Kijk de meiden die bezet zijn verander ik weinig aan... kan ik hooguit wat frustratie uit halen, maar is gewoon kansloze zaak.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is confirmation bias. Want er zijn genoeg vrouwen die niet bezet zijn, zoals jezelf wel constateert maar dan vervolgens negeert.
De vraag die je stelt is onzinnig. Iets wat zo lijkt is nog niet per se zo, iets wat jezelf ook constateert, en volgens mij gaat het je daar ook niet om, maar is dit verkapte frustratie dat de meiden waar jij achteraan zou willen bezet zijn.
Ja, weet je, shit happens, ik bedoel, er is niet heel veel meer van te zeggen toch?
Zie mijn OP. Ik wil graag een relatie.. dan is tijd en moeite steken in iemand met zelf een relatie niet echt handigquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand met n vriend(in) kan natuurlijk prima openstaan voor n leuk gesprek
Waarom ga je niet op een dating site en ben je vanaf het begin al duidelijk in je profiel dat je een relatie zoekt? Bij mij werkte dat prima. Barst van de vrijgezelle vrouwen daar die ook op zoek zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zie mijn OP. Ik wil graag een relatie.. dan is tijd en moeite steken in iemand met zelf een relatie niet echt handig
Ja dat hoor ik ook vaak.... 't komt wanneer je niet 't niet verwacht... Wat is jouw verhaal?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lastig, maar er is wel een reden waarom steeds meer mensen online daten. Dat is niet leuk, want het duurt inderdaad lang voordat je resultaat ziet, maar op de lange termijn..:) Verder moet je oppassen dat je ook niet ''wanhopig'' over gaat komen. Het klinkt cliche, maar vaak vind liefde je vanzelf, zonder erna te hoeven zoeken. Ik geloofde daar nooit in, maar ondertussen wel
Volgende maand is het dus niet meer te vroeg daarvoor?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waarom ga je niet op een dating site en ben je vanaf het begin al duidelijk in je profiel dat je een relatie zoekt? Bij mij werkte dat prima. Barst van de vrijgezelle vrouwen daar die ook op zoek zijn.
Ik weet je leeftijd niet maar als je te jong bent (jonger dan 25) is het misschien te vroeg daarvoor?
Jij wil veel en veel te erg per se een relatie. Dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Volgende maand is het dus niet meer te vroeg daarvoor?Maar dat heb ik ook al geprobeerd. Daten vind ik zelf alleen maar leuk, maar de laatste tijd wordt ik een beetje moedeloos van die sites. Ze bekijken wel je profiel maar sturen niks terug. Of je bent lekker aan het praten maar houden de boot af als je een date wilt plannen. Sommige willen eerst lange tijd chatten voor ze wat plannen, maar dat gebeurd dan alsnog niet en beschouw ik het als verloren tijd. Te direct zijn is soms ook weer niet goed...
Tja, het is me wat!
Ook op tijden dat ik er jaren helemaal niet mee bezig was is het nooit vanzelf gegaan.. toen misschien die behoefte niet, maar nu welquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
Een hele lading minder needy zijn en iets perse willen, dan gaat het een stuk makkelijker.
Dus je probeert recht te lullen dat je veel te hard probeert? Dan ben je niet te helpen, maar volgens mij heb ik meer van dit soort topics van jouw hand gezien, en dan is t hoe dan ook een lost cause.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook op tijden dat ik er jaren helemaal niet mee bezig was is het nooit vanzelf gegaan.. toen misschien die behoefte niet, maar nu wel
Deezer, ik heb dit al vaker tegen je gezegd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook op tijden dat ik er jaren helemaal niet mee bezig was is het nooit vanzelf gegaan.. toen misschien die behoefte niet, maar nu wel
Amen! En vrouwen die single zijn en er leuk uitzien denkt hij alvast dat ze bezet zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik hoef dit niet eens te lezen om te weten wat er staat![]()
Ipv dat je je focust op hetgeen wat er toe doet, de groep vrouwen die vrijgezel is, focus jij je alleen maar op stelletjes. Om daar dan vervolgens vol zelfmedelijden om te gaan zeuren. Walgelijk
voor jou wel. Elk contact is handig. Wie weet heeft ze een leuke vriendin/zus. Zelfde geldt voor due gast die altijd op dezelfde tijd koffie haalt als jij, of yats die je vraagt mee op stap te gaan...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zie mijn OP. Ik wil graag een relatie.. dan is tijd en moeite steken in iemand met zelf een relatie niet echt handig
Omdat ik zelf ook tegen vreemdgaan benquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sowieso, waarom alleen maar vrouwen met relatiepotentie aanspreken. Wat kansloos..
Waarom kan je niet gewoon platonisch met een vrouw omgaan? Zoals al werd gezegd heeft ze misschien leuke vriendinnen, zussen etcetc.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik zelf ook tegen vreemdgaan benDus mocht ze me leuk genoeg vinden... doe ik een andere vent weer pijn haha. Maar nee jij koopt toch ook alleen pure hagelslag als jij alleen maar pure chocolade lust?
Tot m'n 18e geen enkele relatie gehad. Ik ben homo en ben ook vrij verlegen, dus ik was toen wel een beetje afhankelijk van internetdaten (andere homo's zijn op straat nog moeilijker te vinden dan single vrouwenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook vaak.... 't komt wanneer je niet 't niet verwacht... Wat is jouw verhaal?
Dat lijkt me iid nog lastiger.. wist hij dat je homo was of niet? Maar ik wordt zelf ook nooit aangesproken door mannen of vrouwen (behalve als iemand de weg kwijt is, heb blijkbaar een behulpzame kopquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tot m'n 18e geen enkele relatie gehad. Ik ben homo en ben ook vrij verlegen, dus ik was toen wel een beetje afhankelijk van internetdaten (andere homo's zijn op straat nog moeilijker te vinden dan single vrouwen). Ik vond dat aanspreken telkens ook maar niks, maar ik werd na een paar weken zelf aangesproken door iemand. Daar kwam meteen een relatie uit en nu gaan we in December trouwen. Blij dat ik nooit meer hoef te daten
Dat berichtje kwam net in een fase dat ik ook dacht dat het nooit zou komen, etc. Gewoon niet opgeven dus en de gesprekjes aan blijven gaan
Daarnaast zullen er inderdaad vrij veel single vrouwen zijn, maar ik ben het wel met TS eens dat het soms kan overkomen alsof bijna iedereen wel bezet is. In mijn omgeving iig, al heb ik daar minder last van
Het was een gay-datingsite, dus ja, ik acht de kans vrij groot dat hij een vermoeden hadquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat lijkt me iid nog lastiger.. wist hij dat je homo was of niet? Maar ik wordt zelf ook nooit aangesproken door mannen of vrouwen (behalve als iemand de weg kwijt is, heb blijkbaar een behulpzame kop).
Dit. Bel die gast nu eens op van onlangs en ga komend weekend eens wat doen met hem, kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor jou wel. Elk contact is handig. Wie weet heeft ze een leuke vriendin/zus. Zelfde geldt voor due gast die altijd op dezelfde tijd koffie haalt als jij, of yats die je vraagt mee op stap te gaan...
dus als je een relatie hebt, moet je eigenlijk niet meer met anderen praten, want stel dat je die leuk zou vinden?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik zelf ook tegen vreemdgaan benDus mocht ze me leuk genoeg vinden... doe ik een andere vent weer pijn haha. Maar nee jij koopt toch ook alleen pure hagelslag als jij alleen maar pure chocolade lust?
Hoe kom je wanhopig over dan? Grote ogen minutenlang een meid aanstaren? Nee dan doe ik het wel iets subtielerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:48 schreef Kompart het volgende:
Het probleem met TS is dat hij een beetje wanhopig overkomt en denk dat vrouwen ook gelijk merken en dat heel veel daarom zeggen dat ze een vriend hebben.
Goed zo, val maar terug in je oude patroon en negeer iedereen met adviezen maar weer.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe kom je wanhopig over dan? Grote ogen minutenlang een meid aanstaren? Nee dan doe ik het wel iets subtieler
Het feit dat je er hier een topic over opent spreekt toch al boekdelen volgens mij. Ik zou zeggen meer vrouwen aanspreken en niet druk maken of ze wel of niet een vriend hebben. Want ook al hebben ze geen vriend betekent het niet automatisch dat je jouw droomvrouw te pakken hebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe kom je wanhopig over dan? Grote ogen minutenlang een meid aanstaren? Nee dan doe ik het wel iets subtieler
Nee klopt een relatie moet je sowieso opbouwen... Maar weinig mensen die vanaf de eerste ontmoeting denken: ja, met haar wil ik verder..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:53 schreef Kompart het volgende:
[..]
Het feit dat je er hier een topic over opent spreekt toch al boekdelen volgens mij. Ik zou zeggen meer vrouwen aanspreken en niet druk maken of ze wel of niet een vriend hebben. Want ook al hebben ze geen vriend betekent het niet automatisch dat je jouw droomvrouw te pakken hebt.
Ja maar je opent wel een topic omdat je een vriendin wilt dus volgens mij speelt het wel mee bij jou als je een vrouw aanspreekt, aangezien je zegt dat je flink baalt als ze al een vriend hebben. Maar zoals iemand hiervoor al zei als je de adviezen hier niet wil horen dan moet je vooral zo door blijven gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee klopt een relatie moet je sowieso opbouwen... Maar weinig mensen die vanaf de eerste ontmoeting denken: ja, met haar wil ik verder..
Gelukkig heeft hij nu zijn eigen speelhoek.quote:
Hij is perfect voor deze chick: R&P / Geen seksquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij nu zijn eigen speelhoek.
Deezertje heeft een onderliggend probleem wat hij eerst moet aanpakken. Dit weet hij ook wel, maar meneer is eigenwijs.
Mensen zitten graag op een anonieme plek (neem voor het gemak even aan dat je het hier over het OV had), dus niet iemand die eruit ziet alsof hij misschien een praatje met ze gaat aanknopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik ook gewoon best tevreden met mezelf. Doe waar ik zin in heb en ook qua zelfvertrouwen gaat het al beter. Des te jammerder dat er geen vriendschappen/relatie ontstaat. Maar misschien straal ik het toch onbewust een beetje uit ofzo. Als er plekken vrij zijn kiezen mensen altijd langs iemand anders te zitten waar het drukker is ipv mij waar het rustiger is. En toch terwijl ik genoeg oogcontact maak als in 'je mag erbij komen hoor'...
Niet iedereen haalt evenveel energie uit activiteiten samen met anderen. Ben je eenzaam omdat je echt behoefte hebt aan veel meer contact of omdat je bepaalde verwachtingen hebt waar je niet aan kan voldoen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is niet dat ik andere autisten haat of uitsluit, maar ik ben zelf niet blij met mijn diagnose, maar daar doe je niks meer aan. Het sociale klopt wel, want daar ben ik niet sterk in, althans contact maken. Wanneer dat er eenmaal is functioneer ik zoals ieder ander wanneer je een bekende tegenkomt.Het is meer dat ik me in de weekenden steeds eenzamer voel, terwijl anderen juist uitkijken naar het weekend en gezellig samen dingen ondernemen... Veel dingen doe ik alsnog, maar wel alleen. En wat iedereen ook kan roepen mbt vrienden maken: het is en blijft lastig om ergens tussen te komen. De meeste mensen maken toch vrienden tijdens hun schooltijd en misschien wat hobby's, maar als ze die eenmaal hebben maken ze niet zo snel nieuwe vriendschappen.
Dat kunnen we blijven zeggen HJ, maar deezer is alleen geïnteresseerd in single vrouwen. Dat bezette vrouwen en zelfs mannen wellicht ook leuke vrouwen kennen die niet vrijgezel zijn is blijkbaar ondenkbaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit. Bel die gast nu eens op van onlangs en ga komend weekend eens wat doen met hem, kan nooit kwaad.
Volgens mij heb jij juist veel vriendinnen toch? Nu snap ik wel dat je dat tav hem niet expliciet vermeld, dan is jullie uitje gelijk verpest als je ze niet gelijk allemaal voorstelt aan hem die avond.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kunnen we blijven zeggen HJ, maar deezer is alleen geïnteresseerd in single vrouwen. Dat bezette vrouwen en zelfs mannen wellicht ook leuke vrouwen kennen die niet vrijgezel zijn is blijkbaar ondenkbaar.
begin maar gewoon eerst met het aangaan van contacten... zonder je nu al druk te maken over hoe 'effectief' je bent met je energie..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jouw OP kwam behoorlijk wanhopig over, en ik ken je niet eens persoonlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je weet dat ik als werk onderhandel he?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ok, schrap die eis dan maar uit praktische overwegingen. Tweede is niet over te onderhandelen.
Ik ken best wat leuke onbezette vrouwen hoor. Maar ik denk niet dat Deezertje succes zal hebben bij ze.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kunnen we blijven zeggen HJ, maar deezer is alleen geïnteresseerd in single vrouwen. Dat bezette vrouwen en zelfs mannen wellicht ook leuke vrouwen kennen die niet vrijgezel zijn is blijkbaar ondenkbaar.
En het is zo'n beetje zijn 8000ste topic over dit onderwerp.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw OP kwam behoorlijk wanhopig over, en ik ken je niet eens persoonlijk.
Waarom dat?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken best wat leuke onbezette vrouwen hoor. Maar ik denk niet dat Deezertje succes zal hebben bij ze.
Je zou kunnen oefenen met het opbouwen van contacten in het algemeen, dan vergroot je ook je netwerk. Maar dan moet je die focus op een relatie zien los te laten en in gesprek gaan met een persoon. Dat komt wat gezelliger, minder wanhopig en opportunistisch over.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee klopt een relatie moet je sowieso opbouwen... Maar weinig mensen die vanaf de eerste ontmoeting denken: ja, met haar wil ik verder..
Nee want ze moet wel mijn type zijn. Anders kan ik inderdaad een volslanke dame met pittig kapsel aanspreken en heb ik wellicht meer succesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Is het niet gewoon andersom? Dus dat jij eerst constateert dat een meisje bezet is (of lijkt) en je haar dan ineens interessant gaat vinden.
Jouw type is 'bezet'.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee want ze moet wel mijn type zijn. Anders kan ik inderdaad een volslanke dame met pittig kapsel aanspreken en heb ik wellicht meer succes
Nee ik val op lieve schattige, vaak Duitse, zelfverzekerde meiden met een knap (dubbel) koppie. En die zijn inderdaad wat vaker bezet omdat ze uitstralen dat ze er morgen wezenquote:
Dat zul je zelf moeten doen genius. Een relatie gaat je sociale status niet reddenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ik val op lieve schattige, vaak Duitse, zelfverzekerde meiden met een knap (dubbel) koppie. En die zijn inderdaad wat vaker bezet omdat ze uitstralen dat ze er morgen wezenDit matcht misschien niet met mijn persoonlijkheid, maar ik wil niet een tweede Deezertje, ik wil iemand die mij wat losser kan maken en meer extravert en socialer is.
Dat moet je zelf doen. Een vriendin is geen therapeut of hulpverlener.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ik val op lieve schattige, vaak Duitse, zelfverzekerde meiden met een knap (dubbel) koppie. En die zijn inderdaad wat vaker bezet omdat ze uitstralen dat ze er morgen wezenDit matcht misschien niet met mijn persoonlijkheid, maar ik wil niet een tweede Deezertje, ik wil iemand die mij wat losser kan maken en meer extravert en socialer is.
Dat gaat hem dan dus nooit worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:21 schreef Deezertje het volgende:
Verklaar dan eens waarom ik geregeld wat slungelige jongens zelfverzekerde dames zie daten?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat hem dan dus nooit worden.
Een zelfverzekerde vrouw heeft er echt geen behoefte aan om een onzekere, introverte knul wat socialer te maken. Dat gaat nooit matchen.
Beter werk je aan jezelf ipv alles op het bord van een fanatsiepartner te gooien.
Slungelig is geen synoniem van een onzekere, niet-sociale knul. En een macho is weer niet het tegenovergestelde van een onzekere, niet-sociale knul.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef Deezertje het volgende:
Verklaar dan eens waarom ik geregeld wat slungelige jongens zelfverzekerde dames zie daten?
Sommige meiden vinden juist zo'n macho (zelfverzekerde) gladde jongen niks. Die willen een softie.
Sinds het topic is gesloten ook niet meer gezien neequote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waar blijft syndroom eigenlijk?
Wat jij zoekt is een therapeut.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Echt...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom ik geregeld wat slungelige jongens zelfverzekerde dames zie daten?
Sommige meiden vinden juist zo'n macho (zelfverzekerde) gladde jongen niks. Die willen een softie.
er zit nog een hoop tussen een macho en een ontzettend onzeker typ.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Qua karakter misschien wel, maar uiterlijk val ik niet zo op mollige dames. Zeg nooit nooit..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
En waarom zou een mollige meid niet prima bij jou passen? Je geeft ze bij voorbaat al geen kans, wat precies is waarvan je alle vrouwen beschuldigt..
Ik kan mij volledig vinden in je omschrijving van jouw type vrouw (op het Duitse na). En inderdaad, een gevoelige jongen die niet haantje de voorste is kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mollige dames hebben wel iets vaker lekkerdere kutjes van binnen denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Qua karakter misschien wel, maar uiterlijk val ik niet zo op mollige dames. Zeg nooit nooit..
Maar ik ben dan ook een eerlijke jongen..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan mij volledig vinden in je omschrijving van jouw type vrouw (op het Duitse na). En inderdaad, een gevoelige jongen die niet haantje de voorste is kan ik wel waarderen.
Waarom heb ik wel interesse in de (in jouw ogen) slungelige jongen, maar niet in jou? Rarara
Hint: Ik krijg de kriebels al van je OP.
Nou ik wou 'm eigenlijk niet posten maar ze zijn idd wat aanhankelijker en onzekerder, maar daardoor juist wel bijna altijd in voor wat leuksquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:15 schreef pluff het volgende:
[..]
Mollige dames hebben wel iets vaker lekkerdere kutjes van binnen denk ik.
De meeste heroïnehoeren zullen niet zo mollig zijn lijkt me?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:15 schreef pluff het volgende:
[..]
Mollige dames hebben wel iets vaker lekkerdere kutjes van binnen denk ik.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ik wou 'm eigenlijk niet posten maar ze zijn idd wat aanhankelijker en onzekerder, maar daardoor juist wel bijna altijd in voor wat leuksMaar doordat ze zo onzeker zijn moet je hun karakter op de koop toenemen: eindeloze gesprekken en ze willen graag de controle over dingen nemen vanwege hun onzekerheid.
`quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een eerlijke jongen..Zeg gewoon waar 't op staat. En dat is dus zoals in mijn OP. In het echte leven ben k wel leuk hoor
Niet altijd. Ik zeg waar 't op staat. Ram 't eruit en kijk niet echt terug neequote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]lees jij je eigen teksten na voordat je ze post?
Wtf, vooroordelen much? Neerbuigend much?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ik wou 'm eigenlijk niet posten maar ze zijn idd wat aanhankelijker en onzekerder, maar daardoor juist wel bijna altijd in voor wat leuksMaar doordat ze zo onzeker zijn moet je hun karakter op de koop toenemen: eindeloze gesprekken en ze willen graag de controle over dingen nemen vanwege hun onzekerheid.
Maar dat weten die chicks toch niet als ze me niet kennenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Wtf, vooroordelen much? Neerbuigend much?
Waarom zou jij nou geen vriendin hebben.
Je straalt het uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar dat weden die chicks toch niet als ze me niet kennenDus dat lijkt me geen geldige reden
Ach ja, het probleem momenteel is een date krijgen. De echte problemen beginnen pas na de 1e date, dan rennen ze gillend weg.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:27 schreef netchip het volgende:
[..]
Je straalt het uit.
En je bent haar dan toch zo kwijt, met deze gedachtes.
Zo dan. Projectie much?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:20 schreef Deezertje het volgende:
Je schrijft hier topic na topic vol en durft dan echt te zeggen dat mollige vrouwen allemaal zo onzeker zijn dat ze maar doorpraten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik zeg waar 't op staat. Ram 't eruit en kijk niet echt terug neeMaar ik bedoel: ze willen meer intimiteit maar eisen wel meer tijd op met hun 'probleempjes'.
Beetje, alhoewel onzeker en dramaqueen hand in hand gaan (en ja ik val daar mss soms ook onderquote:
Je bent een leuke jongen, maar ik heb met jou gewoon geen klik. Onze belevingswerelden staan te ver van elkaar af.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een eerlijke jongen..Zeg gewoon waar 't op staat. En dat is dus zoals in mijn OP. In het echte leven ben k wel leuk hoor
Je bent niet erg positief over andere mensen, maar wat heb je zelf nou te bieden?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij hebt nog zoveel te leren voor je überhaupt een volwassen relatie zal kunnen aangaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:31 schreef Deezertje het volgende:
Beetje, alhoewel onzeker en dramaqueen hand in hand gaan (en ja ik val daar mss soms ook onder)
Maar forever alone trek ik niet hoor. Merk dat ik nu al tegen mijn max. zit ook al gaat het met vlagen. Al heb je geen recht op een relatie in 't leven. De ander beslist daar namelijk ook in meequote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt nog zoveel te leren voor je überhaupt een volwassen relatie zal kunnen aangaan.
Zolang jij alleen maar blijft zitten emmeren en geen enkel initiatief onderneemt om je social skills en daarmee je aantrekkelijkheid naar een hoger peil te trekken in het echte leven, is dat toch je voorland. Ga aan de slag met je issues en dan wordt een relatie misschien iets minder een ongrijpbare wensdroom.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:33 schreef Deezertje het volgende:
Maar forever alone trek ik niet hoor. Merk dat ik nu al tegen mijn max. zit ook al gaat het met vlagen. Al heb je geen recht op een relatie in 't leven. De ander beslist daar namelijk ook in mee
Ja idd voelt altijd een beetje eng als een meisje te graag wilt en zich gaat gedragen als een onzekere man. Maar je moet niet bang worden, rustig proberen te blijven, en er toch op ingaan want anders heb je niets!(advies)quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je wil geen leuke meid leren kennen, je wil een relatie en zoekt daar een mogelijkheid bij. Kun je moeilijk mauwen dat omgekeerd ze jou ook niet willen leren kennen..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar dat weten die chicks toch niet als ze me niet kennenDus dat lijkt me geen geldige reden
Maar hij heeft al een relatie gehad hoor!, hij is al "ervaren" in dat opzicht.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt nog zoveel te leren voor je überhaupt een volwassen relatie zal kunnen aangaan.
Ik zet er niet zomaar 'volwassen' bij.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:42 schreef pluff het volgende:
Maar hij heeft al een relatie gehad hoor!, hij is al "ervaren" in dat opzicht.
Wanneer je samenwoont is het altijd volwassen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zet er niet zomaar 'volwassen' bij.
Heb je al geprobeerd positiever te zijn tegen meisjes(altijd 100% je best doen daarvoor)quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar dat weten die chicks toch niet als ze me niet kennenDus dat lijkt me geen geldige reden
Het zegt iets over je gedachtengang, en die is niet fraai.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is bruin
Het is dus hagelslag
[ afbeelding ]
Dit is geel![]()
Het is dus een banaan
[ afbeelding ]
Deze man heet Harry
Hij houdt dus van modeltreintjes, zijn vrouw heet Jannie en hij is boven de 50
[ afbeelding ]
Dit is Bets
Ze is dus boerin, houdt varkens, heeft kort haar en is een rasechte feministe.
[ afbeelding ]
Dit is hou jij denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |