgen wezen ;) Dit matcht misschien niet met mijn persoonlijkheid, maar ik wil niet een tweede Deezertje, ik wil iemand die mij wat losser kan maken en meer extravert en socialer is.
Dat zul je zelf moeten doen genius. Een relatie gaat je sociale status niet redden :')
pi_156671524
quote:

[..]

Dat moet je zelf doen. Een vriendin is geen therapeut of hulpverlener.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:27:05 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156671554
quote:

Dat gaat hem dan dus nooit worden.
Een zelfverzekerde vrouw heeft er echt geen behoefte aan om een onzekere, introverte knul wat socialer te maken. Dat gaat nooit matchen.
Beter werk je aan jezelf ipv alles op het bord van een fanatsiepartner te gooien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156671593
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat gaat hem dan dus nooit worden.
Een zelfverzekerde vrouw heeft er echt geen behoefte aan om een onzekere, introverte knul wat socialer te maken. Dat gaat nooit matchen.
Beter werk je aan jezelf ipv alles op het bord van een fanatsiepartner te gooien.
Verklaar dan eens waarom ik geregeld wat slungelige jongens zelfverzekerde dames zie daten? :)
Sommige meiden vinden juist zo'n macho (zelfverzekerde) gladde jongen niks. Die willen een softie.
pi_156671691
Waar blijft syndroom eigenlijk? :')
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:34:16 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156671709
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef Deezertje het volgende:

Verklaar dan eens waarom ik geregeld wat slungelige jongens zelfverzekerde dames zie daten? :)
Sommige meiden vinden juist zo'n macho (zelfverzekerde) gladde jongen niks. Die willen een softie.
Slungelig is geen synoniem van een onzekere, niet-sociale knul. En een macho is weer niet het tegenovergestelde van een onzekere, niet-sociale knul.
Je zet al je hoop op een relatie waardoor jij uit je schulp wordt getrokken en je kan ontpoppen tot de man die je echt bent. Zo werkt het niet. Werk eerst aan jezelf, aan je sociale (on)handigheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156671763
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waar blijft syndroom eigenlijk? :')
Sinds het topic is gesloten ook niet meer gezien nee :P
pi_156671822
quote:

[..]

Wat jij zoekt is een therapeut.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 18:48:29 #63
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156672024
quote:

[..]

Echt...

Lees nou zelfs een terug wat je post. Dat geloof je zelf toch ook niet? Jij kijkt naar het uiterlijk en weet meteen hoe iemand is? Knap hoor :)

Jij hebt een paar nare eigenschappen, Deezertje. En misschien zie je dat niet door je autisme, maar daarom moet je ook hulp zoeken. Anders zit je de komende jaren nog steeds in hetzelfde schuitje, dit soort topics aan te maken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156672190
quote:

[..]

er zit nog een hoop tussen een macho en een ontzettend onzeker typ.

je gaat er nu vanuit dat die slungel een tweede deezertje is...
compact en kleverig.
pi_156672232
En waarom zou een mollige meid niet prima bij jou passen? Je geeft ze bij voorbaat al geen kans, wat precies is waarvan je alle vrouwen beschuldigt..
compact en kleverig.
pi_156672361
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
En waarom zou een mollige meid niet prima bij jou passen? Je geeft ze bij voorbaat al geen kans, wat precies is waarvan je alle vrouwen beschuldigt..
Qua karakter misschien wel, maar uiterlijk val ik niet zo op mollige dames. Zeg nooit nooit.. ;)
pi_156672532
Namens alle mollige dames dank ik het universum op mijn knietjes vanavond.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156672582
quote:

[..]

Ik kan mij volledig vinden in je omschrijving van jouw type vrouw (op het Duitse na). En inderdaad, een gevoelige jongen die niet haantje de voorste is kan ik wel waarderen.

Waarom heb ik wel interesse in de (in jouw ogen) slungelige jongen, maar niet in jou? Rarara

Hint: Ik krijg de kriebels al van je OP.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2015 19:13:53 ]
pi_156672589

[ Bericht 100% gewijzigd door syndroom op 07-10-2015 19:31:21 ]
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:15:57 #70
406871 pluff
albino-negerkat
pi_156672686
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Qua karakter misschien wel, maar uiterlijk val ik niet zo op mollige dames. Zeg nooit nooit.. ;)
Mollige dames hebben wel iets vaker lekkerdere kutjes van binnen denk ik.
Ik voel mij neger
pi_156672760
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik kan mij volledig vinden in je omschrijving van jouw type vrouw (op het Duitse na). En inderdaad, een gevoelige jongen die niet haantje de voorste is kan ik wel waarderen.

Waarom heb ik wel interesse in de (in jouw ogen) slungelige jongen, maar niet in jou? Rarara

Hint: Ik krijg de kriebels al van je OP.
Maar ik ben dan ook een eerlijke jongen.. :P Zeg gewoon waar 't op staat. En dat is dus zoals in mijn OP. In het echte leven ben k wel leuk hoor ;)
pi_156672829
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:15 schreef pluff het volgende:

[..]

Nou ik wou 'm eigenlijk niet posten maar ze zijn idd wat aanhankelijker en onzekerder, maar daardoor juist wel bijna altijd in voor wat leuks ;) Maar doordat ze zo onzeker zijn moet je hun karakter op de koop toenemen: eindeloze gesprekken en ze willen graag de controle over dingen nemen vanwege hun onzekerheid.
pi_156672845
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:15 schreef pluff het volgende:

[..]

De meeste heroïnehoeren zullen niet zo mollig zijn lijkt me?
pi_156672963
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ik wou 'm eigenlijk niet posten maar ze zijn idd wat aanhankelijker en onzekerder, maar daardoor juist wel bijna altijd in voor wat leuks ;) Maar doordat ze zo onzeker zijn moet je hun karakter op de koop toenemen: eindeloze gesprekken en ze willen graag de controle over dingen nemen vanwege hun onzekerheid.
:D lees jij je eigen teksten na voordat je ze post?
pi_156673022
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar ik ben dan ook een eerlijke jongen.. :P Zeg gewoon waar 't op staat. En dat is dus zoals in mijn OP. In het echte leven ben k wel leuk hoor ;)
`
Er was laatst iemand die jou gemeet had (broccoli?) en het tegendeel beweert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')