Nee, ik ken die gast niet eens. Hij hangt ook regelmatig rond in het dating topic, vandaar. Ik krijg gewoon het idee dat hij er erg veel tijd en moeite insteekt maar dat het resultaat minimaal is.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 02:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoe dan? Mag je mee kijken via de webcam of irl?
Dus je doet een aanname aan de hand van zijn perceptie, die niet altijd even realistisch over komt en negeert de nuance over moeite en investeren. Ok..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 02:43 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, ik ken die gast niet eens. Hij hangt ook regelmatig rond in het dating topic, vandaar. Ik krijg gewoon het idee dat hij er erg veel tijd en moeite insteekt maar dat het resultaat minimaal is.
R&P / Dating(site)-ervaringen #534 Next plane out
Ja maar als je zo onder druk staat, en je wilt snel scoren, dan is internet niet echt het meest ideale medium. Op internet is het mannenoverschot nog groter, dus je moet ook beter je best doen om op te vallen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 02:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dus je doet een aanname aan de hand van zijn perceptie, die niet altijd even realistisch over komt en negeert de nuance over moeite en investeren. Ok..
Prima, ga je lekker door op deze weg..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 02:48 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja maar als je zo onder druk staat, en je wilt snel scoren, dan is internet niet echt het meest ideale medium. Op internet is het mannenoverschot nog groter, dus je moet ook beter je best doen om op te vallen.
Gaat het nog een beetje? Wat zou helpen om een beetje die druk van de ketel af te halen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar forever alone trek ik niet hoor. Merk dat ik nu al tegen mijn max. zit ook al gaat het met vlagen. Al heb je geen recht op een relatie in 't leven. De ander beslist daar namelijk ook in mee
De types die hij aantrekkelijk vindt zitten ook niet te wachten op een autist en zo is de cirkel rond.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:04 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kan Deezer wel snappen. Alsof hij dan maar een mollig meisje moet nemen omdat hij niet beter kan krijgen?
het probleem hiermee is dat je, als je contact legt, niet gelijk 'voor iemand gaat'quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:04 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zou jij gaan voor een jongen die je helemaal niet aantrekkelijk vind?
[..]
Ik kan Deezer wel snappen. Alsof hij dan maar een mollig meisje moet nemen omdat hij niet beter kan krijgen? Dan zou je wel heel gemakkelijk de handdoek in de ring gooien, want waarom zou je immers voor iemand gaan waar je je eigenlijk helemaal niet toe aangetrokken voelt.
Ik denk dat Deezer best wel perfectionistisch ingesteld is, voor de mooiste, de knapste vrouwen wil gaan terwijl hij zelf zoveel moeite investeert om indruk te maken en in contact te komen.
Wat een rare post, wat wil je hier nou mee zeggen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:23 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat hij wat kleiner is als waar je normaal naar zocht is toch niet zo erg toch? Of is hij een dwerg ofzo?
Komt bij mij over alsof ik een vrouw in eerste instantie niet zie staan omdat ze cup B heeft in plaats van cup C
Als je als man lelijk bent is het echt verrek lastig iemand te vinden hoor. Dus niet als je (alleen) paar cm's korter bent als het ideaal wat vrouwen willen, maar ook een lelijke kop (bijvoorbeeld).
Dat is zonde van zijn kostbare tijd en hij begint al ouder te worden dus hij heeft niet veel tijd meer. Ieder meisje wat hij nu tegenkomt heeft al een serieuze relatie achter de rug en dat vindt hij niet fijn, vergelijkingsmateriaal, rugzakje, ervaring etc.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het probleem hiermee is dat je, als je contact legt, niet gelijk 'voor iemand gaat'
Je maakt een praatje met iemand die niet direct in je plaatje past en leert hem/haar kennen, waarna hij/zij vanzelf aantrekkelijker wordt als het innerlijk mooi is.
Je geeft alleen niemand de kans als je ze gelijk afschrijft omdat je ze 'helemaal niet aantrekkelijk vindt'
Leer mensen kennen, gewone mensen, waar je niet gelijk t bed mee in hoeft te duiken.
Dat was het punt dat ik wilde maken met mijn post.
Jij doet praktisch hetzelfde. Verklaringen zoeken voor je eenzaamheid. Liefde heeft niets met statistieken te maken. Zelfs als je in een kamer staat met 1 vrouw en 100 mannen, is er nog steeds 1 man die kans maakt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 02:48 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja maar als je zo onder druk staat, en je wilt snel scoren, dan is internet niet echt het meest ideale medium. Op internet is het mannenoverschot nog groter, dus je moet ook beter je best doen om op te vallen.
Goede conclusies. Echt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:51 schreef Deezertje het volgende:
Even rationeel gezien: het internet stroomt dagelijks vol met veelal dezelfde klachten van mannen/vrouwen dat hun relatie niet lekker loopt, iemand is vreemdgegaan, ze twijfelen aan de ander of juist geen relatie kunnen krijgen... Dan zou je toch denken dat een relatie starten niet zo lastig is?Veel mensen starten dus op verkeerde voet een relatie? Anders waren er niet zoveel problemen
Mensen hebben allemaal verschillende redenen om een relatie te beginnen, plus dat iedereen een andere achtergrond heeft en daarmee een ander beeld van een relatie.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:51 schreef Deezertje het volgende:
Even rationeel gezien: het internet stroomt dagelijks vol met veelal dezelfde klachten van mannen/vrouwen dat hun relatie niet lekker loopt, iemand is vreemdgegaan, ze twijfelen aan de ander of juist geen relatie kunnen krijgen... Dan zou je toch denken dat een relatie starten niet zo lastig is?Veel mensen starten dus op verkeerde voet een relatie? Anders waren er niet zoveel problemen
Ja wees dus blij dat je geen relatie hebtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:51 schreef Deezertje het volgende:
Als het WTC van zulk dik beton was gemaakt, dan zouden ze nog overeind staan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Hadden forten uit de middeleeuwen maar zulke grote eikenhouten deuren... Dat had de boel zoveel veiliger gemaakt
Dit soort dooddoeners ontkennen de realiteit dat een groep mensen hun hele leven alleen zullen blijven.quote:
Nou niet op deze manier. Geen enkele leuke jonge meid heeft (terecht!) zin om iemands therapeut te spelen in plaats van een partner te zijn. En de 'volslanke lelijkerds' trouwens ook niet.quote:
Dat moet je lekker zelf weten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat een rare post, wat wil je hier nou mee zeggen?
Dat ikniet iemand mag afschrijven op uiterlijk, omdat het niet onoverkomelijk is?
Goh.
nee, dat is níet het punt dat ik probeerde te maken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:46 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat moet je lekker zelf weten.
Het gaat erom dat je probeert een punt te maken met 'kijk mij niet alleen naar het uiterlijk kijken blabla'. Als je echt op een lelijkerd viel of op iemand die gehandicapt is had je een punt gemaakt (vind ik dan).
Notendop.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:12 schreef wiskundenoob het volgende:
Iets eisen maar zelf niets te bieden hebben dat is het probleem.
Wijze woorden van een intelligente jongeman.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:51 schreef Deezertje het volgende:
Ik denk dat dit vooral meer voor vrouwen geldt. Mannen zijn toch meer op uiterlijk gericht en willen gewoon een mooie vrouw die er goed uitziet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het probleem hiermee is dat je, als je contact legt, niet gelijk 'voor iemand gaat'
Je maakt een praatje met iemand die niet direct in je plaatje past en leert hem/haar kennen, waarna hij/zij vanzelf aantrekkelijker wordt als het innerlijk mooi is.
Je geeft alleen niemand de kans als je ze gelijk afschrijft omdat je ze 'helemaal niet aantrekkelijk vindt'
Leer mensen kennen, gewone mensen, waar je niet gelijk t bed mee in hoeft te duiken.
Dat was het punt dat ik wilde maken met mijn post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |