Nou ja... ik weet niet of deze nog volkomt vandaag, maar ander geldt het voor morgen ook nogquote:
en wat zijn dat? sexy vliegen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Beyoncevlieg!
Ik had er voor vandaag nog nooit van gehoord, maar heb het vandaag een paar keer langs horen komen.
Ik heb het even opgezocht:quote:
quote:"Het woord beyoncévlieg, de naam voor een paardenvlieg. We kennen allemaal de zangeres, maar het drukt ook de essentie van taal uit: je bedenkt een prikkelend woord om aandacht te vragen voor iets onbeduidends."
Het achterlijf van de vlieg is goudkleurig, wat onderzoekers deed denken aan de Amerikaanse zangeres. "De wetenschapper die deze naam bedacht heeft, wilde daarmee waarschijnlijk aandacht voor zijn project vragen."
Heb ik niet, ik heb een kastje.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:31 schreef PP_Sound het volgende:
Ik wacht nog steeds op het plankje boven wastafel topic.
Begin jij maarquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:31 schreef PP_Sound het volgende:
Ik wacht nog steeds op het plankje boven wastafel topic.
Ik ze de link met Beyone nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zag het ik zat al te googelen![]()
[ afbeelding ]
Ben lowprofile tot ergens in 2016quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Begin jij maarik vind dat weer te persoonlijk, ga ik niet doen
ik kan die foto niet zien? jullie wel?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik heb een kastje.
[ [url=http://http://i.imgur.com/I2IbhFk.jpg]afbeelding[/url] ]
En kat heet dat Deesquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan die foto niet zien? jullie wel?
Nu welquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een mooie poes.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel, een kastje met spiegels op de deuren.quote:
ja nu kan ik hem zien en een héél klein stukje van het kastje, maar het gaat denk ik om de inhoudquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel met kastjeEn kat
![]()
Dat is heel netjes bij mijquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja nu kan ik hem zien en een héél klein stukje van het kastje, maar het gaat denk ik om de inhoud
Ah, ja daarboven bedoel je, ik heb zo'n kastje aan de andere kant hangen met voorraadquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, een kastje met spiegels op de deuren.
Je wil niet weten hoe gek ik op die beesten ben, die 2 van mij zijn ook supertof, ik heb ze de 26e van deze mnd precies een jaar, nadat ik mijn vorige helaas op 15 jarige lftd moest laten inslapen.quote:
Oh, dat geloof ik best dat het netjes is, mooi kastje ook wel, ik had die van mij ooit opgeknapt maarquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heel netjes bij mij![]()
Maar ik heb geen zin om naar boven te lopen.
Het is zo leuk om kittens te hebben, van die kleine pluizige eigenwijze bolletjes te zien opgroeien tot volwassen katten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe gek ik op die beesten ben, die 2 van mij zijn ook supertof, ik heb ze de 26e van deze mnd precies een jaar, nadat ik mijn vorige helaas op 15 jarige lftd moest laten inslapen.
Het mooiste vind ik die beesten het eerste jaar opvoeden, ze waren 11 weken toen ze bij me kwamen.
Mijn badkamer is 4 jaar geleden helemaal verbouwd, dus dat is alles weer strak en netjesquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik best dat het netjes is, mooi kastje ook wel, ik had die van mij ooit opgeknapt maar
tis weer een puinhoopniet IN het kastje maar het kastje zelf...
vocht...
eigenlijk moet ik er eentje hebben van kuntstof, die badkamer is denk ik een stuk minder luxe als die van jou...
O jah. dat weet ik nog wel, dat is wel klote als zoiets gebeurd en je weet niet wat er met dat beestje gebeurd is... beter niet te lang over nadenken ook Dees...quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo leuk om kittens te hebben, van die kleine pluizige eigenwijze bolletjes te zien opgroeien tot volwassen katten.
Triest dat je je vorige in heb moeten laten slapen, het is altijd triest een huisdier te verliezen, mijn vorige kat kwam altijd buiten en altijd weer netjes terug, maar op 31 januari 2010 is ze aan de wandel gegaan en nooit meer terug gekomen. Ik ben er weken lang kapot van geweest
Ik vond dat ook het ergste, dat ik niet wist waar ze gebleven is of wat er gebeurd is, maar ik ben er inmiddels wel overheenquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
O jah. dat weet ik nog wel, dat is wel klote als zoiets gebeurd en je weet niet wat er met dat beestje gebeurd is... beter niet te lang over nadenken ook Dees...
Tja, woningbouwbadkamer, niet zo veel bijzonders hoor, om daar nou veel geld tegen aan te gooien is ook weer zo wat, dan had ik dat meteen moeten doen toen we hier kwamen wonen,quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn badkamer is 4 jaar geleden helemaal verbouwd, dus dat is alles weer strak en netjes
Vocht is funest voor meubels, maar onoverkomelijk in een badkamer
Die van mij was te ziek, ik heb nog een kijkoperatie laten doen en toen zei de dierenarts (een vrouw) dat er niks meer aan te doen was en dat het beter was haar nu ze nog in de narcose zat te laten inslapen, man je had me moeten zien, ik zakte compleet door de grond, ben huilend met mijn zonnebril op snel naar huis gelopen daarna, de dierenarts is maar een straat verderop bij mij.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo leuk om kittens te hebben, van die kleine pluizige eigenwijze bolletjes te zien opgroeien tot volwassen katten.
Triest dat je je vorige in heb moeten laten slapen, het is altijd triest een huisdier te verliezen, mijn vorige kat kwam altijd buiten en altijd weer netjes terug, maar op 31 januari 2010 is ze aan de wandel gegaan en nooit meer terug gekomen. Ik ben er weken lang kapot van geweest
Niet weten wat haar overkomen is, is het allerergste, ik heb nog alles kunnen doen dat mogelijk was.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dat ook het ergste, dat ik niet wist waar ze gebleven is of wat er gebeurd is, maar ik ben er inmiddels wel overheen
Ja, drama is dat, ik heb ze ook alle twee moeten laten inslapen, maar ja, ze waren ruim 20 jaarquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij was te ziek, ik heb nog een kijkoperatie laten doen en toen zei de dierenarts (een vrouw) dat er niks meer aan te doen was en dat het beter was haar nu ze nog in de narcose zat te laten inslapen, man je had me moeten zien, ik zakte compleet door de grond, ben huilend met mijn zonnebril op snel naar huis gelopen daarna, de dierenarts is maar een straat verderop bij mij.
Voor weinig geld kan je het best leuk opknappen, je moet er nog even mee doenquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, woningbouwbadkamer, niet zo veel bijzonders hoor, om daar nou veel geld tegen aan te gooien is ook weer zo wat, dan had ik dat meteen moeten doen toen we hier kwamen wonen,
hebben we wél met de keuken gedaan
Mja.... misschien, gaan we het nog wel eens over hebben er zijn nu andere dingen....quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor weinig geld kan je het best leuk opknappen, je moet er nog even mee doen
Ja, dat is ook een drama, 15 jaar bij je gewoond en haar dan zo ziek zien en in moeten laten slapen hakt er wel in.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij was te ziek, ik heb nog een kijkoperatie laten doen en toen zei de dierenarts (een vrouw) dat er niks meer aan te doen was en dat het beter was haar nu ze nog in de narcose zat te laten inslapen, man je had me moeten zien, ik zakte compleet door de grond, ben huilend met mijn zonnebril op snel naar huis gelopen daarna, de dierenarts is maar een straat verderop bij mij.
Alles op zijn tijd natuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja.... misschien, gaan we het nog wel eens over hebben er zijn nu andere dingen....
Daarvoor had ik eentje die is 18 jr. geworden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een drama, 15 jaar bij je gewoond en haar dan zo ziek zien en in moeten laten slapen hakt er wel in.
Truste.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd natuurlijk![]()
Ik ga mijn bed opzoeken, trusten allen
Truste!quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd natuurlijk![]()
Ik ga mijn bed opzoeken, trusten allen
Is dat huis nog niet verkocht PPquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:00 schreef PP_Sound het volgende:
Kan zo weer in Tilburg gaan wonen in groot huis met veel kamers maar blijf liever wachten tot keet in Reichshof klaar is.
Wel eerst de belangrijkste inboedel stallen lijkt mequote:Op maandag 5 oktober 2015 23:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
We gaan er vluchtelingen inzetten, dikke kassa.
Dat heb zijn muts al meegenomenquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eerst de belangrijkste inboedel stallen lijkt me
Weinig, scheelt sjouwen wanneer woning leeg moet maar staat nog precies genoeg in om te leven.quote:
Eerst mijn pillen, die was ik gisteren vergeten.......en ik had gezondigd, zat weer aan de drank...quote:
Foei.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst mijn pillen, die was ik gisteren vergeten.......en ik had gezondigd, zat weer aan de drank...
Nu weer 2 tot 3 weken zien vol te houden zonder.quote:
Ja anders begint Dees weer te zeiken...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu weer 2 tot 3 weken zien vol te houden zonder.
Dat maakt me niet uit, ik moet er gewoon rekening mee houden voor mijn eigen gezondheid, of ik het nu leuk vind of niet, en nee, ik vind het niet leuk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders begint Dees weer te zeiken...
Ik sinds een jaar, eerste 3 mndn stond ik elke week in het ziekenhuis, allerlei kut-onderzoeken en daarna elke 3 mndn naar de internist. Volgende week dus weer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:02 schreef PP_Sound het volgende:
Ik haat ziekenhuizen.Betaal me rot en kom er nooit.
Heb geen idee hoe mijn dokter heet?
Die ken ik wel ... Moet weer eens afspraakquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:02 schreef PP_Sound het volgende:
Heb geen idee wat een internist doet en ben te lui om te googlen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sinds een jaar, eerste 3 mndn stond ik elke week in het ziekenhuis, allerlei kut-onderzoeken en daarna elke 3 mndn naar de internist. Volgende week dus weer.
Ik moet morgen weerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:02 schreef PP_Sound het volgende:
Denk dat ik je dan ook een beetje ondersteun in de bijdragequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer![]()
Dus mijn geld is wel goed besteed
Die bekijkt en beoordeelt de bloedwaarden en schrijft het behandelplan uit, die bepaald dus welke onderzoeken en medicatie nodig zijn..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:05 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb geen idee wat een internist doet en ben te lui om te googlen.
Dat geeft me dan wel weer beter gevoel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer![]()
Dus mijn geld is wel goed besteed
Dat is wel lief dat je dat zegtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat geeft me dan wel weer beter gevoel.
Nu je weer kip eet zal je gezondheid met sprongen erop vooruit gaan.....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Hoeft ook niet vaakéén keer is genoeg
oh... Mo let it go...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Nu je weer kip eet zal je gezondheid met sprongen erop vooruit gaan.....
Alsof ik dat schuld ben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... Mo let it go...ik word daar zo moe van...
Ach, je hebt me met dat ding iig een idee gegeven wat ik morgen (straks) ga eten. Dank je...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar je haalt het wel steeds aan en je weet wat er dan gebeurt
Ik moet zo slapen PP, morgen vroeg opquote:
Ik snap het.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet zo slapen PP, morgen vroeg opnou ja... vroeg voor mijn doen
![]()
Ik ben nog een béétje te wakker, omdat ik vanavond al geslapen had, had ik beter niet kunnen doen,
maar ja, ik kreeg een wegtrekker
Wist ik welquote:
tRUSTEN DAN MAAR WEER EN STERKTE MORGENquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Wist ik wel![]()
Ik ga het toch maar proberen, als het niet lukt zie je me wel verschijnen PP![]()
voor nu dus maar Welterustenomdat het MOET
Ik wed alvast dat het niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Wist ik wel![]()
Ik ga het toch maar proberen, als het niet lukt zie je me wel verschijnen PP![]()
Slaap lekkers.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Wist ik wel![]()
Dank je wel Chuf, komt vast allemaal weer goed ...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
tRUSTEN DAN MAAR WEER EN STERKTE MORGEN
Ik ben er ook bang voor, maar dan zie je me strakkies welquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik wed alvast dat het niet gaat lukken.
En gelijk gewonnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel Chuf, komt vast allemaal weer goed ...
ow... wat bedoelde jij dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:26 schreef PP_Sound het volgende:
Het blijft zo leuk om Fann wakker te houden.
Moet ze dat ding maar afsluiten...dit is uitlokking.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:26 schreef PP_Sound het volgende:
Het blijft zo leuk om Fann wakker te houden.
Dat is knap.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... wat bedoelde jij dan?![]()
ik bedoelde een spelletje hier op fok, met onderschriften verzinnen, had ik gewonnen...
Dat doe ik nooit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ze dat ding maar afsluiten...dit is uitlokking.
Ik weet ook niet waar je intrapt FANN... Soms mag ik niet meedoenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
godsamme en ik trap er in![]()
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!
Je bent te laat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar je intrapt FANN... Soms mag ik niet meedoen
Nee, zij....Als je afsluit kan je door geen enkel kwoot alarm gewekt worden.quote:
Mobiel doet ie het niet eensquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, zij....Als je afsluit kan je door geen enkel kwoot alarm gewekt worden.
Pardon?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders begint Dees weer te zeiken...
Het gaat hier regelmatig over katten omdat er een aantal hier die beestjes in huis hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zie nu pas dat het de eerste bladzijde over katten gaat.
en katten worden ook wel eens uitgedeeldquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat hier regelmatig over katten omdat er een aantal hier die beestjes in huis hebben
Jij bent ook al zo poesliefquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:46 schreef just me het volgende:
[..]
en katten worden ook wel eens uitgedeeld
Laat just me maar lullen, die weet de helft van de tijd niet wat ze zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nieuw topic idee voor de dames, heb jij je poezie-album nog, zo ja, waar blijven de foto's.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals stickers in je poesie-album
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nieuw topic idee voor de dames, heb jij je poezie-album nog, zo ja, waar blijven de foto's.
ook geen vriendenboekje?quote:
eigenlijk wel rot voor je! we kunnen wel een vriendenboekje voor je laten rondgaat als je dat wiltquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
voetbalplaatjes, maar die heb ik niet meer
Ik heb ze zelf weggegooid... Als ik er weer eens eentje wil zien vraag ik tong80 welquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:37 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk wel rot voor je! we kunnen wel een vriendenboekje voor je laten rondgaat als je dat wilt
Dagboeken, die heb ik nog welquote:
ik heb laatst oude brieven gewoon verbrand, hoeven mijn kinderen ook niet allemaal te lezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dagboeken, die heb ik nog wel![]()
Maar no way, dat ik daar inhoud van ga delen met wie dan ook
Wat zonde, maar ik kan het me ook wel voorstellen, ik weet ook niet ik wil dat mijn kinderen onze liefdesbrieven vinden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb laatst oude brieven gewoon verbrand, hoeven mijn kinderen ook niet allemaal te lezen
En ik denk dat het met mijn dagboeken ook diezelfde kant opgaat!
Dat zijn wel mooie herinneringenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zonde, maar ik kan het me ook wel voorstellen, ik weet ook niet ik wil dat mijn kinderen onze liefdesbrieven vinden.
Omdat ik thuis aan het leegruimen ben kwam ik ze allemaal weer tegen, ze zijn nog uit de tijd dat mijn man bij de marine zat en we elkaar brieven stuurde als hij weer eens op reis was.
Dat is denk ik typisch voor broersquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:37 schreef just me het volgende:
[..]
Dat zijn wel mooie herinneringen![]()
Ik heb wel gelachen toen ik een tijdje geleden mijn dagboeken doorlas, commentaar van mijn broers erbij![]()
![]()
niet netjes van mijn broers maar ach
Is al geweestquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nieuw topic idee voor de dames, heb jij je poezie-album nog, zo ja, waar blijven de foto's.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Leuk topic ! en ik heb mijn poeziealbum nog dus ik heb hem er even bijgepakt,
ik werd er een beetje emo van....![]()
De eerste bladzijde was voor mijn moeder, met het mooiste plaatje dat ik had !![]()
Lieve xxx
Zonder doornen
gene rozen
Is een spreekwoord
waar en klein
Mogen voor jou
heel veel rozen
en toch weinig
doornen zijn
Je liefhebbende Mama![]()
De tweede bladzijde was natuurlijk voor mijn vader, maar die had een zelfverzonnen gedicht
gemaakt en die bladzijde heb ik jarenlang aanelkaar geplakt gehouden anders durfde ik
mijn album niet aan vriendinnetjes te geven![]()
Lieve xxx
Enkele jaren nog maar geleden, 't is waargebeurd
hebben wij in de kamer het behang eraf gescheurd.
Wat wij toen vonden, je kan het geloven
een waar gedrocht van onder tot boven,
maar dat was nog het ergste niet
het gaat om die poten van die griet.
(mijn vader vond dat ik teveel met mijn voeten naar ''buiten'' liet als een eend)
In de stad kan je niet met haar lopen
want dan schopt ze alle deuren open.
Zodoende zijn wij daar buiten gebleven
de dokter zegt dat ze dan best normaal kan leven.
Wij hopen op de toekomst,
want de dokter heeft gezegd,
waarschijnlijk trekken ze nog wel recht.
Lieve xxx
Dit was maar wat geklets
en mocht bovenstaande je niet bevallen
laat dan de de hele bladzijde maar vervallen.
Je zeer liefhebbende Vader![]()
Tja verder nog van 1 jonger broertje en 7 oudere broers en zusters
dus dat wordt een beetje veel... en nog heel veel schoolvriendinnetjes
buurvrouwen, tante's, ooms (ik het 2 albums)
Van mijn oudste broer is ook wel leuk, ook zelf verzonnen![]()
Lieve xxx
Als je lief wil zijn voor de pater.
Moet je in de kerk houden je snater. (ik was nogal een kletskous)
Wees altijd een engeltje.
Kijk dus nooit naar een jongen dat plast
uit zijn hengeltje ( ik was 8 jaar oud !!!)
Sommige mensen denken
dat ik je zit te krenken.
Maar xxx dat is niet waar.
Ik heb hier geraakt de gevoelige snaar.
Je broer Pxx![]()
![]()
de rest zijn echt allemaal zulke lieve gedichtjes
eentje is wel bijzonder van een schoolvriendinnetje die al overleden is...
Lieve xxx
Ieder heeft zo van die dagen,
dat de wereld somber lijkt.
Dat het is, of ze je plagen
en of ieder donker kijkt.
Dat er weinig bloemen bloeien
dat de zon niet helder schijnt.
kortom dat je opgewektheid
op een haartje na verdwijnt.
Als je dan eens, Lieve xxx
deze versjes overleest.
Weet ik zeker dat je haastig
van je zwarte bui geneest
Door mij geschreven
door mij gedaan
xxx van xxxxx
Is de naam die in
deze poëzie komt te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
google had je toen nog niet... Dus spieken bij vriendinnetjes of zo....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk hetdat ''MIJN DANK'' komt behoorlijk eigenwijs over, toen al
![]()
aardig weerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
google had je toen nog niet... Dus spieken bij vriendinnetjes of zo....
Het lijkt heel standaard...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
aardig weermisschien had ik het zelf wel verzonnen, je weet het niet....
of het was een standaard gedichtje dat kan ook...
Ja kan best hoor, dat weet ik ;echt niet meer, de meeste versjes waren wel standaard, behalve diequote:
Ik heb volgens mij nog nooit een versje in een poezie-album geschreven. Ik vond het veels te meisjesdingquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja kan best hoor, dat weet ik ;echt niet meer, de meeste versjes waren wel standaard, behalve die
van mijn Pa en van mijn oudste broer
Jongens schreven er ook niet in, alleen je broers dan en later mijn zwagers en ooms enzo...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een versje in een poezie-album geschreven. Ik vond het veels te meisjesding
Wees gerust, ik heb er geen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:45 schreef FANN het volgende:
Anyway's Poëzie album is dus al ouwe koek, ga ik niet nog een keer herhalen, zo blijf je bezig
Waarschijnlijk geen standaard gedichtje (aanname!!), dan hadden er geen taalfouten in gestaan...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
aardig weermisschien had ik het zelf wel verzonnen, je weet het niet....
of het was een standaard gedichtje dat kan ook...
oe... daar heb ik nou nooit aan gedacht om dat te doen ik was ook veel te jong toen ik ermeequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen standaard gedichtje (aanname!!), dan hadden er geen taalfouten in gestaan...
Bij ons op school stuurden de dames dat soort boekjes met een al voorbeschreven en van postzegel voorziene retourenveloppe gewoon naar BN'ers met het verzoek om er in te schrijven en een foto er bij te plakken. Die boekjes kwamen bijna altijd gevuld terug...
Poësie album was leuker... ik heb hem nogquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Vroegah had je poesiealbums, tegenwoordig kattenfilmpjes
De laatste (mannelijke) slachtoffers waren mijn ''zwagers'' in spéquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:57 schreef chufi het volgende:
En mijn zusje was gelukkig al veels te oud ....
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Poësie album was leuker... ik heb hem nog
quote:
Poesie of Poëziequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Poësie album was leuker... ik heb hem nog
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]hij is leeeeeeeeeeeeeukkkkkkkkkkk ...
Ik zit nu met een Big Smilemaar ik ga niet meer overstag
Ik heb meestal rooiequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:37 schreef FANN het volgende:
Ik zit weer aan de Groene Smoothie, verslaving zo onderhand
Ah... een Romantische film zo te zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben een serie hoorspelen aan het luisteren uit begin jaren 50, met Humphrey Bogart en Lauren Bacall in de hoofdrol.
Bold Venture
https://en.wikipedia.org/wiki/Bold_Venture
Erg amusant en leuk. Google vind de MP3 ervan op de eerste pagina, weet niet of ik de link hier mag posten.
Maar het is een aanrader als je Bogard en Bacall eens wil horen als hoorspel acteurs.
Mijn lievelingsfilm met hun twee is to have and have not, ze werden smoorverliefd op de set en dat is te zien.
Ik geloof het welquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
Worlds largest track layer - Plasser & Theurer SVM1000 Infranord at Haparandabanan, Sweden
quote:Koningslied kostte ¤ 574.463,-
door Jorn Jonker
DEN HAAG -
Het Koningslied heeft in totaal ¤ 574.463,- gekost. Dat schrijft staatssecretaris Dekker (Cultuur) in de Kamerbrief die je wist dat zou komen. Uit het schrijven blijkt ook pijnlijk dat pas één artiest de opbrengsten aan het goede doel heeft overgemaakt, zoals beloofd.
Welke artiest.quote:
Ik denk Ali B.quote:
Dat was Dean toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben Saunders natuurlijk, die doet alleen maar liefdadigheid...
Ja dat is wel lolligquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk Ali B.
Maar ik moest vooral lachen om de vet gedrukte tekst
Nicequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij ons op den dijk
[ afbeelding ]
Jammer dat ik ze niet kan vergroten. Indrukwekkendquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij ons op den dijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeremaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bij ons op den dijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hun werken en ik kijk of dat ze het goed doen.quote:
https://www.google.nl/sea(...)wijndecht&gs_l=img.3...6652.11232.0.11464.18.18.0.0.0.0.83.1191.18.18.0..2..0...1.1.64.img..4.14.934.uCFazRr7Ow0#imgrc=uBSUTtDTbe6QZM%3Aquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat ik ze niet kan vergroten. Indrukwekkend
We maken ook buizen hierquote:
Dat doe jij goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hun werken en ik kijk of dat ze het goed doen.
Prachtigquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)wijndecht&gs_l=img.3...6652.11232.0.11464.18.18.0.0.0.0.83.1191.18.18.0..2..0...1.1.64.img..4.14.934.uCFazRr7Ow0#imgrc=uBSUTtDTbe6QZM%3A
[..]
We maken ook buizen hier
Spijkers "?quote:
Kutbrugquote:
Dat soort dingen komen 's nacht bij bij voor langs. Ik mis het nu vaakquote:
Dat vond ik niet de grootste grapquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
sjezus, dát is pas zonde van de belastingcenten
Daar woon ik me fietsquote:
Ken je die mop niet dan ?quote:
Tssss....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik dat gehad heb, weet ik dat ik bijna die stad weer gepasseerd ben...
Ik ben er niet goed in dus laat maar.quote:
As a senior citizen was driving down the freeway, his car phone rang. Answering, he heard his wife's voice urgently warning him;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Wel opletten bij Leiderdorp hè.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarna nog even 80 kilometer per uur, langs de IKEA en dan planken....
Stelletje luchtvervuilersquote:
Nu welquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:29 schreef Soury het volgende:
Wie kent nou niet de spijkers van van Leeuwen
quote:De gebroeders Van Leeuwen verkopen spijkers. Nu willen ze reclame maken om nog meer spijkers te verkopen. Ze vragen aan reclame bureau H&,H om een affiche te ontwerpen. Na een week komt de vertegenwoordiger van H&,H bij de gebroeders Van Leeuwen, met een affiche waar een foto op staat. Op de foto staat Jezus die aan het kruis hangt. Onder defoto staat geschreven: 'Jezus hangt hier al eeuwen, dankzij de spijkers van Van Leeuwen.'Maar de gebroeders Van Leeuwen waren hier niet tevreden over. 'Stel dat dit affichetegenover de kerk komt te hangen, dat kant toch niet', zij een van de gebroeders.
De vertegenwoordiger van het reclamebureau ging weer terug. Na een week ging hij weer naar de gebroeders Van Leeuwen, dit maal met een affiche waar een foto opstaat met een leeg kruis.Onder de foto staat de tekst: 'Jezus is van het kruis gepleurd, met de spijkers van VanLeeuwen was dit niet gebeurd.' Maar ook dit was niet goed. 'Geen kruis en geen Jezus ophet affiche,' zei een van de gebroeders van Leeuwen. De vertegenwoordiger weer terug.
Na een week is hij weer bij de gebroeders van Leeuwen. Ditmaal met een nagenoeg leeg affichemet daarop de tekst: 'Bij Van Leeuwen zijn het grote zijkers, maar ze verkopen wel goedespijkers.'
Dat is nogal een verschil, maar gewoon je aan de snelheid houden is geen optiequote:
Dan heb je mazzel gehad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, daar ook al?
Nog geen last van gehad...
Ik ben tot nu toe alleen de lul geweest tussen Vinkeveen en Abcoude met trajectcontrole.quote:
Dat is natuurlijk altijd het verstandigst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschil, maar gewoon je aan de snelheid houden is geen optie
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
As a senior citizen was driving down the freeway, his car phone rang. Answering, he heard his wife's voice urgently warning him;
"Herman, I just heard on the news that there's a car going the wrong way on Interstate 77. Please be careful!"
”Heck”,said Herman, "It's not just one car. It's hundreds of them!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na 19.00 uur, ik snap dat nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe alleen de lul geweest tussen Vinkeveen en Abcoude met trajectcontrole.
Moet je op de A2 ineens 100km na 19.00 uur, voor een afstand van 3 kilometer. De rest van de A2 is dan 120km...
Niet altijd, hoewel ik nooit heel veel harder rijd...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschil, maar gewoon je aan de snelheid houden is geen optie
Vorige maand sinds jaren weer een boete voor te hard rijden, 4 km te hardquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet altijd, hoewel ik nooit heel veel harder rijd...
Ach, en dan al die andere keren dat je geen prent hebt gekregen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige maand sinds jaren weer een boete voor te hard rijden, 4 km te hard
Ik heb één bekering gehad in jaren.Tja werkzaamheden. 70 en te snel. Ik zag niks btw maar wel terechtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet altijd, hoewel ik nooit heel veel harder rijd...
En te hard is nu eenmaal te hard, eigen schuld, dikke bultquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, en dan al die andere keren dat je geen prent hebt gekregen.
Ik ga uit van het gemiddelde...
Ingecalculeerd risico...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En te hard is nu eenmaal te hard, eigen schuld, dikke bult
Juistquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En te hard is nu eenmaal te hard, eigen schuld, dikke bult
Ik vind dat soort dingen geld weggooien en je schiet er niks mee op.quote:
Je schiet echt wel meer op als je hard rijdt en af en toe is het gewoon lekker om even wat harder te rijdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen geld weggooien en je schiet er niks mee op.
Ik heb er niks mee, ik rij braaf. Al honderd jaar en één prent. Ik snap het ook niet. Word je ingehaald met een rotgang en sta je achter die zelfde auto bij een stoplichtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je schiet echt wel meer op als je hard rijdt en af en toe is het gewoon lekker om even wat harder te rijden
Dat dus, maar ik rijd geen 160 of zo...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je schiet echt wel meer op als je hard rijdt en af en toe is het gewoon lekker om even wat harder te rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ook niet, ik denk dat de maximum snelheid van mijn auto is, dus totaal niet comfortabelquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik rijd geen 160 of zo...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nog nooit te hard geredenOp Terschelling heb ik wel te hard gereden op mijn elektrische fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
De schuurplekken op je knieenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Terschelling heb ik wel te hard gereden op mijn elektrische fiets
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Terschelling heb ik wel te hard gereden op mijn elektrische fiets
Dat niet, maar wel zadelpijn, omdat ik bijna nooit fietsquote:
Had ik met NMNS verleden maand. 30 km Ik had geen kont meer overquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel zadelpijn, omdat ik bijna nooit fiets
Ik vond en vind elektrische fietsen eigenlijk ook meer iets voor ouderen enzo en vond het zelfs een beetje gênant om een elektrische fiets te huren, maar op Terschelling met alle duinen en de wind was het heerlijk. Vooral als ik een heuvel af reed met de wind in mijn rug, 32 kmquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een elektrische fiets gereden. We hebben ze sinds een paar maanden wel op het werk, maar die worden gegeven aan de of minder valide mensen of de mensen die verder weg moeten zijn en voorheen op een scooter/brommert reden. Geldt niet voor mij en ik ben waarschijnlijk ook conditioneel de fitste van heel de afdeling... IIG behoor ik tot een der fitsten
En dat wil wat zeggen in jouw geval...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ik met NMNS verleden maand. 30 km Ik had geen kont meer over
Dat is dan heerlijk jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond en vind elektrische fietsen eigenlijk ook meer iets voor ouderen enzo en vond het zelfs een beetje gênant om een elektrische fiets te huren, maar op Terschelling met alle duinen en de wind was het heerlijk. Vooral als ik een heuvel af reed met de wind in mijn rug, 32 km
Jij fietst normaal gesproken ook weinig dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had mijn racefiets al jaren niet gebruikt. Viel niet meequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat wil wat zeggen in jouw geval...
Wel een stadsfietsquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij fietst normaal gesproken ook weinig dus.
Jazeker. 2.5 week geleden de Dam tot Dam loop gelopen (10 miles/16km) en komende zondag ga ik voor mijn tweede halve marathon hier in Eindhoven.quote:
Nog steeds goed bezig dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jazeker. 2.5 week geleden de Dam tot Dam loop gelopen (10 miles/16km) en komende zondag ga ik voor mijn tweede halve marathon hier in Eindhoven.![]()
![]()
Ja plus geen 30 kmquote:
Doe je de marathon 18 oktober ook ? Ik sta meestal in het Vondelpark mijn (ex) collega aan te moedigenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jazeker. 2.5 week geleden de Dam tot Dam loop gelopen (10 miles/16km) en komende zondag ga ik voor mijn tweede halve marathon hier in Eindhoven.![]()
![]()
Dank je. Gaat me zo als het er nu voorstaat ook gewoon lukken, die 16km in Adam gingen me goed af en dan is de stap naar de halve erg klein, en daarnaast is Eindhoven voor mij natuurlijk extra speciaal, niet alleen dat ik er woon, de route komt ook gewoon langs het appartementencomplex waarin ik woon...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds goed bezig dus![]()
Knap hoor, de halve marathon.
Nee, 2 halve marathons in 2 weken is te veel van het goede. zou ook een te zware belasting voor mijn lichaam zijn..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe je de marathon 18 oktober ook ? Ik sta meestal in het Vondelpark mijn (ex) collega aan te moedigen
Jaren geleden heb tijdens een personeelsuitje in Friesland 40 km op een dag gefietst, je kon me 's avonds opvegenquote:
Ok. Ik vind dat altijd wel leuk om er voor iemand te staan. En het word ook gewaardeerd. Vlak voor de finishquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, 2 halve marathons in 2 weken is te veel van het goede. zou ook een te zware belasting voor mijn lichaam zijn..
Tof! En natuurlijk lukt die halve marathon, helemaal als er bekenden van je langs de route staan, dus dat hoop ik voor je.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Gaat me zo als het er nu voorstaat ook gewoon lukken, die 16km in Adam gingen me goed af en dan is de stap naar de halve erg klein, en daarnaast is Eindhoven voor mij natuurlijk extra speciaal, niet alleen dat ik er woon, de route komt ook gewoon langs het appartementencomplex waarin ik woon...![]()
![]()
Ik zou bedanken voor die shitquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaren geleden heb tijdens een personeelsuitje in Friesland 40 km op een dag gefietst, je kon me 's avonds opvegen
O ja dat vind ik zelf ook erg leuk als dat gebeurt. Vorig jaar werd mijn naam geroepen door een begeleidster, een paar KM voor de finish, dan krijg je wel weer extra energie.. En er zullen ws ook wat begeleiding/medebewoners buiten of anders op het balkon staan bij de flat..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok. Ik vind dat altijd wel leuk om er voor iemand te staan. En het word ook gewaardeerd. Vlak voor de finish
Even extra boostquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja dat vind ik zelf ook erg leuk als dat gebeurt. Vorig jaar werd mijn naam geroepen door een begeleidster, een paar KM voor de finish, dan krijg je wel weer extra energie.. En er zullen ws ook wat begeleiding/medebewoners buiten of anders op het balkon staan bij de flat..
Ja, maar dat krijg je op die locatie eigenlijk sowieso al. Daar staat het rijen dik met cafebezoekers...quote:
Maar een persoonlijke groet is toch leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat krijg je op die locatie eigenlijk sowieso al. Daar staat het rijen dik met cafebezoekers...
Zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar een persoonlijke groet is toch leuk
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof. Ik doe je het iig niet naquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ZekerVandaag zei ze dat ze er waarschijnlijk dit jaar weer zal staan..
Wat?quote:
Vroeg ik het aan jou ?quote:
Nou stukje fietsen op mijn Giant was afzien. Gelukkig een boel pauze genomen.quote:
Waarom niet?quote:
Ach achquote:
Nou zeg het maar dan.quote:
Tief dan op met je gezeikquote:
Liefquote:
KOm naar de radio Chufquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
Tis dat ik vroeg naar bed wil.. Het kan nog wel eens gezellige nacht worden
Een Fannetje doen noem ik dat, boodschappen, huishouden, tukkie doen. Wegwezen iig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
Tis dat ik vroeg naar bed wil.. Het kan nog wel eens gezellige nacht worden
LOLquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Een Fannetje doen noem ik dat, boodschappen, huishouden, tukkie doen. Wegwezen iig.
Herkenbaar ?quote:
Heb je al gegeten dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Een Fannetje doen noem ik dat, boodschappen, huishouden, tukkie doen. Wegwezen iig.
Uhh jaquote:
Okidokie of zoietsquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien later.. Afhankelijk wie wat draait
Kip lekker dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:28 schreef FANN het volgende:
Ik heb al boodschappen gedaan, huishouden is klaar, tukkie ''check'' gegeten ''check''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |