abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 oktober 2015 @ 23:20:01 #1
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156631286
Volgens mij is dit wel een topic waard dacht ik. Hier kan je alles posten wat je online ziet waar je een goed gevoel van krijgt en wat laat zien hoe mooi het menselijk ras ook is. Het is met BNW natuurlijk bijna alleen maar ellende maar mensen zijn sterk en we gaan een betere wereld krijgen! Daar geloof ik heilig in.

OREGON, VS
Portland sergeant Bret Barnum kalmeert een 12-jarige jongen die in tranen is tijdens protesten.

ALEPPO, SYRIË
Een lid van het vrije Syrische leger neemt een moment om een kat te eten te geven in januari 2013.
Feyenoord!
pi_156631620
Dit kan een mooi topic worden . Bedankt Japie ^O^
  maandag 5 oktober 2015 @ 23:41:31 #3
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156631940
Goed plan ^O^
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_156631976
Nu al leuk! ^O^
pi_156633146
Wat een lief topic...

A breast cancer patient dances in the operating room with her doctors and nurses
before going under anesthesia.

Cohan's idea was to have a sort of worldwide, virtual dance party with her family and friends
in the minutes before her surgery on Tuesday.

"My fantasy is for you to play the song ... and dance wherever you happen to be ...
ideally at 7:30am but really anytime Tuesday," she wrote last week.

http://www.caringbridge.o(...)78aa8b5cd3a06104d5e4

"Nothing brings me greater joy than catalyzing others to dance, move, be in their bodies.
Are you with me people?"

Take that, breast cancer! *O*
pi_156633165
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 01:08 schreef FANN het volgende:
Wat een lief topic...

A breast cancer patient dances in the operating room with her doctors and nurses

Cohan's idea was to have a sort of worldwide, virtual dance party with her family and friends

"My fantasy is for you to play the song ... and dance wherever you happen to be ...

"Nothing brings me greater joy than catalyzing others to dance, move, be in their bodies.
Are you with me people?"

Heldin! Dit is mijn favo video tho
pi_156633657
Is dit niet meer R&P
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 10:35:22 #8
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156635664
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 01:08 schreef FANN het volgende:
Wat een lief topic...

Are you with me people?"

Super! *O*
Feyenoord!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 15:31:32 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156641711
Zo, tietenpic verwijderd en alle reacties daarop. Voor verleidelijke vrouwen ga je maar naar B&H of als je toegang hebt naar KPD.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_156643300
Ah.. gelukkig... deze is voor Japie

dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:59:30 #11
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156643592
Stichting AAP heeft voor het eerst een groep leeuwen en tijgers gered. Leeuw Reza zat, samen met nog een leeuw en twee tijgers, bijna 13 jaar lang eenzaam opgesloten in afzonderlijke trucks langs de kant van de weg. Afgedankt als circusartiest was Reza gedwongen zijn dagen te slijten in een veel te kleine ruimte zonder enige afleiding. Reza en de drie andere dieren zijn inmiddels aangekomen in de spiksplinternieuwe, ruime leeuwen- en tijgeropvang bij Primadomus, de Spaanse vestiging van AAP. Een opvang die er dankzij onze trouwe donateurs en de steun van de deelnemers aan de Postcode Loterij is gekomen en hard nodig is. Hier kunnen de dieren weer op krachten komen en alsnog in alle rust genieten van hun oude dag.

na alle ellende voor het eerst naar buiten

AAP doet goed werk, animal rescues daar schiet ik vol van O+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:04:07 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156643691

oorlog is niet alleen drama *O*
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:14:15 #13
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156643885
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:45 schreef FANN het volgende:
Ah.. gelukkig... deze is voor Japie

[ afbeelding ]
^O^ Thx.
Feyenoord!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:20:20 #14
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156643984
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Stichting AAP heeft voor het eerst een groep leeuwen en tijgers gered. Leeuw Reza zat, samen met nog een leeuw en twee tijgers, bijna 13 jaar lang eenzaam opgesloten in afzonderlijke trucks langs de kant van de weg. Afgedankt als circusartiest was Reza gedwongen zijn dagen te slijten in een veel te kleine ruimte zonder enige afleiding. Reza en de drie andere dieren zijn inmiddels aangekomen in de spiksplinternieuwe, ruime leeuwen- en tijgeropvang bij Primadomus, de Spaanse vestiging van AAP. Een opvang die er dankzij onze trouwe donateurs en de steun van de deelnemers aan de Postcode Loterij is gekomen en hard nodig is. Hier kunnen de dieren weer op krachten komen en alsnog in alle rust genieten van hun oude dag.

Nou ik ook hoor. Verschrikkelijk dit soort situaties. Ik hoop dat steeds meer mensen snel bewust worden dat als je naar een circus gaat (met dit soort dieren) je aan dit soort wanpraktijken meewerkt. Ik boycot dierentuinen en circussen om deze reden. De Apenheul ga ik wel heen omdat de aapjes daar vrij mogen rond slingeren.
Feyenoord!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:21:44 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156644010

Toch een beetje mijn all-time favorite.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_156644610
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 18:58:30 #17
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156646250
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:04 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]

oorlog is niet alleen drama *O*
Het is mij niet duidelijk waar dit allemaal om gaat , heb je misschien een bron met iets meer info?
There is only one religion
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:18:35 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156646817
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:58 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het is mij niet duidelijk waar dit allemaal om gaat , heb je misschien een bron met iets meer info?
http://theworld.omgfacts.(...)hat-happened-ab964-6

During the Austro-Prussian War of 1868, they sent an army of 80 men, all of whom survived—and they brought a friend home with them! At some point during the war, they came across an Italian soldier who decided that he would rather return to Liechtenstein than his home
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 19:21:52 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_156647413
I've witnessed many random acts of kindness on the train, but one from a few years ago in particular still makes me smile.
One friday evening coming home from work the train stopped at Schiphol.Its always really busy with weekend tourists.
I was sitting inside near the doors as people were crowding around outside to get on.
A bunch 5 or 6 very large,heavily tattooed english blokes with shaved heads and wearing football shirts(and most likely were going on a three-day bender) were near the front of the queue and noticed two little Indian ladies with kids in prams and loads of bags who were struggling with all the baggage. The english blokes helped them board the train immediately and got them seats too.The looks on the faces of the Indian ladies was an absolute picture. They were charmed. It made a lot of people smile.

Am not quite sure how gentlemanly they may've behaved later when they got down town :)

And yes,before any of you silly fuckers ask - it was most definitely real. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 06-10-2015 20:13:39 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156647549
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:

Regina toen...

en Regina nu, bij _O_ Stichting Aap _O_
https://www.aap.nl/nl/help-mee/adopteer-een-dier/regina

https://www.aap.nl/en/node/2389
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:03:39 #23
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156648125
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:21 schreef jogy het volgende:

Toch een beetje mijn all-time favorite.
Briljant. Doen deze mannen wel vaker dit soort dingen eigenlijk? Ik heb wel eens vaker wat van ze gezien.
Feyenoord!
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:05:24 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_156648174
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:40 schreef Tingo het volgende:
I've witnessed many random acts of kindness on the train, but one from a few years ago in particular still makes me smile.
One friday evening coming home from work the train stopped at Schiphol.Its always really busy with weekend tourists.
I was sitting inside near the doors as people were crowding around outside to get on.
A bunch 5 or 6 very large,heavily tattooed english blokes with shaved heads and wearing football shirts(and most likely were going on a three-day bender) were near the front of the queue and noticed two little Indian ladies with kids in prams and loads who were struggling with all the baggage. The english blokes helped them board the train immediately and got them seats too.The looks on the faces of the Indian ladies was an absolute picture. They were charmed. It made a lot of people smile.

Am not quite sure how gentlemanly they may've behaved later when they got down town :)

Geweldig ^O^
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:10:51 #25
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156648317
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:40 schreef Tingo het volgende:
A bunch 5 or 6 very large,heavily tattooed english blokes with shaved heads and wearing football shirts(and most likely were going on a three-day bender) were near the front of the queue and noticed two little Indian ladies with kids in prams and loads who were struggling with all the baggage. The english blokes helped them board the train immediately and got them seats too.The looks on the faces of the Indian ladies was an absolute picture. They were charmed. It made a lot of people smile.

*O*
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')