Nou ja... ik weet niet of deze nog volkomt vandaag, maar ander geldt het voor morgen ook nogquote:
en wat zijn dat? sexy vliegen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Beyoncevlieg!
Ik had er voor vandaag nog nooit van gehoord, maar heb het vandaag een paar keer langs horen komen.
Ik heb het even opgezocht:quote:
quote:"Het woord beyoncévlieg, de naam voor een paardenvlieg. We kennen allemaal de zangeres, maar het drukt ook de essentie van taal uit: je bedenkt een prikkelend woord om aandacht te vragen voor iets onbeduidends."
Het achterlijf van de vlieg is goudkleurig, wat onderzoekers deed denken aan de Amerikaanse zangeres. "De wetenschapper die deze naam bedacht heeft, wilde daarmee waarschijnlijk aandacht voor zijn project vragen."
Heb ik niet, ik heb een kastje.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:31 schreef PP_Sound het volgende:
Ik wacht nog steeds op het plankje boven wastafel topic.
Begin jij maarquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:31 schreef PP_Sound het volgende:
Ik wacht nog steeds op het plankje boven wastafel topic.
Ik ze de link met Beyone nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zag het ik zat al te googelen![]()
[ afbeelding ]
Ben lowprofile tot ergens in 2016quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Begin jij maarik vind dat weer te persoonlijk, ga ik niet doen
ik kan die foto niet zien? jullie wel?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik heb een kastje.
[ [url=http://http://i.imgur.com/I2IbhFk.jpg]afbeelding[/url] ]
En kat heet dat Deesquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan die foto niet zien? jullie wel?
Nu welquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een mooie poes.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel, een kastje met spiegels op de deuren.quote:
ja nu kan ik hem zien en een héél klein stukje van het kastje, maar het gaat denk ik om de inhoudquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel met kastjeEn kat
![]()
Dat is heel netjes bij mijquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja nu kan ik hem zien en een héél klein stukje van het kastje, maar het gaat denk ik om de inhoud
Ah, ja daarboven bedoel je, ik heb zo'n kastje aan de andere kant hangen met voorraadquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, een kastje met spiegels op de deuren.
Je wil niet weten hoe gek ik op die beesten ben, die 2 van mij zijn ook supertof, ik heb ze de 26e van deze mnd precies een jaar, nadat ik mijn vorige helaas op 15 jarige lftd moest laten inslapen.quote:
Oh, dat geloof ik best dat het netjes is, mooi kastje ook wel, ik had die van mij ooit opgeknapt maarquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heel netjes bij mij![]()
Maar ik heb geen zin om naar boven te lopen.
Het is zo leuk om kittens te hebben, van die kleine pluizige eigenwijze bolletjes te zien opgroeien tot volwassen katten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe gek ik op die beesten ben, die 2 van mij zijn ook supertof, ik heb ze de 26e van deze mnd precies een jaar, nadat ik mijn vorige helaas op 15 jarige lftd moest laten inslapen.
Het mooiste vind ik die beesten het eerste jaar opvoeden, ze waren 11 weken toen ze bij me kwamen.
Mijn badkamer is 4 jaar geleden helemaal verbouwd, dus dat is alles weer strak en netjesquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik best dat het netjes is, mooi kastje ook wel, ik had die van mij ooit opgeknapt maar
tis weer een puinhoopniet IN het kastje maar het kastje zelf...
vocht...
eigenlijk moet ik er eentje hebben van kuntstof, die badkamer is denk ik een stuk minder luxe als die van jou...
O jah. dat weet ik nog wel, dat is wel klote als zoiets gebeurd en je weet niet wat er met dat beestje gebeurd is... beter niet te lang over nadenken ook Dees...quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo leuk om kittens te hebben, van die kleine pluizige eigenwijze bolletjes te zien opgroeien tot volwassen katten.
Triest dat je je vorige in heb moeten laten slapen, het is altijd triest een huisdier te verliezen, mijn vorige kat kwam altijd buiten en altijd weer netjes terug, maar op 31 januari 2010 is ze aan de wandel gegaan en nooit meer terug gekomen. Ik ben er weken lang kapot van geweest
Ik vond dat ook het ergste, dat ik niet wist waar ze gebleven is of wat er gebeurd is, maar ik ben er inmiddels wel overheenquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
O jah. dat weet ik nog wel, dat is wel klote als zoiets gebeurd en je weet niet wat er met dat beestje gebeurd is... beter niet te lang over nadenken ook Dees...
Tja, woningbouwbadkamer, niet zo veel bijzonders hoor, om daar nou veel geld tegen aan te gooien is ook weer zo wat, dan had ik dat meteen moeten doen toen we hier kwamen wonen,quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn badkamer is 4 jaar geleden helemaal verbouwd, dus dat is alles weer strak en netjes
Vocht is funest voor meubels, maar onoverkomelijk in een badkamer
Die van mij was te ziek, ik heb nog een kijkoperatie laten doen en toen zei de dierenarts (een vrouw) dat er niks meer aan te doen was en dat het beter was haar nu ze nog in de narcose zat te laten inslapen, man je had me moeten zien, ik zakte compleet door de grond, ben huilend met mijn zonnebril op snel naar huis gelopen daarna, de dierenarts is maar een straat verderop bij mij.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo leuk om kittens te hebben, van die kleine pluizige eigenwijze bolletjes te zien opgroeien tot volwassen katten.
Triest dat je je vorige in heb moeten laten slapen, het is altijd triest een huisdier te verliezen, mijn vorige kat kwam altijd buiten en altijd weer netjes terug, maar op 31 januari 2010 is ze aan de wandel gegaan en nooit meer terug gekomen. Ik ben er weken lang kapot van geweest
Niet weten wat haar overkomen is, is het allerergste, ik heb nog alles kunnen doen dat mogelijk was.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dat ook het ergste, dat ik niet wist waar ze gebleven is of wat er gebeurd is, maar ik ben er inmiddels wel overheen
Ja, drama is dat, ik heb ze ook alle twee moeten laten inslapen, maar ja, ze waren ruim 20 jaarquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij was te ziek, ik heb nog een kijkoperatie laten doen en toen zei de dierenarts (een vrouw) dat er niks meer aan te doen was en dat het beter was haar nu ze nog in de narcose zat te laten inslapen, man je had me moeten zien, ik zakte compleet door de grond, ben huilend met mijn zonnebril op snel naar huis gelopen daarna, de dierenarts is maar een straat verderop bij mij.
Voor weinig geld kan je het best leuk opknappen, je moet er nog even mee doenquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, woningbouwbadkamer, niet zo veel bijzonders hoor, om daar nou veel geld tegen aan te gooien is ook weer zo wat, dan had ik dat meteen moeten doen toen we hier kwamen wonen,
hebben we wél met de keuken gedaan
Mja.... misschien, gaan we het nog wel eens over hebben er zijn nu andere dingen....quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor weinig geld kan je het best leuk opknappen, je moet er nog even mee doen
Ja, dat is ook een drama, 15 jaar bij je gewoond en haar dan zo ziek zien en in moeten laten slapen hakt er wel in.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij was te ziek, ik heb nog een kijkoperatie laten doen en toen zei de dierenarts (een vrouw) dat er niks meer aan te doen was en dat het beter was haar nu ze nog in de narcose zat te laten inslapen, man je had me moeten zien, ik zakte compleet door de grond, ben huilend met mijn zonnebril op snel naar huis gelopen daarna, de dierenarts is maar een straat verderop bij mij.
Alles op zijn tijd natuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja.... misschien, gaan we het nog wel eens over hebben er zijn nu andere dingen....
Daarvoor had ik eentje die is 18 jr. geworden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een drama, 15 jaar bij je gewoond en haar dan zo ziek zien en in moeten laten slapen hakt er wel in.
Truste.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd natuurlijk![]()
Ik ga mijn bed opzoeken, trusten allen
Truste!quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd natuurlijk![]()
Ik ga mijn bed opzoeken, trusten allen
Is dat huis nog niet verkocht PPquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:00 schreef PP_Sound het volgende:
Kan zo weer in Tilburg gaan wonen in groot huis met veel kamers maar blijf liever wachten tot keet in Reichshof klaar is.
Wel eerst de belangrijkste inboedel stallen lijkt mequote:Op maandag 5 oktober 2015 23:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
We gaan er vluchtelingen inzetten, dikke kassa.
Dat heb zijn muts al meegenomenquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eerst de belangrijkste inboedel stallen lijkt me
Weinig, scheelt sjouwen wanneer woning leeg moet maar staat nog precies genoeg in om te leven.quote:
Eerst mijn pillen, die was ik gisteren vergeten.......en ik had gezondigd, zat weer aan de drank...quote:
Foei.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst mijn pillen, die was ik gisteren vergeten.......en ik had gezondigd, zat weer aan de drank...
Nu weer 2 tot 3 weken zien vol te houden zonder.quote:
Ja anders begint Dees weer te zeiken...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu weer 2 tot 3 weken zien vol te houden zonder.
Dat maakt me niet uit, ik moet er gewoon rekening mee houden voor mijn eigen gezondheid, of ik het nu leuk vind of niet, en nee, ik vind het niet leuk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders begint Dees weer te zeiken...
Ik sinds een jaar, eerste 3 mndn stond ik elke week in het ziekenhuis, allerlei kut-onderzoeken en daarna elke 3 mndn naar de internist. Volgende week dus weer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:02 schreef PP_Sound het volgende:
Ik haat ziekenhuizen.Betaal me rot en kom er nooit.
Heb geen idee hoe mijn dokter heet?
Die ken ik wel ... Moet weer eens afspraakquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:02 schreef PP_Sound het volgende:
Heb geen idee wat een internist doet en ben te lui om te googlen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sinds een jaar, eerste 3 mndn stond ik elke week in het ziekenhuis, allerlei kut-onderzoeken en daarna elke 3 mndn naar de internist. Volgende week dus weer.
Ik moet morgen weerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:02 schreef PP_Sound het volgende:
Denk dat ik je dan ook een beetje ondersteun in de bijdragequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer![]()
Dus mijn geld is wel goed besteed
Die bekijkt en beoordeelt de bloedwaarden en schrijft het behandelplan uit, die bepaald dus welke onderzoeken en medicatie nodig zijn..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:05 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb geen idee wat een internist doet en ben te lui om te googlen.
Dat geeft me dan wel weer beter gevoel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer![]()
Dus mijn geld is wel goed besteed
Dat is wel lief dat je dat zegtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat geeft me dan wel weer beter gevoel.
Nu je weer kip eet zal je gezondheid met sprongen erop vooruit gaan.....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Hoeft ook niet vaakéén keer is genoeg
oh... Mo let it go...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Nu je weer kip eet zal je gezondheid met sprongen erop vooruit gaan.....
Alsof ik dat schuld ben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... Mo let it go...ik word daar zo moe van...
Ach, je hebt me met dat ding iig een idee gegeven wat ik morgen (straks) ga eten. Dank je...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar je haalt het wel steeds aan en je weet wat er dan gebeurt
Ik moet zo slapen PP, morgen vroeg opquote:
Ik snap het.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet zo slapen PP, morgen vroeg opnou ja... vroeg voor mijn doen
![]()
Ik ben nog een béétje te wakker, omdat ik vanavond al geslapen had, had ik beter niet kunnen doen,
maar ja, ik kreeg een wegtrekker
Wist ik welquote:
tRUSTEN DAN MAAR WEER EN STERKTE MORGENquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Wist ik wel![]()
Ik ga het toch maar proberen, als het niet lukt zie je me wel verschijnen PP![]()
voor nu dus maar Welterustenomdat het MOET
Ik wed alvast dat het niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Wist ik wel![]()
Ik ga het toch maar proberen, als het niet lukt zie je me wel verschijnen PP![]()
Slaap lekkers.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Wist ik wel![]()
Dank je wel Chuf, komt vast allemaal weer goed ...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
tRUSTEN DAN MAAR WEER EN STERKTE MORGEN
Ik ben er ook bang voor, maar dan zie je me strakkies welquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik wed alvast dat het niet gaat lukken.
En gelijk gewonnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel Chuf, komt vast allemaal weer goed ...
ow... wat bedoelde jij dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:26 schreef PP_Sound het volgende:
Het blijft zo leuk om Fann wakker te houden.
Moet ze dat ding maar afsluiten...dit is uitlokking.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:26 schreef PP_Sound het volgende:
Het blijft zo leuk om Fann wakker te houden.
Dat is knap.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... wat bedoelde jij dan?![]()
ik bedoelde een spelletje hier op fok, met onderschriften verzinnen, had ik gewonnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |