quote:Ik snap jou niet. Deze jongen lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar, je hebt eindelijk een normale jongen gevonden, gefeliciteerd!
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef mergbot het volgende:
Ik snap jou niet. Deze jongen lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar, je hebt eindelijk een normale jongen gevonden, gefeliciteerd!
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef mergbot het volgende:
Ik snap jou niet. Deze jongen lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar, je hebt eindelijk een normale jongen gevonden, gefeliciteerd!
misschien denkt ie wel dat je altijd snel het bed induikt en is dat niet zijn ding.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:06 schreef Fotolijstjes het volgende:
Mijn ex is ook normaal, dus niet eindelijk.
En euh, wat snap je niet? Ik snap niet dat je als volwassen persoon geen seks wil als je iemand leuk vindt. Nu krijg ik het gevoel dat hij mij niet leuk vindt, want het was een soort van afwijzing.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
ik ben niet heel erg lang geleden gedumpt. Ik doe alsof het me allemaal niets kan schelen, maar ik lijk in feite steeds instabieler te worden
Slimme jongen weer..quote:maar hij wil het nog even afwachten omdat hij het idee heeft dat ik nog met mijn ex zit en ik dit doe uit verdriet. Ook omdat ik hiervoor al 2 anderen heb gedate en hij het snel vindt van mij.
Wil je hem wel voor wie hij is en niet gewoon ter bevestiging dat je heus wel leuk bent, ondanks dat je ex je best goede redenen had om je te dumpen?quote:Hij is dus naar huis gegaan, ik nogal met een raar gevoel achtergebleven.. En ik begrijp er nog steeds niks van. Ik vind m Super, maar toen het op seks aankwam haakte hij af en nu ben ik bang dat hij mij toch niet wilt..
Je snapt jezelf niet, denk ik..quote:Ik snap hem niet
Wat ik niet begrijp is wat jij wil van deze jongen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
Hoi hoi
Ik heb advies van mannen nodig, want ik begrijp helemaal niets van jullie.
ik ben niet heel erg lang geleden gedumpt. Ik doe alsof het me allemaal niets kan schelen, maar ik lijk in feite steeds instabieler te worden
Ik ben al een hele poos, ook toen ik nog in een relatie zat, aan het flirten met een jongen van mijn studie. Al vanaf 2013.Het gaat hier om flirterige blikken als we elkaar toevallig tegenkwamen. Máár ik had een relatie en ik zocht er toen niet zoveel achter. We hebben elkaars nummer nooit gehad, kenden elkaar eigenlijk niet. Behalve van naam dan, hoewel ik niet zeker weet of hij mij van naam kende.
Precies drie weken geleden raakten we toevallig aan de praat en vroeg hij niet om m'n nummer, maar of ik met hem wilde drinken. Ik was nogal overrompeld, heb ja gezegd, nummer gegeven en sindsdien heel veel gesproken. Twee dagen daarna gedronken, gezellig, maar ik kon niet helemaal ontdekken of hij mij ook leuk vond. Of dat het vriendschappelijk is. Of dat ik super onzeker ben, maar hij heeft me tijdens die afspraak niet aangeraakt of een poging gedaan tot zoenen. Niet gezegd dat ik mooi/leuk/lief ben en dat doen jongens meestal. En ik durfde ook niet, want wilde niet opdringerig overkomen.
Die avond vroeg hij of ik aankomende week met hem meeging naar een lezing. Dat Klinkt saai, maar was voor ons interessant. En ook tijdens die afspraak weer geen toenadering, wel gezegd dat hij me mooi vindt en elkaar duizend keer aangekeken. Maar toch bleef de onzekerheid een beetje bij mij. Wel minder maar toch.. Ik kan altijd goed zien wat jongens "willen" en weet het ook altijd maar hij is anders en maakt onzeker. Of het komt doordat ik recentelijk ben gedumpt en onzeker ben geworden in de liefde. Of omdat ik hem exht leuk vind. Dunno.
Daarna weer afgesproken en weer geen lichamelijk contact en ik durfde het dus ook niet. Tot afgelopen vrijdag. Eindelijk wild gezoend en toen ik me min of meer wilde uitkleden, haakte hij af. Terwijl ik wel merkte dat hij opgewonden was, maar hij wil het nog even afwachten omdat hij het idee heeft dat ik nog met mijn ex zit en ik dit doe uit verdriet. Ook omdat ik hiervoor al 2 anderen heb gedate en hij het snel vindt van mij.
Hij is dus naar huis gegaan, ik nogal met een raar gevoel achtergebleven.. En ik begrijp er nog steeds niks van. Ik vind m Super, maar toen het op seks aankwam haakte hij af en nu ben ik bang dat hij mij toch niet wilt..
Ik snap hem niet, maar ik wil ook niet meer polsen want dan kan ik weer opdringerig overkomen. Sindsdien hebben we trouwens ook maar weinig contact gehad, maar Wat betekent dit? Drie weken lang superleuk contact maar 0,0 intimiteit.. Ik vind t raar of ik ben altijd te snel met dit soort dingen
Seks, om je even te corrigerenquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij wil je gewoon niet de indruk geven dat het hem alleen om de sex gaat.
dan vooral niet aan hem vragen idd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:13 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik wil hem niet laten afknappen dus ik ga dit echt niet weer oprakelen. Alleen het is raar dat hij niet weer om n afspraak heeft gevraagd dus wellicht is ie afgeknapt op iets..
Ik haat de onzekerheid
Ik wil hem om hem. Niet om te horen dat ik leuk ben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Slimme jongen weer..
[..]
Wil je hem wel voor wie hij is en niet gewoon ter bevestiging dat je heus wel leuk bent, ondanks dat je ex je best goede redenen had om je te dumpen?
[..]
Je snapt jezelf niet, denk ik..
Ik weet niet wat ik wil, ik denk niet dat hij seks wil... Hij is sowieso geen maagd meer, dus dat is het nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is wat jij wil van deze jongen.
Seks?
Relatie?
Wat ik ook niet begrijp is wat jij denkt dat hij wil van jou.
Seks?
Relatie?
Lijkt me best belangrijk om te melden.
Of het kan natuurlijk dat iets anders speelt waar je niet bekend mee bent. Voor hetzelfde geld is hij nog wel maagd en is dit een big deal voor hem, meer dan voor jou. Dan is het fijn om zoiets eerst te bespreken samen.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:16 schreef Fotolijstjes het volgende:
Instabiel, dat ben ik sinds ik ben gedumpt.
Dat lijkt me een serieuze kwestie om je op te richten, alvorens je een ander mogelijk pijn doet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik wil, ik denk niet dat hij seks wil... Hij is sowieso geen maagd meer, dus dat is het niet
Komt het niet onzeker over als ik dat zo vraag dan? Of opdringerig/ needy?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:16 schreef perro. het volgende:
[..]
dan vooral niet aan hem vragen idd.
vrouwenlogica.
Nee, je zou als enige een beetje normaal doen als vrouw zijnde.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:37 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Komt het niet onzeker over als ik dat zo vraag dan? Of opdringerig/ needy?
Ik wil dit liever niet verpesten, vandaar dat ik twijfel wat slim is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, je zou als enige een beetje normaal doen als vrouw zijnde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |