Heb volgens mij nog geen hoi gezegdquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
niemand geeft gehoor, dat is wel wat minder
Hier in KLB SC???? srs???quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo laten we even iedereen in zijn waarde
Ben jij dik dan?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo laten we even iedereen in zijn waarde
Hoiquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb volgens mij nog geen hoi gezegd
Hoi McG
Nee was ik maar dik. Ik heb een lelijke kop, daar is zelfstandig niks aan te doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben jij dik dan?
Mijn opinie zegt niets over de waarde van mensen.
Jij bent tantoe leuk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee was ik maar dik. Ik heb een lelijke kop, daar is zelfstandig niks aan te doen.
Oh en lelijke mensen ook in hun waarde laten please.
Ouch.quote:
Belangrijk leerpuntje vanavond jongens, letten jullie opquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:17 schreef Chai het volgende:
Maak je nu een grapje?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jou mening stelt vrij weinig voor.
Okay. Ik hoop wel dat je je waarde niet haalt uit de mening van anderen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee was ik maar dik. Ik heb een lelijke kop, daar is zelfstandig niks aan te doen.
Jaquote:
Ja, maar lelijk zijn door ouderdom is iets heel anders.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Belangrijk leerpuntje vanavond jongens, letten jullie op
Ga dan maar weer wegquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:19 schreef pinman het volgende:
Ik ben even weg en nu weet ik niet meer waar het over gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |