abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156666023
Ha mensen,

Maar even een eigen topic aangemaakt...
Zoals velen van jullie wel weten zou ik graag weer eens een relatie willen. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat dat niet zo lang zou duren als nu het geval is (zowat mijn hele leven op een paar dates / proefrelaties na). Een van de punten waar ik steeds meer tegenaan loop: alle leuke meiden lijken wel bezet. En ja, inderdaad lijkt dat zo: echt niet ieder meisje is bezet.

Misschien bezoek ik de verkeerde locaties en tijdstippen maar veel dames waar mijn oog op valt hebben een relatie. Dat zie ik direct (vriend aanwezig of staan elkaar op te wachten) maar ook indirect als in achtergrondfoto op d'r mobiel, Facebookprofiel en de gesprekken die ik soms hoor als ze met hun vriend telefoneren in het openbaar of het OV. Ook kan het liggen aan dat ik misschien op de verkeerde dames val en zei niet op mij?

Daarnaast zit half Nederland tegenwoordig op hun mobiel te chatten. Ik begeef mij in genoeg ruimtes met dames, ongeveer 35% mannen en 65% dames. Er komen genoeg leuke dames tegenover mij zitten maar soms zitten ze urenlang op hun mobiel te chatten waarbij ook die welbekende geheimzinnige glimlach tegen het schermpje om de hoek komt kijken. Nu kan dat zo zijn omdat ze altijd vrolijk is, met een vriendin aan het chatten is, leuke foto's stuurt via de groepschat maar bijna altijd zijn ze aan het chatten met hun vriend.

Anyway, een gesprek aanknopen doe ik vaak alleen als de ander daar voor openstaat en dat is dus niet als ik zie dat ze een vriend hebben of minutenlang chatten op hun mobieltje met die glimlach naar het scherm.

Datingsites- en apps heb ik geprobeerd maar kost erg veel tijd en moeite voordat je uberhaupt een date hebt en elke keer die gesprekjes weer opstarten heb ik steeds minder zin in.

Dus: waarom lijkt iedereen ineens bezet? Ik weet dat je niet moet zoeken naar een relatie of leuk meisje, maar simpelweg mijn oren en ogen openhouden zoals ik nu doe observeer (en weet ik vrij zeker) dat veel meiden van mijn leeftijd bezet zijn, althans de meisjes waar ik op val.
pi_156666106
Iemand met n vriend(in) kan natuurlijk prima openstaan voor n leuk gesprek ^O^
compact en kleverig.
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 13:47:44 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_156666109
Dat is confirmation bias. Want er zijn genoeg vrouwen die niet bezet zijn, zoals jezelf wel constateert maar dan vervolgens negeert.

De vraag die je stelt is onzinnig. Iets wat zo lijkt is nog niet per se zo, iets wat jezelf ook constateert, en volgens mij gaat het je daar ook niet om, maar is dit verkapte frustratie dat de meiden waar jij achteraan zou willen bezet zijn.

Ja, weet je, shit happens, ik bedoel, er is niet heel veel meer van te zeggen toch?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_156666197
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is confirmation bias. Want er zijn genoeg vrouwen die niet bezet zijn, zoals jezelf wel constateert maar dan vervolgens negeert.

De vraag die je stelt is onzinnig. Iets wat zo lijkt is nog niet per se zo, iets wat jezelf ook constateert, en volgens mij gaat het je daar ook niet om, maar is dit verkapte frustratie dat de meiden waar jij achteraan zou willen bezet zijn.

Ja, weet je, shit happens, ik bedoel, er is niet heel veel meer van te zeggen toch?
Kijk de meiden die bezet zijn verander ik weinig aan... kan ik hooguit wat frustratie uit halen, maar is gewoon kansloze zaak.

Ik bedoel vooral meiden die ik WIL aanspreken, maar waar je binnen een half uur weet dat ze een vriend hebben (zie redenen hierboven). Ik kan natuurlijk direct elke meid aanspreken die mij aardig lijkt en een simpel gesprekje starten, maar dan zou ik mezelf valse hoop geven als ze echt leuk blijkt te zijn maar al een vriend heeft..
pi_156666249
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand met n vriend(in) kan natuurlijk prima openstaan voor n leuk gesprek ^O^
Zie mijn OP. Ik wil graag een relatie.. dan is tijd en moeite steken in iemand met zelf een relatie niet echt handig ;)
pi_156666292
Lastig, maar er is wel een reden waarom steeds meer mensen online daten. Dat is niet leuk, want het duurt inderdaad lang voordat je resultaat ziet, maar op de lange termijn..:) Verder moet je oppassen dat je ook niet ''wanhopig'' over gaat komen. Het klinkt cliche, maar vaak vind liefde je vanzelf, zonder erna te hoeven zoeken. Ik geloofde daar nooit in, maar ondertussen wel :P
  woensdag 7 oktober 2015 @ 13:56:47 #7
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156666296
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zie mijn OP. Ik wil graag een relatie.. dan is tijd en moeite steken in iemand met zelf een relatie niet echt handig ;)
Waarom ga je niet op een dating site en ben je vanaf het begin al duidelijk in je profiel dat je een relatie zoekt? Bij mij werkte dat prima. Barst van de vrijgezelle vrouwen daar die ook op zoek zijn.
Ik weet je leeftijd niet maar als je te jong bent (jonger dan 25) is het misschien te vroeg daarvoor?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156666357
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lastig, maar er is wel een reden waarom steeds meer mensen online daten. Dat is niet leuk, want het duurt inderdaad lang voordat je resultaat ziet, maar op de lange termijn..:) Verder moet je oppassen dat je ook niet ''wanhopig'' over gaat komen. Het klinkt cliche, maar vaak vind liefde je vanzelf, zonder erna te hoeven zoeken. Ik geloofde daar nooit in, maar ondertussen wel :P
Ja dat hoor ik ook vaak.... 't komt wanneer je niet 't niet verwacht... Wat is jouw verhaal? :)
pi_156666398
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Waarom ga je niet op een dating site en ben je vanaf het begin al duidelijk in je profiel dat je een relatie zoekt? Bij mij werkte dat prima. Barst van de vrijgezelle vrouwen daar die ook op zoek zijn.
Ik weet je leeftijd niet maar als je te jong bent (jonger dan 25) is het misschien te vroeg daarvoor?
Volgende maand is het dus niet meer te vroeg daarvoor? ;) Maar dat heb ik ook al geprobeerd. Daten vind ik zelf alleen maar leuk, maar de laatste tijd wordt ik een beetje moedeloos van die sites. Ze bekijken wel je profiel maar sturen niks terug. Of je bent lekker aan het praten maar houden de boot af als je een date wilt plannen. Sommige willen eerst lange tijd chatten voor ze wat plannen, maar dat gebeurd dan alsnog niet en beschouw ik het als verloren tijd. Te direct zijn is soms ook weer niet goed... :P Tja, het is me wat! ;)
pi_156666483
Een hele lading minder needy zijn en iets perse willen, dan gaat het een stuk makkelijker.
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 14:06:28 #11
16180 crew  CoolGuy
pi_156666491
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Volgende maand is het dus niet meer te vroeg daarvoor? ;) Maar dat heb ik ook al geprobeerd. Daten vind ik zelf alleen maar leuk, maar de laatste tijd wordt ik een beetje moedeloos van die sites. Ze bekijken wel je profiel maar sturen niks terug. Of je bent lekker aan het praten maar houden de boot af als je een date wilt plannen. Sommige willen eerst lange tijd chatten voor ze wat plannen, maar dat gebeurd dan alsnog niet en beschouw ik het als verloren tijd. Te direct zijn is soms ook weer niet goed... :P Tja, het is me wat! ;)
Jij wil veel en veel te erg per se een relatie. Dat gaat niet werken.
pi_156666513
En wellicht zegt 2/3e van de chicks die je spreekt gewoon dat ze een vriend hebben (of hinten hier meer/minder subtiel op) omdat ze van je af willen. Daar al eens aan gedacht?
pi_156666529
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
Een hele lading minder needy zijn en iets perse willen, dan gaat het een stuk makkelijker.
Ook op tijden dat ik er jaren helemaal niet mee bezig was is het nooit vanzelf gegaan.. toen misschien die behoefte niet, maar nu wel :P
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 14:11:26 #14
16180 crew  CoolGuy
pi_156666606
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ook op tijden dat ik er jaren helemaal niet mee bezig was is het nooit vanzelf gegaan.. toen misschien die behoefte niet, maar nu wel :P
Dus je probeert recht te lullen dat je veel te hard probeert? Dan ben je niet te helpen, maar volgens mij heb ik meer van dit soort topics van jouw hand gezien, en dan is t hoe dan ook een lost cause.
pi_156666828
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Deezer, ik heb dit al vaker tegen je gezegd.

Er niet actief mee bezig zijn houdt niet in dat ze op een dag bij je op de stoep staat. Je kan stoppen met datingsites, wanhopig iedere vrouw aanstaren / aanspreken en beginnen met jezelf te verbeteren. Ga leuke hobbies zoeken, ga op reis, ontwikkel jezelf. Terwijl je daar mee bezig bent kom je mensen tegen, maak je vrienden en ontmoet je vrouwen.

Dat bedoelen mensen wanneer ze zeggen "Wees er niet te veel mee bezig, het komt vanzelf".
pi_156666860
Ik hoef dit niet eens te lezen om te weten wat er staat 8)7

Ipv dat je je focust op hetgeen wat er toe doet, de groep vrouwen die vrijgezel is, focus jij je alleen maar op stelletjes. Om daar dan vervolgens vol zelfmedelijden om te gaan zeuren. Walgelijk |:(
pi_156666915
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:26 schreef Fripsel het volgende:
Ik hoef dit niet eens te lezen om te weten wat er staat 8)7

Ipv dat je je focust op hetgeen wat er toe doet, de groep vrouwen die vrijgezel is, focus jij je alleen maar op stelletjes. Om daar dan vervolgens vol zelfmedelijden om te gaan zeuren. Walgelijk |:(
Amen! En vrouwen die single zijn en er leuk uitzien denkt hij alvast dat ze bezet zijn.
pi_156667028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

voor jou wel. Elk contact is handig. Wie weet heeft ze een leuke vriendin/zus. Zelfde geldt voor due gast die altijd op dezelfde tijd koffie haalt als jij, of yats die je vraagt mee op stap te gaan...
compact en kleverig.
pi_156667073
Sowieso, waarom alleen maar vrouwen met relatiepotentie aanspreken. Wat kansloos.. :{
compact en kleverig.
pi_156667127
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sowieso, waarom alleen maar vrouwen met relatiepotentie aanspreken. Wat kansloos.. :{
Omdat ik zelf ook tegen vreemdgaan ben :P Dus mocht ze me leuk genoeg vinden... doe ik een andere vent weer pijn haha. Maar nee jij koopt toch ook alleen pure hagelslag als jij alleen maar pure chocolade lust?
pi_156667138
Trek je ook niet te snel de conclusie dat het haar vriend is waartegen ze praat op de mobiel? Tenzij je het gesprek leest weet je toch helemaal niet tegen wie ze het heeft en zelfs al is het een man, dan kan het ook nog een gewone vriend zijn, of d'r broertje o.i.d.
pi_156667184
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik zelf ook tegen vreemdgaan ben :P Dus mocht ze me leuk genoeg vinden... doe ik een andere vent weer pijn haha. Maar nee jij koopt toch ook alleen pure hagelslag als jij alleen maar pure chocolade lust?
Waarom kan je niet gewoon platonisch met een vrouw omgaan? Zoals al werd gezegd heeft ze misschien leuke vriendinnen, zussen etcetc.
pi_156667188
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja dat hoor ik ook vaak.... 't komt wanneer je niet 't niet verwacht... Wat is jouw verhaal? :)
Tot m'n 18e geen enkele relatie gehad. Ik ben homo en ben ook vrij verlegen, dus ik was toen wel een beetje afhankelijk van internetdaten (andere homo's zijn op straat nog moeilijker te vinden dan single vrouwen :P ). Ik vond dat aanspreken telkens ook maar niks, maar ik werd na een paar weken zelf aangesproken door iemand. Daar kwam meteen een relatie uit en nu gaan we in December trouwen. Blij dat ik nooit meer hoef te daten :P Dat berichtje kwam net in een fase dat ik ook dacht dat het nooit zou komen, etc. Gewoon niet opgeven dus en de gesprekjes aan blijven gaan :) Daarnaast zullen er inderdaad vrij veel single vrouwen zijn, maar ik ben het wel met TS eens dat het soms kan overkomen alsof bijna iedereen wel bezet is. In mijn omgeving iig, al heb ik daar minder last van :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2015 14:43:29 ]
pi_156667296
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Tot m'n 18e geen enkele relatie gehad. Ik ben homo en ben ook vrij verlegen, dus ik was toen wel een beetje afhankelijk van internetdaten (andere homo's zijn op straat nog moeilijker te vinden dan single vrouwen :P ). Ik vond dat aanspreken telkens ook maar niks, maar ik werd na een paar weken zelf aangesproken door iemand. Daar kwam meteen een relatie uit en nu gaan we in December trouwen. Blij dat ik nooit meer hoef te daten :P Dat berichtje kwam net in een fase dat ik ook dacht dat het nooit zou komen, etc. Gewoon niet opgeven dus en de gesprekjes aan blijven gaan :) Daarnaast zullen er inderdaad vrij veel single vrouwen zijn, maar ik ben het wel met TS eens dat het soms kan overkomen alsof bijna iedereen wel bezet is. In mijn omgeving iig, al heb ik daar minder last van :)
Dat lijkt me iid nog lastiger.. wist hij dat je homo was of niet? Maar ik wordt zelf ook nooit aangesproken door mannen of vrouwen (behalve als iemand de weg kwijt is, heb blijkbaar een behulpzame kop :')).
pi_156667316
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat lijkt me iid nog lastiger.. wist hij dat je homo was of niet? Maar ik wordt zelf ook nooit aangesproken door mannen of vrouwen (behalve als iemand de weg kwijt is, heb blijkbaar een behulpzame kop :')).
Het was een gay-datingsite, dus ja, ik acht de kans vrij groot dat hij een vermoeden had :P We hadden allebei in ons profiel staan dat we een relatie zochten, dus dan loop je ook niet met onzekerheid rond of je beiden wel hetzelfde wil.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2015 14:48:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')