Dit. Bel die gast nu eens op van onlangs en ga komend weekend eens wat doen met hem, kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor jou wel. Elk contact is handig. Wie weet heeft ze een leuke vriendin/zus. Zelfde geldt voor due gast die altijd op dezelfde tijd koffie haalt als jij, of yats die je vraagt mee op stap te gaan...
dus als je een relatie hebt, moet je eigenlijk niet meer met anderen praten, want stel dat je die leuk zou vinden?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik zelf ook tegen vreemdgaan benDus mocht ze me leuk genoeg vinden... doe ik een andere vent weer pijn haha. Maar nee jij koopt toch ook alleen pure hagelslag als jij alleen maar pure chocolade lust?
Hoe kom je wanhopig over dan? Grote ogen minutenlang een meid aanstaren? Nee dan doe ik het wel iets subtielerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:48 schreef Kompart het volgende:
Het probleem met TS is dat hij een beetje wanhopig overkomt en denk dat vrouwen ook gelijk merken en dat heel veel daarom zeggen dat ze een vriend hebben.
Goed zo, val maar terug in je oude patroon en negeer iedereen met adviezen maar weer.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe kom je wanhopig over dan? Grote ogen minutenlang een meid aanstaren? Nee dan doe ik het wel iets subtieler
Het feit dat je er hier een topic over opent spreekt toch al boekdelen volgens mij. Ik zou zeggen meer vrouwen aanspreken en niet druk maken of ze wel of niet een vriend hebben. Want ook al hebben ze geen vriend betekent het niet automatisch dat je jouw droomvrouw te pakken hebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe kom je wanhopig over dan? Grote ogen minutenlang een meid aanstaren? Nee dan doe ik het wel iets subtieler
Nee klopt een relatie moet je sowieso opbouwen... Maar weinig mensen die vanaf de eerste ontmoeting denken: ja, met haar wil ik verder..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:53 schreef Kompart het volgende:
[..]
Het feit dat je er hier een topic over opent spreekt toch al boekdelen volgens mij. Ik zou zeggen meer vrouwen aanspreken en niet druk maken of ze wel of niet een vriend hebben. Want ook al hebben ze geen vriend betekent het niet automatisch dat je jouw droomvrouw te pakken hebt.
Ja maar je opent wel een topic omdat je een vriendin wilt dus volgens mij speelt het wel mee bij jou als je een vrouw aanspreekt, aangezien je zegt dat je flink baalt als ze al een vriend hebben. Maar zoals iemand hiervoor al zei als je de adviezen hier niet wil horen dan moet je vooral zo door blijven gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee klopt een relatie moet je sowieso opbouwen... Maar weinig mensen die vanaf de eerste ontmoeting denken: ja, met haar wil ik verder..
Gelukkig heeft hij nu zijn eigen speelhoek.quote:
Hij is perfect voor deze chick: R&P / Geen seksquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij nu zijn eigen speelhoek.
Deezertje heeft een onderliggend probleem wat hij eerst moet aanpakken. Dit weet hij ook wel, maar meneer is eigenwijs.
Mensen zitten graag op een anonieme plek (neem voor het gemak even aan dat je het hier over het OV had), dus niet iemand die eruit ziet alsof hij misschien een praatje met ze gaat aanknopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik ook gewoon best tevreden met mezelf. Doe waar ik zin in heb en ook qua zelfvertrouwen gaat het al beter. Des te jammerder dat er geen vriendschappen/relatie ontstaat. Maar misschien straal ik het toch onbewust een beetje uit ofzo. Als er plekken vrij zijn kiezen mensen altijd langs iemand anders te zitten waar het drukker is ipv mij waar het rustiger is. En toch terwijl ik genoeg oogcontact maak als in 'je mag erbij komen hoor'...
Niet iedereen haalt evenveel energie uit activiteiten samen met anderen. Ben je eenzaam omdat je echt behoefte hebt aan veel meer contact of omdat je bepaalde verwachtingen hebt waar je niet aan kan voldoen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is niet dat ik andere autisten haat of uitsluit, maar ik ben zelf niet blij met mijn diagnose, maar daar doe je niks meer aan. Het sociale klopt wel, want daar ben ik niet sterk in, althans contact maken. Wanneer dat er eenmaal is functioneer ik zoals ieder ander wanneer je een bekende tegenkomt.Het is meer dat ik me in de weekenden steeds eenzamer voel, terwijl anderen juist uitkijken naar het weekend en gezellig samen dingen ondernemen... Veel dingen doe ik alsnog, maar wel alleen. En wat iedereen ook kan roepen mbt vrienden maken: het is en blijft lastig om ergens tussen te komen. De meeste mensen maken toch vrienden tijdens hun schooltijd en misschien wat hobby's, maar als ze die eenmaal hebben maken ze niet zo snel nieuwe vriendschappen.
Dat kunnen we blijven zeggen HJ, maar deezer is alleen geïnteresseerd in single vrouwen. Dat bezette vrouwen en zelfs mannen wellicht ook leuke vrouwen kennen die niet vrijgezel zijn is blijkbaar ondenkbaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit. Bel die gast nu eens op van onlangs en ga komend weekend eens wat doen met hem, kan nooit kwaad.
Volgens mij heb jij juist veel vriendinnen toch? Nu snap ik wel dat je dat tav hem niet expliciet vermeld, dan is jullie uitje gelijk verpest als je ze niet gelijk allemaal voorstelt aan hem die avond.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kunnen we blijven zeggen HJ, maar deezer is alleen geïnteresseerd in single vrouwen. Dat bezette vrouwen en zelfs mannen wellicht ook leuke vrouwen kennen die niet vrijgezel zijn is blijkbaar ondenkbaar.
begin maar gewoon eerst met het aangaan van contacten... zonder je nu al druk te maken over hoe 'effectief' je bent met je energie..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zie mijn OP. Ik wil graag een relatie.. dan is tijd en moeite steken in iemand met zelf een relatie niet echt handig
Jouw OP kwam behoorlijk wanhopig over, en ik ken je niet eens persoonlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je weet dat ik als werk onderhandel he?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ok, schrap die eis dan maar uit praktische overwegingen. Tweede is niet over te onderhandelen.
Ik ken best wat leuke onbezette vrouwen hoor. Maar ik denk niet dat Deezertje succes zal hebben bij ze.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kunnen we blijven zeggen HJ, maar deezer is alleen geïnteresseerd in single vrouwen. Dat bezette vrouwen en zelfs mannen wellicht ook leuke vrouwen kennen die niet vrijgezel zijn is blijkbaar ondenkbaar.
En het is zo'n beetje zijn 8000ste topic over dit onderwerp.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw OP kwam behoorlijk wanhopig over, en ik ken je niet eens persoonlijk.
Waarom dat?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken best wat leuke onbezette vrouwen hoor. Maar ik denk niet dat Deezertje succes zal hebben bij ze.
Je zou kunnen oefenen met het opbouwen van contacten in het algemeen, dan vergroot je ook je netwerk. Maar dan moet je die focus op een relatie zien los te laten en in gesprek gaan met een persoon. Dat komt wat gezelliger, minder wanhopig en opportunistisch over.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee klopt een relatie moet je sowieso opbouwen... Maar weinig mensen die vanaf de eerste ontmoeting denken: ja, met haar wil ik verder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |