quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Kom op mensen!
Het is een Fokker het is één van ons...
http://www.dreamordonate.nl/5222-joost-tegen-ms
bijdrage hoeft niet groot te zijn ....
met zijn allen is het véél....
het schiet al op, mijn aandacht heeft het, kleine bijdrage gedoneerd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Kom op mensen!
Het is een Fokker het is één van ons...
http://www.dreamordonate.nl/5222-joost-tegen-ms
bijdrage hoeft niet groot te zijn ....
met zijn allen is het véél....
Wel de kat voelt zich geweldig dat tie een muis heeft, de muis vindt het niet zo geweldig.quote:
Het lijkt mij trollen van dit topic want denk dat er weinig mensen een feel good gevoel krijgen van dat filmpje.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wel de kat voelt zich geweldig dat tie een muis heeft, de muis vindt het niet zo geweldig.
Een tafereeltje wat ik hier ook geregeld meemaak, ik probeer dan de muis te redden als die nog leeft en niet half dood is(anders is het weer zo'n bloedbad). Met van de kat een blik van wat doe je nou, mijn muis!
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Jags![]()
maar kleine jack is toch de dominante van het stel
Liefquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:48 schreef Dance99Vv het volgende:
En hier een real live story
Ik was weer druk in mijn moestuintje, onkruid wieden, de bemeste grond omspitten. Iedere dag een stukje.
Zo ook vandaag druk aan het omspitten van 1 van de laatste stukjes van mijn moestuin toen er opeens een muis begon rond te rennen om mij heen.
Ik had vast een van zijn ingangetje naar zijn holletje omgespit.Muis was niet blij en een beetje in panic toestand
Maar tussen de aardbeien had hij/zij nog een ingangetje vermoed ik.
Ik dus vrolijk verder met het omspitten ..... tot ik opeens een heel nest muizen op mijn schep had...Oh daer
Het nestje (bestaande uit stro en kleine pas geboren muisjes op het omgespitte gedeelte gelegd en na een kruisje geslagen te hebben omdat ik vreesde dat ze nu dood gingen.![]()
Tijd voor een cigaartje dacht ik, op mijn tuinstoel zittend kijkend naar het nestje.
Maar kijk daar was die muis weer ....die vond het nestje gauw en begon met het evacueren van de baby-muisjes , 1 voor 1 werden ze in veligheid gebracht.
Na een kwartiertje was de evacuatie afgerond en kon ik weer verder met de werkzaamheden.
![]()
[ afbeelding ]
Bij Dance wel jaquote:
Het jammere aan je filmpje vind ik dat het allemaal al oudere gebeurtenissen zijn. Hoop dat er weer wat nieuwe filmpjes met recentere gebeurtenissen ge-upload worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:05 schreef theguyver het volgende:
even een schopje, met een mooi feel good faith in humanity restored filmpje
True al kende ik er een paar nog niet van.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:37 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het jammere aan je filmpje vind ik dat het allemaal al oudere gebeurtenissen zijn. Hoop dat er weer wat nieuwe filmpjes met recentere gebeurtenissen ge-upload worden.
quote:Op zondag 5 juni 2016 00:37 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het jammere aan je filmpje vind ik dat het allemaal al oudere gebeurtenissen zijn. Hoop dat er weer wat nieuwe filmpjes met recentere gebeurtenissen ge-upload worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |