ja en dat gaat al een post of 50 over komkommers en weet ik veel wat je in je kut wil stoppen, ... en nou weer gewoon doenquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:32 schreef Patoshik het volgende:
He, ik weet niet hoor, maar dit is een ervaring op een datingsite?
Dit is flauw. Nu lijkt het net of ik dat wil.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:33 schreef Re het volgende:
[..]
ja en dat gaat al een post of 50 over komkommers en weet ik veel wat je in je kut wil stoppen, ... en nou weer gewoon doen
Precies. Gewoon niet doen dus. Opdringerig vind ik het, ik accepteer die mensen dus standaard niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:34 schreef Deezertje het volgende:
Ohja, je kan bij Happn het wel forceren door iemand te charmen. Kost 1 credit (10 credits krijg je standaard). Krijgt dan een melding en kan je gesprek starten. Maar is dus geen garantie dat ze ook terugreageren, anders hadden ze je wel geliked in de eerste plaats toch?Zelf nog niet gedaan overigens. Bij Tinder de Superlike wel gedaan. Is 1x per dag gratis. Maar daar niks meer van gehoord, dus zal wel afgewezen zijn
Goh, wat zei je tegen d'r? "Natuurlijk wil ik met je wereldvreemde vriendin met pittig kort haar en 5 katten op blind date."quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik was gisteren uit eten met een vriendin (nee, niet op die manier), en ze zei een date geregeld te hebben voor mij. Alleen, ik weet niet met wie. En nu zegt ze dat ik ongeinteresseerd ben
Zit je wel te wachten op zulke acties? Ik kan zo iets niet waarderen en vriendelijk doch dringent melden dat ze dat niet meer moet doen. Als je er voor open staat gewoon doen! Is best geinigquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik was gisteren uit eten met een vriendin (nee, niet op die manier), en ze zei een date geregeld te hebben voor mij. Alleen, ik weet niet met wie. En nu zegt ze dat ik ongeinteresseerd ben
quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:34 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Dit is flauw. Nu lijkt het net of ik dat wil.
Nee, het zou een van de serveersters zijn in het tentje waar we wat aan het eten waren. Maar ik heb werkelijk geen idee wie het is. Ze moet nog even oefenen op de details om een goede wingwoman te zijn denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goh, wat zei je tegen d'r? "Natuurlijk wil ik met je wereldvreemde vriendin met pittig kort haar en 5 katten op blind date."
Oh zo.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Nee, het zou een van de serveersters zijn in het tentje waar we wat aan het eten waren. Maar ik heb werkelijk geen idee wie het is. Ze moet nog even oefenen op de details om een goede wingwoman te zijn denk ikIk kreeg net de vraag of ik haar al gebeld had. Wie dan? Ik heb geeneens een nummer
Nou ja, ik ken haar al jaren en zo is ze nu eenmaal. Ze heeft het ook uitgelegd hoor. Zij wil heel graag trouwen en een gezin hebben. Daardoor heeft ze het idee dat iedereen dat wil. Waardoor ze soms wildvreemde mensen gaat bekijken als 'die twee zouden samen een leuk stel zijn'quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit je wel te wachten op zulke acties? Ik kan zo iets niet waarderen en vriendelijk doch dringent melden dat ze dat niet meer moet doen. Als je er voor open staat gewoon doen! Is best geinig
Heb het enkele keren gedaan. Paar keer echt drama maar ook wel eens super gezellig als ik een leuke avond verder en meer niet. Lekker ongemakkelijk in jet begin
Oh op die manierquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken haar al jaren en zo is ze nu eenmaal. Ze heeft het ook uitgelegd hoor. Zij wil heel graag trouwen en een gezin hebben. Daardoor heeft ze het idee dat iedereen dat wil. Waardoor ze soms wildvreemde mensen gaat bekijken als 'die twee zouden samen een leuk stel zijn'
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:08 schreef Copycat het volgende:
Vraagje: deze staat toch ook altijd centraal?
Leuk artikel. Maar wel logisch op zich... Ik heb ook liever een vent met humor die zichzelf niet al te serieus neemtquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:46 schreef Deezertje het volgende:
Welke teksten werken op Tinder? Een experiment in 5 duizend swipes
http://www.frankwatching.(...)in-5-duizend-swipes/
Zoiets jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh op die manierhaar eigen wanhopigheid projecteren op iedereen in haar omgeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |