We zijn nu bezig om langzamerhand naar ons andere favoriete onderwerp te gaan: WCH en zijn uiterlijke kenmerkenquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:19 schreef pinman het volgende:
Ik was even weg en nu weet ik niet meer waar het over gaat
Meid toch.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
*Het is jouW mening. Er moet een W aan het eind
HET IS MIJN RINGquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
We zijn nu bezig om langzamerhand naar ons andere favoriete onderwerp te gaan: WCH en zijn uiterlijke kenmerken
Van knuffelen ga je doodquote:
Mensen die geen puber meer zijn die dat doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Okay. Ik hoop wel dat je je waarde niet haalt uit de mening van anderen.
hiet hier?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zonder prez, toto en Hermann maar mét HPLC, WHC en mij is hiet hier veel gezelliger.
Mooi.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die geen puber meer zijn die dat doen._!
Echt wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zonder prez, toto en Hermann maar mét HPLC, WHC en mij is hiet hier veel gezelliger.
Ik mis Hermannquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
trek het je niet aan, dit is een groepje mensen die elkaar vreselijk haat, je hoort er pas bij als 99% hier je haat en de rest van je kotstquote:
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |