abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156667324
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

voor jou wel. Elk contact is handig. Wie weet heeft ze een leuke vriendin/zus. Zelfde geldt voor due gast die altijd op dezelfde tijd koffie haalt als jij, of yats die je vraagt mee op stap te gaan...
Dit. Bel die gast nu eens op van onlangs en ga komend weekend eens wat doen met hem, kan nooit kwaad.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_156667334
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik zelf ook tegen vreemdgaan ben :P Dus mocht ze me leuk genoeg vinden... doe ik een andere vent weer pijn haha. Maar nee jij koopt toch ook alleen pure hagelslag als jij alleen maar pure chocolade lust?
dus als je een relatie hebt, moet je eigenlijk niet meer met anderen praten, want stel dat je die leuk zou vinden? :{

die hagelslagvergelijking slaat nergens op ook, of je moet bedoelen dat je met helemaal niemand wil praten, enkel vrijgezelle vrouwen omdat je de rest van de mensheid maar eikels vind en ik mag hopen dat je nog wel contact hebt met je moeder/buurvrouw/collega's...

Misschien moet je hagelslag dan bij alle andere etenswaren zetten. Als je écht alléén maar hagelslag eet, zal iedereen je aanraden ook eens iets anders te eten, omdat t ongezond is...
compact en kleverig.
pi_156667346
Het probleem met TS is dat hij een beetje wanhopig overkomt en denk dat vrouwen ook gelijk merken en dat heel veel daarom zeggen dat ze een vriend hebben.
pi_156667398
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:48 schreef Kompart het volgende:
Het probleem met TS is dat hij een beetje wanhopig overkomt en denk dat vrouwen ook gelijk merken en dat heel veel daarom zeggen dat ze een vriend hebben.
Hoe kom je wanhopig over dan? Grote ogen minutenlang een meid aanstaren? Nee dan doe ik het wel iets subtieler :P
pi_156667412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe kom je wanhopig over dan? Grote ogen minutenlang een meid aanstaren? Nee dan doe ik het wel iets subtieler :P
Goed zo, val maar terug in je oude patroon en negeer iedereen met adviezen maar weer.
pi_156667423
quote:

[..]

Het feit dat je er hier een topic over opent spreekt toch al boekdelen volgens mij. Ik zou zeggen meer vrouwen aanspreken en niet druk maken of ze wel of niet een vriend hebben. Want ook al hebben ze geen vriend betekent het niet automatisch dat je jouw droomvrouw te pakken hebt.
pi_156667465
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:53 schreef Kompart het volgende:

[..]

Het feit dat je er hier een topic over opent spreekt toch al boekdelen volgens mij. Ik zou zeggen meer vrouwen aanspreken en niet druk maken of ze wel of niet een vriend hebben. Want ook al hebben ze geen vriend betekent het niet automatisch dat je jouw droomvrouw te pakken hebt.
Nee klopt een relatie moet je sowieso opbouwen... Maar weinig mensen die vanaf de eerste ontmoeting denken: ja, met haar wil ik verder..
pi_156667523
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee klopt een relatie moet je sowieso opbouwen... Maar weinig mensen die vanaf de eerste ontmoeting denken: ja, met haar wil ik verder..
Ja maar je opent wel een topic omdat je een vriendin wilt dus volgens mij speelt het wel mee bij jou als je een vrouw aanspreekt, aangezien je zegt dat je flink baalt als ze al een vriend hebben. Maar zoals iemand hiervoor al zei als je de adviezen hier niet wil horen dan moet je vooral zo door blijven gaan :X
pi_156667705
Daarom gewoon iemand's vriendin inpikken. ^O^
pi_156667733
Weer hetzelfde riedeltje.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:17:02 #36
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156667883
quote:
9s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:09 schreef Fascination het volgende:
Weer hetzelfde riedeltje.
Gelukkig heeft hij nu zijn eigen speelhoek.

Deezertje heeft een onderliggend probleem wat hij eerst moet aanpakken. Dit weet hij ook wel, maar meneer is eigenwijs.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156667914
Als ik je OP lees krijg ik sterk de indruk dat jij zo'n onrealistisch type bent die zelf een pakweg: 6.5 is, maar hardnekkig die 8 of 9 wil, omdat je nou eenmaal daarop valt? Dit gaat hoogst waarschijnlijk niet gebeuren, óf je moet enorm kunnen compenseren: dus je bent rijk, hebt een heel invloedrijke baan (betekent vaak ook redelijk wat centjes), mooi huis, mooie auto, mooie kleding etc etc). Maar als je dan een bloedmooie, maar oppervlakkige en/of luie meid aan de haak slaat, ben je beter af met een normaal meisje die goed bij je past en ook een 6.5 - 7,5 is.
pi_156667919
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:17 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Gelukkig heeft hij nu zijn eigen speelhoek.

Deezertje heeft een onderliggend probleem wat hij eerst moet aanpakken. Dit weet hij ook wel, maar meneer is eigenwijs.
Hij is perfect voor deze chick: R&P / Geen seks
pi_156668039
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Op dit moment ben ik ook gewoon best tevreden met mezelf. Doe waar ik zin in heb en ook qua zelfvertrouwen gaat het al beter. Des te jammerder dat er geen vriendschappen/relatie ontstaat. Maar misschien straal ik het toch onbewust een beetje uit ofzo. Als er plekken vrij zijn kiezen mensen altijd langs iemand anders te zitten waar het drukker is ipv mij waar het rustiger is. En toch terwijl ik genoeg oogcontact maak als in 'je mag erbij komen hoor'... ;(
Mensen zitten graag op een anonieme plek (neem voor het gemak even aan dat je het hier over het OV had), dus niet iemand die eruit ziet alsof hij misschien een praatje met ze gaat aanknopen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is niet dat ik andere autisten haat of uitsluit, maar ik ben zelf niet blij met mijn diagnose, maar daar doe je niks meer aan. Het sociale klopt wel, want daar ben ik niet sterk in, althans contact maken. Wanneer dat er eenmaal is functioneer ik zoals ieder ander wanneer je een bekende tegenkomt.Het is meer dat ik me in de weekenden steeds eenzamer voel, terwijl anderen juist uitkijken naar het weekend en gezellig samen dingen ondernemen... Veel dingen doe ik alsnog, maar wel alleen. En wat iedereen ook kan roepen mbt vrienden maken: het is en blijft lastig om ergens tussen te komen. De meeste mensen maken toch vrienden tijdens hun schooltijd en misschien wat hobby's, maar als ze die eenmaal hebben maken ze niet zo snel nieuwe vriendschappen.
Niet iedereen haalt evenveel energie uit activiteiten samen met anderen. Ben je eenzaam omdat je echt behoefte hebt aan veel meer contact of omdat je bepaalde verwachtingen hebt waar je niet aan kan voldoen?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:34:49 #40
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156668201
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:47 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dit. Bel die gast nu eens op van onlangs en ga komend weekend eens wat doen met hem, kan nooit kwaad.
Dat kunnen we blijven zeggen HJ, maar deezer is alleen geïnteresseerd in single vrouwen. Dat bezette vrouwen en zelfs mannen wellicht ook leuke vrouwen kennen die niet vrijgezel zijn is blijkbaar ondenkbaar.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156668344
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:34 schreef yats het volgende:

[..]

Dat kunnen we blijven zeggen HJ, maar deezer is alleen geïnteresseerd in single vrouwen. Dat bezette vrouwen en zelfs mannen wellicht ook leuke vrouwen kennen die niet vrijgezel zijn is blijkbaar ondenkbaar.
Volgens mij heb jij juist veel vriendinnen toch? Nu snap ik wel dat je dat tav hem niet expliciet vermeld, dan is jullie uitje gelijk verpest als je ze niet gelijk allemaal voorstelt aan hem die avond.
pi_156668509
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zie mijn OP. Ik wil graag een relatie.. dan is tijd en moeite steken in iemand met zelf een relatie niet echt handig ;)
begin maar gewoon eerst met het aangaan van contacten... zonder je nu al druk te maken over hoe 'effectief' je bent met je energie..

Hoe waren de laatste gesprekken die je met mogelijk interssante dames aangegaan bent?
Bv onderdeel van flirten is ook gewoon de lol die je er zelf aan kunt beleven; Aan bv de bevestiging dat andere dames je best interessant vinden (die ze ook best kunnen geven als ze verder een vaste relatie hebben en trouw zijn)...
zonder dat je altijd maar ook daadwerkelijk met die dames in bed moet belanden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156669089
quote:

[..]

Jouw OP kwam behoorlijk wanhopig over, en ik ken je niet eens persoonlijk.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 16:51:00 #44
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156669749
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ok, schrap die eis dan maar uit praktische overwegingen. Tweede is niet over te onderhandelen.
Je weet dat ik als werk onderhandel he? ;)

Maar het zou mooi zijn. Dat mag na een jaar wel weer eens :@
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156669872
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:34 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ken best wat leuke onbezette vrouwen hoor. Maar ik denk niet dat Deezertje succes zal hebben bij ze. :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 17:01:00 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156669963
Klachten over modbeslissingen mogen in FB. Hier gaat een fikse bezem doorheen.

En weer open.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156670148
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jouw OP kwam behoorlijk wanhopig over, en ik ken je niet eens persoonlijk.
En het is zo'n beetje zijn 8000ste topic over dit onderwerp.
pi_156670429
quote:
6s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ken best wat leuke onbezette vrouwen hoor. Maar ik denk niet dat Deezertje succes zal hebben bij ze. :P
Waarom dat?
pi_156670486
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je zou kunnen oefenen met het opbouwen van contacten in het algemeen, dan vergroot je ook je netwerk. Maar dan moet je die focus op een relatie zien los te laten en in gesprek gaan met een persoon. Dat komt wat gezelliger, minder wanhopig en opportunistisch over.
En zorg dat je meer in je leven hebt, want als je zelf je leven niet leuk vindt, dan kun je dat moeilijk ook van een ander verwachten. Roept ook vragen en een bepaald beeld op als je daar geen kut aan doet, behalve (nog) niet zo succesvol daten zeg maar..

Overigens ben ik wel benieuwd waarom je niet op de aanbiedingen in gaat om mee te gaan stappen met Yats en anderen?
pi_156670726
Is het niet gewoon andersom? Dus dat jij eerst constateert dat een meisje bezet is (of lijkt) en je haar dan ineens interessant gaat vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')