Geen sexclusiviteit nastreven in hun relatie wordt echt niet beschouwd als een verwerpelijke moraal als dit in overeenstemming met beide partijen is en berust op gelijkwaardigheid.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik er een andere sexuele moraal op nahou.
Je hebt je voorheen nogal onvriendelijk tegen me uitgelaten, maar ik ben vergevingsgezind. Ik geef het een kans. We kunnen toch normaal chatten hier tegenwoordig.quote:
12 kan toch ook gwn? Zolang het maar rektquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
12 kan toch ook gwn? Zolang het maar rekt
Oppervlakkige kut gespot.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh nu is het opeens vanaf 28 en als ze 25 is en ze gedraagt zich volwassen dan duik je er ook op. Snap dus echt niet welke 28-jarige vrouw nou seks met jou zou willen hebben.
Boven de 11 rekt vanzelfquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
12 kan toch ook gwn? Zolang het maar rekt
Awh plopperdopje van me nouquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook hoor, mijn assertieve gedrag deze avond is ook één grote schreeuw om aandacht.
Zo'n soort iflm dus... liever nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
15 als ze zich nog kinderlijk gedraagt toch
Ik vind het goed bij je passenquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook hoor, mijn assertieve gedrag deze avond is ook één grote schreeuw om aandacht.
Mijn navel is niet oppervlakkig ;squote:Op maandag 5 oktober 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik weet het dat is een navel
opbokken lulquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Awh plopperdopje van me nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |