abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156624696
Hoi hoi :)

Ik heb advies van mannen nodig, want ik begrijp helemaal niets van jullie.

ik ben niet heel erg lang geleden gedumpt. Ik doe alsof het me allemaal niets kan schelen, maar ik lijk in feite steeds instabieler te worden :')

Ik ben al een hele poos, ook toen ik nog in een relatie zat, aan het flirten met een jongen van mijn studie. Al vanaf 2013. :D Het gaat hier om flirterige blikken als we elkaar toevallig tegenkwamen. Máár ik had een relatie en ik zocht er toen niet zoveel achter. We hebben elkaars nummer nooit gehad, kenden elkaar eigenlijk niet. Behalve van naam dan, hoewel ik niet zeker weet of hij mij van naam kende.

Precies drie weken geleden raakten we toevallig aan de praat en vroeg hij niet om m'n nummer, maar of ik met hem wilde drinken. Ik was nogal overrompeld, heb ja gezegd, nummer gegeven en sindsdien heel veel gesproken. Twee dagen daarna gedronken, gezellig, maar ik kon niet helemaal ontdekken of hij mij ook leuk vond. Of dat het vriendschappelijk is. Of dat ik super onzeker ben, maar hij heeft me tijdens die afspraak niet aangeraakt of een poging gedaan tot zoenen. Niet gezegd dat ik mooi/leuk/lief ben en dat doen jongens meestal. En ik durfde ook niet, want wilde niet opdringerig overkomen.

Die avond vroeg hij of ik aankomende week met hem meeging naar een lezing. Dat Klinkt saai, maar was voor ons interessant. En ook tijdens die afspraak weer geen toenadering, wel gezegd dat hij me mooi vindt en elkaar duizend keer aangekeken. Maar toch bleef de onzekerheid een beetje bij mij. Wel minder maar toch.. Ik kan altijd goed zien wat jongens "willen" en weet het ook altijd maar hij is anders en maakt onzeker. Of het komt doordat ik recentelijk ben gedumpt en onzeker ben geworden in de liefde. Of omdat ik hem exht leuk vind. Dunno.

Daarna weer afgesproken en weer geen lichamelijk contact en ik durfde het dus ook niet. Tot afgelopen vrijdag. Eindelijk wild gezoend en toen ik me min of meer wilde uitkleden, haakte hij af. Terwijl ik wel merkte dat hij opgewonden was, maar hij wil het nog even afwachten omdat hij het idee heeft dat ik nog met mijn ex zit en ik dit doe uit verdriet. Ook omdat ik hiervoor al 2 anderen heb gedate en hij het snel vindt van mij.

Hij is dus naar huis gegaan, ik nogal met een raar gevoel achtergebleven.. En ik begrijp er nog steeds niks van. Ik vind m Super, maar toen het op seks aankwam haakte hij af en nu ben ik bang dat hij mij toch niet wilt..

Ik snap hem niet, maar ik wil ook niet meer polsen want dan kan ik weer opdringerig overkomen. Sindsdien hebben we trouwens ook maar weinig contact gehad, maar Wat betekent dit? Drie weken lang superleuk contact maar 0,0 intimiteit.. Ik vind t raar of ik ben altijd te snel met dit soort dingen :')
pi_156624883
Ik snap jou niet. Deze jongen lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar, je hebt eindelijk een normale jongen gevonden, gefeliciteerd!
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_156624888
quote:
Ik snap jou niet. Deze jongen lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar, je hebt eindelijk een normale jongen gevonden, gefeliciteerd!
pi_156624907
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef mergbot het volgende:
pi_156624943
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef mergbot het volgende:
pi_156625028
Mijn ex is ook normaal, dus niet eindelijk.

En euh, wat snap je niet? Ik snap niet dat je als volwassen persoon geen seks wil als je iemand leuk vindt. Nu krijg ik het gevoel dat hij mij niet leuk vindt, want het was een soort van afwijzing.
pi_156625112
Deze jongen Is gewoon een baas. Hij heeft je zover gekregen dat je er bijna om gaat smeken.
pi_156625127
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:06 schreef Fotolijstjes het volgende:
Mijn ex is ook normaal, dus niet eindelijk.

En euh, wat snap je niet? Ik snap niet dat je als volwassen persoon geen seks wil als je iemand leuk vindt. Nu krijg ik het gevoel dat hij mij niet leuk vindt, want het was een soort van afwijzing.
misschien denkt ie wel dat je altijd snel het bed induikt en is dat niet zijn ding.

misschien viel de zoen tegen.

misschien wil hij even de kat uit de boom kijken.

misschien wil hij enkel seks in relaties/bij verliefdheden.

weten wij veel. vraag het hem gewoon, jullie zijn toch volwassen?
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:13:01 #9
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156625191
Aangezien veel kenmerken van hem gelijk zijn aan mij, heb ik een vraag: ben jij een PhD studente of ga je in de toekomst bij de Grote Vier werken? Ik houd namelijk ook van lezingen, intimiteit is voor mij niet echt belangrijk, complimenten strooi ik ook niet rond etc. Hij lijkt dus een beetje op mij.
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:13:02 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_156625192
Haha! TS heeft alleen ervaring met bad boys. :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_156625201
Ik wil hem niet laten afknappen dus ik ga dit echt niet weer oprakelen. Alleen het is raar dat hij niet weer om n afspraak heeft gevraagd dus wellicht is ie afgeknapt op iets..

Ik haat de onzekerheid :')
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:14:02 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_156625212
Hij wil je gewoon niet de indruk geven dat het hem alleen om de sex gaat.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_156625230
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
ik ben niet heel erg lang geleden gedumpt. Ik doe alsof het me allemaal niets kan schelen, maar ik lijk in feite steeds instabieler te worden :')
quote:
maar hij wil het nog even afwachten omdat hij het idee heeft dat ik nog met mijn ex zit en ik dit doe uit verdriet. Ook omdat ik hiervoor al 2 anderen heb gedate en hij het snel vindt van mij.
Slimme jongen weer..

quote:
Hij is dus naar huis gegaan, ik nogal met een raar gevoel achtergebleven.. En ik begrijp er nog steeds niks van. Ik vind m Super, maar toen het op seks aankwam haakte hij af en nu ben ik bang dat hij mij toch niet wilt..
Wil je hem wel voor wie hij is en niet gewoon ter bevestiging dat je heus wel leuk bent, ondanks dat je ex je best goede redenen had om je te dumpen?

quote:
Ik snap hem niet
Je snapt jezelf niet, denk ik..
pi_156625240
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
Hoi hoi :)

Ik heb advies van mannen nodig, want ik begrijp helemaal niets van jullie.

Ik ben al een hele poos, ook toen ik nog in een relatie zat, aan het flirten met een jongen van mijn studie. Al vanaf 2013. :D Het gaat hier om flirterige blikken als we elkaar toevallig tegenkwamen. Máár ik had een relatie en ik zocht er toen niet zoveel achter. We hebben elkaars nummer nooit gehad, kenden elkaar eigenlijk niet. Behalve van naam dan, hoewel ik niet zeker weet of hij mij van naam kende.

Precies drie weken geleden raakten we toevallig aan de praat en vroeg hij niet om m'n nummer, maar of ik met hem wilde drinken. Ik was nogal overrompeld, heb ja gezegd, nummer gegeven en sindsdien heel veel gesproken. Twee dagen daarna gedronken, gezellig, maar ik kon niet helemaal ontdekken of hij mij ook leuk vond. Of dat het vriendschappelijk is. Of dat ik super onzeker ben, maar hij heeft me tijdens die afspraak niet aangeraakt of een poging gedaan tot zoenen. Niet gezegd dat ik mooi/leuk/lief ben en dat doen jongens meestal. En ik durfde ook niet, want wilde niet opdringerig overkomen.

Die avond vroeg hij of ik aankomende week met hem meeging naar een lezing. Dat Klinkt saai, maar was voor ons interessant. En ook tijdens die afspraak weer geen toenadering, wel gezegd dat hij me mooi vindt en elkaar duizend keer aangekeken. Maar toch bleef de onzekerheid een beetje bij mij. Wel minder maar toch.. Ik kan altijd goed zien wat jongens "willen" en weet het ook altijd maar hij is anders en maakt onzeker. Of het komt doordat ik recentelijk ben gedumpt en onzeker ben geworden in de liefde. Of omdat ik hem exht leuk vind. Dunno.

Daarna weer afgesproken en weer geen lichamelijk contact en ik durfde het dus ook niet. Tot afgelopen vrijdag. Eindelijk wild gezoend en toen ik me min of meer wilde uitkleden, haakte hij af. Terwijl ik wel merkte dat hij opgewonden was, maar hij wil het nog even afwachten omdat hij het idee heeft dat ik nog met mijn ex zit en ik dit doe uit verdriet. Ook omdat ik hiervoor al 2 anderen heb gedate en hij het snel vindt van mij.

Ik snap hem niet, maar ik wil ook niet meer polsen want dan kan ik weer opdringerig overkomen. Sindsdien hebben we trouwens ook maar weinig contact gehad, maar Wat betekent dit? Drie weken lang superleuk contact maar 0,0 intimiteit.. Ik vind t raar of ik ben altijd te snel met dit soort dingen :')
Wat ik niet begrijp is wat jij wil van deze jongen.
Seks?
Relatie?

Wat ik ook niet begrijp is wat jij denkt dat hij wil van jou.
Seks?
Relatie?

Lijkt me best belangrijk om te melden.

Of het kan natuurlijk dat iets anders speelt waar je niet bekend mee bent. Voor hetzelfde geld is hij nog wel maagd en is dit een big deal voor hem, meer dan voor jou. Dan is het fijn om zoiets eerst te bespreken samen.
pi_156625256
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij wil je gewoon niet de indruk geven dat het hem alleen om de sex gaat.
Seks, om je even te corrigeren ;) :P

En we zijn twintigers, de meeste mensen doen het met elkaar als het klikt en het goed zit. Ik denk dat hij het niet goed vindt voelen offff ik maak mezelf helemaal gek. Instabiel, dat ben ik sinds ik ben gedumpt. :D
pi_156625263
Moet je dit niet met hem bespreken in plaats van ons?
pi_156625269
Die jongen wil geen rebounder zijn.
pi_156625275
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:13 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik wil hem niet laten afknappen dus ik ga dit echt niet weer oprakelen. Alleen het is raar dat hij niet weer om n afspraak heeft gevraagd dus wellicht is ie afgeknapt op iets..

Ik haat de onzekerheid :')
dan vooral niet aan hem vragen idd.

vrouwenlogica. :')
pi_156625435
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[..]

Slimme jongen weer..

[..]

Wil je hem wel voor wie hij is en niet gewoon ter bevestiging dat je heus wel leuk bent, ondanks dat je ex je best goede redenen had om je te dumpen?

[..]

Je snapt jezelf niet, denk ik..
Ik wil hem om hem. Niet om te horen dat ik leuk ben.

Hij is ook niet zo vrij met complimentjes, dus dan kan ik net zo goed ingaan op anderen. Hij is echt leuk. :)

Ik snap mezelf niet, dat klopt helemaal..
pi_156625477
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp is wat jij wil van deze jongen.
Seks?
Relatie?

Wat ik ook niet begrijp is wat jij denkt dat hij wil van jou.
Seks?
Relatie?

Lijkt me best belangrijk om te melden.

Of het kan natuurlijk dat iets anders speelt waar je niet bekend mee bent. Voor hetzelfde geld is hij nog wel maagd en is dit een big deal voor hem, meer dan voor jou. Dan is het fijn om zoiets eerst te bespreken samen.
Ik weet niet wat ik wil, ik denk niet dat hij seks wil... Hij is sowieso geen maagd meer, dus dat is het niet
pi_156625531
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:16 schreef Fotolijstjes het volgende:
Instabiel, dat ben ik sinds ik ben gedumpt. :D
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik wil, ik denk niet dat hij seks wil... Hij is sowieso geen maagd meer, dus dat is het niet
Dat lijkt me een serieuze kwestie om je op te richten, alvorens je een ander mogelijk pijn doet.
pi_156625543
Je snapt jezelf niet, dan weet je gelijk waar je moet beginnen.
pi_156625921
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:16 schreef perro. het volgende:

[..]

dan vooral niet aan hem vragen idd.

vrouwenlogica. :')
Komt het niet onzeker over als ik dat zo vraag dan? Of opdringerig/ needy?
pi_156625958
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:37 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Komt het niet onzeker over als ik dat zo vraag dan? Of opdringerig/ needy?
Nee, je zou als enige een beetje normaal doen als vrouw zijnde.
pi_156626034
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, je zou als enige een beetje normaal doen als vrouw zijnde.
Ik wil dit liever niet verpesten, vandaar dat ik twijfel wat slim is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')