Heldin! Dit is mijn favo video thoquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:08 schreef FANN het volgende:
Wat een lief topic...
A breast cancer patient dances in the operating room with her doctors and nurses
before going under anesthesia.
Cohan's idea was to have a sort of worldwide, virtual dance party with her family and friends
in the minutes before her surgery on Tuesday.
"My fantasy is for you to play the song ... and dance wherever you happen to be ...
ideally at 7:30am but really anytime Tuesday," she wrote last week.
http://www.caringbridge.o(...)78aa8b5cd3a06104d5e4
"Nothing brings me greater joy than catalyzing others to dance, move, be in their bodies.
Are you with me people?"
Take that, breast cancer!
Super!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:08 schreef FANN het volgende:
Wat een lief topic...
A breast cancer patient dances in the operating room with her doctors and nurses
before going under anesthesia.
Cohan's idea was to have a sort of worldwide, virtual dance party with her family and friends
in the minutes before her surgery on Tuesday.
"My fantasy is for you to play the song ... and dance wherever you happen to be ...
ideally at 7:30am but really anytime Tuesday," she wrote last week.
http://www.caringbridge.o(...)78aa8b5cd3a06104d5e4
"Nothing brings me greater joy than catalyzing others to dance, move, be in their bodies.
Are you with me people?"
Take that, breast cancer!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:45 schreef FANN het volgende:
Ah.. gelukkig... deze is voor Japie
[ afbeelding ]
Nou ik ook hoor. Verschrikkelijk dit soort situaties. Ik hoop dat steeds meer mensen snel bewust worden dat als je naar een circus gaat (met dit soort dieren) je aan dit soort wanpraktijken meewerkt. Ik boycot dierentuinen en circussen om deze reden. De Apenheul ga ik wel heen omdat de aapjes daar vrij mogen rond slingeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Stichting AAP heeft voor het eerst een groep leeuwen en tijgers gered. Leeuw Reza zat, samen met nog een leeuw en twee tijgers, bijna 13 jaar lang eenzaam opgesloten in afzonderlijke trucks langs de kant van de weg. Afgedankt als circusartiest was Reza gedwongen zijn dagen te slijten in een veel te kleine ruimte zonder enige afleiding. Reza en de drie andere dieren zijn inmiddels aangekomen in de spiksplinternieuwe, ruime leeuwen- en tijgeropvang bij Primadomus, de Spaanse vestiging van AAP. Een opvang die er dankzij onze trouwe donateurs en de steun van de deelnemers aan de Postcode Loterij is gekomen en hard nodig is. Hier kunnen de dieren weer op krachten komen en alsnog in alle rust genieten van hun oude dag.
na alle ellende voor het eerst naar buiten
AAP doet goed werk, animal rescues daar schiet ik vol van
Het is mij niet duidelijk waar dit allemaal om gaat , heb je misschien een bron met iets meer info?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:04 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
oorlog is niet alleen drama
http://theworld.omgfacts.(...)hat-happened-ab964-6quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het is mij niet duidelijk waar dit allemaal om gaat , heb je misschien een bron met iets meer info?
Regina toen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Stichting AAP heeft voor het eerst een groep leeuwen en tijgers gered. Leeuw Reza zat, samen met nog een leeuw en twee tijgers, bijna 13 jaar lang eenzaam opgesloten in afzonderlijke trucks langs de kant van de weg. Afgedankt als circusartiest was Reza gedwongen zijn dagen te slijten in een veel te kleine ruimte zonder enige afleiding. Reza en de drie andere dieren zijn inmiddels aangekomen in de spiksplinternieuwe, ruime leeuwen- en tijgeropvang bij Primadomus, de Spaanse vestiging van AAP. Een opvang die er dankzij onze trouwe donateurs en de steun van de deelnemers aan de Postcode Loterij is gekomen en hard nodig is. Hier kunnen de dieren weer op krachten komen en alsnog in alle rust genieten van hun oude dag.
na alle ellende voor het eerst naar buiten
AAP doet goed werk, animal rescues daar schiet ik vol van
Briljant. Doen deze mannen wel vaker dit soort dingen eigenlijk? Ik heb wel eens vaker wat van ze gezien.quote:
Geweldigquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:40 schreef Tingo het volgende:
I've witnessed many random acts of kindness on the train, but one from a few years ago in particular still makes me smile.
One friday evening coming home from work the train stopped at Schiphol.Its always really busy with weekend tourists.
I was sitting inside near the doors as people were crowding around outside to get on.
A bunch 5 or 6 very large,heavily tattooed english blokes with shaved heads and wearing football shirts(and most likely were going on a three-day bender) were near the front of the queue and noticed two little Indian ladies with kids in prams and loads who were struggling with all the baggage. The english blokes helped them board the train immediately and got them seats too.The looks on the faces of the Indian ladies was an absolute picture. They were charmed. It made a lot of people smile.
Am not quite sure how gentlemanly they may've behaved later when they got down town![]()
And yes,before any of you silly fuckers ask - it was most definitely real.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:40 schreef Tingo het volgende:
I've witnessed many random acts of kindness on the train, but one from a few years ago in particular still makes me smile.
One friday evening coming home from work the train stopped at Schiphol.Its always really busy with weekend tourists.
I was sitting inside near the doors as people were crowding around outside to get on.
A bunch 5 or 6 very large,heavily tattooed english blokes with shaved heads and wearing football shirts(and most likely were going on a three-day bender) were near the front of the queue and noticed two little Indian ladies with kids in prams and loads who were struggling with all the baggage. The english blokes helped them board the train immediately and got them seats too.The looks on the faces of the Indian ladies was an absolute picture. They were charmed. It made a lot of people smile.
Am not quite sure how gentlemanly they may've behaved later when they got down town![]()
And yes,before any of you silly fuckers ask - it was most definitely real.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |