abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156617834
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 05-10-2015 14:13:57 ]
pi_156618195
-offtopic- Doe dat nou eens niet

[ Bericht 95% gewijzigd door motorbloempje op 05-10-2015 14:12:59 ]
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:23:29 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156618401
nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 05-10-2015 14:30:29 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156618513
nee, genoeg nu anders gaan we noten ... dit gaat over ervaringen niet over de gehele aanloop er naartoe

[ Bericht 85% gewijzigd door Re op 05-10-2015 14:32:38 ]
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:30:12 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156618515
ja leuk, die off-topic discussie heft hier ook geen fuck mee te maken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156618519
kan het weer on-topic, ja? goed zo

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 05-10-2015 14:31:01 ]
pi_156618564
He, ik weet niet hoor, maar dit is een ervaring op een datingsite?
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:33:31 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156618581
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:32 schreef Patoshik het volgende:
He, ik weet niet hoor, maar dit is een ervaring op een datingsite?
ja en dat gaat al een post of 50 over komkommers en weet ik veel wat je in je kut wil stoppen, ... en nou weer gewoon doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156618586
Ik was gisteren uit eten met een vriendin (nee, niet op die manier), en ze zei een date geregeld te hebben voor mij. Alleen, ik weet niet met wie. En nu zegt ze dat ik ongeinteresseerd ben :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_156618594
quote:
3s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:33 schreef Re het volgende:

[..]

ja en dat gaat al een post of 50 over komkommers en weet ik veel wat je in je kut wil stoppen, ... en nou weer gewoon doen
Dit is flauw. Nu lijkt het net of ik dat wil. :')
pi_156618602
Ohja, je kan bij Happn het wel forceren door iemand te charmen. Kost 1 credit (10 credits krijg je standaard). Krijgt dan een melding en kan je gesprek starten. Maar is dus geen garantie dat ze ook terugreageren, anders hadden ze je wel geliked in de eerste plaats toch? :P Zelf nog niet gedaan overigens. Bij Tinder de Superlike wel gedaan. Is 1x per dag gratis. Maar daar niks meer van gehoord, dus zal wel afgewezen zijn ;(
pi_156618626
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:34 schreef Deezertje het volgende:
Ohja, je kan bij Happn het wel forceren door iemand te charmen. Kost 1 credit (10 credits krijg je standaard). Krijgt dan een melding en kan je gesprek starten. Maar is dus geen garantie dat ze ook terugreageren, anders hadden ze je wel geliked in de eerste plaats toch? :P Zelf nog niet gedaan overigens. Bij Tinder de Superlike wel gedaan. Is 1x per dag gratis. Maar daar niks meer van gehoord, dus zal wel afgewezen zijn ;(
Precies. Gewoon niet doen dus. Opdringerig vind ik het, ik accepteer die mensen dus standaard niet.
pi_156618631
quote:
15s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik was gisteren uit eten met een vriendin (nee, niet op die manier), en ze zei een date geregeld te hebben voor mij. Alleen, ik weet niet met wie. En nu zegt ze dat ik ongeinteresseerd ben :')
Goh, wat zei je tegen d'r? "Natuurlijk wil ik met je wereldvreemde vriendin met pittig kort haar en 5 katten op blind date."
pi_156618679
Ja. geen quote.
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:39:19 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156618687
quote:
15s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Zit je wel te wachten op zulke acties? Ik kan zo iets niet waarderen en vriendelijk doch dringent melden dat ze dat niet meer moet doen. Als je er voor open staat gewoon doen! Is best geinig :D

Heb het enkele keren gedaan. Paar keer echt drama maar ook wel eens super gezellig als ik een leuke avond verder en meer niet. Lekker ongemakkelijk in jet begin :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_156618689
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:34 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Dit is flauw. Nu lijkt het net of ik dat wil. :')
_O-
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Goh, wat zei je tegen d'r? "Natuurlijk wil ik met je wereldvreemde vriendin met pittig kort haar en 5 katten op blind date."
Nee, het zou een van de serveersters zijn in het tentje waar we wat aan het eten waren. Maar ik heb werkelijk geen idee wie het is. Ze moet nog even oefenen op de details om een goede wingwoman te zijn denk ik :') Ik kreeg net de vraag of ik haar al gebeld had. Wie dan? Ik heb geeneens een nummer _O-
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_156618704
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O-

[..]

Nee, het zou een van de serveersters zijn in het tentje waar we wat aan het eten waren. Maar ik heb werkelijk geen idee wie het is. Ze moet nog even oefenen op de details om een goede wingwoman te zijn denk ik :') Ik kreeg net de vraag of ik haar al gebeld had. Wie dan? Ik heb geeneens een nummer _O-
Oh zo. _O- Ik geef d'r een 9 voor het idee, maar een 3tje voor de uitvoering.
pi_156618720
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zit je wel te wachten op zulke acties? Ik kan zo iets niet waarderen en vriendelijk doch dringent melden dat ze dat niet meer moet doen. Als je er voor open staat gewoon doen! Is best geinig :D

Heb het enkele keren gedaan. Paar keer echt drama maar ook wel eens super gezellig als ik een leuke avond verder en meer niet. Lekker ongemakkelijk in jet begin :D
Nou ja, ik ken haar al jaren en zo is ze nu eenmaal. Ze heeft het ook uitgelegd hoor. Zij wil heel graag trouwen en een gezin hebben. Daardoor heeft ze het idee dat iedereen dat wil. Waardoor ze soms wildvreemde mensen gaat bekijken als 'die twee zouden samen een leuk stel zijn' :')
pi_156618804
Welke teksten werken op Tinder? Een experiment in 5 duizend swipes
http://www.frankwatching.(...)in-5-duizend-swipes/
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:06:18 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156619153
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou ja, ik ken haar al jaren en zo is ze nu eenmaal. Ze heeft het ook uitgelegd hoor. Zij wil heel graag trouwen en een gezin hebben. Daardoor heeft ze het idee dat iedereen dat wil. Waardoor ze soms wildvreemde mensen gaat bekijken als 'die twee zouden samen een leuk stel zijn' :')
Oh op die manier :D haar eigen wanhopigheid projecteren op iedereen in haar omgeving?
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:08:47 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156619195
Vraagje: deze staat toch ook altijd centraal?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156619201
quote:
5s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:08 schreef Copycat het volgende:
Vraagje: deze staat toch ook altijd centraal?
Ja.
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:09:27 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156619210
Dan nu ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:12:53 #24
47102 Elvi
miemkwien
pi_156619273
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:46 schreef Deezertje het volgende:
Welke teksten werken op Tinder? Een experiment in 5 duizend swipes
http://www.frankwatching.(...)in-5-duizend-swipes/
Leuk artikel. Maar wel logisch op zich... Ik heb ook liever een vent met humor die zichzelf niet al te serieus neemt :P
pi_156620105
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh op die manier :D haar eigen wanhopigheid projecteren op iedereen in haar omgeving?
Zoiets ja :P Mja, leuk dat ze een date gaat regelen voor me, maar dan moet ik wel weten met wie :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')