en viesquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:39 schreef McGrath het volgende:
Frass is niet schattig, dit is gewoon sneu.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:39 schreef McGrath het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:39 schreef McGrath het volgende:
oh... ik zie ineens in mijn agenda dat ik een belangrijke afspraak heb met mijn kapperquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh... ik zie ineens in mijn agenda dat ik een belangrijke afspraak heb met mijn kapper
en hermann doet aan nofapquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh... ik zie ineens in mijn agenda dat ik een belangrijke afspraak heb met mijn kapper
Is gewoon schattig, hij is verliefd op Skyequote:Op maandag 5 oktober 2015 19:39 schreef McGrath het volgende:
ja en is ook nog eens aan het diëtenquote:
Zal eens verliefd op jou worden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is gewoon schattig, hij is verliefd op Skye
jeetje... dat van mij was maar een leugentje... ik ben bang van JDquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja en is ook nog een aan het diëten
Gaat ie eindelijk iets doen aan dat haar op je tanden?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zou de labrador van de buren nog doen
oude mannen in deze SC snappen sarcasme wel vaker niet, moest ik rekening mee houden idd, srryquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh ja...wees dan duidelijk man
ja man, heel mij incontinentie slip nat van opwindingquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oude mannen in deze SC snappen sarcasme wel vaker niet, moest ik rekening mee houden idd, srry
Da's vies.quote:
pijpen ok?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:49 schreef HPLC het volgende:
Hey WCH, ik volg je nu op 450, verwacht natuurlijk wel wat terug![]()
![]()
Boeiend. Age is but a number.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Neejoh veel te jong, m'n ma is al 50!
Huh, dat wist ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deze kerel is gewoon getrouwd en heeft een zoontje....![]()
![]()
ja ik ben ook zo serieusquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt niks gewend.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
![]()
ik ga echt geen pics van mijn moeder naar iemand dm'en of überhaupt op een forum plaatsenquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Da's vies.
En pics or it didn't happen.
Net als die ma van dWc die volgens hem 24 lijkt.
Mijn mama was vroeger wel knap.
Oh? Dacht eerst dat het een grapje is maar dit gaat nog wel even verder.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik ben ook zo serieus
uhuquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh? Dacht eerst dat het een grapje is maar dit gaat nog wel even verder.
jmmrquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik ga echt geen pics van mijn moeder naar iemand dm'en of überhaupt op een forum plaatsen
Wel ff nummer sturen toch? Je gunt je ma toch wel een pleziertje?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik ga echt geen pics van mijn moeder naar iemand dm'en of überhaupt op een forum plaatsen
nodig haar uit hierquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je meent het?!quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heeft ze al met een andere vent :squote:Op maandag 5 oktober 2015 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel ff nummer sturen toch? Je gunt je ma toch wel een pleziertje?
Net Ifimquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer. Gaat ze weleens uit btw? En waar wonen jullie?
Mijn moeder gaat weleens uit en ze staat open voor flirten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alles kan kapot.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heeft ze al met een andere vent :s
Lijkt ze ook op Monica Belluchi?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat weleens uit en ze staat open voor flirten.
Mijn interesse is gewekt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
stel he... iemand hier gaat erop in, en dan heb je ineens een stiefvader uit KLB SCquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou niet echt uit, af en toe uiteten met haar vriend of iets doen met vriendinnenquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, want dan word je verliefd op haar en moet ik je straks papa gaan noemen ;ssssquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zullen we pics van onze madars uitwisselen?
Niels heeft vast wel zin in een lekkere gewillige milf.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stel he... iemand hier gaat erop in, en dan heb je ineens een stiefvader uit KLB SC
stiefpappa op rolschaatsenquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels heeft vast wel zin in een lekkere gewillige milf.
Zegt ie op een dag tegen haar; kom laten we eens checken of het strand er nog ligtquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stiefpappa op rolschaatsen
gvd
Vind hem echt een vieze ventquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels heeft vast wel zin in een lekkere gewillige milf.
of "hier heb je 500 baht"quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zegt ie op een dag tegen haar; kom laten we eens checken of het strand er nog ligt
Je moeder Chaiquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
echt ziek ditquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb wel eens echt ziek zitten flirten met een milf op een terrasje waar haar dochter gewoon bij zat.
FOK!forum>Secondlove. Sowieso liever geen stiefvader, alleen als mijn moeder daar gelukkig van wordt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stel he... iemand hier gaat erop in, en dan heb je ineens een stiefvader uit KLB SC
Lijkt ze nou op Monica Belluchi of niet?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!forum>Secondlove. Sowieso liever geen stiefvader, alleen als mijn moeder daar gelukkig van wordt.
Wat als je moeder gelukkig wordt van Nielsquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!forum>Secondlove. Sowieso liever geen stiefvader, alleen als mijn moeder daar gelukkig van wordt.
gezellig tijdens het kerstdiner giebelen over Braddie en BTBquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. En kon ook niet bedenken op wie wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijkt ze nou op Monica Belluchi of niet?
een vieze sexuele moraalquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik er een andere sexuele moraal op nahou.
Heb jij moralen wat dat betreft dan? Hueheuhueheu.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
een verknipte moraalquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jammer. Wel knap though?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. En kon ook niet bedenken op wie wel.
Nee gewoon hoe je bent en dat je flirt en seks hebt met 19 jarigen, bahquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hopen dat ze nog steeds gelukkig is als hij 10.000 km verderop woont.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat als je moeder gelukkig wordt van Niels
Heeft hij echt niet hoor, alleen als hij ervoor betaald.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee gewoon hoe je bent en dat je flirt en seks hebt met 19 jarigen, bah
Dan telt het niet meer?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heeft hij echt niet hoor, alleen als hij ervoor betaald.
19-jarigen? Nou nee. 21-jarigen ben ik ook wel zat. Vanaf 28 vind ik ok. 25 ook best als ze zich volwassen gedragen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee gewoon hoe je bent en dat je flirt en seks hebt met 19 jarigen, bah
Denk dat ze gelukkiger is zonder hem dan metquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Hopen dat ze nog steeds gelukkig is als hij 10.000 km verderop woont.
Ik ben eigenlijk daar een beetje te shallow voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je nou steeds je uitspraken aanpassen zodat wij je gaan mogen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
19-jarigen? Nou nee. 21-jarigen ben ik ook wel zat. Vanaf 28 vind ik ok. 25 ook best als ze zich volwassen gedragen.
Haha, HPLC heeft aandacht nodigquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:04 schreef HPLC het volgende:
Is het mogelijk dat we het niet over Niels hebben?
Dank U wel.
Ik vind jou ook maar gewoon een lul hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je nou steeds je uitspraken aanpassen zodat wij je gaan mogen?
awh dat is zieligquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet geven, daar kan hij niet mee omgaan.
om welke reden beste nelis?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook maar gewoon een lul hoor.
Je hebt gelijk, we kunnen het beter gewoon bij daddy in de bedroom houden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, want dan word je verliefd op haar en moet ik je straks papa gaan noemen ;ssss
Niet geklikt.quote:
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook maar gewoon een lul hoor.
Wat is jouw leeftijdrangequote:Op maandag 5 oktober 2015 20:04 schreef HPLC het volgende:
Is het mogelijk dat we het niet over Niels hebben?
Dank U wel.
Oh nu is het opeens vanaf 28 en als ze 25 is en ze gedraagt zich volwassen dan duik je er ook op. Snap dus echt niet welke 28-jarige vrouw nou seks met jou zou willen hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
19-jarigen? Nou nee. 21-jarigen ben ik ook wel zat. Vanaf 28 vind ik ok. 25 ook best als ze zich volwassen gedragen.
Geen sexclusiviteit nastreven in hun relatie wordt echt niet beschouwd als een verwerpelijke moraal als dit in overeenstemming met beide partijen is en berust op gelijkwaardigheid.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je hebt je voorheen nogal onvriendelijk tegen me uitgelaten, maar ik ben vergevingsgezind. Ik geef het een kans. We kunnen toch normaal chatten hier tegenwoordig.quote:
12 kan toch ook gwn? Zolang het maar rektquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
12 kan toch ook gwn? Zolang het maar rekt
Oppervlakkige kut gespot.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh nu is het opeens vanaf 28 en als ze 25 is en ze gedraagt zich volwassen dan duik je er ook op. Snap dus echt niet welke 28-jarige vrouw nou seks met jou zou willen hebben.
Boven de 11 rekt vanzelfquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
12 kan toch ook gwn? Zolang het maar rekt
Awh plopperdopje van me nouquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook hoor, mijn assertieve gedrag deze avond is ook één grote schreeuw om aandacht.
Zo'n soort iflm dus... liever nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
15 als ze zich nog kinderlijk gedraagt toch
Ik vind het goed bij je passenquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook hoor, mijn assertieve gedrag deze avond is ook één grote schreeuw om aandacht.
Mijn navel is niet oppervlakkig ;squote:Op maandag 5 oktober 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik weet het dat is een navel
opbokken lulquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Awh plopperdopje van me nou
Konijnenkeuteltjequote:
Heb volgens mij nog geen hoi gezegdquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
niemand geeft gehoor, dat is wel wat minder
Hier in KLB SC???? srs???quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo laten we even iedereen in zijn waarde
Ben jij dik dan?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo laten we even iedereen in zijn waarde
Hoiquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb volgens mij nog geen hoi gezegd
Hoi McG
Nee was ik maar dik. Ik heb een lelijke kop, daar is zelfstandig niks aan te doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben jij dik dan?
Mijn opinie zegt niets over de waarde van mensen.
Jij bent tantoe leuk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee was ik maar dik. Ik heb een lelijke kop, daar is zelfstandig niks aan te doen.
Oh en lelijke mensen ook in hun waarde laten please.
Ouch.quote:
Belangrijk leerpuntje vanavond jongens, letten jullie opquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:17 schreef Chai het volgende:
Maak je nu een grapje?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jou mening stelt vrij weinig voor.
Okay. Ik hoop wel dat je je waarde niet haalt uit de mening van anderen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee was ik maar dik. Ik heb een lelijke kop, daar is zelfstandig niks aan te doen.
Jaquote:
Ja, maar lelijk zijn door ouderdom is iets heel anders.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Belangrijk leerpuntje vanavond jongens, letten jullie op
Ga dan maar weer wegquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:19 schreef pinman het volgende:
Ik ben even weg en nu weet ik niet meer waar het over gaat
We zijn nu bezig om langzamerhand naar ons andere favoriete onderwerp te gaan: WCH en zijn uiterlijke kenmerkenquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:19 schreef pinman het volgende:
Ik was even weg en nu weet ik niet meer waar het over gaat
Meid toch.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
*Het is jouW mening. Er moet een W aan het eind
HET IS MIJN RINGquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
We zijn nu bezig om langzamerhand naar ons andere favoriete onderwerp te gaan: WCH en zijn uiterlijke kenmerken
Van knuffelen ga je doodquote:
Mensen die geen puber meer zijn die dat doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Okay. Ik hoop wel dat je je waarde niet haalt uit de mening van anderen.
hiet hier?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zonder prez, toto en Hermann maar mét HPLC, WHC en mij is hiet hier veel gezelliger.
Mooi.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die geen puber meer zijn die dat doen._!
Echt wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zonder prez, toto en Hermann maar mét HPLC, WHC en mij is hiet hier veel gezelliger.
Ik mis Hermannquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
trek het je niet aan, dit is een groepje mensen die elkaar vreselijk haat, je hoort er pas bij als 99% hier je haat en de rest van je kotstquote:
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |